Oud 07-02-2011, 20:57
vinnie15
vinnie15 is offline
Hallo allemaal,
Mijn vriendin en ik hebben nu 5 maanden verkering het gaat allemaal geweldig we gaan samen op vakantie uit eten etc..allemaal heel leuk gaat het we zijn super verliefd.
Maar wat nu,
Mijn broer en zijn vriendin zijn super jaloers hoe het tussen ons gaat mijn ouders hebben met mijn vriendin haar ouders al afgesproken wat gedronken etc gelachen.. bij me broers vriendin de ouders nog niet omdat dat gewoon niet klikt.
Mijn vriendin en ik hadden sex en mijn vriendin maakte iets te hard geluid waardoor mijn broer zijn vriendin hellemaal boos naar ons toe kwam dus wat doe ik ik word boos omdat ze tegen mij vriendin liep te schelden en heb terug gescholden mijn ouders gaan er kapot aan ze zitten nu elke dag te huilen samen... ik had vandaag weer hele erge ruzie met me broers vriendin dat mijn vriendin en ik huilend weg zijn gegaan uit huis.. de vriendin van mij broer heeft gezegt dat mijn moeder mij niet kan opvoeden en dat ze mij straf hoord te geven zij komt zelf uit een heel streng gezin en gelovig!

Wat moet ik doen om mijn ouders blij te maken.
En wat is het beste om te doen tussen vriendin van me broer en mijn vriendin
Me vriendin heeft al poging gedaan om goed te maken maar dat lukte niet ze begon direct weer te schreeuwen...


Iemand tips?
Of je mening..?

Laatst gewijzigd op 07-02-2011 om 21:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2011, 21:09
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik denk dat het slim is dat je aan je ouders vraagt wat hun ervan vinden en hoe hun het ervaren. Dan kun jij jouw verhaal doen aan hun. Zij kunnen dan eventueel nog stappen ondernemen naar jouw broer en zijn vriendin toe.
Het is een moeilijke situatie, maar met praten los je dit soort dingen vaak het snelst op. Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:11
vinnie15
vinnie15 is offline
Citaat:
Ik denk dat het slim is dat je aan je ouders vraagt wat hun ervan vinden en hoe hun het ervaren. Dan kun jij jouw verhaal doen aan hun. Zij kunnen dan eventueel nog stappen ondernemen naar jouw broer en zijn vriendin toe.
Het is een moeilijke situatie, maar met praten los je dit soort dingen vaak het snelst op. Succes!
Hee bedankt voor je bericht, Ik heb al met me ouders gepraat hun weten niet meer wat ze moeten doen ze zeggen ene keer jou vriendin andere keer de ander ik heb er echt geen problemen mee maar zei is zo jaloers omdat zei eerder hier was kreeg zij atijd alle aandact en dat is nu verdeeld over 2 meisjes.. kvind het heel erg voor me ouders ze doen echt hun best me vader koopt dat gebakjes en probeerd het op te lossen etc..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:27
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik snap ook dat het moeilijk is voor hun, het is ook niet makkelijk. Maar kunnen zij er niet met jouw broer over praten? Misschien kan hij zijn vriendin hier iets beter over inlichten. Dan valt het misschien ook wat anders dan dat jouw ouders dat doen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:29
vinnie15
vinnie15 is offline
Citaat:
Ik snap ook dat het moeilijk is voor hun, het is ook niet makkelijk. Maar kunnen zij er niet met jouw broer over praten? Misschien kan hij zijn vriendin hier iets beter over inlichten. Dan valt het misschien ook wat anders dan dat jouw ouders dat doen.
Me broer vind precies het zelfde als jij vriendin.. Zowel ik als mijn ouders weten niet wat we we er een kunnen doen hij kan niet denken oh wat fijn me broertje heeft en leuke reltie alleen maar me oudrs afkraken dat ze niks goed doen en mij voortrekken,,,, Dit gebeurd echt niet ksnap hem gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:38
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Dan moeten jouw ouders toch eens heel erg goed met jouw broer gaan praten denk ik, want natuurlijk praat zijn vriendin met jouw broer mee. Waarschijnlijk ligt het hele probleem bij de jaloezie van jouw broer. Het zal ongetwijfeld ontzettend moeilijk zijn voor je ouders, maar om voor iedereen de situatie te verbeteren, zullen ze toch een move naar je broer moeten maken. Dat ze aan hem vragen waar hij mee zit en dat zij hem helpen een oplossing te zoeken voor zijn gedrag.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:40
vinnie15
vinnie15 is offline
Ja dat proberen ze ook maar dan krijgen ze te horen je trek hun voor en gatie boos weg zegtie bijvoorbeeld kga zelfmoord plegen ofzo om me ouders een klote gevoel te geven kvind het heeel moeilijk,,, ik blijf de komende week bij me vriendin want ik kan het niet meer aan!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:46
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Erover praten is inderdaad de enigste oplossing.
Misschien moet je zelf proberen de volwassen persoon dan maar te zijn en je inhouden en gewoon op een normale toon tegen ze blijven praten? Ik kan mezelf niet zo goed in je situatie plaatsen, want heb het zelf nooit meegemaakt

