Oud 06-04-2011, 11:03
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Jo! Scholieren.com/eindexamens is online, inclusief:
- online examens oefenen
- roosterinformatie
- chatsessies met docenten
- examenstof
- nieuwsberichten, columns en nog veel meer


Dit jaar bieden we op Scholieren.com/eindexamens een examen-oefentool in samenwerking met Studyflow. Daarmee kan je online oude examens maken, geheel gratis.

Ik geloof dat het een prachtige hulpmiddel is, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden. En zeker als er iets mis gaat, of als je ergens ontevreden over bent: geef het even door!

Succes met je examens!

Laatst gewijzigd op 06-04-2011 om 12:08.
Advertentie
Oud 06-04-2011, 17:14
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik zal het wel uitproberen.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 06-04-2011, 21:21
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Blijft ie er permanent op staan?
Oud 07-04-2011, 17:00
Verwijderd
@Diamera, ik verwacht van niet, volgens mij is dat iets dat jaarlijks voor een tijdje op de site komt en dan weer weggaat.
Oud 07-04-2011, 20:08
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Blijft ie er permanent op staan?
De eindexamensite zetten we altijd online zo van pak m beet half maart tot en met juni / juli. Hoezo?
Oud 07-04-2011, 20:46
Verwijderd
Nou, die oefenexamens zijn altijd handig om te oefenen. Ik zit nu in 5vwo en het is heel fijn (vooral bij talen) om havo-examens te oefenen.
Oud 09-04-2011, 14:09
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik vind het echt enorm handig dat ik op deze manier examens kan oefenen, zo onwijs simpel - gewoon de vragen invullen! Heel fijn, erg betrouwbaar en superhandig dat ik op deze manier kan voorbereiden en oefenen. Jammer dat de ''leeftijd'' van de examens niet zover teruggaat, maar dat is ook niet heel erg nodig - voorlopig kan ik vooruit! Bedankt dat jullie dit doen, ik ben er superblij mee!
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Oud 10-04-2011, 17:23
Verwijderd
Eerste puntje van kritiek: Ik wilde een Nederlands examen maken, maar bij het lezen van de tekst gaat het mis. Op een gegeven moment klopt de tekstvolgorde niet meer. Dit is erg onhandig lezen als je steeds moet zoeken naar het vervolg van de tekst. Ik denk dat het komt door de pagina-indeling van het originele examen.
Oud 12-04-2011, 16:16
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
De eindexamensite zetten we altijd online zo van pak m beet half maart tot en met juni / juli. Hoezo?
Oh okee dat is prima. Ik heb hem nog nooit gezien dus vroeg het me gewoon af, voor volgend jaar.
Oud 13-04-2011, 14:58
Edo-StudyFlow
Edo-StudyFlow is offline
Citaat:
Eerste puntje van kritiek: Ik wilde een Nederlands examen maken, maar bij het lezen van de tekst gaat het mis. Op een gegeven moment klopt de tekstvolgorde niet meer. Dit is erg onhandig lezen als je steeds moet zoeken naar het vervolg van de tekst. Ik denk dat het komt door de pagina-indeling van het originele examen.
Hi SweetSmile,

We hebben gekeken naar je terechte puntje van kritiek en zijn het nu aan het fixen. Het probleem komt inderdaad door de pagina-indeling van originele examens. We hebben besloten de oude examens aan te passen en er pijltjes/streepjes in toe te voegen die duidelijk maken wat de tekstvolgorde is (zie screenshot).



Tegen het einde van de week zal dit in alle tekst-examens aangepast zijn.
Ik hoop dat dit je helpt!

Cheerio,
Edo
StudyFlow
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken thanks scholieren.com
nigga
1 05-08-2011 11:42
Psychologie stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet...
Verwijderd
22 03-04-2002 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.