Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Voor welke coalitie kies jij?
CDA-PVDA-VVD 14 8.54%
CDA-PVDA-CU 31 18.90%
CDA-PVDA-PVV 4 2.44%
CDA-PVDA-D66 7 4.27%
CDA-PVDA-SP 72 43.90%
CDA-VVD-CU-PVV 21 12.80%
anders, namelijk.... 15 9.15%
Aantal stemmers: 164. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 08:59
pc nerd
pc nerd is offline
Welke coalitie wil jij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2006, 09:04
Verwijderd
CDA-PvdA-SP

Of eigenlijk:

CDA-PvdA-GL maar dat zal er wel niet inzitten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:15
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Het volk heeft, tot zover dat überhaupt mogelijk is in ons systeem, gekozen voor een behoudend (en niet perse 'sociaal') beleid. Maar een dergelijke coalitie is niet mogelijk.

Het politieke landschap is enorm verdeeld. Feitelijk is er een onwerkbare situatie ontstaan. Ik voorspel dat we erg snel opnieuw naar de stembus kunnen. De verkiezingsuitslag heeft mij alleen maar gesterkt in de wens voor een stelsel met twee à drie grote partijen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:44
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
PGWR schreef op 23-11-2006 @ 10:15 :
Het volk heeft, tot zover dat überhaupt mogelijk is in ons systeem, gekozen voor een behoudend (en niet perse 'sociaal') beleid. Maar een dergelijke coalitie is niet mogelijk.

Het politieke landschap is enorm verdeeld. Feitelijk is er een onwerkbare situatie ontstaan. Ik voorspel dat we erg snel opnieuw naar de stembus kunnen. De verkiezingsuitslag heeft mij alleen maar gesterkt in de wens voor een stelsel met twee à drie grote partijen.
Wedden van niet?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
CDa-PvdA-SP, maar dat zie ik niet zo gebeuren. CU lijkt me een realistischer oplossing, maar denk niet dat Marijnissen zich zomaar laat passeren.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:53
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Femic schreef op 23-11-2006 @ 10:45 :
CDa-PvdA-SP, maar dat zie ik niet zo gebeuren. CU lijkt me een realistischer oplossing, maar denk niet dat Marijnissen zich zomaar laat passeren.
Jammer alleen dat Marijnissen er vrij weinig over te zeggen zal hebben, aangezien het CDA de formatie zal leiden.. als de verkieizngen eenmaal afgelopen zijn, is het gedaan met de democratie en neemt de 'speelplaatspolitiek' van vriendjes zoeken het weer over, en de grootste/populairste mag beginnen met vriendjes kiezen, het is net de basisschool
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 09:57
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-11-2006 @ 10:44 :
Wedden van niet?
Wat niet?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:03
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Er was net een interessant programma op BNR Nieuwradio. Daarin werd door De Hond voorspelt dat Nederland richting het scenario van de Weimar Republiek gaat. Wanneer de SP gaat regeren, zal zij onmiddelijk electoraat verliezen. Hetzelfde geldt voor de PvdA en de VVD.

Daarnaast zijn er in maart Provinciale Verkiezingen. Deze verkiezingen hebben gevolgen voor de Eerste Kamer. De regeringsformatie zal hoogstwaarschijnlijk over deze verkiezingen worden heen getild, omdat anders de kans groot wordt dat de net aangetreden regering geen meerderheid heeft in de Senaat.

Kortom, in april of mei zal er pas een nieuwe regering aantreden. Een regering waarmee de meeste politici en kiezers niets in zullen zien. Ook kan niet worden uitgesloten dat er volgend jaar nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven, terwijl het CDA, al dan niet samen met de PvdA of VVD, een tijdelijk bewind voert.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:05
Verwijderd
Anders, namelijk nieuwe verkiezingen!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:12
Verwijderd
CDA-PvdA-SP hoop ik dan maar.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het liefst zie ik CDA-PVDA-CU, de volgende verkiezingen vinden namelijk plaats in de inzet van een nieuwe recessie, dus dan heeft de VVD vier jaar gehad om zich beter te profileren en de strategie uit te zoeken, om dan veel harder terug te kunnen komen dan nu lukte.

