Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2007, 18:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik stem op nummer 2, want klik hier voor een random nummer van 1 tm 20
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 09-03-2007, 18:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flyaway schreef op 09-03-2007 @ 16:22 :
Ik verdenk Dark Phoenix, dus ik stem op hem.

ik dacht juist dat we het op de vorige pagina allemaal zo stellig eens waren dat het lullig is om gelijk de nieuwen eruit te stemmen?
Ik ben ook nieuw (om even de tegenstelling in je tekst te laten zien )
Oud 09-03-2007, 19:21
Verwijderd
ik heb door onverwachte vertragingen en domme fouten van mezelf (verkeerde trein pakken ) niet echt goed kunnen kijken meer. ik zit nu ook nog in de trein. heb dus toch maar even gelezen wat de rest heeft gedaan en aangezien ik mijn stelling van vanochtend nou ook weer niet helemaal onderuit wil schoppen stem ik op dark phoenix. en ik hoop over een kwartier thuis te zijn, hoop even mee
Oud 09-03-2007, 19:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik wist niet dat ze internet hadden in de trein

ot: Top en Drop vind ik wel geniaal gevonden eigenlijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-03-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 09-03-2007 @ 20:23 :
Ik wist niet dat ze internet hadden in de trein

ot: Top en Drop vind ik wel geniaal gevonden eigenlijk
gprs, internet op m'n telefoon

Maar ik ben ondertussen thuis, hurray!
ik moest eigenlijk naar bergen op zoom, vanaf breda, had ik de trein naar rotterdam genomen dus ik stond in dordrecht en toen was er een storing tussen dordrecht en roosendaal dus reed er geen trein daarnaartoe en toen was er ook nog een pinstoring in dordrecht waardoor ik geen kaartje kopen en gratis mocht rijden enzo ik was om 6 uur al klaar met werken en ben nu pas thuis

en om toch nog een beetje ontopic te blijven:

