Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-09-2004 @ 12:13 :
Daar gáán we weer...
Jij doet daar ook aan mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 19:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-09-2004 @ 17:53 :
Dat zijn geen vrienden die zoiets doen
Weet ik, maar je kunt altijd van die sneaky types er tussen hebben zitten. Niet dat ik dat heb, nee zeker niet, maar hij of iemand anders misschien wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
clubje schreef op 03-09-2004 @ 18:19 :
Ik ben bijna 20, en heb nog maar 1 vriendin gehad voor 3 maanden, en dat was dan een grote vergissing.

Als ik hier in de buurt rond me kijk, dan hebben de gladde, mooie jongens met de praatjes altijd een vriendin, en ik nooit. Niet dat ik mezelf geweldig vind, maar heb zeker en vast een minder hoge dunk van mezelf dan al die andere jongens die 'iedereen kunnen krijgen die ze willen'. En het zijn ook meestal diegene die al vaak een vriend/in gehad hebben die zeggen: 'maak je er niet druk om'. Dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd als je al regelmatig een vriendin gehad hebt.

Het is soms frusterend te voelen dat je veel liefde in je hebt zitten, maar dat je het aan niemand kan geven.
Oei, wat herken ik dit bij mezelf en mijn eigen omgeving!
Alleen ik ben 21 en heb 1 relatie gehad van 2½ maand...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:55
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik ken je niet, maar je komt me wel een beetje zielig over eerlijkgezegd. Ik begrijp niet waarom mensen niet vanaf de beginposts iets zeggen over je wenkbrauwen, want die vallen wel op en kunnen eventueel wel een meisje weerhouden aangetrokken te worden tot je.

Ik kan je wel vertellen dat meisjes inderdaad wel direct doorhebben als een jongen wanhopig op zoek is. Het enige verschil dat jij hebt met een superleukuitziende jongen, is dat meisjes wel nog eens een flirt zouden hebben omdat ze zich een beetje tot die 'supertypes' aangetrokken voelen, maar meestal is dat dan ook maar voor een weekje, mss twee en gaat de band niet te diep.

Als zo'n zielig type op me afkomt zal ik in het begin wel aardig doen, maar als het er echt afdruipt dan begin ik er gewoon van te walgen en loop ik zo'n groot mogelijke boog er rond.

Misschien enkele not to do tips.
- trakteer niet voortdurend
- luister niet heel de tijd, maar vertel ook es wat
- bereid geen zinnetjes voor in je hoofd, da's echt stom
- ...

Mja, eigenlijk werd het eigenlijk al gezegd, een meisje is geen godin. Kruip er dan ook niet voor en probeer niet in elk leuk meisje een potentiële partner, maar gewoon een vriendin te zien.

(Sorry als mijn post nogal herhalend of verwarrend geschreven is, 'k heb ff niet veel tijd, maar 'k wou dit toch nog kwijt.)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:02
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
phensicske schreef op 04-09-2004 @ 20:55 :
Ik ken je niet, maar je komt me wel een beetje zielig over eerlijkgezegd. Ik begrijp niet waarom mensen niet vanaf de beginposts iets zeggen over je wenkbrauwen, want die vallen wel op en kunnen eventueel wel een meisje weerhouden aangetrokken te worden tot je.

Ik kan je wel vertellen dat meisjes inderdaad wel direct doorhebben als een jongen wanhopig op zoek is. Het enige verschil dat jij hebt met een superleukuitziende jongen, is dat meisjes wel nog eens een flirt zouden hebben omdat ze zich een beetje tot die 'supertypes' aangetrokken voelen, maar meestal is dat dan ook maar voor een weekje, mss twee en gaat de band niet te diep.

Als zo'n zielig type op me afkomt zal ik in het begin wel aardig doen, maar als het er echt afdruipt dan begin ik er gewoon van te walgen en loop ik zo'n groot mogelijke boog er rond.

