Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 18:23
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
ik heb een beetje, hoe moet ik het zeggen, reacties nodig om de situatie in te schetsen.

Vorig jaar zat ik samen met 2 jongens in de klas.Met één van hen heb ik nog goed contact... mss wel een beetje te goed. We spreken regelmatig af(maar er komt nooit veel van) en we zien elkander vaak op één of andere fuif!
We sturen elkaar vaak SMS'jes en praten vaak op MSN. Nu vaak zit er 'iets meer achter' die berichten,zo komt het in elk geval bij mij over!Maar het is vaak ook in't weekend 's nachts gewoon om te vragen wat ik aan het doen ben.

Maar nu vrijdagnacht rond +-3u, ik was al aan het slapen(was voor de verandering eens niet uit geweest!) kreeg ik een SMS,met de vraag wat ik aan het doen was.
Ik stuurde dat ik aan het slapen was,en vroeg waar hij nu zat?!
Hij lag ook reeds te slapen stuurde hij(hoewel ik dat langs geen kanten geloof!), en dat hij aan mij dacht en zich afvroeg wanneer we elkaar nog eens zouden zien!
Ik stuurde al lachende terug, ge zijt toch nie ziek hé? Want gij die nu al in ou bed ligt... da kan nie juist zijn!
Hij: Maak ou nie druk, ik lig hier gewoon aan jou te denken. Ik hoop je zo snel mogelijk te zien, zeg me maar wanneer!
Ik stuurde terug; ik moet morgen naar een verjaardagsfeestje van de cafebazin van m'n stamkroeg. Dus ik kan nie weg, heb beloofd om een beetje te helpen opruimen op het einde! Ik zit daar de hele avond!
Hij reageerde daarop weer; Een extra rede om morgen naar daar te komen. Je blijft daar dus de hele avond? Ik wil je echt nog wel eens zien!
Ik zei hem, dat hij dan zeker naar daar moest komen want dat ik het niet kon maken om door te gaan.
Hij stuurde tenslotte(= omdat ik niet meer terugstuurde...was in slaap gevallen!)Khoop da ge heel den tijd aan mij denkt. Dan denk ik zeker nog eens zo hard aan jou. Ik hoop echt dat ik jou morgen zie. En jij?(daarop dus niet geantwoord...door in slaap te vallen!)

Dus gisteravond(zaterdag) zat ik op dat verjaardagsfeestje en stuurde ik hem rond 23u: 'je weet toch nog wat je beloofd hebt hé? Ik ben curieus!'
Hij antwoorde een uurtje nadien(want zijn GSM stond uit,bericht werd niet afgeleverd!) Wat doe je nog straks? Ik mis je niet normaal.
Tja, wat zou jij antwoorden... ik antwoorde in elk geval: 'als je me dan toch zo mist dan moet je tot hier komen hé!Dan is dat probleem al opgelost!'

En raar maar waar een 15 minuten nadien stond hij daar nog ook(hij woont maar 10min. van waar ik zat...dus moet hij zogoed als meteen vertrokken zijn toen hij m'n bericht gekregen had.)
Dus hij was daar dan... een beetje onnozel zitten doen ons 2 ... en dan begon het hé... een beetje zitten flirten, en toen volgde het zoenen.
Een paar uur nadien kwamen 2 maten van hem binnen...en hadden ons zien zoenen, je kent het hé mannen die dan wat onder elkaar roezemoezen! Dus ik liet hem maar bij z'n maten staan, toen een tijdje later één van z'n maten hem een stamp gaf die iets verkeerd aankwam bij hem...hij had toen al wat teveel gedronken. Nam hij z'n vest en ging door.
Nuja... ik ga er niet achter hoor, dat kon ik niet maken tov de cafebazin en al m'n andere vrienden.
Daarover heb ik nu een beetje geknaag... moest ik er toch maar achter zijn geweest, had het mss nog anders gelopen.

Heb vandaag nog niets van hem gehoord. Dus besloot ik een dikke 2uur geleden om hem zelf maar een bericht te sturen. Met een neutrale vraag... 'Je bent toch goed thuisgeraakt hoop ik?'

Maar nog iets dat zit te knagen is... ik weet helemaal niet, of gisteren voor hem maar gewoon een flirt was... of mss toch iets meer zou kunnen geweest zijn.
Voor mezelf geraak ik er niet meteen uit. Als flirt zou het heel makkelijk zijn,... just kissing and stuff! Nothing more!
Maar een relatie met hem zou ook wel leuk zijn, maar... hoe moet ik dat aan m'n ouders gaan vertellen?
M'n ouders weten dat hij graag wat smoort..., en dat hij graag het zotteke uithangt
In het begin kan ik het natuurlijk stil houden. Dat is geen probleem voor mij als het echt moet!

Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt om het te willen lezen!
Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 18:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 18:30
Verwijderd
wat ik er zo van lees zou ik denken dat ie je wel echt leuk vind. Maar nu zijn er natuurlijk ook jongens die faken, en daar moet je inderdaad achter komen. Ik zou gewoon wachten tot ie wat terug stuurt of wanneer je hem weer ziet en vragen wat er precies de bedoeling van was, het flirten enzo. Of het echt naar een relatie ofzo toewerken was of toch een flirt...

succes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:33
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
pff, is nogal een verhaal, maar ik heb het uit
Met het aan je ouders vertellen kan altijd nog, daar moet je je nu nog niet druk om maken.
Wat die jongen betreft, gewoon afwachten. Probeer nog eens af te spreken of probeer uit te vissen wat hij vindt... Het heeft geen haast toch? Het komt vanzelf allemaal wel goed is, al weet je nog niet wat dat 'goed' inhoudt...

succes ermee!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:38
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Het komt op mij ook wel over alsof hij je ziet zitten, hij maakt er in ieder geval wel werk van! Ik zou gewoon even rustig afwachten.. als hij je leuk vind komt hij vanzelf wel, en komt er vanzelf wel weer een nieuwe afspraak..
en dat tegen je ouders vertellen komt daarna wel, eerst maar eventjes afwachten!
Succes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:46
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
volgens mij vind ie jou wel leuk, anders had ie niet zo`n moeite gedaan om zo snel naar dat cafe te gaan... waarom vraag je het hem niet ronduit, bel hem op, ga bij hem langs... dat is misschien wel heel moeilijk maar dat weet je het ook gelijk en zit je niet in onzekerheid, alhoewel dat ook wel extra spanning en kriebels met zich mee brengt, succes in ieder geval.. en laat nog eens horen hoe het af is gelopen
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:33
lieve
lieve is offline
Heb nog steeds niets van hem gehoord! Heb hem vandaag ook nog een berichtje gestuurd. Geen antwoord!

Daarjuist kwam hij online op MSN, maar ik had nog geen tijd om op m'n lijst met contactpersonen te open of hij was alweer ofline.
Het lijkt me een beetje op negere....
Een vriendin van me denkt dat hij er gewoon zelf nog nie uit is!

Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:42
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Dus ik liet hem maar bij z'n maten staan, toen een tijdje later één van z'n maten hem een stamp gaf die iets verkeerd aankwam bij hem...hij had toen al wat teveel gedronken. Nam hij z'n vest en ging door.

van je maten moet je het maar hebben
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:51
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
van je maten moet je het maar hebben dat is niet altijd zo maar ik denk dat je er wel goed aangedaan hebt meid gewoon blijfen wachten toe hij iets doet!! greez moi
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 15:42
Verwijderd
Als ie nu niks meer van zich laat horen dan denk ik dat je niet al te veel hoop moet hebben..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:07
Happycooper V
Happycooper V is offline
Heeeeeej Meis!!
alles goed.. ik hoop dat je ondertussen al wat gehoord hebt.. zal wel erg leuk zijn!! Ik denk dat hij je wel leuk vind.. maar jaa opzich is dat wel moeilijk om te zeggen.. maar jaa.. hij komt wel naar jou toe.. en jullie smsen leuke berichtjhes.. ik zou idd je stoute schoenen aan doen.. en er achter aan gaan,.. bel hem op.. en vraag het hem
wat met je ouders... ik zal t niet zeggen.. dat kan altijd nog.. je moet t eerst zelf weten.. eerst zelf zeker ervan zijn...
ik wens je echt heeel veel suc6 en ik weet hoe je je voelt..echt waar.. en laat ons horen hoe jhet is afgelopen
heeel veel suc6
kus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 10:36
kimmels
kimmels is offline
heej,

ik denk dat hij je echt leuk vind. bedenk maar wat manieren waarom wel of waarom niet. ik bedoel, hij maakt er echt wel werk van, jou een beetje te smsen snachts enzo. dat geeft in ieder geval wel aan dat hij aan je denkt!!

t zou leuk zijn als jullie wat krijgen. ik hoop dat je wat aan dit verhaaltje heb!!

liefs
__________________
wat je ook wil zijn, wees vooral jezelf!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:51
Verwijderd
Aaawh ik houddd van Belgen! <33 ik word altijd zo vrolijk van ze
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hulp nodig in liefde, hopeloos :(
xwebelieve
6 09-06-2013 09:17
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Verhalen & Gedichten verloren in een droom
Kanya
2 28-06-2005 22:22
Liefde & Relatie Wachten op hem of actie ondernemen?
groovy
20 02-04-2004 15:23
Liefde & Relatie Moet ik het hem uitleggen?
groovy
5 22-02-2002 12:05
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.