Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2008, 16:52
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja, gaaf.

Wat betreft Icarus, de mensen die het vangnet vasthouden zie je recht van boven, dus zou je het vangnet ook recht van boven zien, en dan zou het dus een ovalen vangnet zijn. Dus ofwel het vangnet rond maken ofwel het perspectief van de mensen aanpassen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Advertentie
Oud 16-02-2008, 17:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ze zijn niet allemaal recht van boven. Een paar wel, ja, geloof ik. Die mensjes die het dichtste bij ons staan in elk geval wel, dat is wel een beetje stom van me.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-02-2008, 16:27
Verwijderd
Mooi kleurgebruik bij die Icarus!
Oud 19-02-2008, 19:04
Verwijderd

als iemand naar willem de kooning geweest is met die open dag laatst en je ging naar fotografie heb je hierover gelopen, 5 minuutjes werk, maar wel lache


een middagje, als cadeau, niet erg netjes gewerkt en zij heeft de foto naderhand gemaakt, dus ze lette niet op het feit dat de inkt van die bepaalde stift glimt en ik wilde t net aan gaan passen maar dat was teveel werk voor zoiets simpels dus denk er maar omheen

ohja en hij hoort ook op die groene muur, dat was bewust
Oud 20-02-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik zo productief ben:
[afbeelding]
Groot. Ik deed de DVD van Functioneel Naakt van Theo Maassen in de pc en zette het beeld steeds stil om de houdingen na te tekenen. En na 15 minuten was het papier een beetje vol.
[afbeelding]
En Icarus, die valt in het veiligheidsnet. Ik geloof niet dat ik die al gepost had.
Ik vind het echt supergoed hoe snel en goed jij leert tekenen, zeg
Oud 20-02-2008, 16:37
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
[afbeelding]
als iemand naar willem de kooning geweest is met die open dag laatst en je ging naar fotografie heb je hierover gelopen, 5 minuutjes werk, maar wel lache

[afbeelding]
een middagje, als cadeau, niet erg netjes gewerkt en zij heeft de foto naderhand gemaakt, dus ze lette niet op het feit dat de inkt van die bepaalde stift glimt en ik wilde t net aan gaan passen maar dat was teveel werk voor zoiets simpels dus denk er maar omheen

ohja en hij hoort ook op die groene muur, dat was bewust
tof die hand!
__________________
Abc.
Oud 20-02-2008, 16:51
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Gaaf!
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 21-02-2008, 22:41
Verwijderd
Een avondje vervelen leverde dit op:

Oud 22-02-2008, 16:22
Verwijderd
Ik ben met een serie bezig en dit zijn alvast de eerste twee (hoewel nog niet af) en aan de derde ben ik ook bezig maar daar heb ik nog even geen foto van.






En dit zijn wat ideeën voor dieren die ik nog in het tweede schilderij (die hierboven dus) wil verwerken, maar dan anders, zegmaar .


Dit heeft er niks mee te maken maar post ik ook even omdat nog nooit eerder zoiets heb gemaakt en ik voor een eerste keer best tevreden ben met het resultaat.
Oud 22-02-2008, 20:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind dat meisje heel erg gaaf gelukt, haar gezichtsuitdrukking is fantastisch en haar handen zijn ook erg tof. Ik vind alleen de kleuren op de achtergrond e.d. wat schreeuwerig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-02-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat meisje heel erg gaaf gelukt, haar gezichtsuitdrukking is fantastisch en haar handen zijn ook erg tof. Ik vind alleen de kleuren op de achtergrond e.d. wat schreeuwerig.
Vind de gezichtsuitdrukking van het meisje idd erg goed en de handen komen echt de ruimte in wat ik ook erg spannend vind.
Wat ik een beetje jammer vind is dat eigenlijk alleen de het meisje plastisch is, maar zodra ze wegvloeit?! mis ik dat plastische, daar is het een erg plat beeld en dat vind ik zonde. Maar verder vind ik het wel spannend!
Oud 24-02-2008, 16:15
Verwijderd
Bedankt allebei , en ik zal kijken of ik wat met jullie tips kan doen. Zal wel weer posten als ik wat verder ben.
Oud 25-02-2008, 19:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zelfportret-idee. Lijkt niet echt goed, maar het is ook maar een schets. En mijn kamer op de achtergrond, nou ja, een muur ervan.