Maar zoals Delicious al zegt praten is denk ik de enige remedie tegen deze ruzies.
Dat je een keer met zen allen om de tafel gaat zitten misschien?
En even alle irriaties op tafel gooit?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:49
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Dan is er misschien nog een optie, die is wel ontzettend moeilijk, maar soms kan dit ook nog wel helpen. Omdat je broer jaloers is, wil hij op die manier weer wat meer aandacht op hemzelf en zijn vriendin vestigen, alleen hij snapt niet dat dat op deze manier niet werkt. Als je met praten niet tot hem door kunt dringen, dan moet je het andersom doen: hem negeren. Dit kan echter alleen als je niks, maar dan ook echt niks tegen hem zegt, en jullie je er allemaal aan houden. Dit is ontzettend hard, maar misschien komt hij dan tot inkeer. Want doordat je blijft reageren op hem heeft hij zijn zin.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:50
vinnie15
vinnie15 is offline
Ja probeer haar maar aan tafel te krijgen...
Ik heb geen enkel probleem ik leef me leven met me vriendin en soms gezellig met me ouders als ik hun zie heb ik van hooo en wil ik het liefst weg,.. We gaan proberen om het dan zo op te lossen om aan tafel te zitten

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:55
vinnie15
vinnie15 is offline
Dat negeren heeft denk ik net veel zin want dan word hij alleen maar bozer en bozer....
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 15:05
vinnie15
vinnie15 is offline
Iemand nog mening of reactie?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:57
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
ehm hoe oud ben je eigenlijk? dan heb ik er een wat beter idee over.. en hoe oud is je broer?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:32
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
idd informatie is heel belangrijke bij deze situatie om te helpen:
maar je moet gewoon even denk ik wat meer bij je vriendin zijn en je broer maar wat aandacht laten
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 21:02
vinnie15
vinnie15 is offline
Ik ben zelf 15 en me broer is 19
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 21:21
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
dan vind ik dit wel raar gedrag van je broer maar ja gewoon jaloers dat het zo goed gaat even uit de weg voor een tijdje en dan is het waarschijnlijk weer goed
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 08:10
vinnie15
vinnie15 is offline
Hoelang is een tijdje?
1 week?? 2 weken ? Idk?
Maar ik gun het hem niet met wat zijn vriendin in mijn huis heeft geflikt met mijn moeder uitschelden dat ze niet kan opvoeden etc ...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:41
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
hier kan je volgens mij niet veel aan doen (tussen je moeder en zijn vriendin...)
maar met een tijdje bedoel ik tot het afgekoeld is en dat merk je vanzelf wel

