Oud 07-03-2007, 16:32
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Yo mensen!
De koelkastperiode van 3 weken zit er op, tijd dus voor een nieuw spel!
Wil je meedoen schrijf je dan in. First timers zijn uiteraard ook welkom.
Maar: wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Deelnemers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel


Ik had trouwens een ideetje. Laatst is ingevoerd dat mensen die 3X niet stemmen uit het spel verwijderd worden. Iemand merkte op dat dat ook niet helemaal eerlijk is voor zijn teamgenoten, die verliezen immers een man.
Daarom dacht ik om een nietstemmer een rode kaart te geven voor het eerstvolgende spel ipv een verwijdering uit het huidige spel. Met andere woorden: hij of zij mag het volgende spel niet mee doen en als hij of zij zich toch op de lijst zet zal de spelleider zijn of haar naam eraf knikkeren zodat die plaats weer openvalt voor iemand anders.
Wat denken jullie ervan? Goed idee of een beetje té zware straf?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Oud 07-03-2007, 16:42
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ook zal er deze rond een cupido in het spel! deze mag de eerste stemronde 2 mensen kiezen die geliefdes worden. na de stemronde vervalt de cupido's functie en is deze een normale dorpeling.
de geliefden echter hebben een probleem. sterft een van hen. sterft de ander van hartenzeer.
Oud 07-03-2007, 16:48
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Jaaaa!

Deelnemers:
1. Neiu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

edit: en wat betreft die regeling voor niet-stemmers: ik ben er nog steeds voor om iemand die te vaak niet heeft gestemd of uit het spel te zetten of die functie aan iemand anders te geven die nog graag wil meedoen. En dat andere vind ik een beetje een te zware straf
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 07-03-2007, 16:50
Verwijderd
Nu al?

Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

Edit: EoS, aangezien je de eerste post hebt: denk je aan de spelregels? Dat bleek erg belangrijk te zijn

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 16:57.
Oud 07-03-2007, 17:04
Verwijderd
Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

hanneke heeft de nieuwe spelregels trouwens...
en lisaaah, thanks voor de waarschuwing
en EoS: goed plan van die rode kaart.. denk dat dat wel werkt. maar dan wel enkel als iemand niet van tevoren meldt dat ie niet kan stemmen. soms ben je gewoon even niet online...
hoe zit het trouwens met de deadlines? is er gewoon elke avond standaard één stemronde? (WW n00b )

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 18:11.
Oud 07-03-2007, 18:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
Oud 07-03-2007, 18:19
light fighter
light fighter is offline
Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
Oud 07-03-2007, 18:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd (eens was zelfs er de legendarische tijdmachine).
Users die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (semi-random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 20 users mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een verrader en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. De user met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.


Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:


Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
De Tovenaar beschermt elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
deze moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en deze worden dan de geliefden. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval. Want de cupido weet dus niet de functies.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen
  • Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)
  • De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.
  • Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 3 rondes achter elkaar niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 4 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.
  • De Ziener houdt zijn extra kennis voor zichzelf, maar mag zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen.
  • Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.
  • De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).
  • De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven.
  • De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.
  • Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.
  • Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.
  • Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.
  • Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op.



Bedankt Sterrenmeisje voor het maken van dit overzicht van de regels.


Mbt de nieuwe koelkastregels:
Er is nu (tijdelijk) voor het weerwolfspel een koelkastperiode van drie weken, in plaats van de gebruikelijke zes weken. De drie weken gelden wel vanaf de laatste post in het laatste topic. Ga dus niet onnodig lopen uppen met hoe lang het nog duurt (Twink ). Er komen wel geen uitzonderingen meer dat er opeens vier topics achter elkaar komen. In principe geldt natuurlijk de regel maximaal twee topics, ik zit nog een beetje te dubben om daar drie van te maken, maar sowieso niet meer dan dat. Bovendien is het misschien handig om elk nieuw spel in een nieuw topic te starten, zodat het opvalt als er een nieuw spel start?
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 20:10.
Oud 07-03-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 19:34 :
Bedankt Sterrenmeisje voor het maken van dit overzicht van de regels.
*bloos* (er zit trouwens duidelijk geen copyright op hahaha, heb t meeste overgenomen uit oude topics en vergeet niet dat je zelf de hele structuur heb opgebouwd en alles heb verduidelijkt wat mijn hersenkronkels te chaotisch hadden gemaakt)
Oud 07-03-2007, 18:58
Verwijderd
Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14.
15.
16.
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

