Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2012, 11:16
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hey allemaal! Ik ben een meisje van 16, die al bijna anderhalf jaar een relatie heeft een jongen van bijna 18.
We hebben al een hoop meegemaakt, en ik ben altijd relatief tevreden geweest over mijn relatie, maar sinds anderhalve maand liep het zo slecht dat ik het impulsief uitmaakte. Hij smeekte letterlijk om nog een kans, en die gaf ik hem ook. Dat gebeurde eind november denk ik. Dus toen waren we terug samen, maar het liep niet echt beter...
Even iets anders, ik doe toneel (2 keer 3 uur per week) en daar heb ik allemaal goeie vrienden. Eén zelfs heel goeie vriend, ik zal hem een pseudoniem geven, eh Bart.
Over Bart is er ook wat te vertellen (sorry voor mijn ongestructureerde uitleg!)
Twee jaar geleden waren ik en Bart al eens goeie vrienden en toen is er net niks gekomen tussen ons, maarja, ik was ook jonger. Bart is ook trouwens bijna 18, maar kent mijn huidige vriend (gelukkig) niet. Door de één of andere manier hadden ik en Bart eigenlijk plots geen contact meer gehad, tot ik sinds september dus in dat heerlijk toneelgezelschap terechtkwam:') Tussen Bart en mij heerste er vanaf dat moment 'slechts' vriendschap. Maar daar kwam verandering in toen we op toneelweekend gingen. Bart en ik werden 'closer', waren vaker bij elkaar, konden het beter met elkaar vinden dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden, flirtten soms zelfs.. (onbewust?) Hij wilde een scène van ons toneelstuk zelfs per se met mij spelen, het leek dat hij enkel oog voor mij had (terwijl dat geen player is, met veel vriendinnen; hij heeft zelfs nog nooit een echte relatie gehad, maar hij is wel vreeeeeselijk aantrekkelijk:')
En dan nog iets. Oudejaarsavond.
Met vrienden van ons toneelgezelschap, en een paar van de buurt, hadden we bij Bart thuis Nieuwjaar gevierd. En ja, hij gaf me veel aandacht (zelfs toen hij nog nuchter was) en dat gebeurde niet onopgemerkt... Rond half 6 moest ik vertrekken, omdat ik (helaas?) had beloofd om bij vriendinnen te slapen. Maar ik wilde diep in mijn hartje alleen bij Bart blijven, en dat wilde hij ook. Hij had die nacht letterlijk 20 keer gezegd dat ik bij hen kon slapen (eigenlijk mocht dat niet van zijn vader, maar hij verzekerde me dat hij dat wel kon regelen)
Opeens, totaal uit het niets, begon Bart die nacht over 2 jaar geleden (toen we al goeie vrienden waren) en hij sprak over dingen die we blijkbaar 2 jaar geleden aan elkaar hadden verteld. Ik was geflatteerd dat hij dat nog wist:')
Hij vertelde persoonlijke dingen, die zelfs zijn vrienden die hem al heel zijn leven kennen, niet wisten. En op Facebook vindt hij bijna alles wat ik zeg, leuk. (ja, kinderachtig dat ik dit vertel, maar ik wilde het even melden)
Ik denk alleen maar aan hem, aan niemand anders, zelfs niet aan mijn vriend. Ik fantaseer over hem, nee, geen vieze dingen, maar bijvoorbeeld dat we ergens samen hand in hand lopen, of dat we kussen
(op Nieuwjaar had ik ook vreselijk veel zin om hem te kussen!)
Ik heb al aan een stuk of 10 mensen verteld dat ik 'verliefd' op hem ben, maar nog niet aan mijn (en dus ook zijn) beste vrienden.
Misschien is het een opvlieging van beide kanten, misschien er wel sprake van liefde, ik weet het niet.
En mijn huidige vriend en ik hebben op dit moment een pauze, ik weet niet of ik hem over Bart moet vertellen. Ik kan toch geen relatie met iemand hebben als ik verliefd ben op iemand anders? Ik hou wel echt van mijn huidige vriend, maar houden van en verliefd zijn is een groot verschil.
Wat denken jullie? Ik ben een beetje radeloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2012, 11:20
Verwijderd
Je bent 16, je vindt je vriend niet meer interessant, je vindt iemand anders wel interessant; het lijkt me duidelijk wat je te doen staat.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 11:24
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je bent 16, je vindt je vriend niet meer interessant, je vindt iemand anders wel interessant; het lijkt me duidelijk wat je te doen staat.
je verteld zelf je keuze al.... je vriend is vervelend, irritant en niet leuk meer....
definitief uitmaken, en met die bart aanpappen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 14:02
Verwijderd
ga naar die vriend toe en zeg ''ik wil met je praten''

en zeg dan meteen ik vind je niet interresant genoeg meer ik maak het uit!!!

