Oud 06-03-2007, 17:11
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Mijn vriend heeft het dit weekend uitgemaakt. Allemaal heel erg vervelend en moeilijk. Maar ik zit heel met het feit dat we samen een vakantie hebben geboekt met vrienden.

Nu willen we goede vrienden blijven en regelmatig wat afspreken. Ik wil ook dolgraag nog op vakantie met hem. Hij is gewoon mijn maatje, maar de meeste vriendinnen raden dit mij af. Hij weet het niet zeker. Hij is bang dat ik het niet aan kan dat hij met andere meisjes flirt (vond beetje domme reactie toen ik hierover begon op de avond dat hij het uitmaakte, maar ja daar gaat het nu niet om) Maar normaal ben ik juist de flirt van ons tweeen. Maar ik zou best 12 dagen zonder kunnen om de lieve vrede te bewaren.

Als we de vakantie annuleren gaat ons zeker geld kosten, en waarschijnlijk zit ik dan de hele vakantie alleen thuis omdat iedereen de vakantie al geboekt heeft. En ik had zo zin in Mallorca, helemaal met deze vrienden!

Wie is er wel eens op vakantie gegaan met zijn/haar ex? Wat zouden jullie doen? Iemand nog iets verstandigs te zeggen waardoor ik misschien beter kan nadenken en een beslissing kan nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2007, 17:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
k lees dat je dus met nog een groep erbij gaat?

hoe vaak hadden jullie in jullie relatie ruzie/stribbelingen? als dat al redelijk vaak was, kan het in die vakantie 2x zo erg worden.

als je dus met een groep gaat, is het ergens positief, want je kunt afstand van elkaar nemen..en bent dus niet constant alleen met hem. maar je moet je ook afvragen: 'wil ik deze vakantie voor mijn vrienden verpesten?' (als de kans groot is om ruzie/stribbelingen te krijgen)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:20
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Nouja een groep.. We gaan met een stel meer! Die gaan in een apart appartement. Wij moeten dan bij elkaar in een appartement.

Wij zijn eerder met elkaar op vakantie geweest dan ging perfect! Ruzies hadden we bijna nooit, meer beetje chagarijnig en gezeur met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:28
Verwijderd
Het lijkt mij persoonlijk niets, zeker niet als het zoals bij jou recent uit is gegaan.
Wanneer is die vakantie? Als het pas in de zomer is zijn er al een aantal maanden overheen gegaan en dat scheelt wel denk ik.

Het is denk ik wel van belang dat jullie niet op elkaars lip zitten..dus dat samen in een appartement is niet ideaal.
Dat het eerder goed is gegaan is natuurlijk geen garantie, toen waren jullie samen, verliefd etc. Nu is het een totaal andere situatie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:57
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Het is pas 8 augustus. Maar bij eventuele annulering moet je dat wel een keer doen. We zitten dan wel redelijk bij elkaar op de lip. Maar eigenlijk ben ik daar niet zo bang voor.

Maar je weet natuurlijk niet of dat je dan nog steeds vrienden bent en of een van ons misschien een nieuwe relatie heeft..

Pff.. veel te moeilijk deze beslissing.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik zou het niet doen. ;x
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:12
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Zéker weten niet doen. Heb een keer meegemaakt dat hij het uitmaakte en er een vakantie geboekt stond, meteen geannuleerd.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik zou het niet doen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:43
Verwijderd
Ik zou zelf met iemand anders gaan of hem met een ander laten gaan. De persoon die meegaat betaald dan de kosten die gemaakt worden en van dat geld kan je dan zelf weer op vakantie. Zoiets denk ik. Anders ben je toch de hele tijd krampachtig bezig met elkaar...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Daar heb ik ook al aangedacht. Ik heb alleen het pech dat iedereen de vakantie al heeft geboekt. De laatste heeft een dag voordat hij het uitmaakte geboekt Ik zou gewoon niet weten wie ik moet meenemen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Laat hem iemand meenemen, wat Nala al zegt?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:01
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Kunnen jullie niet regelen dat jullie niet bij elkaar op de kamer slapen?
Ik ben ook op vakantie geweest met mijn ex, toen was het ook ongeveer een half jaar uit, en we sliepen niet op dezelfde kamer en behalve wat sarcastische opmerkingen ging het goed Ik zou niet een vakantie met vrienden willen afzeggen omdat het uit is.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou het echt niet doen.
Ten eerste heb je de kans dat je naar die vakantie gaat toeleven, want dan zie je elkaar dag en nacht en lijkt het net of je nog in de relatie zit (<- dit gebeurt dus ook bij mensen die meteen na de relatie vrienden blijven, valse hoop)!
Ten tweede heb je natuurlijk last van nare gevoelens en jaloezie, want het is net uit en de ander gaat zich vast heel erg vermaken op vakantie.