ik ben benieuwd naar het verhaal!
Oud 09-03-2007, 19:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
gelijkspel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-03-2007, 19:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Spaar me
Oud 09-03-2007, 20:26
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik spaar al zoveel.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 09-03-2007, 20:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ondertussen in de buurt van Rivendel. Sinds dat de meeste elven waren vertrokken over de zee, was Rivendel min of meer verlaten geweest. Op een paar meestal achter kappen verhulde schepsels. Je kon niet zien wat ze waren daarom bleven de meeste handelaren er met plezier uit de buurt sinds de elven waren vertrokken. Behalve twee nieuwsgierige hobbits, ze hadden de verhalen gehoord van Sam hun grootvader had grootse verhalen vertelt over Rivendel.
Hoe het de trots van de elven was geweest en dat de elven zo prachtig waren. Maxwell, 1 van de hobbits was niet anders dan de meeste hobbits. Klein van stuk, niet echt breed van postuur ondanks al het eten dat hij deed, had halflang krullerig haar. En een paar steelblauwe ogen. Zijn opa had gezegd dat zijn ogen op een ouwe vriend van hem leken, die vriend had zo’n last gedragen dat zijn ogen waren gestopt met fonkelen zoals die van Maxwell nog wel deden. Dit was Maxwell niet vergeten. Wetend dat hij er goed uitzag liet hij dat ook goed merken, hij had eigenlijk gewoon behoorlijke capsones. Dan was er nog flyaway, dit was een apart geval.
Ze was van kleins af aan al avontuurlijk ingesteld geweest. voor de rest leek ze behoorlijk op Maxwell behalve dat zij hier en daar wat vrouwelijke rondingen had. Nauwelijks zichtbaar dat wel. Want Flyaway was zo mager dat sommige mensen bang waren dat ze gewoon zou wegvliegen als het even te hard zou waaien.
Het was de drang naar avonuut van Flyaway dat hun in dit avontuur had gestort. Na het verhaal van hun opa, had ze meteen op pad gewild. Maxwell had haar nog weten te overtuigen om te wachten tot het donker zou worden en dan weg te glippen uit het dorp en op weg te gaan naar Rivendel dan, want Rivendel was niet een uurtje weg. Nee het was een paar dagen lopen, en dan moest je stevig doorlopen. En als ze ’s nachts zouden lopen zouden ze de volgende morgen als hun ouders erachter kwamen dat ze weg waren zo’n voorsprong hebben dat ze niet meer konden worden ingehaald. De tocht was goed verlopen, ze vonden het maar wat mooi. Ze hielden van de natuur, zoals de meeste hobbits. Alleen hadden ze de laatste dag gemerkt dat ze gevolgd werden. Ze waren ongewapend op een klein keuken mes na en ook geen goede vechters, dus hadden ze maar geprobeerd ze af te schudden. Ze waren daar ingeslaagd volgens hun en nu waren ze dan eindelijk bij Rivendel, het viel ze maar vies tegen.
Maxwell en Flyaway besloten een tochtje door het sinistere Rivendel te maken. Het zag er volgens Maxwell maar spookachtig uit, sommige muren van de huizen waren gescheurd, en de paden overwoekerd. Het pad leidde hun naar een soort plein. Midden in het plein stond een soort altaar. Raar genoeg nog in vol ornaat zonder maar een enig krasje.
Net toen Flyaway er naartoe wou lopen gebeurde het...
Er kwamen 3 schepsel vanachter een ingestort huis te voorschijn.
‘Góóblíns!!’ riep Maxwell vrijwel gelijk. Hij trok het mes, hij kont dit nog weleens winnen misschien had hij een kans goblins. Helaas voor hem liep het iets anders. Anders dan goblins normaal doen begonnen de goblins om hen heen te sluipen totdat ze ingesloten waren.
Toen sloeg 1 van hen een kreet en ze stormden tegelijk op Maxwell af. Daar sta ik dan, 3 goblins tegenover me en ik ga ten onder met een keuken mes in me hand, dacht Maxwell bij zichzelf. ‘peri'sol goln’ klonk het vanuit het woud. Flyaway keek verrast op, dat was Elfs! De elven waren vertrokken. Het kon haar ook niet veel schelen, Elfen waren volgens haar 100% te vertrouwen. Dus hun redding was nabij volgens haar. Ze zat er niet veel naast, de goblins sloegen op de vlucht nadat ze de kreet hadden gehoord. Na een minuutje kwamen de redders uit het woud, de kappen diep over hun hoofd getrokken. Wat als dit nou geen elven waren, maar simpele struikdieven die hun prooi hadden gered om er zelf rijker van te worden bedacht Maxwell zich. Zijn twijfel werd weggenomen toen de vreemdelingen de kappen naar achter sloegen. Aan hun gelaatstrekken te zien waren ze beide elven, de een mannelijk de ander duidelijk vrouwelijk aan de overduidelijk enorme boezem van de vrouw. ‘Ik ben Twinkebel, dit is Leekah’ de vrouw knikte. ‘Wat doen jullie in dit gebied, de patrouilles van de koning rijken niet zover dus is dit gebied redelijk verwilderd zoals je ziet, goeie plek voor goblins zo blijkt, maar laat ons nu eerst eten terwijl jullie ons vertellen wat jullie hier doen.’
Toen de elven hun de rug toedraaiden zag Maxwell een vreemd symbool op de achterkant van hun kleding. Het leek een soort altaar met op de achtergrond een boom.
Verder kon hij nu het grote zwaard wat beide elven op de rug hadden zien hangen en een koker met pijlen....

Ze waren diep in het woud doorgedrongen, het was er zo donker dat Flyaway haar ogen moest inspannen om goed te kunnen zien waar ze liep.
‘wees voorzichtig! Er lopen nog steeds duistere schepsels hier rond uit de tijd van Sauron..!’
riep Twinkebel. Verderop zag Maxwell een kamp liggen, Leekah en Twinkebel stevende er duidelijk op af dus hun eind bestemming was inzicht. Het kamp was simpel opgebouwd uit een tent en een kampvuurtje en een rek waar wat pannen,messen etc. Instonden.
Maar midden in het kamp stond iets wat door vast niet thuis hoorde dacht Maxwell.
Hij bleek gelijk te hebben, zodra Leekah het zag spande ze haar boog en legde aan.
‘Maak je bekendschepsel van de duisternis!’ riep ze.
Ondertussen vroeg Flyaway wat dat voor schepsel was in het kamp, Twinkebel antwoorde met het simpele woord. Weerwolf.
‘Ik kom met een simpele reden. De tijden van de duisternis keren terug, ik ben hier om mijn vroegere taak af te maken, Twinkebel!’ de weerwolf sprong op de groep af.
‘t'puuli killian d'lil gith’ riepen Twinkebel en Leekah tegelijk toen ze hun zwaard trokken.
Er leken gloeiende letters in de bladen van de zwaarden te zijn gebrand. En toen de zwaarden de zij van de weerwolf raakten kwam er een zingend geluid vrij. De weerwolf jankte van de pijn en maakte dat die wegkwam....

