Oud 14-11-2002, 18:12
Rhinus
Rhinus is offline
Naar aanleiding van deze Topic heb ik een vraag => Strings op je twaalfde of niet!?

'Veel' mensen zeggen dat het niet goed is om 12 jarige in een string te zetten omdat ze dan hun vrouwelijke delen meer benadrukt worden.

Maar hoe zit het dan bij bijvoorbeeld strakke spijkerbroeken die die de kont van 12 jarige keinder benadrukt.

Nu ben ik best een billen persoon en vind ik dus strakke spijkerbroeken geil.

Oke, mijn vraag, moeten 12 jarige wel strakke kleren zoals bijvoorbeeld broeken mogen dragen?

Gaan er nu mensen inconsequent zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 18:14
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Lachen met jou
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:16
heldin
heldin is offline
tsja, want waar ligt de grens?

die broeken vind ik geen probleem eigenlijk. het valt mij wel op dat toen ik 12 was iedereen er nog uit zag als een kind terwijl het nu heel normaal is als je op je 12e dezelfde kleding draagt als je moeder. en dat vind ik toch wel irritant.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:20
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Lachen met jou
Ik ben serieus. Ik wil weten waar de grens is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Maar het is toch leuk voor die eerste klassers om een beetje volwassen uit te zien. Dan ga je toch niet meer van die kinderkleding dragen.
Bij mij in 1 mavo droegen bijna alle meisjes make-up, topjes (in de zomer) en strakke broekjes. Het is echt niet iets van deze tijd.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik vind het wel kunnen,
zolang het maar niet tè word.
Naja, als een 12jarige er nogal hoerig bij
gaat lopen, valt het eerder op dan bij een ouder iemand.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:39
Verwijderd
Mooi niet. Ik vind het echt vreselijk om van die kleine meisjes van elf of twaalf helemaal uitgedost en dichtgeplamuurd door de schoolgangen te zien zweven. Nouja, zweven.. Voortstrompelen op hakken, meestal. Kom op kind, geniet van je jeugd, make-uppen en in strakke kleding rondlopen kun je je hele leven nog.. Bovendien is het nog lachwekkend ook. Zo'n kind van elf heeft meestal helemaal geen vormen die op welke manier dan ook benadrukt kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:28
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hehehe :>


das toch lekker sexy, zo'n strak topje met van die erwten
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:31
Mysterons
Mysterons is offline
wie zijn wij om daar over te beslissen? als dat van die ouders mag vind ik het best. als dat kind gedwongen wordt vind ik het zielig. maar verder kan je er ook niks aan doen. persoonlijk vind ik het er niet uit zien, maar daar hebben zij niks mee te maken.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef:
Bij mij in 1 mavo droegen bijna alle meisjes make-up, topjes (in de zomer) en strakke broekjes.
Ja, daar heb je het al.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:42
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
hehehe :>


das toch lekker sexy, zo'n strak topje met van die erwten
staat je anders goed ja
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, daar heb je het al.
ik zei niks voor niks mavo
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:10
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
och ja, dan hebben veel meisjes de drang om 'volwassener' te zijn, ze voelen zich geen kind meer. Ik laat ze rustig huppelen en maak me er niet druk om
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:49
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
uhm, nou ik vind het er eigenlijk niet zo geweldig uitzien als meisjes van 12, 16 proberen te lijken .
Het zijn ook altijd het zelfde soort meisjes die dat soort kleding al op zo'n jonge leeftijd draagt. Ach ja, ze moeten het zelf weten (of die ouders moeten beter op hun kinderen passen ) Maar ik vind het om eerlijk te zijn niet kunnen.. (en dat zal dan wel weer heel ouderwets klinken )
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:17
Verwijderd
Ik vind het stom als eimand een topje draagt als er geen voorgevel is..
EN ik vind het stom als iemand strakke spijkerbroeken gaat dragen als diegene geen kont heeft [een tankass hoeft nou ook weer niet]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:31
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, daar heb je het al.


maarja ik vind het gewoon in zn algemeenheid fout dat 12 jarige meisjes hun 'vrouwelijkheid' (zie hier dan ook maar even in dat ik 12 jarige meisjes niet zie als 'vrouwen' maar als meisjes.. dus waarom zouden die hun vrouwelijkheid moeten benadrukken ?) benadrukken.. ik bedoel wat is er gebeurt met de 12 jarige meisjes die nog doen en er nog uitzien als 12 jarige meisjes, ik bedoel ok als je dan 15 < bent sja.. dan kan je daar wel mee beginnen maar 12 ? .. echt vreselijk
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
AtHell schreef:


