Oud 13-12-2017, 13:33
Anoniem0401
Anoniem0401 is offline
Hai, ik ben ... , 14 jaar en ik ben verliefd op een meisje dat ik heb ontmoet deze zomervakantie (13). Ik heb haar ontmoet in Oostenrijk, in het zwembad. Het bleek dat het hotel van haar naast mijn hotel te zitten. In het zwembad deed ze handstanden in het water. Ik ging het ook doen, en ze keek ook naar mij. Dan deed ik een handstand en dan zij. Op de laatste dag leerden we elkaar een beetje kennen. Ik vond het heel gezellig met haar. Maar toen ik het zwembad uit ging om me even in te smeren met zonnebrand, Moest zij er ook uit van haar moeder en ze liepen met de handdoeken direct naar hun hotel. Ik heb de hele middag bij het zwembad gewacht of ze terug zou komen, om te vragen of ze iets met me wou drinken.

Maar ze kwam niet. Ik ben 's avonds naar haar hotel gelopen om te kijken of ze in het binnenbad zou zijn, of ergens in het restaurant. 's ochtends heb ik de wekker om 8:00 gezet om naar het ontbijt/buffet van hun hotel te gaan. Ik heb daar gevraagd of ze een ... kende en of die vanochtend zou ontbijten. De obers waren erg vriendelijk en hielpen me alleen ... was er niet. Ik wist ook niet de achternaam. Ik heb nog een hele tijd op social media gezocht naar "...", maar dat was erg moeilijk zonder achternaam.
Later die ochtend ben ik naar de receptie gegaan of ze wisten of er nog steeds een meisje met de naam "..." verbleef. Ze zeiden dat ze gisteren naar huis was vertrokken. Ik vroeg of ik haar achternaam mocht weten en de mevrouw gaf de achternaam. Ik was heel erg blij en ik ben gelijk op Facebook gaan zoeken en had binnen 5 minuten haar gevonden. Ik ben achter haar adres gekomen en heb een brief geschreven vanuit Oostenrijk dat ik haar leuk vond en dat ik het heel gezellig met haar vond. Op die brief schreef ik ook mijn nummer.

Een week later kreeg ik een appje van haar: ''Hoi 😂''. We hebben best veel geappt alleen het gesprek ging een beetje moeilijk... Ik ben haar op Instagram gaan volgen. Elke keer dat ze 'Live on instagram'* ging, was ik er bij en deed ik ook soms mee in de video. Alleen wisten we allebei niks te zeggen. (een soort skype waar iedereen mee kan kijken*). Ik wist niet echt wat ... van mij vroeg dus vroeg ik aan haar zus wat zij dacht wat ... van mij vond. De zus van ... zij dat ze de brief heel lief vond en dat ... altijd zenuwachtig was als zij over mij praatten. We wonen allebei in Nederland, alleen best ver van elkaar vandaan. Ik wil haar vragen of ze met me naar de bios wil, dan kom ik met de trein naar haar toe, alleen ik wil dit niet zo graag via Whatsapp vragen.

Heeft iemand tips hoe ik dit moet aanpakken? Thx, ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2017, 14:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bel haar een keer op?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 16:30
Darrell
Darrell is offline
Of als je dat awkward vindt omdat jullie nooit bellen, doe het als jullie live op insta zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2017, 11:05
OwainGangx
Avatar van OwainGangx
OwainGangx is offline
Of stuur haar nog een brief met de vraag erin of ze een keer met jou naar de bios zou willen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2017, 23:04
Rosaatje1998
Avatar van Rosaatje1998
Rosaatje1998 is offline
Citaat:
Of stuur haar nog een brief met de vraag erin of ze een keer met jou naar de bios zou willen.
Ik zou haar inderdaad nog een brief sturen, omdat ze dat de vorige keer ook lief vond. Ik denk dat je dan een grote maakt om samen met haar af te spreken en naar de bioscoop te gaan
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 20:28
Anoniem0401
Anoniem0401 is offline
Thx! Ga ik proberen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten Een wereld van verdriet. (voorlopige titel)
Aardbei-meisje
9 17-02-2005 16:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap importbruidjes
little nemo
165 31-01-2004 14:34
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen nederlands boekverslag
ard16slot
2 22-05-2003 19:51
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 20:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.