Oud 18-06-2005, 16:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag lukt het blokken echt niet Moet nog best veel anatomie herhalen en dan hopen dat ik klaar kom en hetgene wat ik al weet dat ik dat maandag nog weet

Vanmorgen best lang bij de dokter gezeten, kost ook weer zoveel tijd. Moet van de week misschien nog foto's gaan maken omdat ik waarschijnlijk mijn kleine teen gebroken heb (door overbelasting, yeah, right als je al drie weken alleen maar aan het blokken bent )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 18-06-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 18-06-2005 @ 15:55 :
ze geven zelfs geen herexamens bij ons, tis dus geslaagd of dubbelen
Dan is er misschien wel meer kans dat ze je der doorlate
Ik ken al een aantal mensen die verzekerd zijn van herexamens en da's echt triestig
Oud 18-06-2005, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-06-2005 @ 19:20 :
Dan is er misschien wel meer kans dat ze je der doorlate
Ik ken al een aantal mensen die verzekerd zijn van herexamens en da's echt triestig
Ik weet nu ook al dat ik een her heb en dat is echt rot om dat nu al te weten

Of er moet iets gebeuren wat in alle jaren dat mijn prof hier lesgaf nog nooit gebeurt is (als dat mijn enige buis blijft dan komt er een stemming en als iedereen voorstemt ben ik er door maar zoiets is dus nog nooit gebeurt )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-06-2005 @ 20:04 :
Ik weet nu ook al dat ik een her heb en dat is echt rot om dat nu al te weten

Of er moet iets gebeuren wat in alle jaren dat mijn prof hier lesgaf nog nooit gebeurt is (als dat mijn enige buis blijft dan komt er een stemming en als iedereen voorstemt ben ik er door maar zoiets is dus nog nooit gebeurt )
Vreselijk, hoe komt dat je dat nu al weet?
Ik zou daar dan niet te veel op rekenen, geloof eerder in jezelf dan, als je het echt wilt lukt het waarschijnlijk wel. Niet opgeven
Oud 18-06-2005, 21:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-06-2005 @ 21:38 :
Vreselijk, hoe komt dat je dat nu al weet?
Ik zou daar dan niet te veel op rekenen, geloof eerder in jezelf dan, als je het echt wilt lukt het waarschijnlijk wel. Niet opgeven
Ik heb bij de eerste-semester-examens een 6 gehaald en bij lager dan een 7 heb je sowieso een her

Ik geef voorlopig ook nog niet op, wil iig mijn examens nog maken maar wat ik daarna doe daar moet ik nog eens goed over nadenken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-06-2005, 07:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-06-2005 @ 19:20 :
Dan is er misschien wel meer kans dat ze je der doorlate
Ik ken al een aantal mensen die verzekerd zijn van herexamens en da's echt triestig

Nou ik denk het niet hoor, ondanks dat het het laatste jaar is zijn ze niet zo gul bij de delibratie.
Nuja voor mij is er (denkik) weinig kans op zakken
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 19-06-2005, 13:03
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik heb deze periode 13 examens, maar ik weet dat ik ga veranderen van opleiding, dus ga ik nu enkel nog voor de vrijstellingen. Jammergenoeg lukt dit ook niet.

De eerste week 5 examens meegedaan, waarvan ik van twee examens kon vrijgesteld zijn. Neurofysiologie zal nipt erdoor zijn (hoop ik) en van jeugdrecht is het niet zeker dat ik een vrijstelling kan krijgen (stomme clusters).

Toen ben ik naar de ombuds geweest en verteld vier examens niet meer mee te doen.

Dus vorige week enkel sociologie en sociale psychologie meegedaan. Misschien ben ik erdoor voor soc psych.

En nu nog twee examens, mondelinge. Algemene en ontwikkelingspsychologie. Het komt me echt mijn strot uit en ik zou veel liever mijn spullen pakken om naar Italië te gaan.
Mijn motivatie is echt nul, gezien ik toch mijn jaar opnieuw doen.
Ik denk nog wat moeite te doen voor algemene psych. Ontw pscyh is echt gewoon veel té saai! (De baby kan zitten aan ... (leeftijd)).

