Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2013, 09:50
Verwijderd
In het kader van Nederlandse literatuur.

Spoiler


Paranoide 46
Chick Rock 44
Pip 40
Sadye 33
Mutant 30
.sann 28
Quintiano 28
Ingegerd 23
Frayne 20
Trimm Trabb 20
Little Phoebe 18
Slome Kameel 18
Etmakas 17
Snebbeltje 16
Lorelei 14
Turk February 11
Lusi 11
Quis 3.0 9
ßuerp 8
Qimm 8
umberto 8
Miekje* 7
Lieveheersbeest 6
MargotTenenbaum 6
Noedelhap 5
Sarah 5
Klaverhap 4
fizzle-fluffy 4
Uomi 3
Absinthe. 3
Andijvie 2
bloodyb 2
DonaldFuck 1
lovage 1
indigo 1
Pierrot 1
Advertentie
Oud 07-07-2013, 09:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goeie titel!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-07-2013, 09:59
Verwijderd
Lorelei naamzoek, vind je het erg om zondag naar Utrecht te komen? Omdat ik de vrijdag erop naar Nijmegen kom en omdat ik zaterdag biertjes ga doen met vriendinnen en katertreinen mijn minste favoriete ding in de wereld is. Je kunt blijven logeren dan, ik hoef maandag pas om half 3 te werken
Oud 07-07-2013, 10:00
Verwijderd
Tenzij je me heel graag een priverondleiding door je huis geeft zondag natuurlijk
Oud 07-07-2013, 10:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goede titel
Citaat:
Paranoide schreef:
Dat vroeg ik me af. Veren leken me bewerkelijk om mooi te bewaren. Of je moet ze allemaal achter glas zetten, maar als deze hoeveelheid een indicatie is van hoeveel je gewoonlijk bij elkaar zoekt dan is dat geen optie.
Meestal raap ik niet zoveel tegelijk, hoor! Dat geluk heb ik meestal niet. En het is best bewerkelijk, ja, ze worden snel stoffig. Daarom bewaar ik de meesten ook in een afgesloten, glazen pot. Rechtop, met de pennen naar beneden. En ik blijf niet verzamelen hoor, ik geef ze ook weg en knutsel er mee, enzo.
Als de veren die buiten de pot staan, stoffig worden, dan wapper ik er buiten even mee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-07-2013, 10:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei naamzoek, vind je het erg om zondag naar Utrecht te komen? Omdat ik de vrijdag erop naar Nijmegen kom en omdat ik zaterdag biertjes ga doen met vriendinnen en katertreinen mijn minste favoriete ding in de wereld is. Je kunt blijven logeren dan, ik hoef maandag pas om half 3 te werken
Is prima Ik moet zaterdag en zondag nog wel aan een paper werken dus ik zal er zondag niet heel vroeg zijn.

Citaat:
Tenzij je me heel graag een priverondleiding door je huis geeft zondag natuurlijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-07-2013, 10:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jeetje mensen hoe komt het in vredesnaam dat jullie nu pas addblock hebben? Dacht dat iedereen dat al in 2005 ofzo op z'n computer had staan....
Ik had er gewoon nooit eerder over nagedacht om het te downloaden
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-07-2013, 10:05
Verwijderd
ik heb geen adblock.
Oud 07-07-2013, 10:09
Verwijderd
Ik heb ook geen adblock, want ik gun bedrijven hun reclame.
Oud 07-07-2013, 10:13
Verwijderd
Nu ik toch weer geschiedenis in mijn profiel heb, voel ik me best stom dat ik mijn boeken gedeeltelijk heb weggegooid. Gelukkig bestaat er nog internet.
Oud 07-07-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Is prima Ik moet zaterdag en zondag nog wel aan een paper werken dus ik zal er zondag niet heel vroeg zijn.