hoera! ik dacht, ik ben klaar met werken en heel de lijst is vol, dat valt dan wel weer mee!
forummen vanaf mn mobiele telefoon is een zeer goede uitvinding!
Oud 07-03-2007, 19:02
Verwijderd
Deelnemers:
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8.
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14.
15.
16.
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

Nu zal ik ook weer is een keertje meedoen!
Oud 07-03-2007, 19:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8.
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16.
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-03-2007, 19:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wil wel weer.

1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8. Tink*
9.
10.
11.
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16.
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-03-2007, 19:38
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 07-03-2007 @ 19:44 :
*bloos* (er zit trouwens duidelijk geen copyright op hahaha, heb t meeste overgenomen uit oude topics en vergeet niet dat je zelf de hele structuur heb opgebouwd en alles heb verduidelijkt wat mijn hersenkronkels te chaotisch hadden gemaakt)
Maar het moest wel allemaal bij elkaar gezet worden, en het grootste deel kwam van jou.



1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8. Tink*
9.
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16.
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 19:48
Verwijderd
ben nu al dit topic aan t overspoelen

deze keer zijn er weer drie weerwolven toch? of toch vier? (er staat in de uitleg namelijk 3, maar dat stukje kwam van vóór het vorige spel en in het vorige spel zaten natuurlijk 4 wolven)
Oud 07-03-2007, 20:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oh, het zullen er wel vier zijn ja.

Edit, nu zijn het er vier.

Maar hebben we eigenlijk niet veel te veel functies voor maar 20 mensen? Meer dan de helft is bijzonder ofzo.

Hoe zit het trouwens met de geliefden, kunnen die ook tegen elkaar bluffen, weten die elkaars functie? Zoals dat de ene geliefde een wolf is en de ander een dorpeling en dat die wolf dan zegt ziener te zijn ofzo?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 20:11
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8. Tink*
9.
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel



Lijkt me heel leuk om eens mee te doen .
Oud 07-03-2007, 20:11
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel
__________________
Abc.
Ads door Google
Oud 07-03-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 21:09 :
Maar hebben we eigenlijk niet veel te veel functies voor maar 20 mensen? Meer dan de helft is bijzonder ofzo.

Hoe zit het trouwens met de geliefden, kunnen die ook tegen elkaar bluffen, weten die elkaars functie? Zoals dat de ene geliefde een wolf is en de ander een dorpeling en dat die wolf dan zegt ziener te zijn ofzo?
met die bijzondere functies valt het denk ik wel mee, de leerling en de cupido hebben iig meestal niks bijzonders te doen.. en anders... ach... als er animo voor is kunnen we eventueel naar 22 spelers uitbreiden?

de geliefden weten elkaars functie en zijn daarin wel eerlijk tegen elkaar. de informatie mogen ze niet met anderen delen. als weerwolf zou dat denk ik wel mogen, maar dat is niet logisch binnen hun rol, aangezien ze samen moeten overleven. iedereen kan wel bluffen over dat die-en-die bij elkaar horen enzo.. dat levert waarschijnlijk wel leuke situaties op denk ik.
Oud 07-03-2007, 20:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Count me in.