__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-02-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Zelfportret-idee. Lijkt niet echt goed, maar het is ook maar een schets. En mijn kamer op de achtergrond, nou ja, een muur ervan.

[afbeelding]
Mja, de neus klopt niet echt, de hand lijkt IN je been te zitten en de gitaarhals is ernstig krom
Oud 25-02-2008, 22:39
Verwijderd
en ik zou nog eens goed naar de verhoudingen kijken
Oud 26-02-2008, 15:04
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
na de tip over het gebruik van zwart en een kleur,
ben ik wat gaan doen.

mooi doek voor herbruik
Oud 26-02-2008, 16:58
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Hij moet veel stoerder kijken joh Op zich best tof, alleen kijkt hij nu alsof hij een hondje aait of een baby ziet lachen
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 26-02-2008, 18:35
Verwijderd
ik heb een werkje gemaakt en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden. Het is mijn papa in zijn jonge jaren en het is niet de bedoeling dat het extreem lijkt, meer een beetje abstract.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg sheetPa.JPG (81.1 KB, 72x gelezen)
Bestandstype: jpg papa3.JPG (68.1 KB, 84x gelezen)
Oud 26-02-2008, 18:42
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
ik heb een werkje gemaakt en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden. Het is mijn papa in zijn jonge jaren en het is niet de bedoeling dat het extreem lijkt, meer een beetje abstract.
Ik snap niet helemaal wat die zwarte lijn in het schilderij moet zijn. Als het schaduw is zou ik het wat minder aanwezig laten zijn, verder is hij wel tof.

En die eerste kan ik niet zo goed zien omdat hij overbelicht is.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 26-02-2008, 18:45
Verwijderd
Die eerste is gewoon het sheetje waar het schilderij min of meer op gebaseerd is. De zwarte lijn is bij gebrek aan kaaklijn (het leek alsof hoofd en hals één stuk was, beetje varkensachtig) en het is zo duidelijk omdat ik dat wel gaaf vond eigenlijk. Maar het is mooier als het wat minder opvallend is?
Oud 26-02-2008, 19:19
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Die eerste is gewoon het sheetje waar het schilderij min of meer op gebaseerd is. De zwarte lijn is bij gebrek aan kaaklijn (het leek alsof hoofd en hals één stuk was, beetje varkensachtig) en het is zo duidelijk omdat ik dat wel gaaf vond eigenlijk. Maar het is mooier als het wat minder opvallend is?
Ik vind het een beetje een vreemde zwarte lijn, ik denk dat als je hem wat lichter maakt en wat minder opvallend dat je dan wel dat contrast hebt maar niet die donkere lijn.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 26-02-2008, 21:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ik heb een werkje gemaakt en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden. Het is mijn papa in zijn jonge jaren en het is niet de bedoeling dat het extreem lijkt, meer een beetje abstract.


hahah tof
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-02-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
hahah tof
Hoi
Oud 28-02-2008, 12:49
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
krabbel krabbel krabbel
tijdens college
Oud 28-02-2008, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb een werkje gemaakt en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden. Het is mijn papa in zijn jonge jaren en het is niet de bedoeling dat het extreem lijkt, meer een beetje abstract.
die lijn maakt het juist een apart ding, vind hem wel vet zo, gewoon laten
Oud 28-02-2008, 19:38
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Citaat:
[afbeelding]
willem de kooning
Hij kwam me serieus al bekend voor.
Gaaf.
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Oud 29-02-2008, 15:36
Verwijderd
Eindelijk weer verder gegaan met deze.