ben je er ook meteen vanaf
en die Bart ga wat meer naar hem toe de rest kom vast vanzelf
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 14:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je bent 16, je vindt je vriend niet meer interessant, je vindt iemand anders wel interessant; het lijkt me duidelijk wat je te doen staat.
Dit dus. Ik snap niet waarom je daar zelf niet op bent gekomen..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 14:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je bent 16, je vindt je vriend niet meer interessant, je vindt iemand anders wel interessant; het lijkt me duidelijk wat je te doen staat.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 14:49
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je bent er zelf allang op gekomen, maar je vindt het eng. Begrijpelijk, maar wees blij dat je het eigenlijk al weet. Zeg tegen je huidige vriend dat je helaas geen gevoelens meer voor hem hebt (dat je gevoelens hebt voor een ander kun je vertellen als je dat wil) en het uitmaakt.
Daarna ga je naar bart toe en zeg je, hé bart, ik vind je best wel leuk, wil je misschien met me mee naar de film? Jij blij, hij blij.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:10
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Je bent er zelf allang op gekomen, maar je vindt het eng. Begrijpelijk, maar wees blij dat je het eigenlijk al weet. Zeg tegen je huidige vriend dat je helaas geen gevoelens meer voor hem hebt (dat je gevoelens hebt voor een ander kun je vertellen als je dat wil) en het uitmaakt.
Daarna ga je naar bart toe en zeg je, hé bart, ik vind je best wel leuk, wil je misschien met me mee naar de film? Jij blij, hij blij.
altijd die top reacties van Cherry springs
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 18:19
Verwijderd
Je had het wel voor je moeten houden tot je het uitgemaakt had met je huidige vriend.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 19:48
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ach ja, ik heb het de de avond van dit bericht (gisteren dus) uitgemaakt, en ik voel me opgelucht

Ik heb Bart trouwens gezien vandaag, we hadden 3 uur toneel en het was echt leuk! Eerst durfde ik hem niet echt aankijken (aangezien de vorige keer dat we elkaar zagen, op Nieuwjaar was > toen we flirtten...)
Maar na verloop van toen praatten we meer en lachten we meer. Omdat er zoveel mensen op een kleine oppervlakte was, hebben we helemaal niet opvallend geflirt.( Op Nieuwjaar waren er ook veel mensen, maar op een grotere oppervlakte en ik was toen steeds dicht bij Bart)
We keken wel vaak naar elkaar:')
Maargoed, ik weet helemaal niet of ik klaar ben voor een nieuwe relatie, ik ga eerst zien hoe het met Bart afloopt.

Iemand commentaar? Mag altijd!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 20:59
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
jep , ik sluit me aan bij de rest. Jij zegt verliefd te zijn geworden op bart en voelt niks meer voor je vriendje. Je kunt een relatie die je hebt niet dwingen als je gevoelens het niet willen. Gewoon eerlijk erin zijn en dan ga je naar Bart , en nee dat is niet raar dat je meteen bij een ander bent. Jouw vriendje moet dat maar accepteren , als je het gewoon op een normale manier verteld dan kan er weinig misgaan!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 12:31
Verwijderd
Hangt er van af hoe lang je al de gevoelens hebt gehad voor Bart en hoe lang je de steeds minder wordende gevoelens voor je exvriend al had lijkt me. Als ik jou was zou ik daar ook niet te lang over nadenken, maar het kan wel zijn dat je ineens dingen gaat missen van je ex...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 12:41
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Meestal werkt heel snel een relatie na de andere niet dus ik zou als ik jou was gewoon even kijken hoe het met die Bart afloopt neem gewoon je tijd jullie vinden elkaar duidelijk leuk dus daar mag je best de tijd voor nemen
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 17:39
sanne-com
Avatar van sanne-com
sanne-com is offline
maak het uit met je 'huidige vriend' en kijk dan hoe het gaat met die bart.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 22:36
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
maak het uit met je 'huidige vriend' en kijk dan hoe het gaat met die bart.
Het is al uit
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 16:40
sanne-com
Avatar van sanne-com
sanne-com is offline
Citaat:
Het is al uit
oh sorry, dat had ik even niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 17:17
TeDaz
TeDaz is offline
Volg gewoon je hart, ik denk als hij je veel aandacht geeft denk ik dat hij je ook leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Na 3 jaar verliefd op een ander
Gummetje
57 19-10-2006 11:29
Liefde & Relatie bezet, maar toch verliefd op iemand anders..
smashmint
42 16-05-2005 20:44
Liefde & Relatie Zij is niet meer verliefd!
JK0
30 29-01-2005 09:22
Psychologie Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat
MazeMouse
4 24-03-2003 01:50
Liefde & Relatie verliefd op een ander dan je vriend(in)?
fruitvliegje
6 31-08-2002 23:08
Liefde & Relatie Vriendje ver weg, en verliefd op iemand anders.. (help??)
Droomvlucht
17 31-03-2002 00:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.