1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5.
6.
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19.
20.
Oud 07-03-2007, 20:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Maar ik vind dat met die geliefdes dus zo raar hè. Als ik wolf zou zijn en de dorpeling ziener ofzo, zou ik me of verdacht maken of tegen m'n medeweerwolven zeggen dat ze hem/haar moeten eten. Net als wannneer m'n 'partner' en wolf zou zijn. Dan zou ik mezelf verdacht gaan maken.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 21:34 :
Maar ik vind dat met die geliefdes dus zo raar hè. Als ik wolf zou zijn en de dorpeling ziener ofzo, zou ik me of verdacht maken of tegen m'n medeweerwolven zeggen dat ze hem/haar moeten eten. Net als wannneer m'n 'partner' en wolf zou zijn. Dan zou ik mezelf verdacht gaan maken.
Maar dan verlies je zelf en je speelt 't spel om te winnen
Oud 07-03-2007, 20:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 21:34 :
Maar ik vind dat met die geliefdes dus zo raar hè.
Oud 07-03-2007, 20:54
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
We zullen zien hoe het gaat met die geliefdes.
Oud 07-03-2007, 20:56
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
leekah schreef op 07-03-2007 @ 21:40 :
Maar dan verlies je zelf en je speelt 't spel om te winnen
Je kan je 'groep' laten winnen door jezelf op te offeren.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Oud 07-03-2007, 20:56
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
geliefdes zijn apart. zij winnen alleen als zij overblijven.
Oud 07-03-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 21:34 :
Maar ik vind dat met die geliefdes dus zo raar hè. Als ik wolf zou zijn en de dorpeling ziener ofzo, zou ik me of verdacht maken of tegen m'n medeweerwolven zeggen dat ze hem/haar moeten eten. Net als wannneer m'n 'partner' en wolf zou zijn. Dan zou ik mezelf verdacht gaan maken.
Je bent dus eigenlijk verplicht je mond te houden. Je medeweerwolven zullen jou opofferen en je geliefde eten in het eerste geval, en in het tweede geval mag je jouw geliefde ook niet verdacht maken. Je wilt dan zorgen dat de weerwolven winnen, om zelf het einde van het spel te redden (maar eigenlijk ben je dan toch gedoemd)
Ik heb er weer zin in
Oud 07-03-2007, 21:21
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Dukko
6.Tink*
7. Maxwell
8. Hanneke
9. Flyaway
10. TopDrop
11. Hanneke
12. drukknoopje
13. Leekah
14. Dark Phoenix
15. Skilly
16.
17.
18.
19.
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

Heb de lijst even overzichtelijk gemaakt.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 07-03-2007, 21:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik geloof dat iedereen zichzelf expres op een bepaald nummer zette..
Oud 07-03-2007, 21:28
Verwijderd
en Hanneke staat er nu twee keer in
zou m even editen zoals ie was en dan je naam neerzetten waar je wilt..
Oud 07-03-2007, 21:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6.
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19.
20.

Laat hem idd maar zo staan. Die gaten vullen zich vanzelf.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 07-03-2007 @ 22:33 :

Laat hem idd maar zo staan. Die gaten vullen zich vanzelf.
Juist! daarbij wil ik gewoon magic number 7 hebben!
Oud 07-03-2007, 21:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13.
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19.
20.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 07-03-2007, 21:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-03-2007 @ 22:24 :
Ik geloof dat iedereen zichzelf expres op een bepaald nummer zette..
Zomaar mijn nummer 14 jatten he
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-03-2007, 22:00
Verwijderd
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10.
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19.
20.
Oud 07-03-2007, 22:10
Verwijderd
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19.
20.
Ads door Google
Oud 07-03-2007, 22:13
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Doen er nu 22 of 20 mensen mee?

*heeft het vorige topic gelezen*
Oud 07-03-2007, 22:16
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 07-03-2007 @ 23:13 :
Doen er nu 22 of 20 mensen mee?

