Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 17:42
Verwijderd
ik wil zo graag beslissen en ik denk ook dat ik het doe, maar k weet het gwoon niet cker...wat als ik de verkeerde keus maak..dan zit ik er voor mn leven aan vast..daarbij komt de pijn ... maar de liefde zal ik dan moeten missen tis zo moeilijk allemaal...

ik voel me gewoon zoals deze tekst uit een heel mooi liedje

And if I bleed
I'll bleed
Knowing you don't care
Advertentie
Oud 18-06-2004, 18:07
kroot
kroot is offline
Het was verschrikkelijk. Vanmorgen psychotherapie. Hij heeft gezegd dat mijn ouders niet inzagen waarom ik dit nodig zou hebben en dat ik het niet moet doen. Ze hoeven er van mij niet achter te staan, maar laat me gewoon doen wat ik met veel moeite heb beslist. Ik heb ook gezellig 2 testen moeten maken, echt heel verschrikkelijk: al die vragen en ontzettend confronterend. Hij vroeg dat ook daarna of ik dat ook vond. En hij zei dat hij nu die droevige 'onbestemde blik' zoals hij het noemde in mijn ogen zag. Toen dacht ik gelijk van slappeling, kan je niet eens je gezicht een beetje neutraal houden. Maar het lukte gewoon niet.pfffff Nu zit ik hier weer met zo'n teringgevoel. Ik kijk nu al uit naar volgende week, mag ik vast nog meer testen maken, joepie.

Nu nog wat gezelligers: ik heb vandaag met een vriendin op de sportdag van de onderbouw geholpen. In dit weer! Was echt wel leuk. Alle leraren gelijk feliciteren enzo.

Ik heb echt een jank-gevoel. Maar ik mag het mezelf niet toestaan om te huilen..............

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 18:09.
Oud 18-06-2004, 19:47
Verwijderd
iedereen die geslaagd is: van harte gefeliciflapstaart!!!

ik voel me op het moment helemaal niet ok. paps is vandaag 50 geworden maar mijn moeder kan alleen maar chagrijnig zijn en daar komt weer ruzie van . verder ben ik super moe, ik heb al de hele middag geslapen maar ik heb blijkbaar nog al veel in te halen. veel vrienden van me hebben examen gedaan, zijn geslaagd en ik... ik kom al 3 jaar geen stap verder... dan voel ik me een beetje een slappeling ... en dan dinsdag mijn opname, ik zie er enorm tegenop. maandag mijn laatste schooldag. ik ga iedereen zo ontzettend missen!
Oud 18-06-2004, 21:10
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
Ik ben geslaagd duss kwas eff blij..... maarjah toen gedoe met/over me ex enk ben weer helemaal chaga... Ik wil zo graag verder met alles maarjah waarom word het verleden altijd naar boven gehaald?? ik wil verder waar bemoeit iedereen zich toch mee?? he enk ben nog steeds verlieft... wie slaat die jongen uit me hoofd??
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 18-06-2004, 21:51
Verwijderd
gefeliciteerd iedereen!

vandaag naar school, voor de gezelligheid. kwam een meisje uit mn klas tegen met wie ik gee nruzie heb maar we praten gewoon niet meer met elkaar. verteld me ff dood leuk dat ze geslaagd is met alleen maar 7 en 8 en ik heb dus 1 zes. kan er echt niet meer tegen. mja k hoef dat kind nog maar 1 keer te zien en dan nooit meer, kom er wel overheen. 1 jongen uit mn klas is gezakt, maar was te verwachten en heel veel zijn geslaagd waar ik het niet van verwacht had. mja toch knap van ze.
examenfeestje van ee nvriendin. eerst de hele dag geholpen met alles klaarzetten. ben nu zoooo moe, maar was wel gezellig. baal wel een beetje dat ik niet zoveel leuke mensen ken om een feestje te geven, mja. ook wel weer veel alleen gestaan. grr stomme ik moet ff makkelijker bij andere mensen gewon gaan staan.
niet alleen maar negatieve dingen: ga morgen naar de nieuwe Harry Potter
Oud 18-06-2004, 21:54
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
het zal wel aan mij liggen, maar ik voel me kut..
En ik weet gewoon niet waarom, het was er opeens, ...
Oud 18-06-2004, 21:58
Arashi
Arashi is offline
Ik weet het niet.

