Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2013, 22:35
Verwijderd
Ik haat het ook, het is gewoon zo jammer van mijn tijd haha
Advertentie
Oud 27-05-2013, 23:04
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha true, maar behalve dat ga ik mezelf altijd de schuld geven en nachten piekeren enzo..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 28-05-2013, 20:36
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Wahh, bbq was zo gezellig. Jammer dat het nou al afgelopen is, want er moest 1 werken morgen vroeg, en de rest wou niet in het donker fietsen. Maar tis wel beter dat het nu klaar is, want ik ben helemaal kapot. Word x op x terug gefloten door mijn lijf, mja geen zin om me daar nu druk om te maken, maar hetf rustreerd me wel. Hopelijk morgen beetje hersteld, want om8 uur gaat de wekker & gaan we ochtendje shoppen en lunchen. Smiddags naar het ziekenhuis, zie er beetje tegen op, niet dat ik verwacht dat er wat fout is, maar ben nog steeds bang dat het wel zo is, dat mijn lichaam me weer in de steek laat..
Nu dus lekker in bedje liggen, nog even tv kijken met beste vriendinnetje &straks gaan we nog ff kletsen, as usual en dan lekker slapen.
Dit was een prima dagje :-)
Ps, bij jullie ook zulk mooi weer? Hier in de tuin was het 36 graden, zat in hempje & kortebroek maar dat was wel vol in de zon en voor 100% uit de wind haha, ik hou daarvan!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 28-05-2013, 21:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad Nonny! Sterkte morgen in het ziekenhuis, hopelijk krijg je goed nieuws te horen.

Het weer was hier ook super. Mijn humeur iets minder... Ik ging vandaag even langs school om te chillen met de mensen die wel M&O hebben. De hele groep is super gezellig, alleen de jongen die ik leuk vind doet de laatste tijd heel neutraal. Eerst ging t heel leuk tussen ons, gewoon heel relaxed. Maar met gala begonnen mensen te vragen of het al officieel was. Het was wel iets, dat vond hij ook, maar dat ging hem (mij overigens ook) net ff te snel.
Toen ik kort daarop bij hem was, wilde hij me wel betrekken bij long-term dingen (examenfeest, cover van liedje) terwijl hij verder vrij afstandelijk was. Door verminderd contact nu met de examens is de kloof voor mijn idee nog groter geworden.
Ik vroeg hem afgelopen zaterdag in de ps van een sms of hij na de examens nog iets met me wilde afspreken, maar daar kwam geen reactie op. In een later mailtje ook niet en op school ook niet.
Ik wil niet te erg zeuren of achter zn kont aan lopen, door het nog maar weer te vragen, maar ik vind dit toch ook niet echt leuk. Zaterdag gaan we in elk geval met de hele groep weg, hopelijk heeft hij dan weer en beetje oog voor me een houdt hij dat daarna een beetje vast. Anders zou het best eens einde verhaal kunnen zijn tussen ons...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-05-2013, 21:51
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Awh jammer Elin :-(. Idd, even afwachten en snap dat je niet teveel 'stalkerig' over wilt komen, mja is er een kans dat ie hard-to-get speelt? Gewoon steeds met hem praten zaterdag en dan maar weer zien :-). Dankjewel, ik hoop ook goed nieuws, we zullen zien!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 30-05-2013, 22:08
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff vannacht naar Parijs, onwijs veel zin aan. Maar wel beetje bang dat ik wat ben vergeten ofzo... En zenuwachtig.. Maar geen idee waarom. Net nog keiharde ruzie met mam gehad, maar geloof dat het nu wel weer oke is. Mensen, allemaal alvast een prettig weekend, pas goed op jullie zelf & tot dinsdag! (Ik heb wel wifi maar op mobiel is beetje irritant, maar als het echt nodig is reageer ik wel) Liefs en een knuffel, Nonn.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 31-05-2013, 01:05
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
En nu ga ik slapen! En alles is er morgen ook nog, schrijf dan wel
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 01-06-2013, 12:45
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
soms wil ik dat ik er een knop is om mijn gedachte op pauze te zetten!