Geen probleem, kan ik m'n kater uitzingen en opruimen
Oud 07-07-2013, 11:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gadverdamme, het stikt hier van de fruitvliegjes. Zo smerig
Ja, hier ook. Al het eten weg, chloor door de gootstenen en dan een bakje water met een beetje azijn en afwasmiddel neerzetten. Ik heb er al een stuk of 10 verzopen
Citaat:
Anaconda III: The Offspring.
Dude
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 11:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dude
Nou, ik had het mooi goed, toch?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 11:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Oh ja, dit was ooit iets:



Paranoide naamzoek.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier ook. Al het eten weg, chloor door de gootstenen en dan een bakje water met een beetje azijn en afwasmiddel neerzetten. Ik heb er al een stuk of 10 verzopen


Dude
Dat heeft er twee dagen gestaan en er zaten er welgeteld twee in. Ik heb nu al het fruit weggehaald, de fruitschaal uitgewassen, de halflege vuilniszak weggemikt en de prullenbak staat nu te weken met kokend water en allesreiniger. Ik hoop dat dat baat want ik vind het zo ranzig. En vanaf nu geen etensresten meer in de prullenbak maar meteen in de container

En omg mijn rabarber staat te pruttelen <3
Oud 07-07-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dit was ooit iets:

[afbeelding]


Paranoide naamzoek.
Rooster's 'kunst'
Oud 07-07-2013, 11:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Rooster's 'kunst'
Ja, mooi topic was dat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 11:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, ik had het mooi goed, toch?
Ja, vandaag de ''
Citaat:
Dat heeft er twee dagen gestaan en er zaten er welgeteld twee in. Ik heb nu al het fruit weggehaald, de fruitschaal uitgewassen, de halflege vuilniszak weggemikt en de prullenbak staat nu te weken met kokend water en allesreiniger. Ik hoop dat dat baat want ik vind het zo ranzig. En vanaf nu geen etensresten meer in de prullenbak maar meteen in de container

En omg mijn rabarber staat te pruttelen <3
Dan heb je het niet goed gedaan ik klopt het altijd op, zodat het schuimt en ook een beetje meer geur verspreidt. Ik hoop dat je geen lekkere geurtjes gebruikt om je shit schoon te maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 07-07-2013, 11:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, vandaag de ''
Ja, maar ik weet dan weer niet wie er in GTST zitten.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 11:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Nou, het heeft wat doorzettingsvermogen gekost, maar mijn nichtje weet nu eindelijk dat het 'dan jij' is en niet 'dan jou'.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar ik weet dan weer niet wie er in GTST zitten.
Ik vind dat een stuk minder erg hoor
Citaat:
Nou, het heeft wat doorzettingsvermogen gekost, maar mijn nichtje weet nu eindelijk dat het 'dan jij' is en niet 'dan jou'.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, vandaag de ''


Dan heb je het niet goed gedaan ik klopt het altijd op, zodat het schuimt en ook een beetje meer geur verspreidt. Ik hoop dat je geen lekkere geurtjes gebruikt om je shit schoon te maken
nee, geen lekkere geurtjes. Ik hoop dat ze nu wegblijven
Oud 07-07-2013, 11:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop het ook. Ga straks nog 1 keer een bakje neerzetten, want ik geloof dat we er nog 1 of 2 hebben die maar niet willen sterven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 11:58
Verwijderd
Ik heb toch nog eens een bakje neergezet, ik hoop dat ze allemaal een langzame en pijnlijke dood sterven

Ik heb morgen mijn eerste gebroken dienst en heb er geen zin in. Niet vanwege mijn werk maar vanwege de gebroken dienst. Bwugh. Ik hoop dat ik het maar een beetje los kan laten. Ik ga me morgen gewoon anderhalf uur afpeigeren in de sportschool tussendoor en dan komt het vast wel goed
Oud 07-07-2013, 12:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hihi als je fruitazijn hebt, werkt dat nog beter

Gebroken diensten zijn een bitch ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 07-07-2013, 12:10
Verwijderd
Ja die heb ik niet Vorige keer heb ik 't geloof ik met azijn en ranja en afwasmiddel gedaan. Ik heb nu alleen maar citroenranje en die is niet zo zoet. Misschien moet ik zometeen maar een beetje sap van een nectarine erbij gooien.

