Oud 12-10-2018, 14:54
Verwijderd
Likes op de post duh
Advertentie
Oud 12-10-2018, 14:56
Verwijderd
Nou eh, ik ben 't roerend met je eens maar ik vertik het te liken. Straks krijg ik nog meer zwarte piet-shit op m'n feed.
Oud 12-10-2018, 20:21
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Hij doelt op dit.
Ja, dat snap ik. Wat ik bedoel is: Het verbond wordt niet misbruikt door het symbool ervoor ook voor iets anders te gebruiken.
Als ik het symbool voor piraten ook gebruik als waarschuwingsteken bij dodelijke stoffen dan misbruik ik daarmee geen piraten. Ach ja, logica en SGP.
Oud 13-10-2018, 19:19
Verwijderd
Het lijkt wel alsof er geschoten wordt buiten
Oud 13-10-2018, 20:17
Verwijderd
Gewoon terugschieten.
Oud 13-10-2018, 20:18
Verwijderd
Ik vermoed dat de buurman een film kijkt met het volume op hard en het raam open.
Oud 13-10-2018, 20:53
Verwijderd
In dat geval: gewoon terugkijken!
Oud 13-10-2018, 21:11
Verwijderd
Goed idee
Oud 19-10-2018, 13:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hoi! De goede oude tijd
Oud 19-10-2018, 13:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ok een beetje heel erg laat maar ik zie dat je moeder bent geworden, Enilorac! Gefeliciteerd!
Oud 19-10-2018, 14:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hoi! De goede oude tijd
__________________
Forumdownie
Oud 19-10-2018, 14:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik moest mijn wachtwoord resetten omdat ik die niet meer wist!
Oud 19-10-2018, 15:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-10-2018, 17:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hoe gaat het Wolter?
Oud 19-10-2018, 17:31
Verwijderd
Ze hebben zojuist de reanimatie gestaakt.
Oud 19-10-2018, 17:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ze hebben zojuist de reanimatie gestaakt.
????
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-10-2018, 18:04
Verwijderd
WolterB bleef helaas in zijn Alleen een life ban bracht uitkomst.
Oud 19-10-2018, 18:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-10-2018, 18:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoe gaat het Wolter?
Grieperig

Maar verder prima! Samenwonende leven bevalt uitstekend en heb soort van tijd over (vooral in m'n hoofd) nu mijn opleidingen afgerond zijn

Met jou?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-10-2018, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En minder heen en weer reizen. Bevalt het Miekje ook in Zutphen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2018, 09:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Grieperig

Maar verder prima! Samenwonende leven bevalt uitstekend en heb soort van tijd over (vooral in m'n hoofd) nu mijn opleidingen afgerond zijn

Met jou?
Ah bah! Heel veel mensen in mijn omgeving zijn grieperig ja. De tijd van het jaar ofzo.

Mooi! Jullie wonen nu samen in Zutphen? En Miekje heeft daar ook een baan? Met mij gaat het goed! Eind maart ben ik afgestudeerd en in dezelfde week begon ik met een grote mensen baan en kregen mijn vriend en ik de sleutel van een appartement. In één klap veranderde mijn leven ofzo. Maar wel super leuk allemaal!
Oud 20-10-2018, 09:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kikaa* Ik heb nog geen baan hier, komt nog wel.

Citaat:
En minder heen en weer reizen. Bevalt het Miekje ook in Zutphen?
Ja hoor!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-10-2018, 09:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
In jouw vakgebied is het denk ik niet heel lastig om aan een baan te komen, of wel?
Oud 20-10-2018, 10:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nee, klopt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-10-2018, 10:52
Verwijderd
Haha, blijk ik geen cheapass PCI-e videokaart meer te hebben, nu moet de af te configureren server (!) het maar even doen met een Radeon HD5850 Eens zien of er console-driven mogelijkheden zijn dat ding softwarematig te castreren.
Oud 21-10-2018, 12:57
Verwijderd
Wat wil je eraan castreren?
Oud 21-10-2018, 13:29
Verwijderd
Stroomverbruik!
Oud 21-10-2018, 14:19
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat wil je eraan castreren?
Casteren!?
__________________
Forumdownie
Oud 22-10-2018, 16:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
One reason why you're seeing this ad is that Orde van Vrijmetselaren wants to reach people interested in Philosophy, based on activity such as liking Pages or clicking on ads.
There may be other reasons why you're seeing this ad, including that Orde van Vrijmetselaren wants to reach people aged 35 and older who live near Utrecht, Utrecht. This is information based on your Facebook profile and where you've connected to the Internet.