Oud 01-06-2013, 18:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
woensdag avond hadden me ouders erge ruzie.
donderdag en vrijdag was me vader niet thuisgekomen.
en net kwam me vader zijn spullen ophalen.
dit voelt best wel kut,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-06-2013, 22:19
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Teruggefloten door mijn eigen lichaam vandaag, echt mal veel pijn, amper meer kunnen lopen, nu nog steeds maar dus de laatste paar uur op de leuningen van de wachtrijen doorgebracht, zover als kon. Maar verder is het super hier, wauww ik hou van Parijs & Disneyland is helemaal super!!! Ik voel me in mijn hoofd een stuk rustiger, en wil nog wel een week blijven!!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 02-06-2013, 06:28
MMollie
MMollie is offline
Deze wereld is waarschijnlijk beter af zonder mij.
__________________
Too hot to be true
Oud 02-06-2013, 08:38
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Tuurlijk niet! Zo moet je nooit denken? Wat is er aan de hand?
Oud 02-06-2013, 08:43
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Spannend, voor het eerst weer een echt langere tocht uitproberen. Vorige keer faalde ik, dus tja...
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 02-06-2013, 08:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Deze wereld is waarschijnlijk beter af zonder mij.
Natuurlijk niet!
Oké, soms is het leven hartstikke kloten en lijkt het alsof het allemaal geen zin meer heeft. Maar jouw leven en alle mooie dingen die nog op jouw pad kunnen komen zijn zoveel meer waard dan datgene waardoor je je nu zo rot voelt. Blijf sterk, geef niet toe aan de negatieve gedachtes. Hopelijk mag je later terugkijken en beseffen dat jouw leven inderdaad zoveel meer waard is als alle nare dingen waar je nu doorheen moet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-06-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
woensdag avond hadden me ouders erge ruzie.
donderdag en vrijdag was me vader niet thuisgekomen.
en net kwam me vader zijn spullen ophalen.
dit voelt best wel kut,
Wat er voor je! Heel veel sterkte x
Oud 02-06-2013, 16:45
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
65 km gefietst! De laatste 10 was hel, maar heb het toch uitgereden!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 02-06-2013, 18:03
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
65 km gefietst! De laatste 10 was hel, maar heb het toch uitgereden!
Zo dan!
Oud 02-06-2013, 18:39
MMollie
MMollie is offline
Pff, zat er gwn effies doorheen, heerlijk bij een goede vriend "gechilled" en voel me wel weer beter
__________________
Too hot to be true
Oud 02-06-2013, 19:38
Chantal98
Chantal98 is offline
Gisteren een mail gekregen dat ik op kenningsmakings-gesprek mag, bij de McDonalds!
Toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden terwijl het pas zaterdag is..
Iemand nog tips ofzo?
Oud 03-06-2013, 13:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Pff, zat er gwn effies doorheen, heerlijk bij een goede vriend "gechilled" en voel me wel weer beter
Heel goed om dat te horen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-06-2013, 18:27
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Na drie jaar gestopt met de pil. Zaterdag voelde ik me zooo goed. Maar nu is t helemaal weg. Kan me haast niet voorstellen dat het stoppen binnen een week al effect had volgensmij zit het gewoon tussen mijn oren.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 03-06-2013, 18:34
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Gisteren een mail gekregen dat ik op kenningsmakings-gesprek mag, bij de McDonalds!
Toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden terwijl het pas zaterdag is..
Iemand nog tips ofzo?