Ja. Gelukkig maar eens in de drie/vier weken, maar dan nog. En tot november en dan gaan we toch verhuizen en krijgen we een nieuw team en nieuwe bewoners en een hele nieuwe groep en hopelijk ook een andere bezetting. Ik vind het maar stom.
Gisteren hebben we besloten dat we toch niet op vakantie gaan. het zouden maar een paar dagen zijn en neit heel ver weg, maar ik moet heul veul zelf betalen van mijn hoortoestel én er moet een nieuwe laptop komen vanwege school. Beetje jammer dat dat onze vakantie kost.
Oud 07-07-2013, 12:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind dat een stuk minder erg hoor
Om eerlijk te zijn wist ik het alleen maar omdat ik op mijn voormalige werk de beeldkwaliteit van die film moest controleren voordat ie aan zenders verkocht ging worden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 12:33
Verwijderd
Spoiler want V-lid gezever waar niemand op zit te wachten.
Spoiler
Oud 07-07-2013, 12:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja die heb ik niet Vorige keer heb ik 't geloof ik met azijn en ranja en afwasmiddel gedaan. Ik heb nu alleen maar citroenranje en die is niet zo zoet. Misschien moet ik zometeen maar een beetje sap van een nectarine erbij gooien.

Ja. Gelukkig maar eens in de drie/vier weken, maar dan nog. En tot november en dan gaan we toch verhuizen en krijgen we een nieuw team en nieuwe bewoners en een hele nieuwe groep en hopelijk ook een andere bezetting. Ik vind het maar stom.
Gisteren hebben we besloten dat we toch niet op vakantie gaan. het zouden maar een paar dagen zijn en neit heel ver weg, maar ik moet heul veul zelf betalen van mijn hoortoestel én er moet een nieuwe laptop komen vanwege school. Beetje jammer dat dat onze vakantie kost.
Ik heb er met luchtverfrisser ingespoten, citroenzooi werkt prima!

Is ook allemaal stom ja!
Citaat:
Om eerlijk te zijn wist ik het alleen maar omdat ik op mijn voormalige werk de beeldkwaliteit van die film moest controleren voordat ie aan zenders verkocht ging worden.
Dan is het al minder erg
Citaat:
Spoiler want V-lid gezever waar niemand op zit te wachten.
Spoiler
Ik snap het wel hoor maar ik ben ook een extreem jaloers kreng. Zo erg dat ik mezelf meer kan dwars zitten dan de ander. Maar zorg dat je er niet uitziet alsof je te veel moeite hebt gedaan hè
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dit was ooit iets:

[afbeelding]


