Oud 20-10-2017, 15:34
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Hoi allemaal
Binnenkort gaan we verhuizen en mijn ouders gaan op de Wi-Fi een timer zetten dat de Wi-Fi elke dag na 20:00 uitgaat. Ik zou zelf graag op zolder 's avonds nog Wi-Fi willen. Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus mijn vraag was hoe ik dat dan moet doen. Wat ik er voor moet hebben en hoeveel dat ongeveer zal gaan kosten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2017, 01:16
Ben Strik
Ben Strik is offline
ik denk eigen router? Heb er niet zoveel verstand tbh
Of (voor mobiel/hotspot) oneindig 4g ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 11:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 12:28
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.
Ze doen dit juist zodat ik een betere nachtrust zou hebben en mijn lichaamscellen kunnen regenereren ofzo. Ik vind het in ieder geval onzin
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 16:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien kun je met ze afspreken dat de wifi uit gaat tegen de tijd dat jij naar bed gaat?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 16:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze doen dit juist zodat ik een betere nachtrust zou hebben en mijn lichaamscellen kunnen regenereren ofzo. Ik vind het in ieder geval onzin
Dus dan blijft wat ik hierboven zeg waar. Bespreek het met ze en probeer ze te overtuigen (waarom denken ze dat, komt het ergens vandaan, vinden ze bijvoorbeeld dat je schoolprestaties er onder lijden? Misschien kun je dan afspraken met ze maken over betere resultaten en daar tegenover hebben staan dat wifi weer aan mag, etc.) of accepteer dat het zo is en vraag later (bijvoorbeeld als je wat ouder bent) weer of het aan mag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 21:01
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Is er geen manier om het ongemerkt zelf te doen? Onderhandelen is geen optie, te vaak geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 21:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niet met de kennis, middelen en toezicht die jij hebt vrees ik. Tenzij je het wachtwoord van je modem / router beheerscherm weet, weet hoe je er op komt en weet hoe je instellingen moet aanpassen en je ouders er verder nooit kijken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Niet met de kennis, middelen en toezicht die jij hebt vrees ik.
Dit is de reden waarom ik respect heb voor mensen die de moeite nemen om te antwoorden op dit soort vragen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 22:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je hebt verstandige ouders.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Je hebt verstandige ouders.
Nee. In tegendeel.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2017, 14:00
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
Dit is de reden waarom ik respect heb voor mensen die de moeite nemen om te antwoorden op dit soort vragen
Citaat:
Nee. In tegendeel.
Wat bedoel je daar dan mee?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2017, 14:34
Verwijderd
Dat ik respect heb voor iemand die de moeite neemt om een vraag te proberen te beantwoorden. Er is niet echt een oplossing voor je probleem namelijk. Technisch zijn die er wel maar je hebt denk ik niet genoeg kennis om het succesvol ten uitvoer te kunnen brengen.

En nee, ik denk niet dat je verstandige ouders hebt. Ik denk dat je beter energie kan steken in communicatie met je kinderen en afspraken maken. Altijd wifi maar mobiel niet mee naar bed bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware wie heeft school wifi
juliank
7 03-01-2017 22:09
Software & Hardware samsung galaxy s 3 wifi probleem.
Verwijderd
4 29-05-2014 18:58
Software & Hardware Wifi (Sony Ericsson Aino)
lucy48
0 14-03-2010 23:02
Software & Hardware [wifi] USB Wifi stick voor vista.
J-roenn
1 16-03-2007 22:23
Software & Hardware Hoe wifi opzetten?
PJ
8 17-08-2003 14:26
Software & Hardware [WiFi] Compatibiliteit tussen verschillende merken?
BlueSkyraider
3 23-04-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.