Edit; het kan me ook niet meer schelen eigenlijk.

Hou toch op met zeuren, jij. *schop*
Oud 18-06-2004, 22:00
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Ik ben verdrietig. Geloof ik. Ik voel me klote. Maar ik weet niet waarom. Ik wil naar bed. Maar heb niet de rust om te slapen. Het leven is verrot. Op dit moment dan in ieder geval. Ik weet niet wat ik wil, voel, moet, enz.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 18-06-2004, 22:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Juliah schreef op 18-06-2004 @ 23:00 :
Ik ben verdrietig. Geloof ik. Ik voel me klote. Maar ik weet niet waarom. Ik wil naar bed. Maar heb niet de rust om te slapen. Het leven is verrot. Op dit moment dan in ieder geval. Ik weet niet wat ik wil, voel, moet, enz.
Probeer eventueel toch te gaan slapen, als je slaapt pieker je niet en is de wereld zo mooi omdat je er niet over na hoeft te denken. En misschien sta je wel met een hoop nieuwe energie op zodat je er wat beter weer tegen kan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2004, 22:07
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-06-2004 @ 23:05 :
Probeer eventueel toch te gaan slapen, als je slaapt pieker je niet en is de wereld zo mooi omdat je er niet over na hoeft te denken. En misschien sta je wel met een hoop nieuwe energie op zodat je er wat beter weer tegen kan.
Ik weet het...maar als ik onrustig ben, kan ik niet slapen... En ik heb vrijwel altijd nachtmerries, dus echt rust-/energiegevend is slapen niet... Maar goed, binnenkort ga ik denk ik toch maar eens naar bed, zie wel wat er van komt...
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 18-06-2004, 22:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Ze' vind me niet eens meer aardig. Omdat ik haar en haar vriendje negeer als ze samen zijn in mijn bijzijn. Ze voelt zich er heel rot over, omdat we vroeger beste vrienden waren. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ze zei (op MSN): "Ik vind je niet eens meer aardig".
Oud 19-06-2004, 00:15
Verwijderd
Hoe ga ik al die vakantie vullen?
Oud 19-06-2004, 01:00
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Ik ben geslaagt , soory moest het even kwijt
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 19-06-2004, 09:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Juliah schreef op 18-06-2004 @ 23:07 :
Ik weet het...maar als ik onrustig ben, kan ik niet slapen... En ik heb vrijwel altijd nachtmerries, dus echt rust-/energiegevend is slapen niet... Maar goed, binnenkort ga ik denk ik toch maar eens naar bed, zie wel wat er van komt...
Anders vertel je het tegen je vriend en vraag je of je ff lekker in zijn armen mag liggen... dan val je misschien wel met blije gedachten in slaap.

Ik denk dat je gewoon ff door dit drukke weekend heen moet. De stress achter de rug en vakantie houden. Uitkijken naar begin augustus.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-06-2004, 09:05
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-06-2004 @ 10:02 :
Anders vertel je het tegen je vriend en vraag je of je ff lekker in zijn armen mag liggen... dan val je misschien wel met blije gedachten in slaap.

Ik denk dat je gewoon ff door dit drukke weekend heen moet. De stress achter de rug en vakantie houden. Uitkijken naar begin augustus.
M'n vriend weet het wel (tenminste, hij merkt wel dat ik me niet geweldig voel) en ik mag altijd lekker in zijn armen liggen. Maar soms wil ik liever even alleen zijn. Toen ik naar bed ging was ik inmiddels zo moe, dat ik als een blok in slaap ben gevallen (na een uitgebreidde ontspannende massage ).

Ik weet het, ik kijk er al weken/maanden naar uit...maar op een gegeven moment is alleen uitkijken niet meer genoeg... En ik denk ook niet dat de drukte het enige is waar het door komt...al hoop ik dat het in de vakantie gewoon allemaal over gaat.