Hoewel het ook vast wel mogelijk is dat ze hun medewerking verlenen aan een coalitie van CDA-PVDA-VVD, maar welke kant dat uit gaat, dat is nu aan het CDA.

Alle andere opties zijn eigenlijk onrealistisch.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:16
Verwijderd
CDA-PvdA-SP zou ik het 'eerlijkst' vinden, maar dat gaat natuurlijk niet werken. Ik denk dat CDA-PvdA-CU wel een redelijk en realistisch alternatief is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:43
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
ChristenUnie komt niet in het kabinet, zowel niet samen met de VVD als de PVDA ivm homohuwelijk, abortus, euthanisie, etc.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:44
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik weet het niet meer allemaal.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:45
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Nephtys schreef op 23-11-2006 @ 11:43 :
ChristenUnie komt niet in het kabinet, zowel niet samen met de VVD als de PVDA ivm homohuwelijk, abortus, euthanisie, etc.
Volgens mij heeft de CU al lang gezegd daar geen 'breekpunten' van te maken.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 10:53
Astrid1986
Astrid1986 is offline
Citaat:
Femic schreef op 23-11-2006 @ 10:45 :
CDa-PvdA-SP, maar dat zie ik niet zo gebeuren. CU lijkt me een realistischer oplossing, maar denk niet dat Marijnissen zich zomaar laat passeren.
Tja, ik wee tniet. Ik wil de SP wel graag in de regering, maar met het CDA gaat dat denkik tocxh niet lukken, en als dat wel lukt, moet de SP bijna alle sociale principes laten vallen. Dan kunnen ze beter in de oppositie blijven. Ik denk overigens ook dat we CDA-PvdA-CU krijgen, maar het zal wel moeilijk worden en misschien ehbben we zo weer nieuwe verkiezingen (da thoopte ik altijd, maar met 26 zetels voor de SP weet ik da tnog niet, want die houden we nooit vast).
__________________
"The biggest argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 11:03
pc nerd
pc nerd is offline
Ik denk dat CDA-PVDA-CU de meeste kans heeft.

Kdenk dat het CDA niet met SP wilt regeren en andersom waarschijlijk ook. Waarschijnlijk is het voor de SP zelf ook beter om in de oppositie te zitten als in een coalitie met het CDA.

Wilders word weer helemaal genegeerd. Niemand wilt met hem in een coalitie. Maar dat is voor Wilders waarschijnlijk ook weer beter. Zo heeft hij denk ik bij de volgende verkiezingen meer kans op meer zetels.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 11:04
Verwijderd
Cda-pvda-gl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2006, 11:15
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Als je naar de uitslag kijkt dan zou het cda-pvda-sp moeten worden. Of het gaat lukken is een andere vraag.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 11:17
Verwijderd
Qua program zou ik het liefst PvdA-SP-VVD zien, maar dat is niet erg realistisch. Ik denk ook dat CDA-PvdA-CU de meeste kans maakt, hoewel ik CDA-PvdA-SP ook niet meteen zou afschrijven.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Nephtys schreef op 23-11-2006 @ 11:43 :
ChristenUnie komt niet in het kabinet, zowel niet samen met de VVD als de PVDA ivm homohuwelijk, abortus, euthanisie, etc.
Dat valt wel mee, ik denk dat ze wel genoegen nemen met het niet nog 'slechter' (in de ogen van CU dan) worden van het beleid. Misschien dat er wel een einde komt aan het gedoogbeleid, want dat wil CDA waarschijnlijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 11:33
Fides
Fides is offline
Citaat:
N00dles schreef op 23-11-2006 @ 11:12 :
CDA-PvdA-SP hoop ik dan maar.
Hoop ik ook maar. Desnoods CU ipv SP. Oh, ik zie dat CDA-PvdA-D66 ook nog kan. Dat zou ideaal zijn.
Citaat:
Firdaus schreef op 23-11-2006 @ 11:05 :
Anders, namelijk nieuwe verkiezingen!
Dat zou Wilders wel erg in de kaart spelen gok ik zo.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:03
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Eigenlijk is het allemaal niks CDA-PVDA-CU dan maar.. Liever CDA-PVDA-VVD, maar zal wel niet werken.
Iig geen SP, dan wordt het wel erg links (werkt ook niet met CDA).
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:06
Verwijderd
Anders, namelijk CDA-PvdA-GroenLinks.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:18
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
De winnaars verdienen het. CDA-SP en de Partij voor de Vrijheid dus.
__________________
Heroes last forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2006, 12:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Sylph schreef op 23-11-2006 @ 13:06 :
Anders, namelijk CDA-PvdA-GroenLinks.
dat zal grappig gaan worden, dan zie ik het cda nog eerder met de sp samenwerken

