Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2003, 14:38
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
het is nu al meer dan een half jaar uit, maar ik blijf nog steeds jaoers op me ex
Hij heeft nu een neiuwe vriendin, en als ik dan hoor dat ze misschien gaan verloven, en hij tegen iedereen zegt dat zij de ware is voor hem, wordt ik verschrikkeijk jaloers, dan krijg ik zo'n steek in me maag...omdat hij dat namelijk nooit over mij zei dat ik de ware was, en ik noit een ring van hem heb gekregen en hij niet wou verloven...hij gaf mij ook nooit een compliment en haar nu allemaal wel, ik vind het zo gemeen..

Het stomme is ik had hem terug kunnen krijgen...maart ik heb met me stomme kop nee gezegt, omdat hij dingen deed die ik niet leuk vond hij flirte bijv veel, en ik was veel te bang dat hij dat weer zou doen als ik hem terug zou nemen, en ik wist nou niet of ik nou moest geloven van hem dat ie veranderd was, hij zei dat wel toen ie me terug wou, maarjah dat weet je dan toch nooit zeker of ie veranderd was , bedoel een ex terug nemen is altijd onzekerheid

ik heb nou wel ene vriend maar ik wordt nog stees jaloers en voel me zo verdrietig als ik deze doingen dan hoor van hem of van vrienden,,
Het was me eerste vriendje enzo en ik heb spijt dat ik met hem naar bed ben geweest aan de ene kant omdat het me zoveel pijn doet dit nu allemaal te horen...


ik hoop dat iemand misschien mij kan helpen want ik zit er al een half jaar mee en dat vidn ik niet normaal

bedankt
veel liefs yvie
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...

Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2003, 14:40
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:07
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik denk dat je je een beetje te veel druk maakt...maar ik geloof dat je dat zelf ook wel vind.
Ben je dan niet blij met je huidige vriend? Als ik jou was zou ik mn aandacht vooral op hem richten en niet op je ex, hij is je toch niet waard als hij zoveel met anderen flirtte...Denk aan zijn slechte kanten en bedenk dat het maar beter is zo. Probeer minder aan hem te denken door leuke dingen te gaan doen enzo. Tja ik weet het ook niet...het heeft waarschijnlijk gewoon wat tijd nodig. Hij heeft je erg gekwetst geloof ik, maar dat kan gebeuren en je komt er heus wel over heen. Wees blij met je huidge vriend zou ik zeggen

*ik weet niet of je hier wat aan hebt hoor *

Groetjes Nina
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 20:03
Thomas
Thomas is offline
Maak je niet druk, gaat over. Zoek een vriendje.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 18:45
Verwijderd
dit komt over alsof je niet jaloers op je ex bent, wat zowiezo niet logisch zou zijn, maar op zijn nieuwe vriendin

als hij tegen haar zo anders is dan tegen jou, dan zal zij wel beter bij hem passen...
en je hebt toch een nieuwe vriend? past die dan niet ook beter bij jou dan hij deed?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.