Veel plezier vandaag btw.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 19-06-2004, 10:10
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Waarom heb ik zoveel probleem? Waar is het meisje dat ik was? Ik wil mijn oude leven terug!!!! *snik*
Klote wereld.... ( sorry, moest er ff uit )
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 19-06-2004, 10:18
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 19-06-2004 @ 11:10 :
Waarom heb ik zoveel probleem? Waar is het meisje dat ik was? Ik wil mijn oude leven terug!!!! *snik*
Klote wereld.... ( sorry, moest er ff uit )
"Hoe was dat meisje eerst"?
en hoe kan je haar weer terug vinden?
vind je haar (heel) soms wel eens terug?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 19-06-2004, 10:35
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 19-06-2004 @ 11:18 :
"Hoe was dat meisje eerst"?
en hoe kan je haar weer terug vinden?
vind je haar (heel) soms wel eens terug?
Mijn leven is momenteel één grote chaos. Ik hoop dat ik snel weer mezelf ben en eindelijk eens kan gaan leven ipv te overleven. Ik was altijd spontaan en vrolijk en nu ben ik depressief en zie ik de mooie dingen in het leven niet meer. Maar ik geef de strijd nog niet op!
(dit topic lucht zeker op )
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 19-06-2004, 11:14
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-06-2004 @ 23:02 :
Ik ik ik ik ik
Ik dacht.............dat... Ik dacht dat ik Overal wel zo'n beetje vanaf was

Maar nu blijkt, na gesprek met een maatschappelijk werkster...dat Dat ik nog in dagbehandeling moet en en en dat dat ik begeleiding thuis krijg, ook met name voor mijn broer
En en en en en een dieëtiste Omdat mijn eetgedrag verkeerd is Ik mag van mezelf echt niet eten als ik kwaad op mezelf ben, maar daarna prop ik me helemaal vol en voel me dan schuldig en zo Maar dat overwin ik nooit Ik zal altijd zo dik vies en lelijk blijven zoals ik nu ben Ik word niet dunner, nu niet en nooit niet Ik ben nou eenmaal verpest en dat is mijn eigen schuld
En ik wil daar niet aan werken, het is zo moeilijk Het is veel veiliger om het weer gewoon te ontkennen allemaal Alles komt goed...

Blegh

Ik dacht dat ik alles van mn therapie wel gehad had, dat ik eindelijk mijn leven op kon bouwen...
Oud 19-06-2004, 11:17
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-06-2004 @ 12:25 :
het leven is zo saai als dat je het maakt. Dat wordt dus weer een dag vervelen.

Mijn oudjes zijn een dag weg en ik, mja, ik heb genoeg mogelijkheden gehad om ook weg te kunnen, maar ik had er gewoon geen fut meer voor. Daarom ga ik vanavond relaxen op de manege. Misschien kan ik nog wel een uurtje meerijden, aangezien nu toch zowat iedereen aan het feesten is, gaat iedereen niet rijden. Dan kan ik lekker een uurtje extra

Jaja...wees maar gelukkig iedereen, maar laat mij alsjeblieft met rust met dat stomzinnige zinnetje: Ik ben geslaagd, jeeeeeey!
Zelfs mensen op msn, die ik al eeuwen niet meer spreek zeggen dat tegen me. Nou fijn. Wat boeit dat mij nou of iemand geslaagd is? Dat brengt heus geen verandering in mijn leven hoor. Het is zo onnuttige bijdrage. Het is alleen maar leuk voor de mensen die ik ken, maar voor de mensen die ik niet ken kan het me niet schelen.

Misschien moet ik toch maar niet naar school gaan volgende jaar Ik faal toch alleen maar. Ik kan niks, ben nog dommer dan het achtereind van een varken en ben niets waard.

Heel de tijd trekken mensen met je op, maar op de momenten dat je ze juist nodig hebt, hebben ze het te druk met hun eigen geluk. En dat voelt zo fucking eenzaam.

Ik ga wel weer net als vroeger uren in de stal van m'n paard zitten. Die is tenminste niet zo enorm egoïstisch.

Owja, nog iets, waarom zit er een afwezigheids-functie op msn, als toch niemand zich er aan houdt?!