Zelf denk ik niet dat de sp erin komt, daar zijn ze te extreem voor. CU zie ik veel eerder in de coalitie komen, die paar streng chirstelijke punten zullen het probleem zeker niet gaan worden.

D66 is volgens mij helemaal uitgesloten, niet alleen omdat ze echt te klein zijn, maar ook omdat ze als ze willen voortbestaan wel een paar jaar oppsitie kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-11-2006 @ 13:18 :
dat zal grappig gaan worden, dan zie ik het cda nog eerder met de sp samenwerken

Zelf denk ik niet dat de sp erin komt, daar zijn ze te extreem voor. CU zie ik veel eerder in de coalitie komen, die paar streng chirstelijke punten zullen het probleem zeker niet gaan worden.

D66 is volgens mij helemaal uitgesloten, niet alleen omdat ze echt te klein zijn, maar ook omdat ze als ze willen voortbestaan wel een paar jaar oppsitie kunnen gebruiken.
GroenLinks en CDA gaan beter samen dan CDA en SP. Bovendien zou het enigzins recht doen aan de 'slag naar links'. Maar ik heb ook zo mijn twijfels of CDA-PvdA-ChristenUnie wel gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:23
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
CDA-PvdA-SP natuurlijk.
Er zijn toch niet voor niets verkiezingen geweest? Het is duidelijk dat het grootste deel van de mensen een linkser kabinet wil. Het zou hypocriet zijn om dan de meerderheid op te vullen met kleinere partijen zoals de VVD en de Christenunie. Wat is dan het nut van die hele verkiezingen? Daar hebben we toch niet voor gekozen.
Toch ben ik er wel bang voor dat die coalitie niet gaat werken, maar dat zou dan vooral aan het CDA liggen. Wat mij betreft mogen er dan nieuwe verkiezingen komen waarbij Nederland massaal Balkenende afschrijft, want die hebben we nu wel eens gezien, bah
Ideaal lijkt mij: PvdA-SP-D66 maarja das ook maar een gedachte.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Sylph schreef op 23-11-2006 @ 13:21 :
GroenLinks en CDA gaan beter samen dan CDA en SP. Bovendien zou het enigzins recht doen aan de 'slag naar links'. Maar ik heb ook zo mijn twijfels of CDA-PvdA-ChristenUnie wel gaat lukken.
Hoezo dat dan? SP en CDA zijn beide wat conservatiever, dat terwijl groenlinks veel verniewender is.
Maar wat dan als CDA-PvdA-CU niet lukt ?
(ervan uit gaan dat groenlinks in de coalitie toch iets te positief denken is)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:31
Supreme Dutch
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 23-11-2006 @ 11:45 :
Volgens mij heeft de CU al lang gezegd daar geen 'breekpunten' van te maken.
Wat is dan eigenlijk het wezenlijke verschil tussen het CDA en de Christenunie?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:32
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 23-11-2006 @ 13:31 :
Wat is dan eigenlijk het wezenlijke verschil tussen het CDA en de Christenunie?
Heel zwart wit is de CU links en het cda niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-11-2006 @ 13:24 :
Hoezo dat dan? SP en CDA zijn beide wat conservatiever, dat terwijl groenlinks veel verniewender is.
Maar wat dan als CDA-PvdA-CU niet lukt ?
(ervan uit gaan dat groenlinks in de coalitie toch iets te positief denken is)
Tja, GroenLinks is nu eenmaal minder links dan de SP. Maar natuurlijk is zo'n coalitie ook niet ideaal, nog steeds zijn er grote inhoudelijke verschillen met het CDA en het is ook de kiezer negeren.

