Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2007, 12:31
Drlove
Drlove is offline
Enige tijd terug heb ik een leuk meisje leren kennen. We hebben een tijdje veel gesmst en op msn gezeten en toen liet ze blijken me best te zien zitten. Afgelopen woensdag hadden we afgesproken om een avondje de stad in te gaan en dan wel zien of er iets gebeurd of niet. We zijn samen wat gaan drinken en daarna naar de bios gegaan en het was echt heel gezellig. Al snel vroeg ik haar of ze dag erna zin had om te gaan winkelen en dat zag ze wel zitten. Bij het afscheid nemen wist ik niet of ze wilde zoenen of niet en zelf was ik er ook niet echt van overtuigd, dus er is niks gebeurd. We hebben het er daarna nog over gehad en zijn wist het ook niet echt. Wel zei ze dat ze me leuker vond dan ze van tevoren dacht en dat een leuke avond was. De dag erna weer met haar afgesproken om te gaan winkelen en ook dat was gezellig. Ik heb haar thuis opgehaald en ook naar huisgebracht waarna ze me haar huis liet zien. Bij het naar huis gaan heb ik haar niet gezoend. Later op de avond heb ik haar gesproken en gevraagd wat ze ervan vond. Ze zei dat ze me leuk vond maar geen relatie ofzo wil en goede vrienden wil worden. Ik heb ook niet echt de neiging gehad om haar te zoenen, maar denk dat ik wel verliefd op haar zou kunnen worden. Ik vroeg haar wat ze had gedaan als ik haar had gezoend, waarop ze zei terugzoenen. Ik stelde voor om het de komende tijd aan te kijken en dan zien of er iets gebeurd, maar zij zei dat dat er niet in zit. Ze is een beetje tegenstrijdig erin. Het is absoluut geen meisje dat makkelijk zoent. Zou erop termijn meer inzitten? Wat denken jullie?
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
Ze zei dat ze me leuk vond maar geen relatie ofzo wil en goede vrienden wil worden.
Ik vind dat je daar vanuit moet gaan. Je kunt wel contact blijven houden, maar ga dan op vriendschappelijke basis verder, en ga niet proberen er meer uit te halen. Ze zegt dit niet voor niks. Als er op lange termijn inzit, dan komt dat er vanzelf wel uit. Ook als jullie niet zoenen. En dat ze terug zou zoenen, dat weet ik ook niet. Vraag het haar zelf, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 12:38
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
Ze zei dat ze me leuk vond maar geen relatie ofzo wil en goede vrienden wil worden.
Ik wil je even doorverwijzen naar de laddertheorie. Je staat duidelijk op de vriendenladder, helaas.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 12:39
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik zou er zelf een beetje naar van worden als iemand zo gefocust lijkt te zijn op zoenen.

Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
[...] Bij het afscheid nemen wist ik niet of ze wilde zoenen of niet en zelf was ik er ook niet echt van overtuigd, dus er is niks gebeurd. We hebben het er daarna nog over gehad en zijn wist het ook niet echt. Wel zei ze dat ze me leuker vond dan ze van tevoren dacht en dat een leuke avond was. De dag erna weer met haar afgesproken om te gaan winkelen en ook dat was gezellig. Ik heb haar thuis opgehaald en ook naar huisgebracht waarna ze me haar huis liet zien. Bij het naar huis gaan heb ik haar niet gezoend. Later op de avond heb ik haar gesproken en gevraagd wat ze ervan vond. Ze zei dat ze me leuk vond maar geen relatie ofzo wil en goede vrienden wil worden. Ik heb ook niet echt de neiging gehad om haar te zoenen, maar denk dat ik wel verliefd op haar zou kunnen worden. Ik vroeg haar wat ze had gedaan als ik haar had gezoend, waarop ze zei terugzoenen. Ik stelde voor om het de komende tijd aan te kijken en dan zien of er iets gebeurd, maar zij zei dat dat er niet in zit. Ze is een beetje tegenstrijdig erin. Het is absoluut geen meisje dat makkelijk zoent. Zou erop termijn meer inzitten? Wat denken jullie?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 12:46
Drlove
Drlove is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 02-03-2007 @ 13:39 :
Ik zou er zelf een beetje naar van worden als iemand zo gefocust lijkt te zijn op zoenen.
sorry is even mijn manier van schrijven om de essentie wat naar voren te brengen. Ik ben er juist totaal niet voor gegaan. Ik wil dat alleen met iemand die ik echt leuk vind en daarom heb ik het van mijn kant niet gedaan, omdat ik nog twijfel of ik haar echt leuk vind. Wat ik niet snap, is dat ze aan de ene kant heel aanhankelijk is ( ze zegt gelijk ja voor een tweede afspraak, laat me haar huis zien en zei dat ze me leuker vind dan ze dacht) en aan de andere kant dus terughoudend. Ik wil het gewoon nog even aankijken.Dat zoenen heb ik er bij gezet voor de verduidelijking maar is dus absoluut niet het uitgangspunt.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 12:52
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:46 :
sorry is even mijn manier van schrijven om de essentie wat naar voren te brengen. Ik ben er juist totaal niet voor gegaan. Ik wil dat alleen met iemand die ik echt leuk vind en daarom heb ik het van mijn kant niet gedaan, omdat ik nog twijfel of ik haar echt leuk vind. Wat ik niet snap, is dat ze aan de ene kant heel aanhankelijk is ( ze zegt gelijk ja voor een tweede afspraak, laat me haar huis zien en zei dat ze me leuker vind dan ze dacht) en aan de andere kant dus terughoudend. Ik wil het gewoon nog even aankijken.Dat zoenen heb ik er bij gezet voor de verduidelijking maar is dus absoluut niet het uitgangspunt.
Jij twijfelt, en zij dus ook. Vandaar haar tegenstrijdige gedrag. Wat snap je er niet aan, ze heeft toch duidelijk gezegd dat er niet meer inzit wat haar betreft?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 13:00
Drlove
Drlove is offline
de twijfel zit in het feit dat ze dus zegt dat ze evt zou terugzoenen, als ik het iniatief zou nemen. Daarnaast zegt ze dus dat ze me leuker vond dan ze vooraf dacht. Onze afspraken waren meer gericht op 'we zien het wel ', waardoor er eigenlijk niet echt een bepaalde spanning heeft gehangen. Is ook niet nodig, maar ik vraag me af of er bijv in een maandje wel iets in zou kunnen zitten. Ze wil wel weer heel snel afspreken.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 13:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dan spreek je nog een keer met haar af. En nog een keer, en nog een keer. Dan zie je vanzelf wel wat er van komt

Volgens mij is ze duidelijk zat op dit moment en zal in de toekomst moeten blijken of ze je als een vriend of als haar vriend wil
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 13:22
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 14:00 :
de twijfel zit in het feit dat ze dus zegt dat ze evt zou terugzoenen, als ik het iniatief zou nemen.
Maar goed, dat is dus niet gebeurd, dus beetje zinloos om daarover je hoofd te gaan breken.

Citaat:
Daarnaast zegt ze dus dat ze me leuker vond dan ze vooraf dacht.
Maar kennelijk niet leuk genoeg.

Citaat:
Onze afspraken waren meer gericht op 'we zien het wel ', waardoor er eigenlijk niet echt een bepaalde spanning heeft gehangen.
Volgens mij is spanning er, of niet.