Oud 29-02-2008, 16:08
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Gaaf maar is haar nek niet een beetje te dik?
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 29-02-2008, 18:43
Verwijderd
Het was me nog niet opgevallen maar inderdaad, dus dat zal ik veranderen. En thanks
Oud 01-03-2008, 11:46
Verwijderd
ja je kan echt wel mooi schilderen of whatever, maar je onderwerpen zijn elke keer zo kitscherig
Oud 01-03-2008, 13:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
krabbel krabbel krabbel
tijdens college
[afbeelding]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-03-2008, 18:40
Verwijderd
@ Fishy: Ieder zijn mening, zelf stoort het me niet en ik ben blij met wat ik maak en de mensen voor wie ik schilder ook, dus ik heb niet het idee dat wat ik doe verkeerd is of zo. Betekent trouwens niet dat ik niks anders wil proberen, want ik wil wel open staan voor nieuwe dingen.

--

Bij deze nog ff een nieuwe foto, dit keer mét kloppende kleuren. En nee het is nog lang niet af, en nee ik weet ook niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik dat lelijke ding in de lucht erbij maakte, maar er wordt aan gewerkt.

Oud 01-03-2008, 22:04
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
@ Fishy: Ieder zijn mening, zelf stoort het me niet en ik ben blij met wat ik maak en de mensen voor wie ik schilder ook, dus ik heb niet het idee dat wat ik doe verkeerd is of zo. Betekent trouwens niet dat ik niks anders wil proberen, want ik wil wel open staan voor nieuwe dingen.

--

Bij deze nog ff een nieuwe foto, dit keer mét kloppende kleuren. En nee het is nog lang niet af, en nee ik weet ook niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik dat lelijke ding in de lucht erbij maakte, maar er wordt aan gewerkt.

[afbeelding]
Het spijt me dat ik het zeg maar ik vond hem eigenlijk veel mooier zonder die dieren.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 01-03-2008, 23:14
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline



__________________
Du bist ein N00b!
Oud 02-03-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
@ Fishy: Ieder zijn mening, zelf stoort het me niet en ik ben blij met wat ik maak en de mensen voor wie ik schilder ook, dus ik heb niet het idee dat wat ik doe verkeerd is of zo. Betekent trouwens niet dat ik niks anders wil proberen, want ik wil wel open staan voor nieuwe dingen.

--

Bij deze nog ff een nieuwe foto, dit keer mét kloppende kleuren. En nee het is nog lang niet af, en nee ik weet ook niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik dat lelijke ding in de lucht erbij maakte, maar er wordt aan gewerkt.

[afbeelding]
ik zeg ook zeker niet dat je iets fout doet, maar idd ieder z'n ding. en het is goed dat je open staat
Oud 02-03-2008, 16:49
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Eindelijk weer verder gegaan met deze.

[afbeelding]
Ik vind die spetter-effecten erg leuk. Ik zou vooral nog even kijken naar die hand die naar ons toe wijst, die ziet er een beetje maf uit.

En die tweede vond ik zelf ook mooier zonder dieren.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-03-2008, 17:24
Verwijderd
Dankewol . De hand heb ik inmiddels veranderd maar hij blijft er raar uitzien, ja.

Wat die andere betreft, ik moet eerlijk zeggen dat ik die dieren zelf ook niet zo geslaagd vind. Plus dat ik nog wat aan het hoofd van het meisje heb veranderd wat nogal verkeerd is gegaan waardoor ik het hele hoofd weg heb moeten halen en het hele ding verpest is, dus eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe maken. Maar dat mag toch niet van m'n docent dus ik ga maar gewoon proberen om hem niet nog meer te verneuken
Oud 03-03-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
@ Fishy: Ieder zijn mening, zelf stoort het me niet en ik ben blij met wat ik maak en de mensen voor wie ik schilder ook, dus ik heb niet het idee dat wat ik doe verkeerd is of zo. Betekent trouwens niet dat ik niks anders wil proberen, want ik wil wel open staan voor nieuwe dingen.