En het mooie weertje doet er eigenlijk ook al niet veel goeds aan. Bwuh.
Oud 19-06-2005, 17:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
phensicske schreef op 19-06-2005 @ 13:03 :
Ik heb deze periode 13 examens, maar ik weet dat ik ga veranderen van opleiding, dus ga ik nu enkel nog voor de vrijstellingen. Jammergenoeg lukt dit ook niet.

De eerste week 5 examens meegedaan, waarvan ik van twee examens kon vrijgesteld zijn. Neurofysiologie zal nipt erdoor zijn (hoop ik) en van jeugdrecht is het niet zeker dat ik een vrijstelling kan krijgen (stomme clusters).

Toen ben ik naar de ombuds geweest en verteld vier examens niet meer mee te doen.

Dus vorige week enkel sociologie en sociale psychologie meegedaan. Misschien ben ik erdoor voor soc psych.

En nu nog twee examens, mondelinge. Algemene en ontwikkelingspsychologie. Het komt me echt mijn strot uit en ik zou veel liever mijn spullen pakken om naar Italië te gaan.
Mijn motivatie is echt nul, gezien ik toch mijn jaar opnieuw doen.
Ik denk nog wat moeite te doen voor algemene psych. Ontw pscyh is echt gewoon veel té saai! (De baby kan zitten aan ... (leeftijd)).

En het mooie weertje doet er eigenlijk ook al niet veel goeds aan. Bwuh.
Welke opleiding doe je nu en wat ga je doen en waar?

Mja, dat mooie weer is echt te zonde om heel de dag binnen te blokken eigenlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-06-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-06-2005 @ 17:20 :
Welke opleiding doe je nu en wat ga je doen en waar?

Mja, dat mooie weer is echt te zonde om heel de dag binnen te blokken eigenlijk
Ze doet nu psychologie denk ik.

En van dat weer, ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Het is toch te warm om buiten te zitten (ik heb altijd een aanpassingsperiode nodig )
Oud 19-06-2005, 19:25
Saarah
Saarah is offline
Morgen examen wiskunde... Brrr ben er zooo bang voor...
Fysica ging ook al niet goed, maar gelukkig heb ik daar van dagelijks werk 85% ofzo . 't Is zo oneerlijk, de leerkracht van fysica maakt echt makkelijke toetsen (ja dat is dus wel te zien aan m'n dagelijks werk), en de examens maakt ze soms samen met een andere fysica-leerkracht. Da's wel te merken ook... Het eerste trimester heeft ze het examen samen gemaakt met die andere leerkracht, ik had 52% ofzo . Het tweede trimester heeft ze het examen alleen gemaakt, toen haalde ik 86%! Da's dus méér dan 30% verschil!!! En nu heeft ze het examen terug samen gemaakt, dat wordt dus weer iets van een 50%, net erboven of eronder.
Onze leerkracht wiskunde doet net hetzelfde, ook met diezelfde leerkracht het examen samen maken en van wiskunde is mijn dagelijks werk ook niet erg goed iets van een 60% ofzo. Hopen dus dat het lukt morgen ik begrijp ongeveer 90% van de leerstof heel goed dus het zou moeten lukken... Maarja, als het niveau van het examen weer véél moeilijker is dat dan van onze oefeningen help!

Maar daarna is het ergste voorbij, we hebben nog tot donderdag examen maar na morgen is het niet erg zwaar meer
Oud 19-06-2005, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, morgen anatomie examen en ik heb echt weer het idee dat ik het niet kan

Ik hoop echt zo dat het goed gaat want ik vind dit echt een leuk vak en heb er keihard voor gewerkt om alles bij te houden enzo, zou wel een goed cijfer verdiend hebben vind ik zo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-06-2005, 20:50
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-06-2005 @ 17:20 :
Welke opleiding doe je nu en wat ga je doen en waar?

Mja, dat mooie weer is echt te zonde om heel de dag binnen te blokken eigenlijk
Ik doe nu Bachelor in de Toegepaste Psychologie (dus aan de hogeschool en niet unif). Volgend jaar doe ik Maatschappelijk Werk.