Citaat:
Is ook niet nodig, maar ik vraag me af of er bijv in een maandje wel iets in zou kunnen zitten. Ze wil wel weer heel snel afspreken.
Als vrienden. Volgens mij is ze heel duidelijk hoor.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 13:30
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
Enige tijd terug heb ik een leuk meisje leren kennen. We hebben een tijdje veel gesmst en op msn gezeten en toen liet ze blijken me best te zien zitten. Afgelopen woensdag hadden we afgesproken om een avondje de stad in te gaan en dan wel zien of er iets gebeurd of niet. We zijn samen wat gaan drinken en daarna naar de bios gegaan en het was echt heel gezellig. Al snel vroeg ik haar of ze dag erna zin had om te gaan winkelen en dat zag ze wel zitten. Bij het afscheid nemen wist ik niet of ze wilde zoenen of niet en zelf was ik er ook niet echt van overtuigd, dus er is niks gebeurd. We hebben het er daarna nog over gehad en zijn wist het ook niet echt. Wel zei ze dat ze me leuker vond dan ze van tevoren dacht en dat een leuke avond was. De dag erna weer met haar afgesproken om te gaan winkelen en ook dat was gezellig. Ik heb haar thuis opgehaald en ook naar huisgebracht waarna ze me haar huis liet zien. Bij het naar huis gaan heb ik haar niet gezoend. Later op de avond heb ik haar gesproken en gevraagd wat ze ervan vond. Ze zei dat ze me leuk vond maar geen relatie ofzo wil en goede vrienden wil worden. Ik heb ook niet echt de neiging gehad om haar te zoenen, maar denk dat ik wel verliefd op haar zou kunnen worden. Ik vroeg haar wat ze had gedaan als ik haar had gezoend, waarop ze zei terugzoenen. Ik stelde voor om het de komende tijd aan te kijken en dan zien of er iets gebeurd, maar zij zei dat dat er niet in zit. Ze is een beetje tegenstrijdig erin. Het is absoluut geen meisje dat makkelijk zoent. Zou erop termijn meer inzitten? Wat denken jullie?
Hoe kan iemand die zichzelf DrLove noemt zo onbeholpen zijn als het gaat om meisjes. Je had natuurlijk wel kansen om dit meisje te zoenen en ervoor te zorgen dat ze je leuk vond alleen deze heb je stuk voor stuk om zeep geholpen. WAAROM zou je met een meisje bespreken of ze je wil zoenen? Is het niet veel spannender voor haar (en voor jou) om je te laten meeslepen door het moment ipv een rationele analyse te maken van de factoren die er al dan niet toe kunnen lijden dat jullie kunnen gaan zoenen? Het is toch veel leuker als jullie je tot elkaar aangetrokken voelen en dan zoenen ipv het van te voren te bespreken? En wat voor pussy shit is dat winkelen samen..Als je een meisje voor je wil winnen dan moet je vooral niet samen winkelen omdat dat veel minder gelegenheden bied voor het creeëren van een bepaalde spanning en een leuk gesprek.

Het is grappig dat lui die een meisje leuk vinden altijd manieren zien om een psoitieve draai aan het onderwerp te geven. Jij ook. Ze vertelt je recht in je gezicht dat ze geen relatie wil. Niks raadselachtigs aan, maar volgens jou is ze tegenstrijdig. Waarom zou ze zoiets zeggen als ze ook maar iets in je zag? Als ze je leuk vond zou ze zoiets nooit zeggen want dan zou ze haar eigen ruiten ingooien. Je ontkent daarnaast dat je haar wilde zoenen en dat je haar echt zo leuk vond..wat een flauwekul. Als ik mij niet interesseer voor een meisje en niet de neiging heb om met haar te zoenen dan zit ze ook in niet in m'n gedachten. Jij echter vraagt haar voortdurend wat ze van jullie afspraken vond en of ze je zou terugzoenen.. Los van het feit dat dit duidelijk bewijst dat je haar ziet zitten is het ook een serie superonzekere moves omdat je elke keer om bevestiging vraagt. Misschien komt dit als een verassing maar de meeste meisjes hebben weinig op met lui die voortdurend om bevestiging vragen. Op deze manier heb je alles wat zij eventueel voor jou voelde gewoon gekilld.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 13:43
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 02-03-2007 @ 14:30 :
Op deze manier heb je alles wat zij eventueel voor jou voelde gewoon gekilld.
Misschien, maar ik acht de kans groter dat hij gewoon tegenviel. Niet alleen z'n gedoe over het zoenen, het gevraag of ze hem wel leuk vond en wat ze eventueel-zou-hebben-gedaan als hij dan-toch, maar gewoon, alles.