Hmmja, mijn irritaties zijn er weer uit.
Oud 19-06-2004, 11:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Juliah schreef op 19-06-2004 @ 10:05 :
Veel plezier vandaag btw.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-06-2004, 16:15
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
You have a body and a brain
You're free to speak
Could you explain the reason for your narrow mind
lalalalala

Ik ben vrolijk

Was heel gezellig op mijn werk en ga zo naar mn vriend toe en zo en euhmz...jah Ben eindelijk weer eens tevreden
ow, het gaat plotseling heel slecht *stikt* Kreeg een hele walm aceton in mn neus

Gelukkig heb ik mijn laatste dag goed doorgebracht

*ploft neer*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 19-06-2004, 16:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens mij ben ik ziek aan het worden (of beter gezegd blijven). Gisteravond en vannacht ontzettend last gehad van m'n maag. Vanochtend was er niks aan de hand en nu gaat het weer
Alles rond m'n hoofd doet zeer, m'n nek bah. Ik verlies zomaar m'n evenwicht, ben kotsmisselijk en ontzettend moe. Wat is dit?
__________________
Oud 19-06-2004, 17:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Eend schreef op 19-06-2004 @ 17:15 :
You have a body and a brain
You're free to speak
Could you explain the reason for your narrow mind
lalalalala
doet me denken aan:

[Chorus:]
Misanthrope
Hater of all mankind
There is some hope
For those who own their mind
They came, they saw and acknowledged
Some good, some bad
Opinion: Dangerous
Oud 19-06-2004, 17:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Damn. Ik wil niet meer. Bah, heb er helemaal genoeg van. Kut wereld, kut leven, en ik heb het zelf verkloot. Is er niet ergens een deur, waardoor je kan ontsnappen aan jezelf? Was die er maar. Het is m'n eigen schuld, ik wil niet praten, en ik wil alles alleen kunnen oplossen. Kan het niet meer. Gisteren paniekaanval. Heb een half uur helemaal liggen shaken. Ik weet het niet meer. Iedereen laat me in de steek. Ze hebben gelijk. Ik haat mezelf toch ook. Waarom doe 'k nou weer zo? Twee en halve maand thuis. Twee en halve maand hallo?! Dat red ik niet. Dat kan ik niet. Aangekomen, afgevallen, zelfde gewicht. Hopeloos, twee maanden niet..Jezus. Ze is de enige die me het gevoel geeft, dat ik het waard ben om te leven. De enige die me de waarheid durft te vertellen, en de enige die nog zo lief voor me was. De enige die me zo hard laat vallen. Shit.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-06-2004, 17:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt blij en ik zit echt goed in mijn vel op dit moment. Ik had nooit gedacht dat ik zou blij zou kunnen zijn met mijn slagen maar ik ben echt blij nu. Al die mensen die blij voor me zijn, vooral mijn oma echt super. Al die bloemen, al die kaarten en kadootjes. Ben er zo blij mee. Al die mensen die blij zijn om waar ik zes jaar lang mee bezig geweest ben. Zo'n goed gevoel geeft dat. Ik ben echt raar, ben nu al blij met een kadootje wat ik nog niet eens heb, ben nu al verliefd op het cd-hoesje terwijl ik er alleen al een plaatje van zie, wie weet valt die cd hardstikke tegen. Naja, that's me. Nu maar hopen dat ze me zeven dagen laten wachten ipv 21 dagen maar ook dat zien we wel. (Bedankt Mies!! )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-06-2004, 19:06
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja, hoor.. dat doe ik goed..

weer ruzie met mijn moeder, want het gaat niet zoals zij dat wilt. Ik moet maar doen wat zei zegt, en als ik dat niet doe dan is het ruzie...
(ze zegt dus niet"je moet dit, je moet dat, want anders..." nee, ze gaat heel teleurgesteld zitten doen, en zeggen dat we een afspraak hadden enz.. vaag..
Oud 19-06-2004, 19:20
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Pff.. brakheid den top.. nog steeds.. ik dacht dat een kater altijd wel na een paar uurtjes over zou zijn. En vanavond weer uit, ik trek dat echt niet, maarja, tis wel gezellig enzo.
Oud 19-06-2004, 21:09
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
helemaal kapot van een kei leuke dag q
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-06-2004, 21:46
Verwijderd
Ze begonnen zo goed en maken het zo af... *schudt hoofd*
Oud 19-06-2004, 22:06
Verwijderd
Pfff, ik wil naar bed maar ik kan toch niet slapen. Heb geen zin om te slapen. Teveel gewoon...
Oud 19-06-2004, 22:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Quiana / Kim: Leeg je PMbox eens.
__________________
Oud 19-06-2004, 22:16
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 19-06-2004 @ 23:15 :
Quiana / Kim: Leeg je PMbox eens.
__________________
Drie.
Oud 19-06-2004, 22:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-06-2004 @ 23:16 :