Misschien helpt het als je je bedenkt dat het gewoon,een praatje is om elkaar te leren kennen. Het is geen hoge functie dus ze willen enkel een beeld hebben van hoe je bent. Je zou ter voorbereiding vragen op papier kunnen zetten. Bijvoorbeeld om hoeveel uur per week,het gaat en of je bijvoorbeeld tot laat noet werken (licht er aan hoe oud je bent <16 mag je geloof ik max tor 19 uur) of bijvoorbeeld vragen wat er precies van je verwacht word. Kleed je goed aan, dus geen joggingsbroek of zo, wees verzorgd maar overdrijf het niet. De kans is groot dat je de vraag krijgt om iets over jezelf te vertellen en de vraag waarom je bij de mac wilt werken. Zie het gesprek als iets fijns want het geeft jou,gelijk een indruk van,de sfeer. En sorry voor de fouten, ik typ via mobiep en het lukt niet om te herstellen
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 03-06-2013, 21:16
Chantal98
Chantal98 is offline
Citaat:
Misschien helpt het als je je bedenkt dat het gewoon,een praatje is om elkaar te leren kennen. Het is geen hoge functie dus ze willen enkel een beeld hebben van hoe je bent. Je zou ter voorbereiding vragen op papier kunnen zetten. Bijvoorbeeld om hoeveel uur per week,het gaat en of je bijvoorbeeld tot laat noet werken (licht er aan hoe oud je bent <16 mag je geloof ik max tor 19 uur) of bijvoorbeeld vragen wat er precies van je verwacht word. Kleed je goed aan, dus geen joggingsbroek of zo, wees verzorgd maar overdrijf het niet. De kans is groot dat je de vraag krijgt om iets over jezelf te vertellen en de vraag waarom je bij de mac wilt werken. Zie het gesprek als iets fijns want het geeft jou,gelijk een indruk van,de sfeer. En sorry voor de fouten, ik typ via mobiep en het lukt niet om te herstellen
Dankje <3 ik denk dat ik er inderdaad te veel tegenop zie als een te belangrijk gesprek..
Ik ben nu weer iets meer gerustgesteld.
Oud 03-06-2013, 21:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn gevoelens zijn dit weekend echt een enorme achtbaanrit geweest. Erg vermoeiend en verwarrend, maar hopelijk is het het allemaal waard.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-06-2013, 00:40
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Waaaaaah! Parijs was zo super vet, wauw. Eigk is het gevoel erbij niet te beschrijven. Maar wauw. Echt. Superchill. Het kwam precies op het goede moment, geen idee wat er anders gebeurd was. Hopelijk blijf ik deze week nog in deze flow, dan volgende week gala&uitslag& die week erna echt vakanti! Wiehoee, nu gauw slapen, ben nog maar net thuis. Waaaahh Im so in love <3
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 04-06-2013, 21:40
MMollie
MMollie is offline
Bluh. Ik weet het niet meer... Pesten wordt steeds erger op school, vandaag iets van 5x in een armklem gezeten en het doet zeer ook. Daarna een lekke band, en ik weet niet of dat toeval was... Niemand op school mag mij vm.
Maar er zijn ook mooie dingen waar ik wel voor wil leven zoals mijn lieve familie en vriendin <3
Bluuhh.
__________________
Too hot to be true
Oud 04-06-2013, 21:42
Verwijderd
Ga naar een andere school. Serieus.
Oud 04-06-2013, 22:33
Verwijderd
Buuhh zoveel last van stemmingswisselingen, echt niet leuk meer. Het ene moment ben ik superchagarijnig en even daarna lig ik weer helemaal dubbel en weer kort daarna voel ik me heel verdrietig en zie ik het helemaal niet meer zitten. Best wel lastig dit.
En helaas ook achter de oorzaak van allerlei familieruzie's gekomen, zo erg dit!
Wss moet ik volgendjaar ook nog afstromen, bahh
sorry voor mijn gezeur, kmoet het gewoon even kwijt..
Oud 04-06-2013, 22:52
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Blijven ademhalen, dan komt dat in ieder geval goed! Sterkte meisje, *geeft dikke knuffel*!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 05-06-2013, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Bluh. Ik weet het niet meer... Pesten wordt steeds erger op school, vandaag iets van 5x in een armklem gezeten en het doet zeer ook. Daarna een lekke band, en ik weet niet of dat toeval was... Niemand op school mag mij vm.
Maar er zijn ook mooie dingen waar ik wel voor wil leven zoals mijn lieve familie en vriendin <3
Bluuhh.
