Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2017, 19:46
Ruuuubenn
Ruuuubenn is offline
Hoi.

Ik studeer vanaf dit jaar en ben daarom samen met een vriend op kamers gegaan in Eindhoven. Nu vond ik hem altijd al leuk, maar hij is ook gewoon een goede vriend van me. Nu we samenwonen maken we steeds gay 'grapjes'. Bijvoorbeeld als we op zijn kamer zitten te chillen vraagt hij me wat we gaan doen. Ik zeg dat ik het niet weet. Dan zegt hij 'nou, zuig dan maar..' Dan doet hij net alsof hij zijn broek opendoet. We lachen het dan weg, omdat ik niet wil dat het ongemakkelijk wordt. Vragen of hij gay is heeft geen zin. Dat heb ik op een zatte avond gedaan en hij bleef volhouden dat het niet zo was. Ook hier wou ik niet doorvragen, Omdat het dan te ongemakkelijk zou worden.

Ik word steeds gekker op hem, dus ik wil het nu wel weten. Hoe moet ik dit oplossen..

Grtz.

Jongen van 17
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2017, 22:11
Ben Strik
Ben Strik is offline
Gewoon open over zijn naar hem en misschien ook duidelijk maken dat je er best wel mee zit. Wees eerlijk!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 23:32
Ruuuubenn
Ruuuubenn is offline
Citaat:
Gewoon open over zijn naar hem en misschien ook duidelijk maken dat je er best wel mee zit. Wees eerlijk!
Dat zou in principe een mogelijkheid zijn als ik hiermee zeker wist dat hij het niet erg zou vinden. Ik kan me voorstellen dat de situatie bij ons thuis er niet leuker op wordt als hij weet dat ik hem leuk vind, terwijl hij hetero is. Je kunt wel zeggen dat hij het dan niet waard is om mijn vriend te zijn, maar in die situatie wil ik niet terecht komen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 23:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien eerst eens algemeen praten over homoseksualiteit, en polsen hoe hij daar tegenover staat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-10-2017, 07:32
Verwijderd
Het grapje wat hij maakt serieus op ingaan. Hand op zijn broek. Zoiets.

Bedenk wel dat dit je vriendschap kan vernietigen en dat samen blijven wonen lastig kan worden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2017, 07:39
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Het grapje wat hij maakt serieus op ingaan. Hand op zijn broek. Zoiets.

Bedenk wel dat dit je vriendschap kan vernietigen en dat samen blijven wonen lastig kan worden.
Ja inderdaad, gewoon gelijk pijpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2017, 12:33
Ruuuubenn
Ruuuubenn is offline
Citaat:
Het grapje wat hij maakt serieus op ingaan. Hand op zijn broek. Zoiets.
Dat wil ik maar al te graag, maar ik weet niet hoe hij hier op gaat reageren..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2017, 17:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als hij weer zegt: “Nou, zuig dan maar...” en net doet alsof hij zijn broek opendoet zeg jij:” Ok, haal em er maar uit!”
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-10-2017, 20:07
sunamena
sunamena is offline
Dag Ruuubenn.

Jongens van jouw leeftijd "zwanzen" eens graag met elkaar.
Soms zit er achter wat gezwans nieuwsgierigheid of waarheid.


Een relatie, met een jongen of een meisje, kan slecht aflopen, maar ook neutraal of negatief.
Ik zou over mijn gevoelens spreken.
Zolang jij hem niet dwingt om met jou iets te beginnen, dan zal hij het begrijpen en dan kan hij zeggen: Ik begrijp het, maar ik ben zo niet. Of: Misschien wil ik het wel eens proberen. Of: Ik hou ook van jou.
Zorg dat je duidelijk weet waar je staat.

Als hij jou omwille van jou gevoelens zou afrekenen of negeren, dan is hij de naam "vriend" niet waardig. Iemand die geen respect toont voor zijn of haar vrienden heeft niet het recht om zichzelf een echte vriend te noemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het verzet van Roxane Gay Barbie met buikje
elifecoach
12 01-10-2017 21:24
Seksualiteit Moeite met klaarkomen in bed met me vriend (GAY)
diodeals
9 10-05-2016 09:02
Liefde & Relatie gay of niet.
Verwijderd
3 14-01-2013 23:06
Liefde & Relatie Gay en een probleem met jongen!
sistje
5 09-10-2010 20:33
Seksualiteit Hoe voel jij je op seksueel gebied #2
Thee Muts
500 25-04-2006 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.