Je gaat namelijk op vakantie met de verwachting dat het net zo is als in een relatie, maar dat is niet meer zo, dus het zal heel veel spanning opleveren.

Natuurlijk kun je er over vijf maanden erover heen zijn. En dan als vrienden op vakantie gaan. Maar juist omdat je nu al weet dat het gaat gebeuren is het toch anders denk ik.

Luister naar de tip van Nala. Laat iemand in jouw plaats gaan of neem een vriendin mee. En anders als laatste optie nog annuleren, volgens mij krijg je dan nog wel geld terug?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 20:32
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Nee!
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 20:44
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Echt niet doen!

De bedoeling was namelijk dat er twee stelletjes samen op vakantie gingen, nu is het 1 stelletje en twee exen. Dat lijkt me sowieso al niet zo'n prettige situatie.

Ik weet niet hoe jullie nu met elkaar omgaan. Maar van wat ik begrepen heb, is het voor jou heel plotseling uitgegaan. Dus om nou te spreken van heel goede vrienden, is naar mijn idee nog wat te vroeg. En volgens mij is het ook niet fijn om de ander met een ander te zien.

Kijk even bij je andere vrienden of ze van de zomer ook weggaan. Ze gaan toch niet allemaal 6 weken weg of zo?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 21:28
Verwijderd
ikzou dat ook niet willen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 21:56
Verwijderd
Vriendlief en ik hadden ook een vakantie geboekt en toen ging het uit... uiteindelijk besloten dat hij het maar uitzocht met die vakantie; hij had de reis voorgeschoten en hij had het uitgemaakt, prima toch Toen ging z'n vader mee.

Maar goed, tegen de tijd dat hij toen op die vakantie ging, was het al weer aan... had ik natuurlijk net zo goed mee kunnen gaan

Eh, de moraal? Lijkt me geen goed plan om met elkaar op vakantie te gaan. Want je houdt het geen 12 dagen vol met je neus bovenop zijn geflirt, en andersom, en het is gewoon niet leuk, ookal ga je nu proberen vrienden te blijven. De kans is té groot dat jullie elkaar dan echt (tijdelijk) niet uit kunnen staan. Zou vragen of hij niet mee wil, zodat je een vriendin kunt meenemen (die natuurlijk zijn kosten overneemt) of andersom, dat een vriend van hem in jouw plaats gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 21:58
__
Avatar van __
__ is offline
ik zou het echt niet doen als ik jou was.. zeker omdat het een 'twee stelletjes' vakantie zou worden. nee ik zou het echt niet doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2007, 22:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
zoals zo'n beetje iedereen hier zegt: niet doen
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 00:59
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh, met mijn eerste vriendje heb ik het uitgemaakt vlak voordat we op vakantie zouden gaan. "Gelukkig" werd ik toen ook ziek en hadden we een annuleringsverzekering, ik kon dus een doktersverklaring regelen en hij (hij had geboekt) kreeg het grootste deel van het geld terug. Ik had er niet aan moeten denken om nog met hem op vakantie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 03:30
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-03-2007 @ 19:54 :
Ik zou het echt niet doen.
Ten eerste heb je de kans dat je naar die vakantie gaat toeleven, want dan zie je elkaar dag en nacht en lijkt het net of je nog in de relatie zit (<- dit gebeurt dus ook bij mensen die meteen na de relatie vrienden blijven, valse hoop)!
Ten tweede heb je natuurlijk last van nare gevoelens en jaloezie, want het is net uit en de ander gaat zich vast heel erg vermaken op vakantie.