Dus ik ben getarget omdat ik een oude lul aan het worden ben
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-10-2018, 19:20
Verwijderd
Hahahahahaha, Carn denkt dat hij daar nog in moet groeien
Oud 26-10-2018, 21:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Baby Sphengic geboren bij pinguïnhomostel in Sydney - https://nos.nl/l/2256532

Ahw
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-10-2018, 14:15
Verwijderd
Wow, wat is Interstellar een goede film.
Oud 28-10-2018, 14:31
Verwijderd
Vind je? Ik snap hem dan schijnbaar niet ofzo.
Oud 28-10-2018, 14:46
Verwijderd
Er valt niet zoveel aan niet te snappen, denk ik, afgezien van dimensionale concepten. Maar wat vond je er dan niet tof aan? Ik was ernstig onder de indruk onder de weergave van zwarte gaten, event horizon, etcetera. Temeer ook omdat het gebaseerd is op recente modellen/theorieën. Ja, natuurlijk dichterlijke vrijheden en assumptions, I get that.
Oud 28-10-2018, 14:56
Verwijderd
Ik ga hem nog een keer kijken en als ik hem dan wel helemaal afkrijg dan zal ik er nog eens iets over zeggen.
Oud 28-10-2018, 15:40
Verwijderd
Ik vond interstellar echt megagaaf
Oud 29-10-2018, 12:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Die soundtrack luister ik ook nog regelmatig
__________________
Forumdownie
Oud 29-10-2018, 13:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk dichterlijke vrijheden en assumptions, I get that.
Geinig is dat Kip Thorne (de adviseur tijdens de film) dit ook met koeienletters benadrukt in 'The Science of Interstellar'. Zo van, "Sure, om het visueel wat interessanter te maken hebben we X uitgebeeld als Y, maar het idee erachter is gewoon correct zover wij nu weten". Leuk boek, ook prima te volgen voor de niet-natuurkundig-onderlegde leek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-10-2018, 13:50
Verwijderd
Tunahan Kuzu, best bizar: in augustus (ja ik heb het opgezocht!) hadden we het er nog over dat de duidelijke superioriteit van Verstappen tov Ricciardo zicht nog niet uitbetaalde in een verschil in WK punten. In de zeven races sindsdien; Verstappen 101 punten, Ricciardo 28 punten...

Nou heeft Ric ook wel fenomenaal veel pech opeens.
Oud 29-10-2018, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Tunahan Kuzu, best bizar: in augustus (ja ik heb het opgezocht!) hadden we het er nog over dat de duidelijke superioriteit van Verstappen tov Ricciardo zicht nog niet uitbetaalde in een verschil in WK punten. In de zeven races sindsdien; Verstappen 101 punten, Ricciardo 28 punten...

Nou heeft Ric ook wel fenomenaal veel pech opeens.
Ja, het is een ontiegelijke kutperiode voor Ricciardo waardoor het geflatteerd is. Neemt echter niet weg dat Verstappen nog steeds structureel sneller is qua race pace én kwalificaties (van de 18 races heeft Verstappen 13x beter gekwalificeerd).

Waar ik mij dan ook wel aan stoor is dat niemand (als in: het klootjesvolk) aan komt kakken met commentaar in de geest van "misschien rijdt Ricciardo wel te hard in zijn auto en moet hij nog leren omgaan met motoren"-- commentaar dat A. natuurlijk volstrekt kolderiek is en B. Verstappen wél om z'n oren had gekregen had hij aan de verkeerde kant van het dubbeltje gezeten.
Oud 29-10-2018, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is een ontiegelijke kutperiode voor Ricciardo waardoor het geflatteerd is. Neemt echter niet weg dat Verstappen nog steeds structureel sneller is qua race pace én kwalificaties (van de 18 races heeft Verstappen 13x beter gekwalificeerd).
Dat is Verstappen zeker. Was wel benieuwd hoé geflateerd precies; ff alle races met RicCrash sindsdien langsgegaan.

België is lastig in te schatten op welke plaats hij geëindigd zou zijn. De massale crash in het begin, uiteindelijk ook mede oorzaak (?) van uitvallen Ricciardo, had veel invloed. Zou me niets verbazen als hij sowieso niet veel verder dan P8 was gekomen zonder die crash maar laat ik vriendelijk zijn en P6 er van maken.

Italië denk ik dat er ook niet meer dan P6 in zat.

USA lag hij 4e voor Verstappen die uiteindelijk 2e werd. Moeilijk te zeggen, maar voor het gemak P2. En let wel: Verstappen dus een plaatsje lager.

Mexico, geen idee of hij P2 had gehouden, maar P3 toch minimaal. Wederom om lief te zijn P2.

Maximaal 42 punten dus gemist door uitvalbeurten, en geen van deze uitvalbeurten was ogenschijnlijk de schuld van Ricciardo.