maar ik geloof dat er wat meer is dan simpelweg dat het zomaar begon om 'niks'
want er moet iets zijn geweest dat je hebt gezegt of gedaan?(ik geef je niet de schuld het lijkt me sterk dat ze zomaar je dan haat) (vrouwen zijn erg gevoelig in het beledigen en pakken de kleinste beledegingen heel hard op (en ze vergeten/vergeven niet zo snel))
en ja ik weet dat geld niet voor alle vrouwen ik geef alleen mijn ervaringen op met vrouwen...
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2011, 18:28
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
hier kan je volgens mij niet veel aan doen (tussen je moeder en zijn vriendin...)
maar met een tijdje bedoel ik tot het afgekoeld is en dat merk je vanzelf wel

maar ik geloof dat er wat meer is dan simpelweg dat het zomaar begon om 'niks'
want er moet iets zijn geweest dat je hebt gezegt of gedaan?(ik geef je niet de schuld het lijkt me sterk dat ze zomaar je dan haat) (vrouwen zijn erg gevoelig in het beledigen en pakken de kleinste beledegingen heel hard op (en ze vergeten/vergeven niet zo snel))
en ja ik weet dat geld niet voor alle vrouwen ik geef alleen mijn ervaringen op met vrouwen...
dat klopt wel zo ongeveer (dat wat ik vet heb gemaakt), want meestal dan zijn het een heele hoop kleine dingen die het tot zoiets maken, allemaal kleine dingen die er fout zijn gegaan. (of gewoon gezeik om niks). want ik ben zelf een meisje, ik maak dan wel niet (bijna nooit) ruzie, maar ik ken welwat anderen die altijd ruzie maken doordat er zo veel is opgestapeld. Probeer nog 'ns een gesprek aan te kaarten, dan kunnen ze iniedergeval niet zeggen dat jij het niet probeert goed te maken (of waar het dan ook om gaat/ ik bedoel niet dat het jou schuld is hoor), of zorgt dat de anderen het bijleggen. Ik weeet het , heel moeilijk, maar proberen is altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:51
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik heb vaker problemen gehad met dat van dat ze al die kleine dingen niet vergeten uit mijn ervaring is naar ze toe stappen en je oprechte en duidelijke excuses aanbieden een hele stap...
maar uit jouw verhaal lijkt het me dat je daar te boos voor bent?
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:58
vinnie15
vinnie15 is offline
Bij mij zal er geen sorry uit me mond komen echt niet.
Mijn vriendin maakt geluid tijdens de sex zei is misschien wat stiller...
Hier liggen ze boven op zondag morgen nog te neuken en dan daarna gaan ze met haar gezin scheinheilig naar de kerk daar kan ik ook niet tegen alles bij elkaar me ouders hebben nu gezegt ij hoeven haar voorlopig niet emer in huis omdat het gewoon niet meer verder kan zo...
Me moeder is nu weer weg uit huis omdat ze het niet weet me broer heeft haar omarmd en weer zijn excuus aangeboden maar dat blijft niet na 2 weken zal eht weer gebeuren het gebeurd telkens me moeder en vader worden er gek van !!!
IK WEET HET NIET MEER !
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 00:09
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
dan moeten ze het verlengen van ze mag niet komen naar ze mag niet meer komen tenzij zij verbetering belooft en haar excuses aanbied!

maar je vriendin mag best geluid maken daar zou mijn broer niet door zeuren die zou waarschijnlijk dan zeggen 'he ik hoorde je nice job' ofzow
wel raar dus...
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 10:39
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Gaat het inmiddels al iets beter? Kan je er niet met je broer (1 op 1) over praten of met jullie ouders erbij? Even zonder de vriendinnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie met mijn moeder
xwebelieve
5 17-07-2012 05:22
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 19:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Psychologie Mijn ouders slaan mij maar denken nu dat IK daar hulp voor nodig heb.
mylentje
11 04-03-2003 13:07
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 23:30
Liefde & Relatie telkens flieft op dezelfde :S
Parlaatje
4 28-09-2002 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.