Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 21:17
Silketjuuhn
Avatar van Silketjuuhn
Silketjuuhn is offline
Wie is er al tijdens dat je op reis was, op een safari geweest?
Of wil iemand een ervaring delen waar het mooie plekjes zijn en waarom?
Ik hou persoonlijk van Griekenland, met zijn cypressen, of hoe je het ook schrijft (die lange typische griekse bomen, die je veel ziet in de film "gladiator")
Ik heb daar een riversafari gedaan en het was langs één kant vermoeiend, maar langs de andere kant had je ogen te weinig om al dat prachtigs te bekijken.
Bergen, watervallen, rotsen, tropische vissen, koraal, prachtige bossen..
Dus zeker ééns doen als je in Korfu (eiland van griekenland) bent!
__________________
True love lasts a lifetime.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2007, 18:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Spanje -> Costa Blanca -> Fuentes d´Algar
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 19:39
George
Avatar van George
George is offline
Ik ben nou niet bepaald vaak op vakantie geweest maar ik vond Oostenrijk wel heel erg mooi, en dan vooral de Krimml waterval. <3
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:52
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik heb in Canada, in een soort bos (gaf beetje jungle gevoel ) de mooiste waterval ooit gezien..

En op de bodem van de oceaan gelopen daar, in de Bay of Fundy. Bij de Hopewell Rocks. Daar is het grootste hoog en laag water verschil ter wereld. Heel gaaf. Het ene moment loop je daar, x aantal uur later staat het 17 meter hoger ofzo Dat is wel de mooiste ervaring denk ik



__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:47
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Bornia, op de veluwe, sterrenkijken..
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 12:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe, een beetje lomp misschien. maar ik was ooit eens op ruiterkamp in drenthe en dat was toch wel erg gaaf, om met een stel fjorden in een dikke rengalop langs heidevelden, bossen, hunnebedden en zandvlakten te gaan. diezelfde week ook nog in het noodweer gereden, dat had ook wel iets. bakken met regen uit de hemel en dan door het bos rijden, heel sereen. en ik had tot halverwege mijn kuit water in mijn laarzen staan. gelukkig waren ze niet van leer haha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:17
fromBALKAN :D
Montenegro => Ulkinon/Ulcinj
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:57
Verwijderd
Te paard door de heuvels van Polen En op Buyukada (een van de eilandjes voor Istanbul) door het struikgewas langs de rotsen naar beneden naar zee klouteren. Fantastisch mooi helder blauw, en dan die rotsen en van die droge struiken en salamanders... Ben in het algemeen wel gecharmeerd van zee, ook van die grauwe winterse Nederlandse. En van de Nijmeegse polder (al dan niet temidden van een kudde semi-wilde paarden). En de bergen in Noord-Italië. En nou ja het is overal mooi
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:18
Krynn
Krynn is offline
Dicht bij huis: op de dijk bij de boerderij van m'n oom staan op een gure winterdag, en uitkijken over de rietlanden.

Verder weg: op blote voeten over het strand van Schiermonnikoog lopen. Dat is breed, en Schiermonnikoog is nog leeg

Nog verder weg: in zuidelijk Noorwegen, in de streek rondom Kongsberg, heb je heuvels die op bergen lijken omdat ze zo rotsachtig zijn en er alleen maar van die knoestige boompjes en mos op groeien. Werd ik ergens ook helemaal gelukkig van.

En in Zwitserland ben ik langs een gletsjer gelopen. Dan voel je je heel klein.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.