Je gaat namelijk op vakantie met de verwachting dat het net zo is als in een relatie, maar dat is niet meer zo, dus het zal heel veel spanning opleveren.
Dit dus. Het mag dan wel zo zijn dat jullie goede maatjes zijn, maar ik zou zo'n eventuele vriendschap rustig opbouwen en niet meteen op vakantie gaan. Straks komt er allerlei oud zeer naar boven.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 08:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben afgelopen week (voorjaarsvakantie) met mijn ex op een minicruise geweest (2 nachten, 1 volle dag in engeland, en dan nog de dag ervoor een paar uur op de boot en de dag erna ook) en op zich, de cruise zelf was leuk enzo, maar ik zou het toch afraden.

Als ik kijk hoeveel moeilijke momenten wij hebben gehad om elkaar niet te zoenen, niet elkaars hand vast te houden enz.
Plus dat ik voor die tijd bijna geen gevoelens meer voor hem had, en ik na die tijd toch wel ff moest slikken bij het idee dat hij een ander leuk vind.
Nou ja, al met al.. leuke vakantie gehad, maar ik zou me toch wel een tweede keer bedenken voor ik het nog een keer zou doen.. en 12 dagen is wel heel erg lang!!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 06-03-2007 @ 17:11 :
Nu willen we goede vrienden blijven en regelmatig wat afspreken. Ik wil ook dolgraag nog op vakantie met hem. Hij is gewoon mijn maatje, maar de meeste vriendinnen raden dit mij af.
En terecht. Gewoon niet gaan of zorgen dat hij niet mee gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 13:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Eigenlijk is er nog niemand voor om wel te gaan.

Ik wil dus wel heel graag naar Mallorca. Ik moet toch maar eens nadenken of ik helemaal niemand ken die met mij mee wil.

Maar ik heb nog een poosje voordat ik hoef te beslissen. Ik kan dan nog kijken hoe onze vriendschap verloopt. Vaak blijven exen toch geen vrienden en verwaterd het. Misschien loopt het ook wel goed, maar dat zal de tijd ons wel leren..

Annuleren vind ik echt zonde van het geld. Iemand anders meevragen lijkt me tot nu toe de beste oplossing als ik niet met hem als vrienden kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 14:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik zou er voor zorgen dat hij 2 weken voor vertrek opeens zijn been breekt. Dat valt best wel te regelen.

Maar niet samen gaan idd.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2007, 14:56
Verwijderd
Het kan best zo zijn dat jullie in augustus zo met elkaar omgaan dat het geen probleem is om samen met vrienden op vakantie te gaan. Maar het kan ook zo zijn dat dat niet zo is, en dan is je vakantie wel echt grondig verpest en ook voor de andere mensen die mee zijn.
Wat vindt hij zelf eigenlijk? Zou hij het een probleem vinden als je zegt dat je hem er niet bij wil hebben en dat in plaats daarvan iemand anders mee gaat?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:04
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb even via de klantenservice gevraagd wat de annuleringskosten zijn.

Die zijn voor ons samen 233 euro. Jammer geld dus

Hij vindt het geen probleem als ik een ander meevraag. Het probleem is alleen dat er geen ander is. Al mijn vriendinnen hebben verkering en gaan daar mee op vakantie. De enige die vrijgezel is heeft net vorige week een vakantie geboekt!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:08
Verwijderd
heb je geen nichtje met wie je wel goed kunt opschieten oid?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:09
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Mijn nicht is een van mijn vriendinnen. En zij gaat al mee! Zij is een van het andere stelletje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:16
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
kun je het niet laten omzetten in iets voor drie personen in plaats van vier personen? Of vind het reisbureau dat ook niet goed?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:19
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik denk niet dat het andere stel erg leuk vind om met z'n 3en te gaan. Dat wel erg zielig voor die jongen.

En ook wel weer voor mij als ze klef gaan doen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:25
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben op vakantie gegaan toen het een paar maanden uit was. Tijdens de vakantie was het in het begin gezellig en kwam het weer 'goed', maar duurde niet lang... Na zes dagen hadden we weer ruzie om niks en maakte hij het definitief uit.

Zou zoiets nooit weer doen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 20:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou gewoon gaan. Als jullie vrienden willen blijven dan moet je ook als vrienden op vakantie kunnen lijkt mij. Niet hopen op dat het weer goedkomt, want dat kan de vakantie flink verpesten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 21:18
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
nieuw vriendje scoren dan
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 22:41
Verwijderd
Sja, kijk, of iemand zoeken om mee te gaan, of kijken hoe het over 5 maanden gaat en dan beslissen of jullie wel of niet gaan. En er is altijd wel iemand te vinden lijkt me die nog met je meewil op vakantie, een zusje, een buurmeisje, een vriendinnetje-waar-je-nog-niet-aan-gedacht-had e.d. dat gaat sowieso wel lukken.
Maargoed ik zou kijken hoe het dan gaat.