maarja ik vind het gewoon in zn algemeenheid fout dat 12 jarige meisjes hun 'vrouwelijkheid' (zie hier dan ook maar even in dat ik 12 jarige meisjes niet zie als 'vrouwen' maar als meisjes.. dus waarom zouden die hun vrouwelijkheid moeten benadrukken ?) benadrukken.. ik bedoel wat is er gebeurt met de 12 jarige meisjes die nog doen en er nog uitzien als 12 jarige meisjes, ik bedoel ok als je dan 15 < bent sja.. dan kan je daar wel mee beginnen maar 12 ? .. echt vreselijk
hoe ziet er volgens jou een 12-jarig meisje eruit
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:28
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Vice schreef:
hoe ziet er volgens jou een 12-jarig meisje eruit
gewoon een spijker broek met trui en haar in een staart.. doe niet zo vervelent jij.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2002, 23:42
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
waarom niet
het moet natuurlijk niet hoerig zijn, maar zijn de meeste, niet uitgesproken spijkerbroeken, niet gewoon strak?
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 06:08
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind dat een strakke broek best kan, en als iemand van 12 daar een string mooier onder vind kan ze die best dragen. Ook vind ik een navelshirtje best kunnen. Het is gewoon net als met mensen van 16, het licht er maar net aan hoe je het draagt.
Ik droeg ook wel strakke en korte kleding op mijn twaalfde, dat was toen ook heel normaal. Op je twaalfde begin je vaak met het ontwikkelen van je vrouwlijke vormen. Dat wil je gewoon graag laten zien, en je wil natuurlijk dat de jongens uit de tweede (als je in de eerste zit) je leuk en mooi vinden. Daarbij wil je gewoon minder kinderlijk zijn, die basischool ben je dan af en dan heb je het vaak ook wle weer gehad met al dat kinderlijke gedoe. Je voelt je echt al heel oud. En daar kleed je je ook naar.
Niks raars aan dus en naar mijn idee doen meisjes van 12 dit al langer.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 08:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mogen 12 jarige uberhaupt wel kleren aan,is wat ik me begin af te vragen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 08:51
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Mogen 12 jarige uberhaupt wel kleren aan,is wat ik me begin af te vragen.
Jezus maartje, denk toch eens na




Maar ach, ik heb een zusje van 10 en die wil ook steeds van die strakke kleren aan, maar blijkbaar is het bij haar in de klas heel normaal. Ik vind het gewoon er niet uitzien. Niet dat ik de kleren niet leuk vind, maar ze passen gewoon niet bij van die kleine meisjes. Vind ik dan...

maar ach.... ik ben natuurlijk ouderwetse zeikzus
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:58
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
als ze dat perse willen, moeten ze dat doen, als t maar niet TE hoerig is zegmaar...ik vind t alleen absoluut niet mooi, omdat een meisje van 12 vaak nog helemaal geen vormen heeft, waardoor de kleding toch eigenlijk weer niet helemaal mooi zit en t er dus niet uit ziet...
ik had overigens geen strakke kleding aan toen ik 12 was...maar mn zusje weer wel, dus of t nou aan de persoon of aan de tijd ligt daar ben k nog niet achter
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:31
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
AtHell schreef:


maarja ik vind het gewoon in zn algemeenheid fout dat 12 jarige meisjes hun 'vrouwelijkheid' (zie hier dan ook maar even in dat ik 12 jarige meisjes niet zie als 'vrouwen' maar als meisjes.. dus waarom zouden die hun vrouwelijkheid moeten benadrukken ?) benadrukken.. ik bedoel wat is er gebeurt met de 12 jarige meisjes die nog doen en er nog uitzien als 12 jarige meisjes, ik bedoel ok als je dan 15 < bent sja.. dan kan je daar wel mee beginnen maar 12 ? .. echt vreselijk
ow.. dus je mag pas op je 15e een strakke broek aantrekken? en daarvoor moet je maar gewoon alto worden, aangezien er verder zowat geen normale broeken meer zijn tegenwoordig?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:56
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Beter een meisje van 12 in strakke kleding, dan een vrouw van 50 in strakke kleding waar alles uit lubbert en flubbert.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 15:58
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Vice schreef:
Beter een meisje van 12 in strakke kleding, dan een vrouw van 50 in strakke kleding waar alles uit lubbert en flubbert.
precies...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb een idee : Ga gewoon nooit in strakke broeken lopen, het ziet er bijna nooit uit.. !

Jah..

Dit was net zo zinvol als dit topic..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
och ja, dan hebben veel meisjes de drang om 'volwassener' te zijn, ze voelen zich geen kind meer. Ik laat ze rustig huppelen en maak me er niet druk om
zolang ze zich dan ook zo gedragen is t goed.. (hmmz irri bruggers :\)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Lifestyle Piercings op je twaalfde of niet!?
H@nk
107 14-03-2003 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.