Ontopic:
Mag ik een wens doen? Ik wil vannacht eindelijk eens goed en lekker slapen. Dan kan ik morgen veel uurtjes nuttig besteden.
__________________
Oud 19-06-2004, 22:20
Verwijderd
ik verwacht legers posts over "kutscheids", "kloteadvocaat" etc. etc.
Oud 19-06-2004, 22:26
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik moet een brief voor mijn therapeut schrijven. Een brief over de dingen die in mijn verleden gebeurd zijn, maar ik kan het niet. Alleen al de gedachten aan de herrineringen bezorgen me nachtmerries, en nu ik vanmiddag (na 2 weken het ene kladblaadje na het andere weggegooid te hebben) aan de brief ben begonnen voel ik me ontzettend ziek. Alles wat ik eet komt er weer uit, ik kan niet rustig worden, herbelevingen, en kan alleen nog maar aan hen denken.

Ik voel me zo klein, zo verdrietig, zo gekwetst.. Alsof het net gebeurd is.

Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-06-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 19-06-2004 @ 23:20 :
ik verwacht legers posts over "kutscheids", "kloteadvocaat" etc. etc.
Ik niet. Hier zitten allemaal mensen die veel te depri zijn om zich met voetbal bezig te houden.
Oud 19-06-2004, 22:45
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-06-2004 @ 23:42 :
Ik niet. Hier zitten allemaal mensen die veel te depri zijn om zich met voetbal bezig te houden.
Ik heb anders gewoon gekeken hoor, but I don't consider myself to be "depri"
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-06-2004, 22:54
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-06-2004 @ 23:42 :
Ik niet. Hier zitten allemaal mensen die veel te depri zijn om zich met voetbal bezig te houden.


Ontopic: Kut wedstrijd. Kut scheidsrechter.
__________________
Oud 19-06-2004, 22:57
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Tesca schreef op 19-06-2004 @ 23:54 :


Ontopic: Kut wedstrijd. Kut scheidsrechter.
je vergeet Kut Bondscoach
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-06-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-06-2004 @ 23:45 :
Ik heb anders gewoon gekeken hoor, but I don't consider myself to be "depri"
Ach, geen regel zonder utizondering
Oud 19-06-2004, 23:04
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-06-2004 @ 23:57 :
je vergeet Kut Bondscoach
Nee, ik ben er tegen dat iedereen nu Dickje gaat aanvallen. Arme man.
__________________
Oud 19-06-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:04 :
Nee, ik ben er tegen dat iedereen nu Dickje gaat aanvallen. Arme man.
Partij kiezen voor de gebeten hond, schattig
Oud 19-06-2004, 23:13
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-06-2004 @ 00:12 :
Partij kiezen voor de gebeten hond, schattig
En ik ben nog veel schattiger
__________________
Oud 19-06-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:13 :
En ik ben nog veel schattiger
Dat geloof ik graag, maar bewijs het eens.
Oud 19-06-2004, 23:17
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Zegt mijn schattige avator niet genoeg?
__________________
Oud 19-06-2004, 23:18
Verwijderd
Mja, ik heb ook geen lieve avatar, maar ik ben wel lief. Dus daar kan ik niet op afgaan. Maar ik geloof je wel.
Oud 19-06-2004, 23:22
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Cool dude Voortaan wil ik dan graag 'dat schattige meisje' genoemd worden
__________________
Oud 19-06-2004, 23:24
Verwijderd
Prima, maar ik kan je niet garanderen dat niet meer mensen aanspraak maken op zo door mij te worden aangesproken.
Oud 19-06-2004, 23:26
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ok, ik deel mijn positie. Wat ben ik toch meegaand.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.