Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2013, 21:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En verder!



Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Mutant 57
Chick Rock 49
Quintiano 49
sann 35
Frayne 33
Little Phoebe 27
Carn 25
Sarah 24
Miekje* 22
Etmakas 20
Quis 3.0 18
Stefenootje 15
Trimm Trabb 14
indigo 13
Ingegerd 13
Paranoide 13
Snebbeltje 12
Pip 12
Noedelhap 10
fizzle-fluffy 9
Klaverhap 8
Lorelei 4
Martiño 4
deadlock 3
Sadye 2
kid606 2
Uomi 2
Vowel 2
bloodyb 1
Havock 1
Rivka 1
Lusi 1
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 13-02-2013, 21:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar deze was eertst
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2013, 21:21
Verwijderd
HAhahahahah. Sorry, niet gericht op de foto's!

Ik kwam er net achter dat de zus van een van mijn ploeggenoten Duif heet. En ik dacht dat Mei al erg was als naam :')
Oud 13-02-2013, 21:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn topic was te laat Dan maar een kattenfoto:

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2013, 21:21
Verwijderd
En ik vind het lieve foto's Snebbel en Miekje uit het andere topic!
Oud 13-02-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
HAhahahahah. Sorry, niet gericht op de foto's!

Ik kwam er net achter dat de zus van een van mijn ploeggenoten Duif heet. En ik dacht dat Mei al erg was als naam :')
Ik vind Mei best een leuke naam.
Oud 13-02-2013, 21:23
Verwijderd
Het is vooral uitermate onpraktisch in het dagelijks leven
Oud 13-02-2013, 21:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Juh, ik 'ken' ook een Storm en een Splinter
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2013, 21:23
Verwijderd
Awh, wat een lieve foto's!
Oud 13-02-2013, 21:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hehe Snebbel, bij jou deed je ratje echt zovan 'wat is daar, hallo?'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2013, 21:24
Verwijderd
Eigenlijk heet ze Duizendkusjesktnxbye.
Oud 13-02-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
HAhahahahah. Sorry, niet gericht op de foto's!

Ik kwam er net achter dat de zus van een van mijn ploeggenoten Duif heet. En ik dacht dat Mei al erg was als naam :')
Een oud klasgenootje heet Meia! En een jongen bij mijn ouders in t dorp heet Maen.
Oud 13-02-2013, 21:26
Verwijderd
Ik ken een Ninel. Haar broertje heet Vilen. Ninel is Lenin achterstevoren, en Vilen komt van Vladimir Iljich Lenin. Hun ouders zijn nogal overtuigde communisten.

Of ja, kennen is een groot woord, als ze niet zulke rare namen hadden gehad, had ik ze waarschijnlijk niet onthouden.
Oud 13-02-2013, 21:26
Verwijderd
@frayne
Oud 13-02-2013, 21:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hehe Snebbel, bij jou deed je ratje echt zovan 'wat is daar, hallo?'
Hihi, ja dan houd ik even mijn vingers in haar blikveld en dan komt ze kijken of er iets te eten valt
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2013, 21:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ken niet zoveel mensen met gekke namen Ik ken überhaupt niet zoveel mensen, misschien scheelt dat /socially awkward penguin.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2013, 21:28
Verwijderd
Wij doen er stiekem altijd een beetje over. Over mei dan, want dan zeggen we iets waar zij bij betrokken is en dan lijkt het net alsof je het over jezelf hebt.
Oud 13-02-2013, 21:29
Verwijderd
En nu ga ik lekker slapen! Trusten lieve saaiers!
Ads door Google
Oud 13-02-2013, 21:40
Verwijderd
Truste!

Snebbel: wat krijgt jouw rat te eten? Ik bedacht me dat we misschien can eten moesten veranderen als ze toch te dik zijn. Maar het valt wel mee dus!
Oud 13-02-2013, 21:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn ratjes hebben allerlei verschillend voer gehad. Het enige wat echt geen goed voer was, was dat van vitakraft. Voor de rest, tja, ik had 3 ratjes waarvan 1 dik, 1 gemiddeld en 1 dun, dat had dus weinig met het soort voer te maken.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2013, 21:51
Verwijderd
Ok! We hebben ook een vitakraft, dat al goed!
Oud 13-02-2013, 22:04
Verwijderd
Ik moest aan deze denken ^^



