Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 08:30
Verwijderd
(vind het hier beter horen dan op seksualiteit)

Ik heb al een half jaar een goeie vriend, die afgelopen week is blijven slapen omdat er hier verder niemand thuis was.
We hebben seks gehad, hij was mijn eerste.
Maar nu komt het: toen m'n vriendinnen aan hem vroegen de volgende avond zei hij dat we iets voor vast hadden (lijkt mij SUPER), maar wij hadden het er zelf nog niet over gehad.

Maar ik kreeg snachts een berichtje, waarin hij zei dat hij nog zo veel met een ex zat.. daar heeft hij 2 keer voor 'n avondje iets mee gehad, maar dat lukte niet voor langer omdat die meid juist nog met haar ex zat.
En ik zit er best wel mee, want die 3 dagen dat we samen waren, was hij heel lief tegen me, alsmaar zoenen en knuffelen en handjes vasthouden etc.. en nu kan hij ineens niet meer kiezen.

Ik weet echt niet meer hoe ik me tegenover hem moet gedragen.. hij zegt dat hij tijd nodig heeft om te bedenken wat hij er zelf mee aan moet. Maar ik weet niet hoe ik moet doen tegen hem, want ik vind 'm echt super en het is ook echt een goeie vriend (of was..?). Want ik zou 'm eigenlijk moeten negeren, maar als ik dat doe maak ik helemaal geen kans meer!!
Iemand advies?

(sorry voor het in beslag nemen van je tijd, maar ik moest het even kwijt, ik zit er echt mee)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 09:02
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Beetje gek dat jullie eerst seks hebben gehad en dat ie daarna bedenkt dat ie er nog niet helemaal uit is.
Denk dat je beste kan afwachten of proberen met hem erover te praten, waarom hij nog twijfelt ofzo.
Sterkte ermee
__________________
Hartstikke Maf
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:37
Verwijderd
Jij wilt dus wel? Dan moet hij z'n beslissing nemen: óf niets met jou beginnen, en terug naar die 'ex' waar het niet mee lukte omdat dat meisje óók weer met haar ex zat (wat een gekloot, maak het dan gewoon duidelijk for Gods sake), óf hij kiest definitief voor jou en heeft met al z'n eerdere exen niets meer te maken. Het is zijn keuze.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:55
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hij gebruikt je gewoon hoor. als ik jouw was, zou ik maar met 'm gaan praten hoe het verder moet!!!

Good Luck!!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 14:28
Moonnature
Moonnature is offline
Sjeej, week ook nie, kzou met um gaan praten over wat ie nou wil, heb ik ook ooit gedaan *Nou jah, wij hadden het nie gedaan maargoed* Als ie het dan nog nie weet, dan moe je um maar laten zitten, maar vrienden blijven kan natuurlijk altijd nog

Greetszz en Succes MoonNature
__________________
hoe beter je de mens leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriendschap en seks
bubbles94
13 26-03-2012 09:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rouvoet roept op tot brede discussie over seks
Kitten
41 15-11-2008 15:29
Liefde & Relatie als je vriend vriendinnen heeft
meisje833
47 27-05-2005 13:28
Liefde & Relatie Langste relatie
Verwijderd
144 14-04-2003 07:31
Liefde & Relatie Waarin zit het verschil tussen een relatie en een vriendschap?
John Sickbock
73 08-07-2002 14:16
Liefde & Relatie belangrijkste in een relatie?
Kupu
45 20-05-2002 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.