Toen kwam er een bang figuur uit de tent, het bleek een klein mensje te zijn. Het arme mens was totaal aanflarden gescheurd. ‘Ik heb het geprobeerd’ waren zijn laatste woorden, toen viel hij dood neer. ‘Ah nee, niet Gaming Champion! Riep Leekah.


Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20.Gaming champion (wolfsbane)

Blauw = gedood
rood = opgegeten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-03-2007, 21:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fuck, dat was niet de bedoeling. Sorry Gaming champion En damn, wolfsbane er nu al uit?
Oud 09-03-2007, 21:23
Verwijderd
ah fuck!

Nu al de wolfsbane inderdaad
Oud 09-03-2007, 22:04
Verwijderd
arme gaming champion
nu al de wolfsbane gedood snik...
Oud 09-03-2007, 22:18
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Voor de duidelijkheid: de weerwolven zijn nu aan de beurt en zij hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om een slachtoffer uit te kiezen.

Mooi verhaal Twink
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 09-03-2007, 22:23
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ga snel in me huisje schuilen. Wat alchemisten werk doen.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 09-03-2007, 22:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
flyaway schreef op 09-03-2007 @ 16:22 :
Ik verdenk Dark Phoenix, hij wilde eerst niet zeggen op wie hij stemde en daarna toch maar snel even. En hij was de eerste die een naam postte, dus hij is 'zeker' van zijn zaak. Dan trekt hij anderen mee en valt 'ie 'vast niet op'. Dus ik stem op hem.

En ik vind het lullig dat iedereen gelijk op Gaming Champion gaat stemmen Alleen omdat hij nieuw enzo is... ik dacht juist dat we het op de vorige pagina allemaal zo stellig eens waren dat het lullig is om gelijk de nieuwen eruit te stemmen?
Het is niet omdat ie nieuw is. Althans, ik stem gewoon met een kutreden. En nu blijkt het alleen wel zonde.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-03-2007, 22:31
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Gelijkspel zal wel tussen Dark Phoenix en Gaming Champion geweest zijn dan.. Zonde van de wolfsbane!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-03-2007, 22:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Femic schreef op 09-03-2007 @ 23:31 :
Gelijkspel zal wel tussen Dark Phoenix en Gaming Champion geweest zijn dan.. Zonde van de wolfsbane!
Die kans is best groot ja

Kom, we gaan de volgende ronden de wolven eruit kicken
Oud 09-03-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 09-03-2007 @ 23:35 :
Die kans is best groot ja

Kom, we gaan de volgende ronden de wolven eruit kicken
maar dat betekent dat de wolven liever hem eruit hadden dan jou...
Oud 09-03-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 09-03-2007 @ 23:36 :
maar dat betekent dat de wolven liever hem eruit hadden dan jou...
Ja dat maakt DP wel verdacht nu. Maar zoals altijd kunnen we beter even de wolven afwachten. Ik hoop alleen dat zij net zoveel pech hebben als ons.
Oud 09-03-2007, 22:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, ik ben heel verdacht nu. Of misschien ook niet, aangezien ze misschien wel gewoon 1 van de 2 kozen..

Edit; maar laten we inderdaad maar gewoon de wolvenronde afwachten, en hopen dat ze zelf ook een ongelukkige keuze maken.
Oud 09-03-2007, 22:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline


Maar wel een cool verhaal
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-03-2007, 02:17
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Twinkebel, wat een verademing. Het verhaal is super, maar ook je schrijfstijl is aangepast. Je maakt nu langere alinea's wat het verhaal duidelijk overzichtelijker maakt. Klasse.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 10-03-2007, 06:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
nu alleen nog mijn spelling.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-03-2007, 09:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
whaha mafkees (jeeej k ben mager)

en: ik wist niet dat Dark Phoenix ook nieuw was
Oud 10-03-2007, 10:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
flyaway schreef op 10-03-2007 @ 10:55 :
whaha mafkees (jeeej k ben mager)

en: ik wist niet dat Dark Phoenix ook nieuw was
We hebben dit keer heel veel nieuwelingen: zo'n beetje een kwart van de lijst.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-03-2007, 12:31
light fighter
light fighter is offline
ow ik dacht dat het merendeel wel eens een keer had meegedaan maar goed dat boeit ook niet.

de wolfsbane eruit. Vanavond afwachten dan maar.
Oud 10-03-2007, 18:30
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
O oo wie is er de pineut vanavond?
*pakt levenselixer en gooit het over zich heen*
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 10-03-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 10-03-2007 @ 19:30 :
O oo wie is er de pineut vanavond?
*pakt levenselixer en gooit het over zich heen*


*Doet gezellig mee*
Oud 10-03-2007, 18:56
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 10-03-2007 @ 19:33 :


*Doet gezellig mee*
Ja toch waarom niet? Neem je even de zonnebloempitten uit huis mee?
Maar ben jij wel te vertrouwen? Niet dat je me zo opeet ofzo?
Want op me menu stond vandaag spaghetti met pasta saus^_^
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 10-03-2007, 19:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘Generaal, hij is ontsnapt.’ Generaal Elpida sloeg met haar vuist op tafel en stond op. ‘Vervloekt!’ riep ze. Elpida was een vrouw van rond de 60. Haar gezicht was doorgroefd van de rimpels en van de littekens en haar lange haar was al aardig grijs geworden. In haar jeugd was ze een aantrekkelijke vrouw geweest maar daar was nu geen sprake meer van. Daar had de zwaartekracht wel voor gezorgd. Maar ondanks haar hoge leeftijd was ze nog superfit en kon ze zich in gevecht nog prima meten met de jongere oosterlingen. Sinds tien jaar was ze de leider van alle oosterlingen sinds ze de vorige had verslagen in een tweegevecht. De andere oosterling vervolgde: ‘De patrouille die hem moest gaan zoeken had hem gevonden maar voordat ze hem gevangen konden nemen werden ze aangevallen door twee dwergen.’ Generaal Elpida keek op. ‘Twee dwergen? Een zwaardvechter en een boogschutter?’ De man knikte. ‘Ik denk dat het dezelfde dwergen zijn als die twee die vorig jaar onze tempel hebben overvallen.’ Elpida ging zitten en zette haar vingertoppen tegen elkaar. ‘Dit kunnen we niet hebben’ zei ze. ‘Die Gondoriaan moet onderschept worden voordat ie Elessar op de hoogte brengt’ Een van de jongere oosterlingen aan de tafel schraapte haar keel toen ze dit zei. Het was de aantrekkelijke oosterlinge die tegen Dukko had gevochten in de toren. Elpida keek de jonge vrouw aan. ‘Ja, kapitein Tink*? Wilde u wat zeggen?’ Tink* knikte. ‘Ik vraag permissie om achter die Gondoriaan aan te gaan.’ Elpida wreef over haar gerimpelde kin en zei toen: ‘Toegestaan. Neem een half dozijn van je beste mannen mee Tink*, dit heeft topprioriteit. Maar onthoudt dat hier meer op het spel staat dan een persoonlijke vendetta!’ Iedereen aan tafel wist wat Elpida hiermee bedoelde. De twee dwergen hadden vorig jaar toen ze de tempel hadden overvallen Tink*’s broer gedood toen deze de tempelschatten probeerde te verdedigen. Tink* knikte en verliet de tent. Toen zei Elpida tegen een andere oosterling: ‘doorzoek de toren en haal alles van waarde eruit. Steek ‘m daarna in brand.’ De man wou weglopen maar Elpida hield hem tegen. ‘Zorg er wel eerst voor dat de gedode Gondorianen een fatsoenlijke begrafenis krijgen. Ze hebben dapper gevochten dus dat hebben ze wel verdiend’
Ondertussen was Tink* in haar eigen tent in gedachten verzonken. Ze was niet helemaal eerlijk geweest. Generaal Elpida dacht ongetwijfeld dat ze deze missie had gevraagd omdat ze dan de kans had om haar broer te wreken. En hoewel dat een prettige bijkomstigheid was was dat niet de voornaamste reden. Sinds de overval gisteren voelde ze zich raar en verward. Toen ze de slapende Gondoriaanse kapitein wou doden had ze geaarzeld toen ze zijn knappe gezicht zag. Ze had veel te lang geaarzeld. Daardoor was hij wakker geworden en was ie ontsnapt. Sindsdien voelde ze zich raar. Ze had een vreemde kriebel in haar onderbuik en ze moest de hele tijd aan hem denken. Ze had vannacht zelfs over hem gedroomd. Haar moeder had haar vroeger wel eens verteld wat dat betekende: ze was verliefd! Maar ze kon toch niet verliefd worden op een vijand? Op een moordenaar? ‘Gondorianen zijn slecht’ zei ze tegen zichzelf. Ze hadden haar vader gedood, op de velden van Pelennor. De afgezanten van het Rode Oog hadden maar al te vaak gezegd wat ze deden met hun gevangenen. Natuurlijk niet tegen haar, ze was pas twee toen Sauron aan zijn einde kwam. Maar de dorpsoudsten en haar moeder leken erg zeker van hun zaak. En toch was ze nu verliefd op één van hen. Ze had deze missie gevraagd omdat ze hem nog een keer wilde zien. Ze kon het blijven ontkennen maar in haar hart wist ze dat dat de ware reden was. Toen stond ze op en zei ze tegen zichzelf: ‘Genoeg nu met deze gekkigheid. Hij is een vijand en een moordenaar, en ik ga hem doden. Net zoals ik die twee dwergen ga doden die mijn broer vermoord hebben’ Toen beende ze de tent uit om zes man te selecteren voor haar missie.
Ze liep naar de barakken toe om haar eerste luitenant, Femic, te zoeken. Ze wou haar graag in het team hebben want Femic was de beste boogschutter onder haar bevel en bovendien een vertrouwelinge van Tink*: ze kenden elkaar al sinds hun kindertijd. Toen ze Femic’s tent binnenliep was deze echter leeg. Ze vroeg de kwartiermeester waar Femic was maar deze schudde zijn hoofd. ‘Sorry kapitein, ze is gisteren gesneuveld bij de overval op Amon Barad.’

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic (cupido)
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20. Gaming champion (wolfsbane)

Blauw = gedood
rood = opgegeten

En toen had cupido haar laatste pijl afgeschoten...
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Ze mogen tot morgenavond 20:30 hun stem uitbrengen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-03-2007, 20:14
Verwijderd
femic de cupido <3 gecondoleerd... maar beter de cupido dan weer de ziener *probeert een positieve draai aan de heldhaftige dood van femic te geven*
mooi verhaal weer trouwens!
Oud 10-03-2007, 22:29
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Gecondoleerd met de overlijdenis
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 10-03-2007, 22:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
arme cupido
Oud 10-03-2007, 22:52
Verwijderd
wtf doet cupido mee
Oud 10-03-2007, 23:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-03-2007 @ 23:52 :
wtf doet cupido mee
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-03-2007, 23:08
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dat is snel..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 10-03-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 10-03-2007 @ 23:50 :
arme cupido
Oud 10-03-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 10-03-2007 @ 19:56 :
Ja toch waarom niet? Neem je even de zonnebloempitten uit huis mee?
Maar ben jij wel te vertrouwen? Niet dat je me zo opeet ofzo?
Want op me menu stond vandaag spaghetti met pasta saus^_^
Ik krijg het niet helemaal mee geloof ik.
Oud 11-03-2007, 00:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mja, het had erger gekund. Maar in 2 rondes 2 functies van ons eruit is géén goed begin.
Oud 11-03-2007, 00:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-03-2007 @ 01:32 :
Mja, het had erger gekund. Maar in 2 rondes 2 functies van ons eruit is géén goed begin.
Cupido is eignelijk geen echte functie, hè.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2007, 00:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-03-2007 @ 01:43 :
Cupido is eignelijk geen echte functie, hè.
I know, maar wel weer iemand van ons.
Oud 11-03-2007, 07:34
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 10-03-2007 @ 23:50 :
arme cupido
Oud 11-03-2007, 08:19
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Ahw, Cupido
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-03-2007, 09:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik moet al stemmen want ik moet vandaag de hele dag weg. Ik stem op Roos want ze is de eerste in de lijst die al een poosje niks van zich heeft laten horen.
Oud 11-03-2007, 10:21
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 11-03-2007 @ 00:59 :
Ik krijg het niet helemaal mee geloof ik.
Verklaar je nader? Je krijg wat niet mee ?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-03-2007, 10:35
Verwijderd
Cupido was toch een eervolle positie.
Oud 11-03-2007, 11:04
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline


Waarom zou zijn een bedreiging zijn voor de wolven? Misschien kunnen we daaruit wat afleiden...
Oud 11-03-2007, 11:06
Verwijderd
Ik denk dat je moeilijk nu al mensen als verdacht aan kan merken, het is nu nog gokwerk.
Oud 11-03-2007, 11:07
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
We kunnen hieruit concluderen dat de cupido zeker geen wolf is. Maar een gewonde dorpeling. Want anders zouden ze elkaar beschermen als het ware?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-03-2007, 11:09
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jah is wel erg vroeg nu... maarja je moet toch iets he.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.