'k Zit in de Katho in Kortrijk.

Ah ja, ik zit niet de hele tijd binnen te blokken, heb ik geprobeerd, maar da s nog erger dan buiten. Dus zit ik nu de hele tijd onder de parasol... (niet dat dat echt opschiet..)
Oud 19-06-2005, 20:50
Verwijderd
Nog 3 te gaan voor mij. Ik zou eigenlijk moeten studeren nu, want ik wil die nog goed doen. De motivatie is er wel maar ik ben lui. Help

Daantje: ik was van plan om je op te beuren door te zeggen dat je het wel haalt, maar dat kan ik niet garanderen. Dus 2 quootjes: (je bent wel niet zo goed in engels, maar kom )
Citaat:
Thomas A. Bennett: Having once decided to achieve a certain task, achieve it at all costs of tedium and distaste. The gain in self confidence of having accomplished a tiresome labor is immense.
Citaat:
Thomas Fuller: He that would have fruit must climb the tree.
Succes iig!

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 20:55.
Oud 19-06-2005, 20:54
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
doezel schreef op 19-06-2005 @ 20:50 :
Nog 3 te gaan voor mij. Ik zou eigenlijk moeten studeren nu, want ik wil die nog goed doen. De motivatie is er wel maar ik ben lui. Help
Dat probleem heb ik dus ook altijd
Maar 'k heb wel genoeg gedaan nu straks voor ik ga slapen alles nog 'n keertje doorlezen en morgenvroeg ook nog es en dan gaat het wel lukken.
Hoop ik
Oud 20-06-2005, 11:38
teirg
Avatar van teirg
teirg is offline
Citaat:
phensicske schreef op 19-06-2005 @ 20:50 :
Ik doe nu Bachelor in de Toegepaste Psychologie (dus aan de hogeschool en niet unif). Volgend jaar doe ik Maatschappelijk Werk.

'k Zit in de Katho in Kortrijk.

Ah ja, ik zit niet de hele tijd binnen te blokken, heb ik geprobeerd, maar da s nog erger dan buiten. Dus zit ik nu de hele tijd onder de parasol... (niet dat dat echt opschiet..)
Zou je nog veel examens hebben dan? Ik zit ook in de Katho, maar ben al klaar van vorige week donderdag. ('k Zit wel in het vhti, en daar zijn de examens meestal vroeger gedaan doordat we elke dag wel een examen hebben.)

Je kan altijd nog zo'n opblaasbaar zwembadje uitzetten om met je voeten in te spelen, verfrist ook veel.

Nuja veel succes nog aan de mensen die nog bezig zijn.
__________________
1+1+1+1+1+1=8
Oud 20-06-2005, 15:33
Verwijderd
Ik leer gewoon binnen, dat helpt het beste tegen de warmte.

Vandaag ging goed, nog 2 te gaan
Oud 20-06-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 19-06-2005 @ 20:54 :
Dat probleem heb ik dus ook altijd
Maar 'k heb wel genoeg gedaan nu straks voor ik ga slapen alles nog 'n keertje doorlezen en morgenvroeg ook nog es en dan gaat het wel lukken.
Hoop ik
Wedden dat het goed is gegaan?
Oud 20-06-2005, 15:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 19-06-2005 @ 20:50 :
Daantje: ik was van plan om je op te beuren door te zeggen dat je het wel haalt, maar dat kan ik niet garanderen. Dus 2 quootjes: (je bent wel niet zo goed in engels, maar kom )


Succes iig!
Dankjewel

Het ging wel redelijk, iig beter dan het vorige examen maar nog altijd niet echt goed ofzo. Hij stelde echt veel vragen over het zenuwstelsel en dat snapte ik nou juist niet

Verder gingen de hoofdvragen wel redelijk maar heb daar toch wel wat punten laten liggen. Hoop dat ik toch genoeg punten gehaald heb, vind dat ik dat wel verdiend heb, heb hard genoeg geblokt ervoor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 15:56 :
Dankjewel

Het ging wel redelijk, iig beter dan het vorige examen maar nog altijd niet echt goed ofzo. Hij stelde echt veel vragen over het zenuwstelsel en dat snapte ik nou juist niet