Verder eens: je moet de eerste dates niet gaan winkelen of naar de bios.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 02-03-2007 @ 14:43 :
Verder eens: je moet de eerste dates niet gaan winkelen of naar de bios.


Een van mijn eerste dates begon in de dierentuin en eindigde met winkelen en bios (en het is na afloop wél wat geworden, maar wij hebben niet gewacht met zoenen tot een later afspraakje )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:12
Drlove
Drlove is offline
ten eerste begon zij steeds over het al dan niet zoenen, niet ik. Wat ik al eerder zei, ik heb niks aan een kus zonder gevoel. Dat interesseert me niks, dan ga ik wel de stad in en een meisje tijdens het stappen scoren. Ik wil gewoon kijken hoe het verder gaat en dan zien we het wel. Ik ben misschien wat ouderwets, maar het gevoel is voor mij belangrijk en daarom hecht ik waarde aan het zoenen. En nee, ik denk er niet bij na wanneer het wel kan of niet. Ik weet dat zoiets moet ontstaan. Onzeker ben ik al helemaal niet. Ik heb juist meer een soort arrogantie over me heen waardoor een meisje niet kan inschatten wat ik wil. Ik laat me moeilijk verleiden en een meisje moet haar best doen om mij te overtuigen, net als dat ik dat bij haar moet doen. Ik weet hoe ik me moet gedragen en kan een meisje snel het gevoel geven dat ze zich thuisvoelt en op haar gemak.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 15:12 :
Ik heb juist meer een soort arrogantie over me heen waardoor een meisje niet kan inschatten wat ik wil.
En jij niet wat een meisje wil?

Want die indruk krijg ik. Ze zegt dat ze geen relatie wil, dat lijkt me een vrij duidelijke boodschap...dan kan je natuurlijk overal van alles gaan zoeken wat toch een andere kant op wijst, maar het verandert niets aan wat ze zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:19
Jones
Alsjeblieft zeg.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:21
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-03-2007 @ 15:11 :


Een van mijn eerste dates begon in de dierentuin en eindigde met winkelen en bios (en het is na afloop wél wat geworden, maar wij hebben niet gewacht met zoenen tot een later afspraakje )
Ja kan, maar die blinddates die ik altijd had, vond ik iets drinken en wat eten mits enige klik aanwezig altijd wel welletjes. Behalve natuurlijk bij de laatst succesvolle date die nog steeds succesvol is momenteel, dat vond ik toen helemaal niet welletjes, maar meneer wel. Dus ja.

Oh, en er werd toen wel gezoend, (hetzij kort).
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 14:39
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 15:12 :
ten eerste begon zij steeds over het al dan niet zoenen, niet ik. Wat ik al eerder zei, ik heb niks aan een kus zonder gevoel. Dat interesseert me niks, dan ga ik wel de stad in en een meisje tijdens het stappen scoren. Ik wil gewoon kijken hoe het verder gaat en dan zien we het wel. Ik ben misschien wat ouderwets, maar het gevoel is voor mij belangrijk en daarom hecht ik waarde aan het zoenen. En nee, ik denk er niet bij na wanneer het wel kan of niet. Ik weet dat zoiets moet ontstaan. Onzeker ben ik al helemaal niet. Ik heb juist meer een soort arrogantie over me heen waardoor een meisje niet kan inschatten wat ik wil. Ik laat me moeilijk verleiden en een meisje moet haar best doen om mij te overtuigen, net als dat ik dat bij haar moet doen. Ik weet hoe ik me moet gedragen en kan een meisje snel het gevoel geven dat ze zich thuisvoelt en op haar gemak.
Clown. Een meisje vertelt je dat ze enkel vrienden wil zijn en je komt hier om hulp vragen..vervolgens echter claim je een aantrekkelijke persoonlijkheid te hebben en te weten hoe je met meisjes moet omgaan. Een meisje kan niet inschatten wat je wil? Nee vast niet.. je gaat naar de bios en maakt diezelfde avond een volgende afspraak(voor de volgende dag!) en bij die afspraak maak je weer meteen een nieuwe. Wat zal ze twijfelen of je haar graag ziet..aiai wat een lastig vraagstuk. Zij moest ook zelf steeds het initiatief nemen he?

