Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2011
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 18:08
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Studeren, of reizen, of werken.
Vertel het hier!
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Advertentie
Oud 22-03-2011, 18:10
Verwijderd
Als ik denk aan 'na mijn examen' zie ik een grote, angstwekkende leegte. Want ik heb géén idee. Dat is een ander woord voor miljard ideeën. Gelukkig heb ik nog een tijdje.
Oud 22-03-2011, 20:35
Verwijderd
Ik denk lekker vieren dat ik vakantie heb en naar een andere school mag, en ik zou graag werken....
Paar weekjes in t buitenland werken zie ik ook wel zitten,maar ik ben dan vijftien dus kans is klein dat dat lukt....
Ik doe volgend jaar pas eindexamen btw...
Oud 23-03-2011, 15:20
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik ga meteen aan een opleiding aan de universiteit beginnen, hoop ik ...
Oud 23-03-2011, 15:48
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Ik ga meteen aan een opleiding aan de universiteit beginnen, hoop ik ...
Misschien iets met werktuigbouwkunde
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 23-03-2011, 16:01
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik maak mijn beslissing aan de hand van de lotinguitslag. Ben ik aangenomen, ga ik 100% voor de studie (Bachelor Medische Hulpverlening @ HU). Ben ik niet aangenomen, ga ik (als het weer wat rustiger is) een kamer regelen in Utrecht en daar werken. De tijd daarvoor vooral niks doen. En dan volgend jaar weer een poging doen om de studie binnen te komen, en anders een andere studie.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 23-03-2011, 17:05
Verwijderd
Levensbeschouwelijk werker, Fontys in Tilburg.
Oud 24-03-2011, 09:53
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik ga meteen aan een opleiding aan de universiteit beginnen, hoop ik ...
Ik ook, als ik tegen die tijd zeker weet wat ik wil doen.
Ik heb nog een jaartje om het uit te vinden. Als het een lotingsstudie wordt en ik word uitgeloot, dan ga ik werken, maar niet reizen. Liever geld verdienen.
Oud 24-03-2011, 14:14
Verwijderd
ik wil mss tussen mijn mbo en hbo opleiding in gaan reizen, dat is best een zware toelating dus als ik niet toegelaten wordt zie ik dat wel zitten, anders ga ik gewoon die opleiding volgen...
Oud 24-03-2011, 16:08
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik ga scheikunde studeren aan de Rijksuniversiteit Groningen.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 24-03-2011, 17:00
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
Misschien IBL in Den Bosch. Maar ik twijfel nog
Oud 25-03-2011, 09:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk 'gewoon' studeren. Waarschijnlijk biologie of iets in die richting. Tenzij ik voor die tijd het licht zie en een wereldreis ga maken/mijn grote liefde zoeken/ het hele 'we willen later wel enigszins kans op een baan hebben' laat vallen en iets ga doen/studeren wat ik écht leuk vind (lees: iets kunstzinnigs/cultureels).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 26-03-2011, 20:02
Verwijderd
Met positief uitslag juichen/ feesten/ slapen/ juichen/ feesten/ slapen en weer juichen. Zoiest
Oud 26-03-2011, 20:12
Verwijderd
vakantie vieren en werken, daarna door naar VWO
Oud 29-03-2011, 13:14
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
het liefst wil ik voor een jaar naar Australie, want dan kom je jezelf pas echt tegen.
maar ik denk dat ik dat na mij vervolgstudie ga doen.
ik wil heel graag sociaal maatschappelijk werker doen in deventer.
het lijkt mij gewoon heel erg leuk om met mensen om te gaan en ze te helpen met hun problemen
Oud 29-03-2011, 19:55
-Richard-
-Richard- is offline
Ik ga de vakantie die ik erna heb lekker werken, en vervolgens beginnen aan mijn vervolg opleiding.
Oud 04-04-2011, 17:19
sultanaa
Avatar van sultanaa
sultanaa is offline
van mijn vakantie genieten en dan naar havo (hopelijk)
Oud 04-04-2011, 17:29
3DS
3DS is offline
Citaat:
Met positief uitslag juichen/ feesten/ slapen/ juichen/ feesten/ slapen en weer juichen. Zoiest
En met een negetieve uitslag?
Ads door Google
Oud 05-04-2011, 09:23
understand
Avatar van understand
understand is offline
ik ga tussen mijn mbo en hbo nog even lekker vakantie vieren! n maand naar Frankrijk (oui oui monsieur) en daarna nog een week te zeilen!
ik hoop ook nog te kunnen werken tussendoor haha.
liefs
__________________
fucking classy.
Oud 05-04-2011, 20:48
Verwijderd
Ik zie t ook best zitten in de vakantie in disneyland te werken ofzo, maar ws zoeken ze daar geen 15-jarige die geen frans spreekt
Oud 09-04-2011, 15:36
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik zit nu in VMBO-TL 4 en na mijn examen ga ik naar HAVO-4. Het is bovendien zeer waarschijnlijk dat ik volgend schooljaar ook al Nederlands, Frans en Engels op HAVO-niveau afrond en dus examen doe, aangezien ik daar dit jaar al aan begonnen ben. Het jaar daarop maak ik dan mijn HAVO af en ga ik een HBO-opleiding doen.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Oud 13-04-2011, 12:25
zakenman
zakenman is offline
bier drinken hoppaa
Oud 17-04-2011, 22:21
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik ook, als ik tegen die tijd zeker weet wat ik wil doen.
Ik heb nog een jaartje om het uit te vinden. Als het een lotingsstudie wordt en ik word uitgeloot, dan ga ik werken, maar niet reizen. Liever geld verdienen.
Ik ga denk ik toch maar eerst een jaar werken, dan heb ik alvast wat geld als reserve (moet denk ik ook wel gaan lenen) en ook meer tijd om een kamer te vinden en in te richten want ja ik woon er dan wel 6 jaar. En in dat jaar ook nog even op lange vakantie van 1-2 maanden, alleen of met vriendinnen, ik zie wel. Maar ik weet het nog steeds niet zeker.
Oud 18-04-2011, 18:11
AgaRinho
AgaRinho is offline
ik was vorig jaar gezakt dus was ik gebroken. Dit jaar ga ik eerste week zuipen totdat we braken en daarna lekker werken in een hotel in Bodrum
Oud 19-04-2011, 08:03
Verwijderd
Mensen praten altijd zo gemakkelijk van 'dan ga ik reizen' maar dat kost echt handenvol geld....
Advertentie
Oud 20-04-2011, 18:42
Femkuhhh
Femkuhhh is offline
Werken in de vakantie, ws bij de efteling Daarna studeren aan TU Eindhoven, Biomedische Technologie.
Oud 24-04-2011, 09:15
bloempje662
bloempje662 is offline
Werken en mijn rijbewijs halen. En me ook vast voorbereiden op me vervolg studie.
Oud 25-04-2011, 10:33
annetjuuhh
Citaat:
Werken in de vakantie, ws bij de efteling Daarna studeren aan TU Eindhoven, Biomedische Technologie.
lijkt me leuk bij de efteling werken
Oud 26-04-2011, 15:49
martinesardine
Avatar van martinesardine
martinesardine is offline
Als ik me examen haal, dan ga ik eerst een jaartje highschool doen in Amerika. Daarna Leraar engels, Fontys in Tilburg.
Oud 05-05-2011, 10:54
mlove95
Avatar van mlove95
mlove95 is offline
Als ik straks m'n examen haal, ga ik werken, en dan naar vitalis in breda
Oud 05-05-2011, 11:01
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik wil nu dolgraag na m'n VWO gelijk beginnen met de opleiding Logopedie in Utrecht.
Oud 09-05-2011, 11:15
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Sterrenkunde studeren in Groningen. Eerst nog wel eventjes een weekje KEI-week doen, natuurlijk.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 09-05-2011, 12:16
KiwiEllen
Avatar van KiwiEllen
KiwiEllen is offline
In de vakantie ga ik lekker veel werken en twee weekjes naar Frankrijk. Daarna IBL in Den Bosch studeren
Oud 09-05-2011, 12:52
Femkuhhh
Femkuhhh is offline
In de vakantie werken bij de Efteling En daarna beginnen met studie Biomedische Technologie.
Oud 09-05-2011, 13:12
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Sterrenkunde studeren in Groningen. Eerst nog wel eventjes een weekje KEI-week doen, natuurlijk.
Hee, wat gaaf
Misschien kom ik je nog wel eens tegen dan.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 09-05-2011, 14:28
patricia15
patricia15 is offline
In de vakantie revalideren,