*heeft het vorige topic gelezen*
Waarschijnlijk 20, want we gaan waarschijnlijk weer 3 ipv 4 wolven doen. IMO hadden de wolven vorig spel té makkelijk gewonnen, en die geliefden maken het denk ik moeilijker voor de dorpelingen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-03-2007, 22:19
Verwijderd
ow.. ik dacht vier wolven (zie paar posts naar boven en ook die van hanneke)
Oud 07-03-2007, 22:20
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-03-2007 @ 23:16 :
Waarschijnlijk 20, want we gaan waarschijnlijk weer 3 ipv 4 wolven doen. IMO hadden de wolven vorig spel té makkelijk gewonnen, en die geliefden maken het denk ik moeilijker voor de dorpelingen.
Dat kwam omdat we zulke goede wolven waren.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 22:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 07-03-2007 @ 23:19 :
ow.. ik dacht vier wolven (zie paar posts naar boven en ook die van hanneke)

Dat dacht ik ook...
Oud 07-03-2007, 22:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, dit viel me op bij het vorige topic. Toen werden er mensen weggestemd 'omdat ze voor het eerst meededen'. Dit is natuurlijk wel erg matig, aangezien nieuwelingen op die manier ook geen kans krijg. Aangezien ik zelf ook nieuw ben even mijn mening, ik zou het nogal jammer als er op die manier gestemd wordt. Dus hopelijk gebeurt dat niet.

/mening.

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 23:26.
Oud 07-03-2007, 22:43
Verwijderd
ik zou het ook kut vinden er in ronde één al uit te vliegen, maar in principe is natuurlijk elke motivatie om te stemmen goed... ik ga zelf voor de random denk ik (of lekker veilig meelopen met de rest... even kijken hoe het loopt)

[edit] nog maar drie te gaan...

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 22:52.
Oud 07-03-2007, 22:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 07-03-2007 @ 23:43 :
ik zou het ook kut vinden er in ronde één al uit te vliegen, maar in principe is natuurlijk elke motivatie om te stemmen goed... ik ga zelf voor de random denk ik (of lekker veilig meelopen met de rest... even kijken hoe het loopt)
Natuurlijk is elke motivatie goed, maar als alle nieuwelingen er meteen uitgekickt worden is
a) het spel voor diegenen niet zo leuk
b) Zullen mensen niet zo snel meer meedoen met dit spel als ze het niet al meermalen hebben gedaan
c) leren anderen sowieso niet hoe de nieuwelingen spelen, waardoor die er dus spel op spel uitgekickt worden.

maar goed.
Oud 07-03-2007, 23:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nieuwelingen zijn minder handig omdat ze nog onbekend zijn. Je kan uit het gedrag dus niks afleiden. Het enige wat dan helpt is gewoon stug volhouden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 23:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja oke, maar ze leren het ook nooit als ze er meteen uitgekickt worden

Maar goed, ik zeik teveel door.
Oud 07-03-2007, 23:19
Verwijderd
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15.
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20.
Oud 07-03-2007, 23:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-03-2007 @ 23:40 :
Oh, dit viel me op bij het vorige topic. Toen werden er mensen weggestemd 'omdat ze voor het eerst meededen'. Dit is natuurlijk wel erg matig, aangezien nieuwelingen op die manier ook geen kans krijg. Aangezien ik zelf ook nieuw ben even mijn mening, ik zou het nogal jammer als er op die manier gestemd wordt. Dus hopelijk gebeurd dat niet.

/mening.

Agree.
Oud 07-03-2007, 23:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-03-2007 @ 00:04 :
Ja oke, maar ze leren het ook nooit als ze er meteen uitgekickt worden

Maar goed, ik zeik teveel door.
Daarom, stug volhouden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-03-2007, 23:52
Verwijderd
hoeveel mensen doen nu voor het eerst mee eigenlijk?
[edit]vanavond ga ik met een man uit een ander dorp naar een optreden van een groep frankische troubadours , dus als er dan al gestemd moet worden kan dat misschien een probleem zijn... ik ben waarschijnlijk wel voor 12u terug, maar ik heb geen idee hoe het zit met tijden voor stem-deadlines en dergelijke

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 08:09.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.