Misschien enkele not to do tips.
- trakteer niet voortdurend
- luister niet heel de tijd, maar vertel ook es wat
- bereid geen zinnetjes voor in je hoofd, da's echt stom
- ...

Mja, eigenlijk werd het eigenlijk al gezegd, een meisje is geen godin. Kruip er dan ook niet voor en probeer niet in elk leuk meisje een potentiële partner, maar gewoon een vriendin te zien.

(Sorry als mijn post nogal herhalend of verwarrend geschreven is, 'k heb ff niet veel tijd, maar 'k wou dit toch nog kwijt.)
Exactomundo!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 04-09-2004 @ 20:55 :
Mja, eigenlijk werd het eigenlijk al gezegd, een meisje is geen godin. Kruip er dan ook niet voor en probeer niet in elk leuk meisje een potentiële partner, maar gewoon een vriendin te zien.
Het probleem is dan dat die meiden je dan ook echt als 'vriend' gaan zien. En dat is ook weer niet de bedoeling. En dan gaan ze je ook nog eens lekker vertellen dat ze het niet snappen waarom jij nog nooit een vriendin hebt gehad omdat je zo leuk een aardig en weet ik veel wat nog meer allemaal bent.

Ik kan het weten, want ik heb het al vaak genoeg meegemaakt. Je vraagt je dan af: hallo, hierzo, ik sta voor je!!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:30
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:12 :
Mja, of je eeuwig vrijgezel blijft is niet dezelfde vraag als of je eeuwig maagd blijft. Dat hoeft niet samen te vallen. Er zijn burgers die per se willen wachten tot hun huwelijk en daarvoor net onder een auto komen - how ironic. Verder zijn er ook heel lelijke mensen die wel veel neuken - wat ook weer onwenselijk is, denk aan genenveredeling, het voortplanten van inferieure exemplaren. Dat is slecht.
lol
Of nee ik bedoel natuurlijk
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:33
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Nare man: Neuken en voortplanten zijn twee dingen die zeer gescheiden zijn sinds de introductie van de condoom
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:41
MarsVolta
MarsVolta is offline
ik heb ook nooit een vriendje gehad
ik heb ook maar één vriendinnepinneke.
ik ben een einzelganger.

but that's a good thing
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:51
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 04-09-2004 @ 22:41 :
ik heb ook nooit een vriendje gehad
ik heb ook maar één vriendinnepinneke.
ik ben een einzelganger.

but that's a good thing
Komt wel goed met jou
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
ik herken mezelf wel gedeeltelijk in m'n verhaal (ben ook single en heb nooit gezoend) maar ik maak me er nooit zo druk om. Ik zie ook genoeg relaties stuklopen en dan denk ik altijd maar weer bij mezelf, gelukkig overkomt mij dit niet. Relaties hebben ook zo hun nadelen dus . En volgens mij ben je op je 19e niet eens echt laat, ik ken iemand van 27 die nog thuiswoont en ook nog geen vriendin heeft gehad. Maar die maakt zich er totaal niet druk om.

En als je eens een keer een leuk meisje tegenkomt, wie niet waagt, wie niet wint.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:56
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 22:51 :
Komt wel goed met jou
watnou komt wel goed?
ik ben stoer joh.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:58
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 04-09-2004 @ 22:56 :
watnou komt wel goed?
ik ben stoer joh.
Eh.. wat denk je?

Fijn dat je stoer bent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:00
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 22:58 :
Eh.. wat denk je?

Fijn dat je stoer bent
kapitein iglo is trouwens vetter
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:01
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Niks kan tippen aan de piraatse baldadigheid van kapitein koek

Die ooglap, die sexy houten poot daar kan die oude knakker van een kapitein iglo met zijn grijze stinkbaard niks tegen beginnen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:04
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 23:01 :
Niks kan tippen aan de piraatse baldadigheid van kapitein koek

Die ooglap, die sexy houten poot daar kan die oude knakker van een kapitein iglo met zijn grijze stinkbaard niks tegen beginnen
ok.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:07
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 04-09-2004 @ 23:04 :
ok.
Niet rologen ;/

Kan ik slecht tegen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:10
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 23:07 :
Niet rologen ;/

Kan ik slecht tegen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:15
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 04-09-2004 @ 23:10 :
*pets* snol!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:16
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 23:15 :
*pets* snol!














Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:17
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 23:15 :
*pets* snol!
maar daar raak ik juist opgewonden van.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:30
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-09-2004 @ 17:12 :
Na het lezen van het topic op beleidszaken kan ik me voorstellen dat het ook kan liggen aan het feit dat je geen sarcasme begrijpt en niet heel erg je best doet om je in te leven in anderen. Of misschien vindt je het ook wel moeilijk om je in te leven in anderen, dat kan ook.

Ik stuit met mijn flinke portie sarcasme juist altijd op een hoop onbegrip. Genoeg mensen die liever zonder dan met hebben.
beetje slechte zin
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Big M schreef op 04-09-2004 @ 23:16 :














Wil jij ook een flinke portie spanking?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 04-09-2004 @ 23:30 :

Ik stuit met mijn flinke portie sarcasme juist altijd op een hoop onbegrip. Genoeg mensen die liever zonder dan met hebben.
beetje slechte zin
Sarcasme siert mensen!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 04-09-2004 @ 23:17 :
maar daar raak ik juist opgewonden van.
Kinky

/me mept vrolijk verder
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 23:46
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 03-09-2004 @ 19:25 :
Lekkere opmerking in zo'n topic.


ik ben nooit zo tacties met opmerkingen
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 23:51
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 23:37 :
Kinky

/me mept vrolijk verder

oeh en het niveau daalt weer aanzienlijk
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:00
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-09-2004 @ 14:08 :
omdat de wanhopigheid van je afstraalt? meisjes vallen op stoere jongens... niet op doetjes die op hun 19e nog nooit gezoend hebben
Jij weet vast alles van meisjes zoenen ja
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:01
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 05-09-2004 @ 00:51 :
oeh en het niveau daalt weer aanzienlijk
Och.. had dit topic ooit niveau?

Ik lever genoeg serieuze posts om af en toe ongein uit teh alen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 17:19 :
Jij doet daar ook aan mee?
Nee, dank je.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 05-09-2004 @ 01:00 :
Jij weet vast alles van meisjes zoenen ja


Misschien bedoelt-ie dat hij niet op doetjes valt die op hun negentiende nog niet gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 07:41
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-09-2004 @ 02:34 :


Misschien bedoelt-ie dat hij niet op doetjes valt die op hun negentiende nog niet gezoend hebben
Denk dat het gros van die mensen ook niet op hem vallen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:13
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 05-09-2004 @ 00:46 :


ik ben nooit zo tacties met opmerkingen
Ach ja het was lief bedoeld ongetwijfeld.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:21
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Waarom denken mensen alleen gelukkig te zijn als ze een vriend of vriendin hebben? Je wordt er alleen maar afhankelijk van en kan niet altijd laten en doen wat je zelf zou willen.

People: Get a live!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:30
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Life. Of alive.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:39
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Oeps
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 05-09-2004 @ 12:21 :
Waarom denken mensen alleen gelukkig te zijn als ze een vriend of vriendin hebben? Je wordt er alleen maar afhankelijk van en kan niet altijd laten en doen wat je zelf zou willen.

People: Get a live!
Een relatie is misschien niet alles, maar ik merk wel dat er een stuk in m'n leven mist. Tuurlijk heb ik het op sommige momenten wel naar m'n zin, maar ik merk wel dat je een sociaal gedeelte mist. Je gaat andere dingen doen als je een relatie hebt. Vakantie, dagje ergens heen, ergens uit eten. Allemaal dingen die je nu niet doet.