en dan in september MBO Verpleegkundige
Ads door Google
Oud 09-05-2011, 15:26
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Hee, wat gaaf
Misschien kom ik je nog wel eens tegen dan.
Vast wel, het eerste semester is sowieso gemeenschappelijk (toch, nog steeds?). Doe je ook mee aan de KEI-week?
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 09-05-2011, 15:28
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Vast wel, het eerste semester is sowieso gemeenschappelijk (toch, nog steeds?). Doe je ook mee aan de KEI-week?
Waarschijnlijk niet, maar dat weet ik nog niet zeker. Het lijkt me wel leuk maar ik weet al bij welke studentenvereniging ik ga en ook ken ik Groningen al wel redelijk want ik woon er in de buurt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 09-05-2011, 15:33
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Waarschijnlijk niet, maar dat weet ik nog niet zeker. Het lijkt me wel leuk maar ik weet al bij welke studentenvereniging ik ga en ook ken ik Groningen al wel redelijk want ik woon er in de buurt.
Ugh, studentenverenigingen. Da's écht niks voor mij, verplichte borrels enzo. Ik ken Groningen ook al op m'n broekzak, hoor, en ook al een hele mik personen die sterrenkunde studeren, maar ik vind het wel tof. Toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en je hoeft niet aan alles mee te doen (gelukkig).
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 09-05-2011, 16:00
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ugh, studentenverenigingen. Da's écht niks voor mij, verplichte borrels enzo. Ik ken Groningen ook al op m'n broekzak, hoor, en ook al een hele mik personen die sterrenkunde studeren, maar ik vind het wel tof. Toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en je hoeft niet aan alles mee te doen (gelukkig).
Oh, naja, ik zie nog wel even. KEI-week lijkt me wel ontzettend gaaf.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 10-05-2011, 18:48
elyoo
HJO (Hogere Juridische Opleiding) op Saxion Enschede
Oud 13-05-2011, 14:36
Verwijderd
PABO, Gouda, lekker voor Juf studeren Lijkt me superleuk
Oud 13-05-2011, 14:44
jaapdegroot
jaapdegroot is offline
Ik ga reizen in Australie/thailand net als m'n zus een jaar
Oud 13-05-2011, 15:16
Lautj
Lautj is offline
Hoop heel hard dat ik mijn examen ga halen! Sta er wel goed voor, maar heb nu absoluut geen motivatie meer om te leren en ben bang dat ik het alsnog ga verpesten met de examens! Als ik geslaagd ben, spring ik echt een gat in de lucht!!!
Daarna hoop ik pedagogiek te gaan studeren in Utrecht!
Oud 13-05-2011, 15:28
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
maar heb nu absoluut geen motivatie meer om te leren en ben bang dat ik het alsnog ga verpesten met de examens!
Ben ik niet de enige , maar ik heb toch wel goede hoop.