Je hebt het over tegenstrijdig maar de enige die hier tegenstrijdig is ben jijzelf. Je wil gevoelens hebben voordat je gaat zoenen.. maar ik mag toch aanmenen dat als je meerdere malen afspreekt met een meisje en je haar vraagt wat ze ervan vind (+het feit dat je na afloop er een stukje over schrijft op i-net) dat je dan toch wel enige gevoelens voor haar hebt... je had haar moeten zoenen.. dan had je niet van die directe vragen hoeven stellen en had je ook een prima indicatie gehad van hoe ze over je dacht. Ik hecht ook aan het gevoel als ik een meisje ga zoenen.. maar ik herken ook dat het zoenen misschien een stap is die natuurlijk is als twee mensen elkaar aantrekkelijk vinden.. je hoeft niet compleet verliefd te zijn voordat je aan de eerste zoen toekomt. Zoenen brengt ook emoties met zich mee die betrekkelijk essentieel zijn voor het verdere verloop.. zoenen zorgt voor opwinding..voor een seksuele lading.. ik heb nog nooit iemand ontmoet voor wie dit niet belangrijk was. sterker, ik weet dat vele meisjes het een turn-off vinden als een jongen niet op een bepaald moment het initiatief neemt op dit vlak.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:59
Drlove
Drlove is offline
tja ik ga niet voor het zoenen om het zoenen. En om haar beter te leren kennen wil(de) ik haar wat vaker zien, dat is toch niet zo gek? Zij is echt niet mijn eerste vrouw in mijn leven en ik heb vaker gehoord dat ik moeilijk ben te peilen op dat vlak.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2007, 02:02
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
Ik heb ook niet echt de neiging gehad om haar te zoenen, maar denk dat ik wel verliefd op haar zou kunnen worden. Zou erop termijn meer inzitten? Wat denken jullie?
Zo te horen weet je zelf niet eens wat je voor haar voelt. En als zij ook iemand is die het langzaam aan doet, dan is dat toch prima. Vriendschap is de basis van een relatie tenslotte. Kortom, je merkt het vanzelf wel. Het leuke is juist dat de spanning opbouwt, dus het zou het alleen maar verpesten als je nu al wist waar het heen zou gaan. Ja toch?
__________________
Everything you say, can and WILL be used against you!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 09:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 15:12 :
Onzeker ben ik al helemaal niet.
Jank dan ook niet in je beginpost.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:37
hermanf
hermanf is offline
Dit is het meest zwakzinnige topic hier sinds tijden en dat wil heel wat zeggen.

Als je er niet boven de situatie gaat staan en als een schaap gaat vragen wat ze vindt eindig je natuurlijk altijd in de friendzone. Dat je niet weet of ze terugzoent houdt risico in. Het is jouw taak als man om dat te nemen! Tering.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:51
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
gewoon afspreken en kijken wat er gebeurd?
jullie zijn duidelijk allebei een beetje aan het kjiken wat je van elkaar vind..
Serieus, je ziet wel toch?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:55
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Wat een slet, waarschijnlijk wil ze wel zoenen maar niet hand in hand lopen!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 11:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-03-2007 @ 13:31 :
We hebben het er daarna nog over gehad en zijn wist het ook niet echt.
Daar heb je 't mee verpest.