Verder gingen de hoofdvragen wel redelijk maar heb daar toch wel wat punten laten liggen. Hoop dat ik toch genoeg punten gehaald heb, vind dat ik dat wel verdiend heb, heb hard genoeg geblokt ervoor.
En nu verder leren (al geldt dat eerder voor mij met mijn allesoverwoekende luiheid.. )

Hoe is het met je teen trouwens?
Oud 20-06-2005, 16:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 20-06-2005 @ 16:10 :
En nu verder leren (al geldt dat eerder voor mij met mijn allesoverwoekende luiheid.. )

Hoe is het met je teen trouwens?
Op dagen dat ik examens heb hoef ik van mezelf niet te leren volgens mijn planning

Maar ik ben nog wel van plan straks nog ff wat celbio te doen want daar loop ik een beetje mee achter doordat ik dit weekend alleen maar anatomie heb gedaan.

Met mijn teen gaat het redelijk maar nog niet beter of slechter dan zaterdag. Heb nou niet echt het idee dat die zalf werkt dus het zal wel gebroken zijn dus ik doe mijn best zo min mogelijk te lopen maar dat is zo lastig (vanmorgen ook, zetten ze me in het auditorium natuurlijk zo vermogelijk bovenin )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 17:06
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
shit
zijn jullie ook zo in vakantiestemming?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-06-2005, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
woezel schreef op 20-06-2005 @ 17:06 :
shit
zijn jullie ook zo in vakantiestemming?
Ja

En ik ben doodmoe, ben net in slaap gevallen boven mijn boek en een uur later wakker geworden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 18:07
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
hehe best kut..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-06-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 20-06-2005 @ 17:06 :
shit
zijn jullie ook zo in vakantiestemming?
Enorm. Ik zit constant te denken aan de feesjes na de examens, en plannen te maken met mensen en onze vakantie is juist geboekt. En dan ging ik juist terug beginnen leren, komen er mensen online die afspraken willen maken voor werchter
Ik heb echt zin in de vakantie, nog nooit zo hard gehad denk ik. De laatste examens gaan wel goed gaan ook, dus mijn humeur verbetert er ook serieus op deze dagen. Yes yes yes
Oud 20-06-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 18:01 :
Ja

En ik ben doodmoe, ben net in slaap gevallen boven mijn boek en een uur later wakker geworden
Heb ik ook al gehad, maar nu zijn mijn examens in de namiddag dus dat zorgt voor meer slaap. Leve examens in de namiddag
Oud 20-06-2005, 18:25
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
teirg schreef op 20-06-2005 @ 11:38 :
Zou je nog veel examens hebben dan? Ik zit ook in de Katho, maar ben al klaar van vorige week donderdag. ('k Zit wel in het vhti, en daar zijn de examens meestal vroeger gedaan doordat we elke dag wel een examen hebben.)

Je kan altijd nog zo'n opblaasbaar zwembadje uitzetten om met je voeten in te spelen, verfrist ook veel.

Nuja veel succes nog aan de mensen die nog bezig zijn.
Wij hebben ook elke dag een examen, behalve nu in de derde week, want dat zijn de mondelinge.
In 't totaal dus 13 examens.

Morgen mijn laatste. (Normaal overmorgen nog één, maar die doe ik niet mee.)

Sommige zijn nog tot vrijdag bezig, de dutsen.

'k Denk straks nog maar een keer een verfrissende douche te nemen of zo. Ik heb meer medelijden met mensen uit Aarschot, daar hebben ze momenteel gewoon géén water.
Oud 20-06-2005, 20:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 20-06-2005 @ 18:11 :
Heb ik ook al gehad, maar nu zijn mijn examens in de namiddag dus dat zorgt voor meer slaap. Leve examens in de namiddag
Toch vond ik het vandaag niet zo erg dat ik in de voormiddag had hoor, toen was het nog lekker koel tenminste Alleen kon ik gister echt totaal niet slapen dus leef al vanaf zes uur vanmorgen op vijf uurtjes slaap.