Daar komt ook nog bij dat je je vaak als een 5e wiel voelt als je ergens bent.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:46
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Maar die kan je wel doen met vrienden. Als je je zo wanhopig opstelt dan maak je het er zelf naar dat je het mist. Je kan genoeg leuke dingen doen zonder altijd een warme boezem om in weg te kruipen. Ik weet heel goed dat het geweldig is als je iemand hebt, maar je gaat er niet dood van he...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:53
Verwijderd
Tuurlijk. Ben ik helemaal met je eens. Maar als al je vrienden al een relatie hebben en gaan samenwonen en zelfs kinderen krijgen, dan gaat er op een gegeven moment wat aan je knagen. Je vraagt je af of je wel 'normaal' bent.

En je kunt idd met je vrienden leuke dingen gaan doen, maar meestal gaan hun vriendinnen dan mee. Daarnaast is het anders als je met ze uitgaat. Ze houden zich meer in, juist omdat ze een vriendin hebben.

Ik stel me ook helemaal niet wanhopig op ofzo, maar ik vraag me wel eens af of ik wel normaal ben. Doe ik dingen verkeerd? Waarom anderen wel en ik niet? Je voelt je op een gegeven moment gewoon niet happy meer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Simoen schreef op 05-09-2004 @ 12:46 :
Je kan genoeg leuke dingen doen zonder altijd een warme boezem om in weg te kruipen.
Ze klagen ook niet dat ze niet altijd een warme boezem hebben om in weg te kruipen. Ze klagen dat ze nooit een warme boezem hebben om in weg te kruipen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:07
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Maarten schreef op 05-09-2004 @ 01:01 :
Och.. had dit topic ooit niveau?

Ik lever genoeg serieuze posts om af en toe ongein uit teh alen
hihi
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:08
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 05-09-2004 @ 12:13 :
Ach ja het was lief bedoeld ongetwijfeld.

haha, jah het was lief bedoelt
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:36
Satrapold
Avatar van Satrapold
Satrapold is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:20 :
dus wel Iedereen zegt altijd uit vriendelijkheid dat dat meevalt...
\
Ze liegen, schiet ze dood, in de naam van de aardstraal, Satan!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:41
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Wat mij heeft geholpen is een soort van "onbereikbaarheid" beginnen uit te stralen. Hierbij bedoel ik dat je niet direct moet laten merken dat je geïnteresseerd in iemand bent. Geef je niet direct helemaal over aan het meisje, maar laat haar jou ontdekken. Dus niet altijd zelf een gesprek beginnen, laat haar ook eens beginnen. Het klinkt misschien een beetje vaag, maar echt, het werkt.
Nog een ding dat mij heeft geholpen is meer aandacht besteden aan je lichaam. Let op je kapsel, kledij, gezondheid, geur, hygiëne. Ik zeg natuurlijk niet dat je helemaal van persoon moet veranderen, want dat is écht totaal niet wat ik bedoel. Maar denk na over hoe je jezelf kan verbeteren. Voor gezondheid kun je bijvoorbeeld gaan fitnessen ofzo. Elke dag een beetje trainen heeft mijn zelfvertrouwen écht geholpen. Ookal zag ik niet direct resultaat, ik voelde me beter in men vel.
Verlegenheid is ook één van mijn grotere problemen. Mijn truukje is hetzelfde als dat Ovidius beschreef in zijn "Ars Amoris" ((ik raad je dat boek écht aan. Een vertaling ervan dus, tenzij je Latijn kan Er is soms een kern van waarheid in, en het is gewoon leuk om te lezen ) : alcohol. Ik bedoel hierbij niet dat je je strontzat moet gaan drinken, dat helpt echt niet. Maar na een pintje ofzo merk ik direct dat ik een tikkeltje losser ben. Zorg dat je zoveel drinkt dat je durft gaan praten met een meisje, maar niet teveel zodat je nog een serieus gesprek kunt voeren.
De laatste 2 jaren zijn een heel deel meisjes verliefd op mij geworden, waardoor ik ook een enorme zelfvertrouwen-boost heb gekregen (deze had in het eerste en het tweede middelbaar een dieptepunt bereikt). Ik heb wel nog altijd geen lief gehad, maar dat ligt aan mij. Ik kan er wel krijgen, en dat is een geruststellende gedachten. Nu nog wachten tot ik eens verliefd word

Geen zorgen kerel, je ziet er (voor zover ik weet) echt niet lelijk uit. Het kan soms frustrerend zijn, ik weet het, maar het zal je wel lukken.

