Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 11:14
Verwijderd
Help!
Afgelopen 2 weken was ik op vakantie. Ik had het eigenlijk al een beetje berekend, maar ik werd ongesteld. Ik ging naar mijn moeder toe en vroeg of ze even tampons wilde meenemen, zodat ik kon zwemmen. Ik had nog nooit tampons gebruikt. 's Middags gingen mijn ouders en broertje zwemmen en ik wilde eigenlijk wel mee. Ik zei dat ik wel later zou komen, omdat ik even rustig die tampons wilde uitproberen. Ik heb het geprobeerd, maar het ging niet echt van harte. Na veel geklungel zat dat ding er eindelijk in, maar wanneer ik me bewoog deed het zeer. Hij kon er niet verder in ofzo. Dus ben ik maar niet wezen zwemmen. Wat moet ik hier aan doen? Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Oefenen, inbrenghuls gebruiken en dat ding niet zo diep mogelijk proberen te krijgen.. Als hij bij mij tegen mijn baarmoedermond zit doet het ook gruwelijke pijn..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als hij zeer doet, zit hij er niet diep genoeg in...

Als je het weer probeert, ga dan naar de badkamer oid,
ergens waar je niet gestoord kan worden door
vervelende broertjes.

Voor het begin zijn die met inbrenghulsjes wel makkelijk,
weet niet of je die hebt? Maar goed, als je met een
been op de rand van de badkuip/wc gaat staan,
en 'm dan inbrengt, totdat je aan het randje van
het hulsje zit zeg maar, moet hij wel goed zitten.
Niet recht naar binnen duwen, maar een beetje schuin
omhoog zeg maar.
Als het pijn gaat doen oid, eruit halen, en later
opnieuw proberen.

Beetje oefening, en je doet er over een tijdje niet langer
dan 2 seconden over. (en dan hoef je ook niet per se meer
op de rand van iets te staan hoor, denk ik )

Ik ben slecht in uitleggen.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:37
Verwijderd
Bij de meeste meisjes is het zo dat als je een minitampon zo ver erin duwt als je wijsvinger toelaat zonder forceren, dat-ie dan goed zit. Niet forceren dus, en wel ver genoeg doen. Spuug van te voren op je vinger, dan gaat het een stuk makkelijker. Nee, is niet vies, als het in je mond mag zitten dan mag het ook op je handen zitten.
Als je grotere tampons hebt dan mini, dan vind ik dat niet zo slim van je moeder. Normal en super moeten er natuurlijk iets minder ver in, anders duwen ze te hard tegen je baarmoeder. Waar deed het pijn? Als dat binnenin was, dan zat de tampon te ver, als dat rond je vagina-ingang was, dan zat-ie niet ver genoeg. Ik deed ze in het begin er nooit ver genoeg in.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:56
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Kan ook het maagdenvlies (nou ja, ribbeltje) geweest zijn als de tampon te groot was.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-08-2003 @ 12:22:
Als hij zeer doet, zit hij er niet diep genoeg in...
Kan, hoeft niet..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:01
Verwijderd
Wat ik zelf heb ontdekt is dat je hem er in moet schuiven, niet echt naar binnen moet rammen... Dus schuif voorzichtig dat ding naarbinnen tot je vinger niet meer verder kan, dan zit hij goed. Als je dan loopt, voel je hem ook niet. Als het pijn doet door in het zetten kan je je het beste even warm gaan douchen, in het begin kan dat gebeuren.
Probeer in het begin eens die mini-tampons, als dat met gemak gaat stap je over op normaal en vervolgens super en extra super.. als je dat nodig hebt dus. Wanneer je meteen met super begint, kan het zeker even pijnlijk zijn omdat je vagina te veel op moest rekken.

Begin dus rustig

(Zelf zou ik op vakantie niet kunnen beginnen, ben dan veel te gespannen enzo... maar ja, dat verschilt per persoon Doe het op een plaats waar je je rustig en ontspannen voelt... )

Veel succes ermee, en goed oefenen he! Je kan het en je zal ontzettend trots zijn wanneer het gelukt is En opgelucht, want het is héérlijk om niet langer die menstruatievloeistof uit je te voelen stromen...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 05-08-2003 @ 12:58:
Kan, hoeft niet..
Precies, of hij was te groot, of hij zat niet diep genoeg of ze was te ruw met zichzelf (en bijvoorbeeld niet vochtig genoeg, waardoor de tampon schuurde... dat doet pijn...).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:10
FunkyLady
FunkyLady is offline
ja idd na een tijdje gaat alles een stuk makkelijker. Ik weet nog dat ik helemaal lijp werd toen ik het probeerde maar het gaat dan gewoon bijna altijd goed.
Zelf heb ik nog wel steeds een raar probleempje; als ik ga zwemmen met tampon in, lek ik niet door maar neemt de tampon wel al het water op wat er dan laterr (+bloed) weer uit kan lekken?
eh help??