Als ik jou was zou ik het wel doen, mits jullie normaal tegen elkaar kunnen doen en beide geen verwachting e.d. hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 22:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ja zoiets

zolang je geen annuleringsverzekering hebt, zie ik geen reden om NIET op vakantie te gaan. is het waard om die vakantie van weet ik hoeveel euro's voor hem op te geven? vast niet toch...? (of zie ik dat verkeerd?? )

je kunt het heel negatief zien dat het misschien lastig wordt om te zien als hij met meisjes flirt, maar dan heb ik 2 punten;

.1 je bent toch niet de hele vakantie bij elkaar? je doet toch ook wel dingen zonder hem denk ik?

.2 jij gaat toch ook wel flirten met gasten dus waarom zou je onwijs op hem letten?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2007, 22:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
[illegaal] Heb je geen bevriende arts die een papiertje kan schrijven [/illegaal]
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 13:28
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Nee haha,

Maar het punt is gewoon dat ik heel graag op vakantie wil naar deze plek. Ik heb dus wel een annuleringsverzekering maar dat vind ik zonde geld omdat je dan niets hebt voor dat geld.

Ik heb hem de kosten etc gesmst, en hij zei ook dat we maar even moesten kijken hoe het zou lopen tussen ons. Zijn moeder vindt wel dat we samen moeten gaan, maar die had afgelopen zondag ook nog het idee dat we toch wel weer bij elkaar kwamen. En daar ga ik echt niet van uit.

Over het feit dat er vast wel iemand is die mee wil: mijn buurmeisje is ook al een goede vriendin van me, en heeft verkering en gaat met hem. Vanwege het werk kan ze niet met mij mee. Mijn zusje gaat ook al twee keer in de zomer en gaat ook een gedeelte gelijk met mij. En meer dan tien vriendinnen heb ik niet.

Ook de opmerking 'een nieuw vriendje' kan natuurlijk ook. Ik ga er niet vanuit dat ik zo snel een nieuw vriendje heb, die dan ook nog geen vakantie heeft geboekt. Maar je weet natuurlijk nooit
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 15:10
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Ik heb het meegemaakt, vakantie geboekt en toen ging het uit. We zijn wel gewoon op vakantie gegaan terwijl zij alweer een vriend had. Geen enkel probleem.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 18:20
Verwijderd
Jeetje wat moeilijk zeg. Ik zou niet weten wat je wel moet doen maar ik zou alleen maar zeggen: ga niet met je ex. Ik ben nooit op vakantie o.i.d. met me ex geweest vlak nadat het uit was maar ik ging nog wel heel veel met hem om en dat was toch niet echt leuk. Laat staan dat je 12 dagen op elkaars lip zit.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:24
belli
belli is offline
Ik ben niet met me ex op vakantie gweest. maar wel naar lowlands. we sliepen in 1 tent, en trokken gewoon met elkaar op. en het ging geweldig. het was toen 4 maanden uit. en ik denk dat het voor onze vriendschap heel goed is geweest. maar kan je het aan om met hem op vakantie te gaan, als er zeker weten neits meer in zit. voel je niet stiekem nog heel veel voor hem? en trek je het als hij op dat moment een vriendin heeft, om dan alsnog met hem in 1 appartement te zijn (en waarschijnlijk in 1 bed te slapen?)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:40
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb het tijdens een vakantie met nog 10 andere vrienden, op de eerste avond uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje.
Dit was behoorlijk moeilijk en er hing constant een spanning en rare sfeer, laat staan als er maar twee anderen bij waren geweest..

