Oud 02-01-2019, 20:28
Paulccc
Paulccc is offline
Een vraag om jullie mening en of het herkenbaar is.

Tot en met de 3e deed ik VWO (tweetalig wiskundig, geschiedenis en gym). Ik was altijd bezig met school. Meestal stond ik ruim een 7 gemiddeld. Voor geschiedenis een 8,5 voor wiskunde een 4,5.
Door bepaalde omstandigheden (veel uitval gehad van bepaalde vakken) moest ik naar havo. Ik ging naar een andere, betere middelbare school.
Havo leek makkelijker. De 4e mezelf 'kapot' gewerkt en opzich normale cijfers, niet hoog.
Voor geschiedenis stond ik nu net een 6...
Nu dit jaar, 5 havo gaat het heel slecht met mijn cijfers. Van de 2 toetsweken (komen er nog twéé aan) heb ik ongeveer de helft onvoldoende gescoord. Vooral voor geschiedenis (2×), voor wiskunde A, Nederlands en economie.
Ik doe nog steeds gewoon goed mijn best. Deadlines, altijd ben ik op tijd, huiswerk maak ik altijd.
Het niveau heb ik wel maar komt er niet uit in cijfers.
Zelf denk ik dat ik gewoon niet weet wat en hoe ik moet leren..., leer lang maar alsnog onvoldoende.
Wie heeft tips, ik ben nu op de helft, maar volledig radeloos!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2019, 20:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lang leren is niet altijd de oplossing, als je niet goed weet hoe je de lesstof moet leren.

Hoe leer je nu, voor een toets of examen? Wat doe je om te zorgen dat je de lesstof beheerst? Maak je oefentoetsen en oefeningen? Maar je een samenvatting van de lesstof? Hoe pak je dat aan?

Heb je dit al eens met je mentor besproken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.