En mijn computer begon plots te mekkeren dat ik NU een backup moet maken want dat mijn schijf beschadigd is. Ok dan, ik ben de backup aan het draaien, dus waarschijnlijk is het niet heel slim om nog andere dingen te doen, maar ik snap niet wat er opeens zo vanuit het niets zo'n heftige schade zou kunnen doen.
Oud 13-02-2013, 22:07
Verwijderd
Mutant ik heb al twee mini's en moet me inhouden om ze niet al open te maken maar heb dat nog niet gedaan, goed he?
Oud 13-02-2013, 22:17
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb ook 2 mini's! Melk en Vis
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2013, 22:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, de quizavond van het museum achter de rug Gezellige avond, maar er gingen nog wel wat dingetjes fout/anders, waardoor we allemaal vrij gestrest waren En de vragen waren, zoals ik al verwacht had, écht te makkelijk Nu ben ik heul moe, want hoewel ik met fysio, ergo, psych en mezelf had afgesproken om tussendoor even ergens rustig alleen uit te rusten, heb ik dat niet gedaan Dus, bedtijd. Kusjes!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 13-02-2013, 22:34
Verwijderd
Mweh, ik heb niet zo lekker gegeten
Oud 13-02-2013, 22:39
Verwijderd
Ik kwam hier juist net om te posten over mijn obsessiereceptje van de week Namelijk deze. ZO LEKKER OMG.

Wat had jij?
Oud 13-02-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Mweh, ik heb niet zo lekker gegeten
Ik ook niet. Of ja, mijn saus was heel lekker (ik had expres veel knoflook omdat het morgen Valentijnsdag is :ghe), maar de gnocchi waren niet zo'n succes.
Oud 13-02-2013, 22:43
Verwijderd
Mijn moeder had het laatst over 'het schaatsen', en of ik ook keek. Ik dacht dat ze het had over afstandsschaatsen zeg maar, dat volg ik totaal niet, dus had geen idee of dat was geweest.

Maar het bleek dat ze het had over Sterren dansen op het ijs. Soms snap ik niet dat ik uit haar kom.
Oud 13-02-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam hier juist net om te posten over mijn obsessiereceptje van de week Namelijk deze. ZO LEKKER OMG.

Wat had jij?
Ik had diepvrieszalm, die normaal gesproken goed te eten is, maar hij was nu droog. In combinatie met de rijst vormde het een niet weg te krijgen bal in mijn mond. En ik had m'n groente (met vooral veel champignons) te kort gebakken dus was ook geen succes.

En morgen moet ik het weer eten. Dus ik ga dan wel extra m'n best erop doen.
Oud 13-02-2013, 22:54
Verwijderd
Volgens de Last.fm Mainstream Calculator ben ik 'Borderliner' (M'n overall stats)

Ik heb de meeste van mijn Last.fm vrienden, jullie dus, ook al door de meter gegooid. De meesten zijn 'cool', 'adventurous', 'underground' of zelfs, in het geval van Commendatore (waar is hij eigenlijk?) 'Subterranean'.
Oud 13-02-2013, 22:59
Verwijderd
Op basis van afgelopen week ben ik adventerous. Op basis van de laatste 3 maanden ook. En 6, en het laatste jaar. Overall ben ik 'cool'.

Oke.
Oud 13-02-2013, 23:01
Verwijderd
Op basis van afgelopen 3 maanden en afgelopen week ben ik gelukkig wel 'cool', pak van m'n hart
Oud 13-02-2013, 23:05
Verwijderd
Komt er een seizoen vier van Downton Abbey?
Oud 13-02-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Mutant ik heb al twee mini's en moet me inhouden om ze niet al open te maken maar heb dat nog niet gedaan, goed he?
Oh je mag wel hoor!!! Het gaat me om de mini's als jij het spannend vindt om ze open te maken, mag jij gerust die spanning ervaren ^^