Na de examens ga ik weer een baantje zoeken, heb al enkele ideeën over het hoe en wat. Tussendoor in de zomervakantie zullen er nog wel wat dagtrips volgen denk ik. Volgend schooljaar begin ik met de studie Duitse Taal & Cultuur aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Oud 13-05-2011, 19:21
Verwijderd
SPH studeren in Breda!
Oud 16-05-2011, 18:01
Hansie18
Hansie18 is offline
Werken in de kas!
Oud 17-05-2011, 12:19
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ik ga eerst zes weken naar Engeland en daarna studeren! (Communicatie- en Informatiewetenschappen)
Oud 17-05-2011, 23:29
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik ga een ijsje eten.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Oud 20-05-2011, 15:53
Projects Abroad
Projects Abroad is offline
Je kunt natuurlijk ook vrijwilligerswerk in het buitenland gaan doen na je middelbare school. Er zijn veel mooie projecten waar je vanaf 16 jaar van harte welkom bent om binnen een tussenjaar aan mee te werken via Projects Abroad. Er zijn in 26 bestemmingen meer dan 140 projecten waar je vanaf 2 weken welkom bent.

Op 4 juni 2011 is er een Info Dag van Projects Abroad in Den Haag waar we je graag toelichten over onze projecten & bestemmingen.

Kijk voor meer informatie & voor het aanmelden voor de gratis Info Dag op www.projects-abroad.nl

Groetjes, Claartje
Projects Abroad
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2010 Wat ga jij doen na je examens?
Verwijderd
8 22-04-2010 15:10
Eindexamens 2008 Wat ga jij direct na de examens doen?
Verwijderd
24 14-05-2008 13:52
De Kantine Kijk in mijn toekomst!
trophus
230 08-04-2008 14:10
Verkeer & Vervoer Rijbewijs/ rijles topic #5
coopergirl
500 11-01-2006 16:23
Eindexamens 2003 Welke studie (of wat dan ook) ga je doen als je geslaagd bent?
charly not
3 05-04-2003 11:19
Algemene schoolzaken Na de middelbare school....
djenzie
24 05-11-2002 11:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.