Citaat:
Smokin' schreef op 02-03-2007 @ 15:39 :
Clown. Een meisje vertelt je dat ze enkel vrienden wil zijn en je komt hier om hulp vragen..vervolgens echter claim je een aantrekkelijke persoonlijkheid te hebben en te weten hoe je met meisjes moet omgaan. Een meisje kan niet inschatten wat je wil? Nee vast niet.. je gaat naar de bios en maakt diezelfde avond een volgende afspraak(voor de volgende dag!) en bij die afspraak maak je weer meteen een nieuwe. Wat zal ze twijfelen of je haar graag ziet..aiai wat een lastig vraagstuk. Zij moest ook zelf steeds het initiatief nemen he?
Mwhahaha

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 11:36
Verwijderd
je staat op de verkeerde ladder vriend, helaas voor jou

snap overigens niet wat je er zelf niet aan begrijpt, het lijkt me vrij duidelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2007, 10:37
Verwijderd
Dudes.. die ladder shit: "http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html"

Die owned echt, rofl!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 15:59
Drlove
Drlove is offline
oke ff een aanvulling van de topicstarter:

het desbetreffende meisje vroeg van de week aan mij wat ik van haar vond. Ik vertelde haar dat we wat mij betreft vrienden kunnen worden/ blijven en ik verder niks van haar wilde. Toen werd ze ineens kwaad, vond ze het niet leuk meer en heeft ze me geblokt en verwijderd van msn. Ik heb haar nog gesmst en kreeg een smsje dat ik haar niet meer moest bellen of smsen.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:03
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-03-2007 @ 16:59 :
oke ff een aanvulling van de topicstarter:

het desbetreffende meisje vroeg van de week aan mij wat ik van haar vond. Ik vertelde haar dat we wat mij betreft vrienden kunnen worden/ blijven en ik verder niks van haar wilde. Toen werd ze ineens kwaad, vond ze het niet leuk meer en heeft ze me geblokt en verwijderd van msn. Ik heb haar nog gesmst en kreeg een smsje dat ik haar niet meer moest bellen of smsen.
it could be me.. *-)..

ze is gek en je moet haar helemaal niet willen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je hebt het er zelf naar gemaakt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
je maakt je nickname duidelijk niet waar.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:15
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-03-2007 @ 17:15 :
je maakt je nickname duidelijk niet waar.
1-0
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 22:35
Drlove
Drlove is offline
liefde moet je verdienen. Dit meisje is gewoon totaal gestoord, daarom snapte ik haar niet.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 22:42
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
sorry...maar het is echt zonder enige twijfel overduidelijk: je staat inderdaad op de vriendenladder ("daar wil ik niet mee naar bed want dit en dit en dit) en om vanaf de vriendenladder naar de totaal-super-aantrekkelijke-"hunk" ladder te springen is heel erg moeilijk zo niet onmogelijk Tenzij je haar gaat negeren en hard to get gaat doen. Dan zit er wel degelijk kans in dat ze je met andere oogjes gaat bekijken. Klinkt lullig dit maar het is wel hoe het werkt (hier spreekt een meisje die die smoes van vrienden al diverse keren heeft gebruikt om iemand op een subtiele doch aardige, niet-kwetsende manier duidelijk te makenee ik moet niets van je!)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 23:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-03-2007 @ 23:35 :
liefde moet je verdienen. Dit meisje is gewoon totaal gestoord, daarom snapte ik haar niet.
Als dat zo is, dan ga je toch gewoon niet meer met haar om.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 07:16
Verwijderd
Als ze je nou volledig in elkaar had getrapt en geslagen, had ik het een logische reactie gevonden, maar als je iemand hierom al gestoord vind vrees ik dat je nooit iemand tegen zult komen die volgens jouw normen wel 'normaal' is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 08:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-03-2007 @ 23:35 :
liefde moet je verdienen. Dit meisje is gewoon totaal gestoord, daarom snapte ik haar niet.
open dan ook geen huiltopic.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2007, 11:44
moschino
moschino is offline
Citaat:
hermanf schreef op 03-03-2007 @ 12:37 :
Als je er niet boven de situatie gaat staan en als een schaap gaat vragen wat ze vindt eindig je natuurlijk altijd in de friendzone. Dat je niet weet of ze terugzoent houdt risico in. Het is jouw taak als man om dat te nemen! Tering.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 12:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-03-2007 @ 08:16 :
Als ze je nou volledig in elkaar had getrapt en geslagen, had ik het een logische reactie gevonden, maar als je iemand hierom al gestoord vind vrees ik dat je nooit iemand tegen zult komen die volgens jouw normen wel 'normaal' is.
+ geweldig topic dit
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 13:05
Drlove
Drlove is offline
zucht..... voor sommige mensen is het moeilijk lezen geloof ik.