Ga op een vechtsport en zoek een andere school. En sterkte ermee, want het is naar om zo gepest te worden.
Oud 05-06-2013, 12:21
Verwijderd
Ik kan het gewoon niet meeer
Oud 07-06-2013, 00:26
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ken je dat.. van die nachten dat je nog geen oog dicht hebt gedaan en het gevoel hebt dat dat ook nog wel even gaat duren? Ik haat ze.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 07-06-2013, 15:48
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Er was vandaag een paar 10-tal meter voor mij een man gevallen van zijn fiets -oudere man- en zijn vrouw was erbij en ook nog een ander maar toch voel ik me schuldig dat ik die man niet even ben gaan helpen ;ook al was dat niet echt nodig;
Oud 07-06-2013, 16:08
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Er was vandaag een paar 10-tal meter voor mij een man gevallen van zijn fiets -oudere man- en zijn vrouw was erbij en ook nog een ander maar toch voel ik me schuldig dat ik die man niet even ben gaan helpen ;ook al was dat niet echt nodig;
Dat gevoel ken ik. Ik weet dat ik toch niets kan betekenen, maar het.voelt toch niet goed.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 07-06-2013, 17:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Wat er voor je! Heel veel sterkte x
me vader is gelukkig weer thuis *afkloppen*.

ot.
vanochtend een gesprek met de gedragsdeskundige gehad.
daarna even naar de AH toe geweest.
en vanmiddag een gesprek over dagbesteding gehad.
verder doe ik het vanavond rustig aan.
want ik voel me nou best wel gespannen en moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2013, 21:06
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
YAAAAAAAAAAAAAAAY RIJBEWIJS GEHAAAAAAALD zoblij zoblij
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 07-06-2013, 21:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
YAAAAAAAAAAAAAAAY RIJBEWIJS GEHAAAAAAALD zoblij zoblij
Gefeliciteerd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2013, 21:43
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Grr. Boos&opgefokt zijn is zo kut als je wilt slapem omdat om 6.15 de wekker gaat omdat je om 7.15 in de trein moet zitten om om 8 uur weer gezellig bij de kruidvat mag beginnen, in dde plek voor een collega. Soms ben ik te goed voor deze wereld. Aangezien ik mezelf ook zo great voel #not
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 07-06-2013, 23:06
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Dat gevoel ken ik. Ik weet dat ik toch niets kan betekenen, maar het.voelt toch niet goed.

Jaa ik wist ook wel dat die man goed geholpen zou worden maar toch vind ik het vervelend dat ik die man en vrouw en ander persoon daar zo heb achtergelaten.. Zo ben ik totaal niet, ik voelde me erg egoistisch en dat ben ik écht niet
Oud 07-06-2013, 23:18
Verwijderd
Nog nooit zoveel spanning gevoeld voor een uitvoering, ik trilde van te voren helemaal en toen we de zaal in gingen werd het wel wat minder, maar de constante angst om een fout te maken bleef maar, en toen gebeurde dat dus ook. Ik was te vroeg maar gelukkig viel het niet zo erg op. Daarna was het trillen ook weer terug en tadaaa: een rare knak in mijn knie. Ik ben erop doorgedanst (best dom misschien) maar nu kon ik net nog amper recht lopen.
Ik snap echt niet hoe ik in een keer zoveel spanning kon voelen. De uitvoering was gewoon ledenuitvoering en ik kende de dans verder prima en normaal voel ik weini vooraf..
Oud 08-06-2013, 00:49
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hmm, prima dag gehad, maar slapen ho maar...


Ik ben op zoek naar een liedje wat ik hoorde als achtergrond bij een tvprogramma en mij ontzettend raakte. Iemand een idee hoe ik dit t makkelijkst ga vinden?