Er zijn een hoop minderheidskabinetten te bedenken, maar daar kan je geen land mee besturen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-11-2006 @ 13:32 :
Heel zwart wit is de CU links en het cda niet.
Het echte verschil is dat ChristenUnie tot de zgn. 'orthodox-christelijke' partijen wordt gerekend en dat het CDA een verzamelpot is voor alles wat enigzins christelijk is. De ChristenUnie is niet zozeer heel links, alleen hangen de sociaal-economische plannen erg tegen de PvdA aan en komen ze vaak op kwetsbaren.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:10
Verwijderd
CDA-PVDA-SP

Aangezien Nederland duidelijk heeft gemaakt dat ze niks zien in het huidige beleid, lijkt me dit een leuke coalitie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:16
Verwijderd
Vergeet niet dat het vooral op inhoudelijke punten zal botsen (waar alles uiteindelijk om draait) en dus onhaalbaar zal zijn, hoe ''leuk' ook.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:26
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Anders namelijk: minderheidskabinet CDA+VVD.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
FF4-Ever schreef op 23-11-2006 @ 14:26 :
Anders namelijk: minderheidskabinet CDA+VVD.
Wil de kiezer dat ja/nee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2006 @ 14:36 :
Wil de kiezer dat ja/nee
Bestaat 'de kiezer' ja/nee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 23-11-2006 @ 13:18 :
De winnaars verdienen het. CDA-SP en de Partij voor de Vrijheid dus.
volgens die redenatie zou de PvdD er dan ook bij moeten, en CDA er eigenlijk af.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:39
Fides
Fides is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 23-11-2006 @ 13:18 :
De winnaars verdienen het. CDA-SP en de Partij voor de Vrijheid dus.
De 'winnaars' zijn volgens mij gewoon de partijen met de meeste stemmen. Deze hebben immers de meeste aanhang.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:42
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Een coalitie met Wilders en Rouvoet kunnen we denk ik wel uitsluiten, anders pak ik alvast wat popcorn .
D66 lijkt me ook niet echt fantastich in een coalitie met CDA, want we stonden niet voor niks gister in het stemlokaal...

CDA-PVDA-SP; Als je de campagnes niet had gevolgd zou dit misschien nog wel een mogelijkheid zijn, maar er zijn teveel verschillen om dit werkbaar te maken denk ik. Mensen zouden dan niet veel terugvinden van de campagnepunten.

CDA-PVDA-VVD
CDA-PVDA-CU

Ik zie eigenlijk alleen deze twee combinaties een beetje werken. Hoewel ik blij ben voor de SP (heb er zelf ook op gestemd), zie ik niet echt een werkbare coalitie. Ook vind ik dat er heel veel gefocussed wordt op 'zetels erbij' in plaats van 'aantal zetels'. CDA heeft gewoon de meeste zetels, en PVDA daarna. Dus die twee als basis in de coalitie is niet zo vreemd... al is tijdens de campagnes ook hier gebleken dat de partijen niet altijd even goed met elkaar kunnen opschieten.
Het voordeel van CDA-VVD-PVDA is dat als ze eruit komen, het beleid veel hetzelfde kan blijven en doorbouwen, maar dat PVDA toch redelijk veel invloed heeft en het dus kan zorger voor de socialere tint.
De tweede coalitie heeft als voordeel dat het niet alleen 'verliezende' partijen zijn, maar zonder de VVD wordt het beleid natuurlijk heel anders, in dit geval zal de PVDA ook zeker proberen meer invloed te krijgen dan in de andere optie.