Volgende examens zijn in de namiddag of 's avonds (dat laatste vind ik ook weer niets )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 22:04
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
doezel schreef op 20-06-2005 @ 15:34 :
Wedden dat het goed is gegaan?
Eeuh het ging redelijk, ik kende alles goed genoeg enzo... Maar het examen was gewoon vreselijk moeilijk
Oud 21-06-2005, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 20:15 :
Toch vond ik het vandaag niet zo erg dat ik in de voormiddag had hoor, toen was het nog lekker koel tenminste Alleen kon ik gister echt totaal niet slapen dus leef al vanaf zes uur vanmorgen op vijf uurtjes slaap.

Volgende examens zijn in de namiddag of 's avonds (dat laatste vind ik ook weer niets )
Ja da's ni zo best. Misschien wat bijslapen sebiet? Ik kan iig niet goed leren als ik te weinig geslapen heb
Oud 21-06-2005, 12:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 21-06-2005 @ 08:49 :
Ja da's ni zo best. Misschien wat bijslapen sebiet? Ik kan iig niet goed leren als ik te weinig geslapen heb
Ik ben gisteren om tien uur naar bed gegaan maar toen kon ik echt weer niet slapen, sliep rond een uur denk ik. Heb alleen vanmorgen wel per ongeluk de wekker uitgezet en daarna nog anderhalf uur geslapen terwijl ik eigenlijk moest blokken

Ben net maar keihard aan de slag gegaan en ik liep achter met celbio 1 en dan ook nog verslapen maar het ziet er naar uit dat ik vanavond wel weer bij ben dus ik ben wel tevreden Heb echt veel ingehaald net
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-06-2005 @ 12:40 :
Ik ben gisteren om tien uur naar bed gegaan maar toen kon ik echt weer niet slapen, sliep rond een uur denk ik. Heb alleen vanmorgen wel per ongeluk de wekker uitgezet en daarna nog anderhalf uur geslapen terwijl ik eigenlijk moest blokken

Ben net maar keihard aan de slag gegaan en ik liep achter met celbio 1 en dan ook nog verslapen maar het ziet er naar uit dat ik vanavond wel weer bij ben dus ik ben wel tevreden Heb echt veel ingehaald net
Goed goed.
Heb ik ook al een paar keer gedaan de laatste weken, wekker afzetten en dan pas een uur later worden terwijl ik nog vanalles moest leren voor het examen in de namiddag.

Het ging slecht vandaag. En ik ben ingestort Hmm
Oud 22-06-2005, 06:33
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ingestort dan nog...succes dan vandaag..

ik heb er nu nog 5 te gaan en dan vakantie. De examens boeien me niet zoveel meer eigenlijk, sta op 'automatische piloot' .
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2005, 09:30
Verwijderd
Ik nog 1. Kmoet nog wel vanalles leren maar ik moet ook pas in de namiddag. En ik heb besloten dat ik deze nog goed ga doen.

Gisteren was ik dus echt 'ingestort' na het examen maar enkele uren later was mijn dag weer helemaal goed. Ik heb last van stemmingswisselingen denk ik
Oud 22-06-2005, 12:49
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ondanks je inzinking vind ik je lucky
(en stiekem vroeg ik me af wat je zou doen als je op mijn school zat, hehe)

nuja, veel succes iig
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2005, 12:51
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
verdorie, m'n examens waren tot nu toe goed gegaan, dan krijgen we natuurlijk een supermoeilijk examen van aardrijkskunde! zo allemaal oefeningen, terwijl we alleen theorie gezien hadden.
ik hoop dat ik er geen herexamen voor krijg.... gelukkig had ik in 't eerste trimester 82 voor aardr
en kunnen ze zeggen dat ik m'n jaar moet herdoen voor een éénuursvakje?
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 22-06-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 22-06-2005 @ 12:51 :
verdorie, m'n examens waren tot nu toe goed gegaan, dan krijgen we natuurlijk een supermoeilijk examen van aardrijkskunde! zo allemaal oefeningen, terwijl we alleen theorie gezien hadden.
ik hoop dat ik er geen herexamen voor krijg.... gelukkig had ik in 't eerste trimester 82 voor aardr
en kunnen ze zeggen dat ik m'n jaar moet herdoen voor een éénuursvakje?
Tuurlijk niet, maak je niet druk.
Oud 22-06-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-06-2005 @ 12:49 :
ondanks je inzinking vind ik je lucky
(en stiekem vroeg ik me af wat je zou doen als je op mijn school zat, hehe)