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 08-06-2013, 06:03
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Uitzending terugkijken en de tekst googlen.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 08-06-2013, 06:53
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Dankje! ^^
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 09-06-2013, 18:48
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik begrijp echt gewoon niet waarom mensen op contact gezocht posten. hoi ik zoek contact ik ben een jongen van 17 jaar en ben 1.78 lang en blond haar. Wtf boeit dat -__-'' Vertel gewoon eens wat over jezelf, anders heb je dr nog niet veel aan.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 09-06-2013, 19:05
Fist
Avatar van Fist
Fist is offline
Mee eens, maar hoe wil je dat tegengaan? Sowieso denk ik dat je beter even wat kan posten hier, beetje verkennen, dan weet men ook wat voor iemand je bent. Als je enkel voor contact komt moet je naar een datingsite.
Oud 09-06-2013, 19:27
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff.. nichtje van 3 net klaar met 2 jaar behandeling tegen leukemie, oma bijna 2 maand overleden na 17 jaar kanker en net te horen gekregen dat een andere neef nu nierkanker heeft.. hele leven lacht hem net toe, kindje van een maandje oud, leuk huisje, motorcrossen gaat goed en dan bam, deze inslag. Wat een vreselijk kutziekte is het toch ook.. bahbahbah .
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 09-06-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
pff.. nichtje van 3 net klaar met 2 jaar behandeling tegen leukemie, oma bijna 2 maand overleden na 17 jaar kanker en net te horen gekregen dat een andere neef nu nierkanker heeft.. hele leven lacht hem net toe, kindje van een maandje oud, leuk huisje, motorcrossen gaat goed en dan bam, deze inslag. Wat een vreselijk kutziekte is het toch ook.. bahbahbah .
Oh wat kut voor je/jullie! Heel veel sterkte en liefs!
Idd, kanker is een kutziekte.
Oud 10-06-2013, 07:39
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
pff.. nichtje van 3 net klaar met 2 jaar behandeling tegen leukemie, oma bijna 2 maand overleden na 17 jaar kanker en net te horen gekregen dat een andere neef nu nierkanker heeft.. hele leven lacht hem net toe, kindje van een maandje oud, leuk huisje, motorcrossen gaat goed en dan bam, deze inslag. Wat een vreselijk kutziekte is het toch ook.. bahbahbah .
Jezus man wat verschrikkelijk
Sterkte lieve Nonny
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 10-06-2013, 19:50
Verwijderd
Echt een baaldag gehad, vet moe en ik heb mijn frans toets dus helemaal verknalt, de toets waar ik ruim 6 uur voor had geleerd omdat ik er een voldoende voor moet hebben
Toen snel naar huis gefietst, wat gegeten en werkkleding aangedaan en toen van 5 tot 19.30 gewerkt.
Daarna weer naar huis toe gefietst. Nu nog beginnen aan mijn huiswerk en morgen een Engels proefwerk. We hebben er weer zin in :zuchttt
Oud 10-06-2013, 20:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff. ook hier gaat het niet lekker. Ik ben beetje down geworden door van alles. Zaterdag met mam sieraden voor gala gekocht maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. Ik zou het met mijn oma doen, net als de jurk en zij zou bij mijn diploma uitreiking zijn, dat was een doel, en dat doel is niet gehaald en ik vind het zo oneerlijk.. Het hoort niet zo.. Nou haal ik dit jaar misschien mijn diploma niet eens, en al dat gekut met die gestolen examens erbij ook nog.. Mja woensdag dus gala, ook wel zin aan, alleen het kutte is dat ik amper kan lopen, net nu.. Ik heb geen zin om op krukken te gaan, heb ik nog nooit gewild en met gala al helemaal niet. Morgenavond als ramp ook nog werken, dus woensdag lopen word een hell, de situatie kennende.. Mja morgen overdag en woensdag overdag maar niet lopen voor zover gaat. pff soms word ik er zo gek van, en is het wel weer duidelijk dat ik die lichamelijke situatie na 3 jaar nog steeds niet geaccepteerd heb. Ik ben zo tegenstrijdig met mezelf, ja ik wil wel dat meer mensen het weten zodat ze me beter begrijpen, nee ik laat het ze lekker niet zien en doe alsof het prima met me gaat...

Succes morgen melove!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 171
dejob14
2 14-01-2013 20:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.