Oud 20-10-2017, 15:34
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Hoi allemaal
Binnenkort gaan we verhuizen en mijn ouders gaan op de Wi-Fi een timer zetten dat de Wi-Fi elke dag na 20:00 uitgaat. Ik zou zelf graag op zolder 's avonds nog Wi-Fi willen. Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus mijn vraag was hoe ik dat dan moet doen. Wat ik er voor moet hebben en hoeveel dat ongeveer zal gaan kosten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2017, 01:16
Ben Strik
Ben Strik is offline
ik denk eigen router? Heb er niet zoveel verstand tbh
Of (voor mobiel/hotspot) oneindig 4g ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 11:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 12:28
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.
Ze doen dit juist zodat ik een betere nachtrust zou hebben en mijn lichaamscellen kunnen regenereren ofzo. Ik vind het in ieder geval onzin
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 16:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien kun je met ze afspreken dat de wifi uit gaat tegen de tijd dat jij naar bed gaat?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis