Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 09:02
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Zondag 22 juni, 13.00.. Ik loop richting de Delifrance, op Schiphol.. Ik ga daar Max ontmoeten, een jongen die ik al een klein jaar via internet, sms, en de telefoon ken.. Het leek me een super jongen, maar ik was benieuwd of 't zou klikken in 't echt..
Aangekomen bij de Delifrance loopt een jongen op m'n af, die ik herken.. Hij zag er beter uit dan op de foto's, was dat even een meevaller.. Hij spreekt me aan en zegt: 'Jij bent zeker Emma?' "uiteraard," zeg ik, met een grijns.. 'En ik ben dan Max'.. Nou, goed, de details zal ik jullie verder besparen.. Het klikte super goed.. We gingen lekker shoppen, eten en vliegtuigjes kijken op 't Panorama Deck.. Toen begon het échte verhaal.. Hij begon me kusjes te geven in m'n nek (bla bla bla), en ik besloot op 'n gegeven moment 'm maar gewoon te gaan zoenen (Ah, what the hell, je leeft maar 1 keer ).. Nou, dat werd aardig ontvangen door Max.. Mooi mooi mooi, dacht ik, dit zit wel goed...
Hij heeft ook m'n moeder ontmoet, die op Schiphol werkt, wat ook mega goed klikte, en hij bracht me naar de bus die avond (how romantic), en gaf me nog een afscheidskusje..
10 minuten later: Een smsje van hem.. *zucht* dit was pas een leuke jongen..

Na deze dag nog super veeeel smsjes gehad..!!

Goed, Zaterdag 28 juni, 23.30. Telefoon gaat: Max, hij gaat over een half uur op vakantie en wil me nog spreken, omdat ie me zo gaat missen, en me lief vindt, en ik ben super.. bla bla bla..

Dan, 2 weken is hij weg.. Ik vermaak me best (6 dagen p/w werken), en kijk uit naar Zondag de 14e, wanneer hij terugkomt..

Zondag 14 Juli, 10.00.. Max belt: Ik ben terug!!! WOOHOO!! Ik heb je gemist, en je bent lief, en je bent super.. bla bla bla..

Zondag 14 Juli, 23.00, Max en ik zitten te MSNen.. Hij moest me nog wat vertellen (had hij gezegd, aan de telefoon 2 uur daarvoor nog een keer).. Dus ik vraag daarnaar..
Wat blijkt? Hij heeft al 2,5 week een vriendin.. (Die woensdag na de 22e juni, heeft ie wat gekregen met een meisje, uit Helmond..)

Nu stuurde hij gisteravond een mailtje waarom ons contact zo was verminderd.. Hij wist dat 't aan hem lag, dat hij de oorzaak ervan was.. Maar hij wilde wel weer goed contact....
Wat zal ik doen? Die klootzak links laten liggen.. Of de jongen die ik toch een jaartje "ken" wel nog een kans geven?
Ik zie 't eigenlijk allebei niet zitten.. Misschien zitten hier wel wijze zielen tussen..


SUPER bedankt in elk geval! Voor het lezen van dit verhaal'tje'..
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 09:07
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Misschien heeft ie niet gelogen door te zeggen hoe lief jij bent enzo..
Ik zou denk ik het contact toch weer een beetje beter gaan maken, en dan vragen waarom, hoe en zo meer details..
Het kan op zich nooit kwaad. Hij heeft iemand ontmoet maar wil toch nog contact met jou? Waarom zou je dat dan niet doen, zou ik zeggen..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:10
LilDushi
LilDushi is offline
Moeilijk...
hmmmmm jha links laten liggen isz nix.., ik bedoel...jullie kunnen omgaan alsz beste vrienden...en dang dat later jullie wat krijgen..of niet...maar je kan hem ook je verhaal uitleggen...en mja ik sou goeie vrienden blijven...want ik bedoel...beter vrienden dang dat je sjo kijkt naarelkaar en nooit meer spreekt tegenelkaar...
tog......
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:29
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Ik heb 'm al wel ernaar gevraagd, waarom hij er pas na 2,5 week mee kwam (want ik sprak 'm notabene nog een half uur voordat hij op vakantie ging), waar hij op zei: ik zocht 't goede moment, maar er was nooit een goed moment..
Ja, nou ja, goed.. Whatever

Maar ja, beste vrienden, en dan weer wat worden, dat zit er ook niet in.. Maar ik weet best veel van hem, en hij van mij.. En dat is toch op zich wel jammer om zo te laten schieten..
Maar ik vind 't ook niet echt cool als mensen me aan 't lijntje houden....
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:43
kleutertje
kleutertje is offline
het lijkt me echt super balen dit... want het klonk allemaal wel als een mooi verhaal en dan zo'n einde. Nu denk je waarschijnlijk dat je maar beter niet zo veel met hem te maken wil hebben... Maar later zal je daar best spijt van krijgen.
Ik zou wel proberen om weer leuk met hem in contact te komen. Misschien dat hij toch nog gaat inzien dat jij veel leueker bent, en hij heeft pas net die vriendin, dus zo serieus is het allemaal niet, dat kan zo uit zijn.
Gewoon gezllig met hem doen als goede vrienden, dan vind hij jou ook super leuk en wie weet wat er ooit nog gebeurd....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:49
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ohhh het begon zo goed en leuk je verhaaltje, en dan komt hij met zoiets!! Ik begrijp dat je je best belazerd voelt..
Aan de ene kant zou ik zeggen laten schieten die hap, maar aan de andere kant hebben jullie al een hele tijd zo'n goed contact gehad en jullie weten veel van elkaar, het is ook zonde om dat te laten schieten..