Tsja, het is moeilijk een meerderheid bij elkaar te schrapen als de stemmen zo verdeeld zijn over uiteenlopende partijen, en dat de meeste partijen toch 'hun eigen ding' hebben gedaan en tegen menig been hebben aangeschopt. Het zijn nu eigenlijk vele eilandjes, en bruggen herbouwen is nu eenmaal lastig.
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:46
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2006 @ 14:36 :
Wil de kiezer dat ja/nee
De vraag is niet wat "de kiezer" wil, de vraag is wat ik wil.

Los daarvan willen zowel het CDA als de VVD dit overigens steikem ook, dus de gedachte is zo gek nog niet. Het zal alleen wat lastiger regeren worden nu er niet per definitie een meerderheid in de kamer is voor het kabinetsbeleid. Maar met de liberale kant van de PVDA en wat gelegenheidsstemmen van andere partijen in de kamer gaat dat wel goed komen. Alle andere mogelijke kabinetten zijn veel minder stabiel en niemand zit te wachten op nieuwe verkiezingen binnen een jaar.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
FF4-Ever schreef op 23-11-2006 @ 14:46 :
Alle andere mogelijke kabinetten zijn veel minder stabiel en niemand zit te wachten op nieuwe verkiezingen binnen een jaar.
En Ferry Mingelen dan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:06
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
PGWR schreef op 23-11-2006 @ 10:57 :
Wat niet?
Nieuwe verkiezingen. Ik denk het niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:07
Verwijderd
Als de SP een kabinet gaat vormen met het CDA, zullen ze net zo slecht eindigen als D66.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:11
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
CDA-PvdA-SP, met het mes op de keel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 23-11-2006 @ 16:07 :
Als de SP een kabinet gaat vormen met het CDA, zullen ze net zo slecht eindigen als D66.
Waarschijnlijk wel, maar het is ook wel heel laf om maar een beetje in de oppositie te blijven hangen. Ik denk dat de coalitiebesprekingen cda/pvda/sp gewoon mislopen, en het vervolgens cda/pvda/cu wordt, analoog aan de coalitiebesprekingen voor Balkenende II.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:31
Verwijderd
Bos zal geneigd zijn het liefst alles met Marijnissen te doen, want een kabinet CDA/PvdA/CU is de doodsteek voor de PvdA. Ten eerste houdt die coalitie het niet lang vol, ten tweede is dit dan de gelegenheid voor Jan Marijnissen om de PvdA voorbij te streven. Ik denk dus dat het een CDA/PvdA/SP coalitie wordt, maar die zal het niet lang volhouden door de grote verschillen. Nog twee jaar en we krijgen weer een CDA/VVD coalitie, helaas.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:49
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Fides schreef op 23-11-2006 @ 14:39 :
De 'winnaars' zijn volgens mij gewoon de partijen met de meeste stemmen. Deze hebben immers de meeste aanhang.
De SP en CDA zitten er al in. Probleem met de SP en PvdA samen is, is dat denk ik de SP hebben gebruikt om tegen de gevestigde orde te stemmen. En dan gezien is het raar om met PvdA te regeren.

Citaat:
Escapism schreef op 23-11-2006 @ 14:38 :
volgens die redenatie zou de PvdD er dan ook bij moeten, en CDA er eigenlijk af.
Dat is waar, maar ik ben gestopt op het moment dat je boven de 75 zit. En dus geen CU en PvdD meer nodig zijn.
__________________
Heroes last forever
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:51
Daevrem
Daevrem is offline
SP is vooral zo groot omdat de PvdA nog iets teveel met Balkenende flirte.

Misschien moet er dus een SP-PvdA-VVD kabinet komen. Immers, er is een meerderheid tegen balkenende.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap www.stemmentracker.nl
pc nerd
204 22-11-2006 19:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Koers VVD
NN
193 08-02-2004 14:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap LPF uit de regering zetten?
Mackan
54 16-10-2002 12:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim-Fortuynprijs ?
Not for Sale
101 28-06-2002 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.