Ik hoop dat ik nu niet klonk als het grootste ego van het hele forum
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:02
Max19
Max19 is offline
Citaat:
Anathema schreef op 05-09-2004 @ 13:41 :
Wat mij heeft geholpen is een soort van "onbereikbaarheid" beginnen uit te stralen. Hierbij bedoel ik dat je niet direct moet laten merken dat je geïnteresseerd in iemand bent. Geef je niet direct helemaal over aan het meisje, maar laat haar jou ontdekken. Dus niet altijd zelf een gesprek beginnen, laat haar ook eens beginnen. Het klinkt misschien een beetje vaag, maar echt, het werkt.
Met hard2get spelen zorg je er alleen maar voor dat de verkeerde mensen op je vallen wat je dus weer makkelijk terug kunt voeren op wanhopigheid en zware drang tot zelfacceptatie.

Wees gewoon jezelf, en dan vallen er ook genoeg mensen op je.. en nog de leukere mensen ook.
die accepteren je immers voor wie je bent.

ik heb echt mijn best moeten doen om die hard2get shit af te leren.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:03
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Citaat:
Max19 schreef op 05-09-2004 @ 14:02 :
Met hard2get spelen zorg je er alleen maar voor dat de verkeerde mensen op je vallen wat je dus weer makkelijk terug kunt voeren op wanhopigheid en zware drang tot zelfacceptatie.

Wees gewoon jezelf, en dan vallen er ook genoeg mensen op je.. en nog de leukere mensen ook.
die accepteren je immers voor wie je bent.

ik heb echt mijn best moeten doen om die hard2get shit af te leren.
Daar zit waarheid in.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Anathema schreef op 05-09-2004 @ 13:41 :
Let op je (..) gezondheid(..)
Lol, daar had ik nou niet aan gedacht, ik dacht dat vrouwen op mannen met een slechte gezondheid vielen, en ik maar roken en mijn tanden niet poetsen, expres automutileren en de wonden laten etterren....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:28
*vettertje*
*vettertje* is offline
heej ik vind dat je er best leuk uitziet, en het gaat meer om hoe je bent en om je gedrag en zo..
maar... ik heb es naar je foto gekeken en ik denk dat je er NOG leuker uit gaat zien. als je je haar heel kort laat knippen, echt bijna afscheren zeg maar. Dat zal je echt leuk staan, net zoals die muts, staat je goed! Enne, het is wel zo dat als je het gevoel hebt dat je er leuk uitziet, dat dat aan je te zien is, dus dat je een leukere, zekerdere uitstraling hebt. probeer es! succes! groetjes!
__________________
je liegt jezelf voor, heel vaak, te vaak...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:49
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-09-2004 @ 15:24 :
Lol, daar had ik nou niet aan gedacht, ik dacht dat vrouwen op mannen met een slechte gezondheid vielen, en ik maar roken en mijn tanden niet poetsen, expres automutileren en de wonden laten etterren....


Nou ja, ik dacht eerder aan gezondheid als in condititie en fitheid.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:51
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Kijk de lieve vrouwen die een hart onder de riem steken <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken korte enquete jongerenmarketing
poetic_tragedy
8 05-01-2007 19:33
Liefde & Relatie Slecht in Mannen(en relaties) :$
DO EE.B
33 23-05-2005 22:48
Liefde & Relatie 15 en niets
met_stom
23 29-09-2004 22:57
Liefde & Relatie doe ik iets fout?
iced
18 11-09-2004 22:27
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.