Verstappen zou dan 3 punten minder gehaald hebben.

Dus geschoond hiervoor, sinds de zomerstop:

Ricciardo 70 punten, Verstappen 98. Nog steeds een fors gat van 28 punten.

Laatst gewijzigd op 29-10-2018 om 16:11. Reden: ik kan niet rekenen
Oud 29-10-2018, 16:14
Verwijderd
Oh, en ja, was het Verstappen gebeurd dan waren de vergelijkingen met vader Jos, grindbakkoning*, niet van de lucht geweest. Wat is die reflex dat mensen op zich graag zo iemand (Max danwel Jos) succesvol zien zijn, maar zodra dat niet gebeurd, het andere uiterste kiezen en doen alsof hij een prutser is?

*niet mijn mening uiteraard, Jos Verstappen was overduidelijk één van de beste F1 coureurs van zijn tijd, maar had waardeloos materiaal. Maar hoe veel mensen nu nog beginnen te lachen als ze aan Jos denken...Helpt natuurlijk niet dat het een patjepeeër met losse handjes is.
Oud 29-10-2018, 18:20
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hij was wel vaardig in inhalen en hartstikke goed in de regen, maar of hij nou een van de beste coureurs van zijn tijd was vraag ik me af reed hij zoveel beter dan zijn teamgenoten?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 29-10-2018, 21:05
Verwijderd
Ik overdrijf uiteraard maar de hoon die Jos vaak krijgt in Nederland is echt onterecht, zeker in zijn laatste jaren juist uitstekende coureur die wel degelijk toen structureel beter was dan teamgenoten als Rosset en De La Rosa. Maar reed in complete rommelwagens waar hij de keuze had tussen rustig aan doen met 60% kans op uitrijden rit maar wel vier rondjes achter de rest of op t randje racen met nog maar 30% kans op uitrijden.

Jammer dat hij in zijn latere jaren nooit de kans heeft gekregen in een competitieve auto. Niet eens kampioensniveau maar middenmoot destijds, Jordan of zo.
Oud 29-10-2018, 23:29
Verwijderd
Citaat:
hij was wel vaardig in inhalen en hartstikke goed in de regen, maar of hij nou een van de beste coureurs van zijn tijd was vraag ik me af reed hij zoveel beter dan zijn teamgenoten?
Over het algemeen zijn de groten, de écht groten, der aarde regenrijders. In de eerste plaats vanwege de skills en het vertrouwen, tweede plaats nauwelijks afhankelijk van materiaalverschil. Zijn track record grossiert in DNF, maar het gros daar van is echt te wijten aan materiaal. Bij Stewart mocht-ie invallen, kwam naast Barrichello te rijden en dat was stuivertje-wissel wat betreft kwalificatie. Barrichello bleek later goed genoeg als bitch van Schumacher.

Laatst gewijzigd op 29-10-2018 om 23:37.
Oud 30-10-2018, 08:57
Verwijderd
Echte breekpunt in zijn carrière was natuurlijk overlijden van Harvey Postlethwaite. Verstappen was Honda-tester en zou in 2000 eerste rijder worden in een competitieve Honda-wagen tot Postlethwaite onverwachts overleed. Ontzettende pech voor Verstappen, want hij had met zijn ervaring op dat moment én eindelijk een snelle en betrouwbare wagen kunnen laten zien wat hij waard was. Helaas mocht het niet zo zijn en was hij gedwongen in de trabantjes van Arrows plaats te nemen.
Oud 30-10-2018, 10:15
Verwijderd
Het is wel gaaf om te lezen hoe lyrisch men in het buitenland is over Max Verstappen en z'n skills -- overigens maakt het voor mij niet veel uit of Verstappen nou Nederlander is of niet; het is objectief gezien gewoon een waanzinnig goede coureur:

"It’s a reputation that he has justly earned merely by the measure of his incredible drive in Brazil last year where he made almost every other driver look like complete noobs, taking lines that no one took and finding grip in the most unconventional of places. His performance was very reminiscent of the greatest Wet Weather Driver that the sport has seen i.e. Ayrton Senna." - EssentiallySport.com
Oud 30-10-2018, 10:52
Verwijderd
Zijn jullie nou nog niet klaargekomen, wat duurt die paringsdans lang bij eféénofielen.
Oud 30-10-2018, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie nou nog niet klaargekomen, wat duurt die paringsdans lang bij eféénofielen.
13 oktober 2019 pas, als Max in Japan de wereldtitel veiligstelt. En vader Jos in zijn plaats de laatste vier races mag rijden.
Oud 30-10-2018, 12:08
Verwijderd
Spoorwegseksuelen hebben echt maar één stoomtrein nodig om die boxer vol te hoesten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.