Ik zou eerst een hoop met hem willen praten en ik zou eerlijk willen weten wat hij nu werkelijk van mij (van jou dus) vindt..
En hoe zit het nou met dat andere meisje? Gaat hij daar nog mee, of is dat uit? Als hij jou namelijk ook zo lief en geweldig vindt lijkt het me niet fair tegenover dat andere meisje.. maarja..?
Ik zou het contact dus niet opgeven, maar hem proberen nog een kans te geven.. Maar dan moet hij wel eerlijk zijn over dat meisje en hoe het allemaal precies zit, daar zou ik dan wel eerst wat dingen over willen weten..
(waarom gaat hij met dat meisje, als jij zo lief en super bent...?)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:20
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 25-07-2003 @ 11:49:
ohhh het begon zo goed en leuk je verhaaltje, en dan komt hij met zoiets!! Ik begrijp dat je je best belazerd voelt..
Aan de ene kant zou ik zeggen laten schieten die hap, maar aan de andere kant hebben jullie al een hele tijd zo'n goed contact gehad en jullie weten veel van elkaar, het is ook zonde om dat te laten schieten..

Ik zou eerst een hoop met hem willen praten en ik zou eerlijk willen weten wat hij nu werkelijk van mij (van jou dus) vindt..
En hoe zit het nou met dat andere meisje? Gaat hij daar nog mee, of is dat uit? Als hij jou namelijk ook zo lief en geweldig vindt lijkt het me niet fair tegenover dat andere meisje.. maarja..?
Ik zou het contact dus niet opgeven, maar hem proberen nog een kans te geven.. Maar dan moet hij wel eerlijk zijn over dat meisje en hoe het allemaal precies zit, daar zou ik dan wel eerst wat dingen over willen weten..
(waarom gaat hij met dat meisje, als jij zo lief en super bent...?)
jep
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:18
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Nou, dat meisje speelt ook al wel een tijdje in z'n leven mee.. Maar ik dacht dat hij al aardig over haar heen was (oktober/november was hij al gek op d'r).. Hij had 't iig niet zo vaak meer over d'r.. En toen dat dagje Schiphol; toen had ik helemaal zoiets van: dat zal wel niks meer zijn, met haar..
En dan komt ie ineens met dit!!

Maar het is ook niet zo dat ik bij Max om de hoek woon.. Het is voor ons nog 2 uur reizen, met de trein, naar elkaar, en naar dat meisje in Helmond 3 uur..

Ik zal wel contact met 'm houden.. Denk ik.. Het is, zoals m'n moeder zegt, een griezelige charmeur (Haha, mooi verwoord )..
En ik heb nu zo'n idee van, als 't ooit nog wat tussen ons zou worden, dat hij mij dan 'tzelfde flikt, op een gegeven moment.. (zeg maar.. snappen jullie dat? )

Het is nog wel aan met dat meisje hoor.. Een maand nu ondertussen!! Woohoo..
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:09
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
MissyE schreef op 25-07-2003 @ 10:02:
Goed, Zaterdag 28 juni, 23.30. Telefoon gaat: Max, hij gaat over een half uur op vakantie en wil me nog spreken, omdat ie me zo gaat missen, en me lief vindt, en ik ben super.. bla bla bla..

Wat blijkt? Hij heeft al 2,5 week een vriendin..
Blijkbaar weet ie niet wat ie wil, dus ik zou m maar ns de tijd geven om tot zichzelf te komen, zodat ie geen personen in de maling neemt de volgende keer...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 11:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vrees dat het met jou een bevlieging was. Leuk, lief meisje. Eindelijk weer iemand gevonden, zodat ie niet meer aan dat ene meisje in Helmond dacht. Totdat hij het meisje in Helmond weer zag. Hij was al verliefd op haar geweest en ze was toch wel errug leuk.
Ik denk dat hij jou superaardig vindt, maar dat hij echt verliefd is op het meisje uit Helmond.
Het contact zou ik niet verbreken. Je moet natuurlijk wel laten merken dat je het niet leuk vindt wat hij gedaan heeft, maar je kunt zijn gevoelens niet tegenhouden. En zou je voor dat meisje wat je niet kent je vriendschap op willen geven?
Het klikt(e) zo goed tussen jullie!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 12:33
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
na een jaar contact ken je elkaar toch best wel goed, dus is zonde om dat weg te gooien.. Maar idd het lijkt erop of het een charmeur is.. Dan kan je toch het beste proberen om vrienden te blijven en verder niets.. Misschien eerst elkaar een tijdje niet zien zodat alle gevoelens minder hoog zitten...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 16:34
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Thanx you all!!

Ik heb besloten toch maar wel contact met 'm te houden.. Ach joh, what the heck, het is gezellig met die jongen..
Ik ben ook wel aardig over 'm heen.. (een paar dagen hard janken, en praten over met vrienden helpt een boel!! )

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:35
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
je weet hoe ik erover dacht, uhhh denk. Succes, maar er zijn meer leuke jongens emm.

en deze heb je van mij: "Ah, what the hell, je leeft maar 1 keer"

x Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken WRTS zal geld kosten! (HELP)
gamergirl12
3 10-09-2016 21:57
Verhalen & Gedichten Beoordeling
Luca465
3 30-01-2016 08:48
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Studeren WiB????
LauraJansen
10 12-11-2010 21:09
Liefde & Relatie Wat is dat toch met die meiden..
monogaam
58 17-03-2004 19:08
Psychologie hoe komt dit en wat moet ik doen?
heaven or tha hell
5 14-06-2002 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.