--

Bij deze nog ff een nieuwe foto, dit keer mét kloppende kleuren. En nee het is nog lang niet af, en nee ik weet ook niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik dat lelijke ding in de lucht erbij maakte, maar er wordt aan gewerkt.

[afbeelding]
Ik vind dat juist wel leuk; het ís ook überkitsch, maar daar zit 'm juist de charme in. Blije kleurtjes, heldere plaatjes, hmja. Ik zou het niet zo snel Hoge Kunst noemen, maar het is plezierig om naar te kijken.

En ik vind de beestjes erbij juist leuk, leuker dan alleen dat beeld van die vrouw. Juist de kleine verhaaltjes in jouw dingen vind ik zo grappig.
Oud 03-03-2008, 18:52
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik ben ook wel fan van jouw werk. Normaal hou ik ook niet zo van dat kitsch, maar om de een of andere reden kan ik het in jouw tekeningen wel waarderen
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 04-03-2008, 17:56
Verwijderd
Echt leuk om te lezen, bedankt allebei
Oud 04-03-2008, 18:02
Verwijderd
Het valt me nu eigenlijk wel op -ja sorry, weer gemierenneuk- dat de pols van haar rechterhand iets te dik is.
Oud 04-03-2008, 22:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De techniek ziet er erg goed uit, maar de onderwerpen spreken mij niet erg aan. De heldere kleuren daar in tegen vind ik juist weer heel spannend.
Hoe groot zijn die schilderijen eigenlijk?




Weer een simpele tekening in Photoshop. Alleen de lijnen zijn helaas een beetje wazig.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 05-03-2008, 13:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Rasmusje ik ben zoooooo fan van jou!!! Maar dat had ik al gezegd volgens mij

En eindelijk heb ik iets gefabriceerd dat het topic waard is (vind ik dan):



Oud werk:

Deze bestaat helemaal uit sponsjes (de gekleurde delen)


Detail spons:


Deze moet nog ingelijst met passepartout:


Detail:


Wow maf dat er nu ook iets van mij op staat Normaal ben ik alleen passief aan het gluren.
En nu weet ik ook dat foto's vaak niet erg flatterend zijn, de kwaliteit lijkt minder. Of ik kan gewoon niet fotograferen, dat is ook een optie.

Laatst gewijzigd op 05-03-2008 om 13:22.
Oud 05-03-2008, 13:43
Verwijderd
@ Noodles: Je hebt gelijk over de pols, bedankt en ik zal het aanpassen.
@ Vice: Beide schilderijen zijn 70 x 90 cm.
@ flyaway:
Oud 06-03-2008, 10:10
Verwijderd
@flyaway, dr ogen zijn van verschillende grootte en kijken een andere kant op.. De neus begint ook heel breed, dat is heel makkelijk te veranderen door wat schaduw te tekenen aan beide kanten van dr neus.. Verder issie leuk
Oud 06-03-2008, 18:39
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O dankje Ben nog maar net begonnen met wat serieuzer tekenen dus alle tips zijn welkom, amateur die ik ben
Oud 06-03-2008, 20:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Waarom heeft rechts een bakkebaard?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 07-03-2008, 05:25
Verwijderd
Volgens mij is het gewoon de onderste helft van haar hoofd die kaalgeschoren is hoor .
Oud 07-03-2008, 17:23
Verwijderd
@ flyaway: tof idee dat met die sponsjes!
Oud 08-03-2008, 10:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dankje Was wel een enorm geprut hoor, mijn handen zaten steeds helemaal onder de lijm met pluisjes
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Schrappen Simple Art-topic
Cherry Springs
21 08-11-2008 03:26
ARTistiek Rode Panda Art.
Verwijderd
9 14-10-2008 17:39
ARTistiek Simple art-topic
Verwijderd
500 24-05-2007 15:52
ARTistiek [discussietopic] Eigen topic's?
Verwijderd
5 11-05-2006 13:13
ARTistiek Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic
Verwijderd
11 13-03-2006 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.