Het leek me een leuk meisje dus daarom ben ik met haar weggeweest. Misschien dat het van mij kant in de toekomst iets had kunnen worden maar nu niet. Zij zegt dat ze vrienden wil worden en verder niet. Ik zeg dat ik dat goed vind, maar vind het raar dat ze het zegt omdat haar signalen anders tonen. Na het gezamelijke besluit om vrienden te worden, wordt ze boos en wil ze me niet meer spreken of zien. Sorry, maar dat vind ik op zijn zachtst gezegd nogal vaag en het lijkt me dat ze dus wel meer wilde als vrienden worden en het niet kan hebben dat er niks is gebeurd. Met liefde moet je verdienen, bedoel ik dat ik me niet inzet voor alle doelloze aandachtvragende semichicks. Die gaan maar een deurtje verder
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 13:09
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Dit lijkt me wensdenken
Als ik het zo lees wil ze je als vriend en niet meer.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 14:47
Drlove
Drlove is offline
waarom is ze dan boos en stuurt ze me een sms dat ik haar niet meer moet bellen of smsen als ik zeg dat ik ook alleen vrienden wil zijn?
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 14:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Omdat vrouwen ondoorgrondelijke wezens zijn en ze vermoedelijk ongesteld was op het moment van verzenden.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 16:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-03-2007 @ 15:52 :
Omdat vrouwen ondoorgrondelijke wezens zijn en ze vermoedelijk ongesteld was op het moment van verzenden.
of omdat je te vaak belde..
eerst twijfelen jullie of jullie vrienden willen of meer..
dan kies je voor vrienden
moet je niet meteeen heeeeeel veel bellen en smsen enzo.;

waarschijnlijk is ze gek.. mss heb je te veel gesmst
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 17:04
Drlove
Drlove is offline
nee, ik smste niet te vaak ( eigenlijk nooit).
Bellen al helemaal niet ( zij belde mij wel regelmatig).
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 17:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dan is ze misschien boos dat al het contact van haar uit moet komen.

Wat ik met mijn post eigenlijk wilde aangeven is dat we met 100 theorieën kunnen komen over waarom ze zo reageert, maar de enige die het je echt uit kan leggen is zij zelf. Als ze helemaal geen contact meer met je wil kom je er niet achter, anders zou je haar misschien een mailtje kunnen sturen om opheldering te vragen, ipv hier op mogelijke verklaringen voor haar gedrag te wachten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:08
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Drlove schreef op 09-03-2007 @ 18:04 :
nee, ik smste niet te vaak ( eigenlijk nooit).
Bellen al helemaal niet ( zij belde mij wel regelmatig).
"We hebben een tijdje veel gesmst "

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ja sorry. Wij vrouwen zijn erg. Sorry! Sorry!

(Maar we doen het niet expres.)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 20:27
Lizzzie
Lizzzie is offline
Het klinkt niet echt alsof er meer in zit eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:59
Drlove
Drlove is offline
Nee, als ze zo doet zeker niet. Maar maakt ook niet uit, ik had geen gevoelens ofzo voor haar. Had haar best beter willen leren kennen en dan zien waar het schip strandt. Afgelopen week trouwens een ander meisje leren kennen, dus ik hou mezelf wel bezig
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik bak er niks van
Verwijderd
25 28-06-2014 18:00
Liefde & Relatie Ik snap er niks van :(
bassiebe
11 31-07-2012 02:00
Algemene schoolzaken Help!!! Ik snap er niks van.
AmberHomework
2 21-02-2012 16:31
Algemene schoolzaken Referaat schrijven wie kan me helpen? ik snap er niks van
smurfinnetje198
5 19-07-2006 11:06
Liefde & Relatie wat wil ze nu, ik snap er niks van :S
Sander1986
33 17-09-2003 15:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ik snap er niks van
2 28-05-2001 17:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.