Paranoide naamzoek.
hahah wauw, ja! verdrongen. maakte hij niet ook batmans oid?
Oud 07-07-2013, 12:52
Verwijderd
Ik heb een nectarine die rijp leek, maar het was slechts schijn. Nu eet ik hem toch en doe ik alsof het een groene appel is.
Oud 07-07-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het wel hoor maar ik ben ook een extreem jaloers kreng. Zo erg dat ik mezelf meer kan dwars zitten dan de ander. Maar zorg dat je er niet uitziet alsof je te veel moeite hebt gedaan hè
Oh nee, ik vind het verder allemaal prima en ben totaal niet jaloers. Bij niemand. Mijn vriend is dan ook wel zo trouw als een hond, maar hij doet maar lekker. Toen hij nog zanger was bij de band, kwam hij wel eens thuis vol trots vertellen dat hij sjans had en dan konden we daar samen heel hard om lachen. Alleen van haar word ik dus jaloers. Maar ik meot er ook mee op letten, want ik jaag hem een beetje in het harnas (en gelijk heeft'ie) daarmee. En nee, ik vind mezelf het leukste als ik niet te veel moeite doe. Haar los en zo laten drogen (met als gevolg een gigantische bos krullen als het droog is), beetje oogpotlood, mascara en wenkbrauwpotlood en simpele kleren waarvan ik weet dat ze me goed staan zijn in dit geval al genoeg
Oud 07-07-2013, 13:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
hahah wauw, ja! verdrongen. maakte hij niet ook batmans oid?
Ja, hij tekende ze na uit strips en hing ze dan op tentoonstellingen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Less is more en je maakt je vast druk om niks.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 13:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan is het al minder erg
Het is nooit erg om veel van films te weten.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Less is more en je maakt je vast druk om niks.
Dat weet ik wel zeker. Mede daarom is t zo frustrerend, dat ik weet dat het zo is
Ads door Google
Oud 07-07-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook geen adblock, want ik gun bedrijven hun reclame.
Ik gunde ze dat tot Youtube me kwam lastigvallen met keuzemogelijkheden over hoe ik reclame wilde kijken voor ik een filmpje kon zien. Als ik niet zou kiezen, zou ik vooraf 20 seconden en midden in het filmpje 10 seconden reclame krijgen. Dan ben je aan het doorslaan.

Citaat:
Oh ja, dit was ooit iets:

[afbeelding]


Paranoide naamzoek.
Ik herkende het, maar ik wist niet meer van wat.

Citaat:
Rooster's 'kunst'
Dat dus



Date was goed, maar werd beter nadat ik hem verplichtte tot Engels praten (hij had me gewaarschuwd dat zijn gesproken Nederland stukken minder is dan het getypte en dat hij daardoor minder spraakzaam zou zijn), hij wilde eigenlijk niet, maar als je dichtslaat omdat je het niet krijgt verwoord en dan bedeesd lijkt te zijn terwijl je dat eigenlijk bent, dan is het niet de juiste tijd om te oefenen ^^ De rest van de tijd heb ik een mengelmoes gesproken en hij Engels als hij wat uitgebreidere dingen wilde vertellen.
Mijn planning viel wel in het water want mijn lichaam besloot in standby te gaan na 3 dagen fysieke inspanning (ik heb een kamer leeggemaakt bij mijn ouders, een camionette ingeladen, die weer uitgeladen, gesorteerd, weer ingeladen, weggebracht, weer uitgeladen en dingen naar boven gebracht en dan nog 6x6 flessen cola gekocht en dat was toch net teveel ) en ik durfde geen auto meer te besturen. Ik heb mijn vriendin gebeld dat ik vandaag wel zou langskomen en wij hebben films gekeken die ik al wel kende zodat mijn hersenen het ook met minder inspanning konden doen. Het gevecht met de knopjes van de afstandsbedieningen maakte wel duidelijk dat het heel verstandig was om niet meer achter het stuur te kruipen


Al bij al, het was fijn, fijn gezelschap, hij ziet er irl ook goed uit, ik merk nu wel het leeftijdsverschil (vroeger zou het me niet zijn opgevallen), er zijn dingen die voor hem niet echt aan de orde zijn op dit moment. Dus het bevalt in principe, ik heb (nog) geen interesse in meer, maar zoals het nu was, is het ook prima
Oud 07-07-2013, 13:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is nooit erg om veel van films te weten.
Die wel, wat een slechte film zeg
Citaat:
Dat weet ik wel zeker. Mede daarom is t zo frustrerend, dat ik weet dat het zo is
Aww gelukkig heb je het alleen met haar. Toen ik verliefd was op iemand was ik zelfs bang dat zijn lesbische vriendin hem zou "afpakken" :')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 13:23
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Het eerste deel van Anaconda was echt geweldig.
__________________
Yeezy taught me
Oud 07-07-2013, 13:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die wel, wat een slechte film zeg
Mjuh, als ik alleen maar zou kijken wat ik leuk of goed vind, zou ik mezelf geen filmkenner kunnen noemen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 13:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik zie hier een stel postzegels liggen met het kroost van Willem 4 erop. Wat een ontzettend lelijke kinderen zijn dat toch.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-07-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:

Aww gelukkig heb je het alleen met haar. Toen ik verliefd was op iemand was ik zelfs bang dat zijn lesbische vriendin hem zou "afpakken" :')
nee dat heb ik gelukkig niet. Laatst had hij een optreden gehad en er was de dag erna een mailtje binnengekomen op de bandmail van een meisje dat de trombonist (mijn vriend, dus) wel zag zitten en of hij nog vrijgezel was. Toen hebben we haar samen opgezocht op FB omdat we wel benieuwd waren en hij mailt zo nu en dan nog wel eens met haar, geloof ik. Toen hij nog wekelijks als zanger van een band moest optreden heeft hij ooit gezegd dat hij alleen vreemd zou gaan als ze knapper is dan ik en dat zijn ze natuurlijk NOOITTTTT, fantastisch als ik ben.
Oud 07-07-2013, 13:38
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Toen hij nog wekelijks als zanger van een band moest optreden heeft hij ooit gezegd dat hij alleen vreemd zou gaan als ze knapper is dan ik


Hoe oud ben jij?

Ik moet iets maken voor mijn werk maar ik heb er ZO weinig zin in
__________________
Yeezy taught me
Oud 07-07-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:


Hoe oud ben jij?

Ik moet iets maken voor mijn werk maar ik heb er ZO weinig zin in
24!
Oud 07-07-2013, 13:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mjuh, als ik alleen maar zou kijken wat ik leuk of goed vind, zou ik mezelf geen filmkenner kunnen noemen.
Dat is ook weer zo.
Citaat:
nee dat heb ik gelukkig niet. Laatst had hij een optreden gehad en er was de dag erna een mailtje binnengekomen op de bandmail van een meisje dat de trombonist (mijn vriend, dus) wel zag zitten en of hij nog vrijgezel was. Toen hebben we haar samen opgezocht op FB omdat we wel benieuwd waren en hij mailt zo nu en dan nog wel eens met haar, geloof ik. Toen hij nog wekelijks als zanger van een band moest optreden heeft hij ooit gezegd dat hij alleen vreemd zou gaan als ze knapper is dan ik en dat zijn ze natuurlijk NOOITTTTT, fantastisch als ik ben.


Ik zou daar toch niet zo relaxed over zijn, maar ik heb gewoon issues ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
24!
Was jouw vriend niet diegene die over zijn ex zei dat ze 'verschrikkelijk goed kon pijpen'?
Oud 07-07-2013, 14:14
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Was jouw vriend niet diegene die over zijn ex zei dat ze 'verschrikkelijk goed kon pijpen'?
Dit verhaal wordt wel steeds erger.

Ik heb in een ver verleden ook wel eens een vriendje gehad die in een band zong en gitaar speelde. Ik was toen een jaar of 16/17 en vond alle aandacht die hij van meisjes kreeg bij en na optredens echt verschrikkelijk. Ik weet nog hoe chagrijnig ik werd als er dan weer zo'n meisje mee zat te zingen met zijn liedjes bij een optreden. Ik kan me er heel goed in verplaatsen.

Gelukkig ben ik tegenwoordig nauwelijks nog jaloers te krijgen.
__________________
Yeezy taught me
Oud 07-07-2013, 14:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh ja, dit was ooit iets:

[afbeelding]


Paranoide naamzoek.
Oh god, ja, dat was zulk flauw werk altijd. Die tekst. En dan die pinguïn die helemaal niet netjes egaal geschilderd is.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-07-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zie hier een stel postzegels liggen met het kroost van Willem 4 erop. Wat een ontzettend lelijke kinderen zijn dat toch.

[afbeelding]
Die heb ik Zal ik je een brief sturen?

Edit: ik kan nog steeds niet lezen, ik zie dat je ze al hebt
Oud 07-07-2013, 14:26
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
S2 Breaking Bad is done.

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.