Nou is de situatie natuurlijk wel anders dat het bij jullie dan al een tijdje uit zal zijn, maar toch blijf ik ook bij: niet doen!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 22:02
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Zou ik niet doen. Helemaal met een anders stel erbij in een ander appartement ben je toch vooral op elkaar aangewezen. Exen die als vrienden op vakantie gaan kan haast niet werken (zeker na een lange relatie ben gewend om met elkaar om te gaan op een andere manier dan met platonische vrienden). Meestal is er toch ook een tweepersoonsbe, romandtisch uiteten d enzo. Ik zou gewoon nu annuleren (hoe korter je van tevoren annuleert hoe minder je terugkrijgt). Deel die kosten, iets meer dan 100 euro per persoon, dat is jammer van het geld maar niet onoverkomelijk lijkt me. Of een van de twee inderdaad iemand anders vinden om mee te gaan, maar als dat niet lukt zou ik er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 12:38
moschino
moschino is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 06-03-2007 @ 17:11 :
Als we de vakantie annuleren gaat ons zeker geld kosten, en waarschijnlijk zit ik dan de hele vakantie alleen thuis omdat iedereen de vakantie al geboekt heeft. En ik had zo zin in Mallorca, helemaal met deze vrienden!
Ik zou niet gaan en ik zou hem de annuleringskosten laten betalen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 12:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
moschino schreef op 09-03-2007 @ 12:38 :
Ik zou niet gaan en ik zou hem de annuleringskosten laten betalen
Waarom zou hij die moeten betalen?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 12:56
moschino
moschino is offline
Citaat:
Volk schreef op 09-03-2007 @ 12:41 :
Waarom zou hij die moeten betalen?
ik las ergens dat hij een dag voor dat hij het uitmaakte de reis met haar heeft geboekt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 13:13
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
moschino schreef op 09-03-2007 @ 12:56 :
ik las ergens dat hij een dag voor dat hij het uitmaakte de reis met haar heeft geboekt
Nee dat was haar enige vrijgezelle vriendin die eventueel nog mee had kunnen gaan.

Ik ben dit jaar met mijn ex, zijn nieuwe vriendin, en nog 3 vrienden gaan snowboarden. We zaten in een chalet met z'n 6en en dat ging perfect. Het is ook wel meer dan een jaar uit en we zien elkaar wekelijks (ook z'n nieuwe vriendin) dus ja... Het zou best moeten kunnen lukken, maar dat kan je eigenlijk pas zeggen als het zover is (hoe jullie tot dan tegen elkaar hebben gedaan).
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 17:09
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Mijn vriendin, die meegaat op vakantie, en ik leken het misschien verstandig om de reis te verkorten na 8 dagen. De tijd die je dan op elkaars lip zit is stukken korter! Wijzigen is maar 27 euro dacht ik. En dan wordt de volgende aanbetaling een stuk lager.

Het is natuurlijk ook een strand en uitgaan vakantie. Zonnen is echt wat voor mij en mijn vriendin. De jongens zijn meer van ouwehoeren in de zee. Tijdens het uitgaan met hun is het ook vaak zo dat de jongens met bier aan het schap staan, en wij de dansvloer onveilig maken.

Maar ik denk dat ik hem verkort, en dan nog even aankijk hoe die vriendschap loopt. Hij moet wel goed genoeg zijn om 8 dagen met elkaar op vakantie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:03
Daryll
Daryll is offline
Ik zou niet meteen annuleren. Niet alleen om het geld, maar ook omdat 8 augustus nog best ver weg is. Het ligt dan allemaal een stuk minder gevoelig en kunnen jullie misschien normaal met elkaar omgaan. Niet direct als vrienden, maar wel zonder verwijten, gevoelens wat dan ook.

Je hoeft in principe geen rekening met hem te houden en kan lekker gaan dansen, flirten, enzovooort. Op vakantie ben je voor je eigen plezier, en door compleet andere sfeer, omgeving enzovoort hou je je automatisch minder bezig met hem en wat hij doet, denk ik. Je kunt ook met je vriendin afspreken dat zij er wat rekening mee houdt en iets meer met jou optrekt dan met haar vriend.

En je zegt zelf al dat je er erg graag heen wilt. Dus, ik zou niet meteen annuleren maar de boel van de andere kant bekijken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het nadeel alleen is dat je niet objectief kan denken over de toekomst met hem als je liefdesverdriet hebt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 10:35
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #29
WolterB
498 26-03-2006 16:05
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28
Liefde & Relatie Omgang met je ex
Miracle
42 03-09-2003 21:09
Liefde & Relatie weer contact met zijn ex :S
krummie
10 22-07-2003 09:34
Liefde & Relatie als je je ex negeerd omdat het je EX is
Verwijderd
8 26-08-2002 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.