Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 14:16
Annefleur28
Annefleur28 is offline
Hoi!

Ik ben van plan om in 2013 staatsexamen te doen (voor het hele diploma). Ik heb de afgelopen jaren heel wat tegenslagen geleden. Vavo was ook de oplossing niet voor mij. Maar ik heb nu een stabiele thuisomgeving etc een heel veel motivatie om mijn staatsexamen te gaan halen! Nu heb ik de volgende vraag: als ik in alle vakken staatsexamen afleg moet ik iets meet dan 1000 euro examengeld betalen, en dan komen daar nog een aantal boeken bij voor de zelfstudie. Ik vraag me af of er iets als ene vergoeding bestaat voor staatsexamen kandidaten? Ik heb uiteraard geen recht op vergoeding voor deeltijders omdat ik niet aangesloten zit bij een school. Weet iemand iets?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2012, 15:51
Keipi
Keipi is offline
Dit is al een vrij oud topic maar alsnog zou ik graag willen weten of jij nog wat hebt kunnen vinden over een vergoeding.

Ik heb zelf de zelfde situatie en de VAVO is ook voor mij niks geweest. Het maximale bedrag van staatsexamens is trouwens 567,00€, ook als je meer vakken neemt. Dat scheelt al ongeveer de helft.

Het is niet dat ik het zelf niet kan betalen, maar bij studenten/scholieren word een groot deel van je opleiding/studie vergoed en ik verwacht dat dat bij zoiets als het staatsexamen hetzelfde zal zijn. Helaas heb ik hier nog niks over kunnen vinden dus ik hoop dat jij misschien iets hebt kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 16:10
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je Vavo doet, kun je de "normale" tegemoetkoming scholieren krijgen van de DUO/IB-Groep.

Als je op eigen gelegenheid staatsexamens doet, kun je helaas geen vergoeding krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Thuisstudie
Lorelei
77 27-05-2004 22:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.