kus FL
__________________
Live is just an illusion
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
FunkyLady schreef op 05-08-2003 @ 13:10:
ja idd na een tijdje gaat alles een stuk makkelijker. Ik weet nog dat ik helemaal lijp werd toen ik het probeerde maar het gaat dan gewoon bijna altijd goed.
Zelf heb ik nog wel steeds een raar probleempje; als ik ga zwemmen met tampon in, lek ik niet door maar neemt de tampon wel al het water op wat er dan laterr (+bloed) weer uit kan lekken?
eh help??

kus FL
Als je gaat zwemmen, kan de tampon inderdaad water opnemen. Je zal niet doorlekken, maar vervang je tampon wel nadat je uit het water komt... zo doe ik het nu iig... Als je gaat zwemmen moet je de tampon dus niet zo lang inlaten, omdat hij sneller volzit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:24
Verwijderd
Andijvie heeft gelijk, maar erg véél water neemt-ie niet op hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:05
Verwijderd
Ik had wel minitampons. Maar op de een of andere manier wilde het gewoon niet. Ik zal volgende keer nog eens proberen. In ieder geval bedankt voor jullie hulp.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:06
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik voel 'm altijd zitten, ik draag die dingen dus niet. niet dat het pijn doet, maar ik voel het. en ik doe 'm diep genoeg, of m'n vinger is te kort .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 05-08-2003 @ 18:06:
ik voel 'm altijd zitten, ik draag die dingen dus niet. niet dat het pijn doet, maar ik voel het. en ik doe 'm diep genoeg, of m'n vinger is te kort .
Als ik m'n bekkenbodemspieren aanspan en vervolgens weer ontspan voel ik hem ook... maar dat voelt wel fijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 18:43:
Als ik m'n bekkenbodemspieren aanspan en vervolgens weer ontspan voel ik hem ook...
Ik voel hem nooit (en ik heb nu kramp in mijn vagina )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:35
Buffy
Buffy is offline
tampons gebruik ik alleen alst zomer is of alsk vriendje heb... maar die kurken zullen nooit mijn vriendjes worden...
alsk een nieuwe tampon moet inbrengen zit ik gerust 5 minuten op de plee.. ik doe voor de zekerheid heel langzaam zodat ik zeker weet dat hij ver genoeg er zin zit en ik dus nie verga van de pijn alsk ga zitten...
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:48
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
t is ook handig om als het niet lukt ff je vinger in je vagina te doen, dan weet je iig welke kant je opmoet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren een doosje OB mini gekocht en ik heb het vanmorgen geprobeerd en het eerste stuk deed best pijn eigenlijk maar ik heb gewoon doorgeduwd en het deed steeds minder pijn, wel een beetje een raar gevoel. Dr zit er nu een in en ik voel de tampon opzich niet maar wel een beetje raar gevoel, misschien dat ik iets te ver opgerekt heb ofzo. Ik vind het wel een lekker gevoel eigenlijk het is niet zo plakkerig als maandverband met dat warme weer, dat stond me gister zo tegen. Nu maar ff hopen dat het straks weer lukt als ik ga vervangen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-08-2003 @ 12:51:
Ik heb gisteren een doosje OB mini gekocht en ik heb het vanmorgen geprobeerd en het eerste stuk deed best pijn eigenlijk maar ik heb gewoon doorgeduwd en het deed steeds minder pijn, wel een beetje een raar gevoel. Dr zit er nu een in en ik voel de tampon opzich niet maar wel een beetje raar gevoel, misschien dat ik iets te ver opgerekt heb ofzo. Ik vind het wel een lekker gevoel eigenlijk het is niet zo plakkerig als maandverband met dat warme weer, dat stond me gister zo tegen. Nu maar ff hopen dat het straks weer lukt als ik ga vervangen.
Aan het vervangen moet je misschien even wennen, 't voelt namelijk nogal raar de eerste keer... Als hij lekker vol gezogen is, doet het geen pijn, dus daar hoef je je niet echt zorgen over te maken (zeker niet bij mini-dingen).
Succes
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 12:53:
Aan het vervangen moet je misschien even wennen, 't voelt namelijk nogal raar de eerste keer... Als hij lekker vol gezogen is, doet het geen pijn, dus daar hoef je je niet echt zorgen over te maken (zeker niet bij mini-dingen).
Succes
Het eruit halen deed iig geen pijn, was wel een grappig gevoel eigenlijk, hij was ook redelijk volgezogen. De tweede inbrengen was een ander verhaal: dat deed best wel pijn en hij zit nu volgens mij nog niet helemaal goed ook. Hoe kan dat nou, de eerste ging heel goed en nu lukt het weer niet meer Ik vind het wel veel schoner aanvoelen, dat is echt fijn, vooral met dat warme weer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-08-2003 @ 15:07:
Het eruit halen deed iig geen pijn, was wel een grappig gevoel eigenlijk, hij was ook redelijk volgezogen. De tweede inbrengen was een ander verhaal: dat deed best wel pijn en hij zit nu volgens mij nog niet helemaal goed ook. Hoe kan dat nou, de eerste ging heel goed en nu lukt het weer niet meer Ik vind het wel veel schoner aanvoelen, dat is echt fijn, vooral met dat warme weer.
De tweede ging minder makkelijk omdat je niet langer vochtig was van al dat menstruatievocht. Wat ik dan altijd even doe (ik gebruik tampons nog maar pas) is even met m'n vinger naar binnen en de weg vervolgens wat vochtig maken. Je kan bijvoorbeeld wat spuug op je vinger doen, vinger naar binnen om de baan te bevochtigen en vervolgens de tampon naarbinnen. Dat scheelt heel erg qua gevoel. En ja, je hand wordt er vies van, maar ja, je moet hem toch wassen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:14:
De tweede ging minder makkelijk omdat je niet langer vochtig was van al dat menstruatievocht. Wat ik dan altijd even doe (ik gebruik tampons nog maar pas) is even met m'n vinger naar binnen en de weg vervolgens wat vochtig maken. Je kan bijvoorbeeld wat spuug op je vinger doen, vinger naar binnen om de baan te bevochtigen en vervolgens de tampon naarbinnen. Dat scheelt heel erg qua gevoel. En ja, je hand wordt er vies van, maar ja, je moet hem toch wassen
Okeej bedankt, ik ga het ff proberen als ik weer moet verwisselen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:14:
De tweede ging minder makkelijk omdat je niet langer vochtig was van al dat menstruatievocht. Wat ik dan altijd even doe (ik gebruik tampons nog maar pas) is even met m'n vinger naar binnen en de weg vervolgens wat vochtig maken. Je kan bijvoorbeeld wat spuug op je vinger doen, vinger naar binnen om de baan te bevochtigen en vervolgens de tampon naarbinnen. Dat scheelt heel erg qua gevoel. En ja, je hand wordt er vies van, maar ja, je moet hem toch wassen
Ik heb het net geprobeerd en dit is echt een goede tip, het begin doet nog ff pijn maar daarna gaat het heel soepel, en dat je vinger vies wordt vind ik geen punt, die was ik toch ervoor en ernaar.