Citaat:
Ik heb ook 2 mini's! Melk en Vis
Oh! Melk! En vis! <3
Is melk echt zo'n mini kartonnen pakje? En dan zo een als waar ook vla inzit of gewoon een recht met een minidopje? Of een flesje?
Oud 13-02-2013, 23:08
Verwijderd
En ik ga ook slapen, net een handgeschreven brief gemaakt terwijl de backup draaide. Nu hopen dat mijn pc morgen überhaupt nog gaat opstarten. En nou ja, zoniet, ik heb mijn tablet en PS3 nog om te internetten en mijn pc heeft dan een week tijd om hersteld te worden voor ik hem echt ga missen.
Ads door Google
Oud 13-02-2013, 23:22
Verwijderd
Ik ben zelfs nog meer mainstream dan Phoebs, wat een faalsysteem!!!1

Oud 13-02-2013, 23:51
Verwijderd
Oh god, de smetvrees op Viva has reached a new low. Er zijn blijkbaar mensen die onderbroeken en theedoeken apart van elkaar wassen omdat ze het een 'ranzig idee' vinden

En er zijn ook mensen die de onderbroeken van partner apart wassen. APART WASSEN!!!

Pip naamzoek.

Laatst gewijzigd op 13-02-2013 om 23:58.
Oud 14-02-2013, 00:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh god, de smetvrees op Viva has reached a new low. Er zijn blijkbaar mensen die onderbroeken en theedoeken apart van elkaar wassen omdat ze het een 'ranzig idee' vinden

En er zijn ook mensen die de onderbroeken van partner apart wassen. APART WASSEN!!!

Pip naamzoek.


Hoe ziek in je hoofd ben je dan.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-02-2013, 00:19
Verwijderd
Link?

Ik wil zulk soort mensen altijd graag vertellen over metrostoelen.
Oud 14-02-2013, 00:24
Verwijderd
Niet dat er iets mis is met metrostoelen, maar zij denken al snel van wel en dat verhoogt weer de kans dat ik rustig kan zitten in het spitsuur.
Oud 14-02-2013, 00:25
Verwijderd
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/185022

Hierin wordt het genoemd, maar de meerderheid vindt het ook raar hoor.
Oud 14-02-2013, 00:27
Verwijderd
Wat is er met metrostoelen dan?
Oud 14-02-2013, 00:27
Verwijderd
Ik was gisteren bij mijn opa en oma en daar was ook een of andere vriendin van mijn oma. Ze ging me vanalles vragen vragen over school, de status van mijn maagdenvlies, mijn ouders en nog wat dingen, en toen vroeg ze ineens of mijn vriendje 'een leuke jongen is'. Eh. Wat denkt ze dat ik ga antwoorden, dat hij me stelselmatig in elkaar slaat, oneindig saai is en de afwas doet met vuile onderbroeken?
Oud 14-02-2013, 00:30
Verwijderd
Citaat:
de status van mijn maagdenvlies
Oud 14-02-2013, 00:38
Verwijderd
Ja, zij is zo'n type dat dat een goed gespreksonderwerp vindt als opa even in de keuken is. Volgens mij voelde ze ook bij haar dochter of ze nog maagd was. *huiver*
Oud 14-02-2013, 00:48
Verwijderd
dat voelde ze??
Oud 14-02-2013, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Wat is er met metrostoelen dan?
Mensen met smetvrees vinden ze soms vies, want andere mensen zitten erop. Met hun KONT EN ALLES. En hoe vaak wassen ze hun broek? Vast niet vaak genoeg! En vast ook niet los van hun onderbroeken! White Trash naamzoek.

Citaat:
Ja, zij is zo'n type dat dat een goed gespreksonderwerp vindt als opa even in de keuken is. Volgens mij voelde ze ook bij haar dochter of ze nog maagd was. *huiver*
Oud 14-02-2013, 00:53
Verwijderd
Ik snap niet hoe je een volle wasmachine aan je eigen onderbroeken kan verzamelen.

Citaat:
dat voelde ze??
Ja, met een vinger. Sommige moeders doen dat. Ik vind het echt een heel naar idee.
Oud 14-02-2013, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Mensen met smetvrees vinden ze soms vies, want andere mensen zitten erop. Met hun KONT EN ALLES. En hoe vaak wassen ze hun broek? Vast niet vaak genoeg! En vast ook niet los van hun onderbroeken! White Trash naamzoek.
Ik moet zeggen dat ik het OV ook wel vies vind. Die vasthoudpalen, de vloer, gewoon. Maar de stoelen op zich niet zo, ik ga er gewoon op zitten.
Het is natuurlijk wel HEEL ERG VIES als een stoel nog warm is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.