nuja, veel succes iig
Hmm. Nochtans staat onze school bekend als een school waar je veel moet doen hoor. Ik zou het dus vreemd vinden als jij nog zoveel meer moest doen, maar ja het kan natuurlijk. En om op je vraag te antwoorden, ( ) wss zou ik dan tenminste de discipline hebben om te leren en niet de hele tijd maar wat aanmodderen..
Oud 22-06-2005, 13:06
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Naja ik bedoel niet het niveau van de school zelf, maar de examens opzich (elke dag2 enzo)
maar dan nog, no offence(h)
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-06-2005 @ 13:06 :
Naja ik bedoel niet het niveau van de school zelf, maar de examens opzich (elke dag2 enzo)
maar dan nog, no offence(h)
Ach zo, ja ik weet niet of ik dat zou aankunnen, als het evenveel was om te leren als nu dan. Ik zou het in elk geval niet leuk vinden.
Maar goed, jij ook nog succes Ik moet binnen een uurtje.
Oud 22-06-2005, 13:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij gaat het leren vandaag echt



Succes iedereen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2005, 14:26
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
doezel schreef op 22-06-2005 @ 13:26 :
Ach zo, ja ik weet niet of ik dat zou aankunnen, als het evenveel was om te leren als nu dan. Ik zou het in elk geval niet leuk vinden.
Maar goed, jij ook nog succes Ik moet binnen een uurtje.

en dan heb je vakantie
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2005, 14:26
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 13:31 :
Bij mij gaat het leren vandaag echt



Succes iedereen!
bij mij ook, maar succes
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-06-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-06-2005 @ 14:26 :
en dan heb je vakantie
Jaaaaaaaaaaaaah

Veel succes nog iedereen die nog examens heeft. Niet te veel meer stressen, je komt al in de buurt van een heerlijke maandenlange vakantie
Oud 22-06-2005, 18:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 22-06-2005 @ 17:52 :
Jaaaaaaaaaaaaah

Veel succes nog iedereen die nog examens heeft. Niet te veel meer stressen, je komt al in de buurt van een heerlijke maandenlange vakantie
Fijne vakantie

Wanneer weet je of je geslaagd bent?

Ik moet nog een weekje en een dag.............
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 18:05 :
Fijne vakantie

Wanneer weet je of je geslaagd bent?

Ik moet nog een weekje en een dag.............
Morgen al *bang afwachten*.. Ik hoop en verwacht wel dat alles in orde komt dus
Ik hou jullie op de hoogte
Oud 22-06-2005, 19:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
doezel schreef op 22-06-2005 @ 18:39 :
Morgen al *bang afwachten*.. Ik hoop en verwacht wel dat alles in orde komt dus
Ik hou jullie op de hoogte
Okee, ben benieuwd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2005, 16:45
jeeeroeoen
Avatar van jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
hee nog ijverige belgische studentjes!

veel succes iedereen
__________________
one love
Oud 23-06-2005, 17:20
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
nog 1tje!
nouja tje frans
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 23-06-2005, 19:01
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
awwww, ik had m'n laatste vanmiddag! mondeling nederlands... héél gezellig ben superblij, eindelijk VAKANTIE!
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 24-06-2005, 13:10
Verwijderd
Dat zegt genoeg zeker? Geslaaaaagd!!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Groot Dictee der Nederlandse taal.
Missy
62 18-12-2010 17:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opvallend nieuws #1
Kitten
500 22-04-2010 20:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap België, hoe nu verder?
Gatara
224 09-08-2008 18:52
Vrije tijd Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker?
Mr.Oizo
28 12-05-2005 16:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Peiling: Vlaams Blok populairste partij
Mr.Hypert€xt
162 05-11-2004 10:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ku Klux Klan
sweety nick
42 04-10-2002 23:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.