Bedankt voor je tip
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-08-2003 @ 22:50:
Ik heb het net geprobeerd en dit is echt een goede tip, het begin doet nog ff pijn maar daarna gaat het heel soepel, en dat je vinger vies wordt vind ik geen punt, die was ik toch ervoor en ernaar.

Bedankt voor je tip
Graag gedaan
Na een tijdje hoeft je het niet meer zo te doen, dan is de vagina wel gewend
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:15
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Andijvie De Tampon Expert...

Even serieus: ik vind echt dat jij hele goed tips geeft op tampongebied
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nieni schreef op 07-08-2003 @ 17:15:
Andijvie De Tampon Expert...

Even serieus: ik vind echt dat jij hele goed tips geeft op tampongebied
Dank je
Ik gebruik ze zelf nog maar net en heb dus alle kleine probleempjes pas nog meegemaakt Daarnaast veel over gelezen voor ik eraan begon, vond het eng
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 18:46
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 13:01:


Veel succes ermee, en goed oefenen he! Je kan het en je zal ontzettend trots zijn wanneer het gelukt is En opgelucht, want het is héérlijk om niet langer die menstruatievloeistof uit je te voelen stromen...
Inderdaad.
Ik denk dan altijd dat ik lek en dat heel mijn broek rood is gekleurd.Verschrikkelijk,verschrikkelijk.

ontopic : schuiven gaat idd beter,en met speeksel op je vinger ook,en ontspannen.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Maandverband of tampon (meiden)?
Lijanne
79 30-05-2011 16:37
Seksualiteit Tampon & seks
Saarah
19 07-02-2006 20:16
Lichaam & Gezondheid Help! Tampon-probleem!
Zyndel
20 13-08-2003 07:30
Lichaam & Gezondheid Met tampons zwemmen?
Anijs
27 16-07-2003 09:37
Lichaam & Gezondheid voor de meiden; menstruatie-vraagies
CoveredEyes
102 20-04-2003 15:35
Lichaam & Gezondheid Kan dit?
watervrouw
10 18-11-2002 13:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.