Oud 29-07-2004, 19:03
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 29-07-2004 @ 19:17 :
@ Tom Violence : niet iedereen is fotografie-studentje...
(en gelukkig is ook niet iedereen zo arrogant (als je over komt))
wat heeft dat er mee te maken? en waarom ben ik nou weer arrogant? ik kijk 10 keer zo kritisch naar mijn eigen foto's dan naar de foto's van anderen. bespaar me je vooroordelen.

en ja ik zeg wat ik vind, als mensen zich persoonlijk aangevallen voelen dan is dat jammer want dat is niet nodig. kritiek maakt je sterker, mensen die constant je reet likken niet. ik wil geen vriendjes maken, ik wil dat mensen hun grenzen verleggen.

foto's kunnen je wel of niet aanspreken, maar toch is het mogelijk om binnen bepaalde standaarden een zo goed als objectief oordeel te geven. je kan het jezelf heel simpel maken; kijken of er een sfeer in het beeld is wat je aanspreekt of niet, kijken of er uberhaupt een sfeer is, en als je je een béétje verdiept in fotografie kan je ook bepalen of iets een 13 in een dozijn foto is of niet.

en over jouw foto: ik vind juist dat het jongetje scherp had moeten zijn en de achtergrond niet. de compositie vind ik wel okee, de afsnijding niet.
__________________
sup birdie.
Advertentie
Oud 29-07-2004, 20:37
Verwijderd
De meest cliché foto ooit gemaakt (op de ondergaande zon na misschien). Totaal pretentieloos. Puur uit verveling. Ook meer om met mijn digicam te spelen dan om daadwerkelijk te fotograferen.
De maan...[445 KB]
Oud 30-07-2004, 00:23
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
hehe
zoiets kan je net zo goed in PS maken
__________________
sup birdie.
Oud 30-07-2004, 00:42
Verwijderd
mijn dikke (slaperige) fotomodelletjes










helaas zijn ze een beetje overbelicht
Oud 30-07-2004, 16:43
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 29-07-2004 @ 19:50 :
Ja smaken verschillen , maar als je hier zo topic doorkijkt
hebben sommige foto's helemaal niks met art te maken.
en daar gaat het hier over. Zeg niet dat mijn foto's geweldig ziijn , maar ze horen hier wel thuis. En nee commentaar is niet erg . Is alleen maar goed.
mee eens, met commentaar is niks mis en met kontenlikkerij wel idd, maar..

Tom Violence zegt "de eerste goede foto in deze topic" en aangezien er naar mijn mening toch wel wat foto's zijn geweest van vergelijkbare kwaliteit (en dan bedoel ik niet per se die van mij maar bijv. die van Danny) ben ik benieuwd waarom ze dit vindt..

@Mortischa: vet! (blijven die beesten gewoon zo zitten?)
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Oud 30-07-2004, 17:13
®Observer
Avatar van ®Observer
®Observer is offline
Wat een ongelooflijk lieve ratjes
__________________
http://www.robwiltekenen.nl
Oud 30-07-2004, 18:42
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 30-07-2004 @ 17:43 :
Tom Violence zegt "de eerste goede foto in deze topic" en aangezien er naar mijn mening toch wel wat foto's zijn geweest van vergelijkbare kwaliteit (en dan bedoel ik niet per se die van mij maar bijv. die van Danny) ben ik benieuwd waarom ze dit vindt..
Ik vind het een goede foto omdat het een heel mooi plaatje is. Het zou zo in een tijdschrift kunnen, vind ik. Bij andere foto's vind ik dat niet. Tuin, huisdier en vakantie kiekjes overheersen hier een beetje en daar kan ik niet warm of koud van worden.

Die ratjes vind ik wel heel cute enzo, maar fotografisch niet zo interessant.
__________________
sup birdie.
Oud 04-08-2004, 13:33
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Goed, ik heb hier totaal geen ervaring in, maar vond dit wel een mooie foto.



Grtjs.
__________________
You went to a better place, but they stole you away from me...
Oud 04-08-2004, 17:14
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
ja ziet er relekst uit!
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Oud 04-08-2004, 17:57
Wenomic
Wenomic is offline
Ach kom op zeg, sommige foto's hoeven niet eens zo mooi te zijn. Als ze toch leuk zijn. Niet iedereen maakt hier foto's omdat ze er beter in willen worden. Niet zo zeuren mensen Gewoon genieten. Net zoals mijn troep Nee fotografie is niet echt mijn ding. Ik houd het meer op tekenen. Maar af en toe foto's maken is leuk.


Oud 04-08-2004, 19:30
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 04-08-2004 @ 18:57 :
Ach kom op zeg, sommige foto's hoeven niet eens zo mooi te zijn. Als ze toch leuk zijn.
Dat is natuurlijk persoonlijk, en of ze leuk zijn blijft subjectief. Maar goed, dit topic is gemaakt voor dit soort kiekjes, dus ik zal verder mijn mond houden.
__________________
sup birdie.
Oud 06-08-2004, 20:52
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
ooh gaaf, een verzameltopic. Daar wil ik wel een bijdrage in doen. Hier zijn een paar van de laatste tijd van mijn eigen hand/camera.

edit: het forum past het formaat aan... wat niet echt ten goede is. Fullview is dus echt het best.

#1:


#2:


#3:


#4:


#5:


En nog een paar Infrarood-foto's:
#6:


#7:


#8:


#9:


#10:


@Wenomic: Moooi hoor! Als je op die 2e de weerspiegeling er helemaal op had staan was het helemaal een topper geweest. Helemaal niet slecht!

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 20:55.
Oud 06-08-2004, 22:30
Expanium
Avatar van Expanium
Expanium is offline
Citaat:
Soron schreef op 06-08-2004 @ 21:52 :
ooh gaaf, een verzameltopic. Daar wil ik wel een bijdrage in doen. Hier zijn een paar van de laatste tijd van mijn eigen hand/camera.

edit: het forum past het formaat aan... wat niet echt ten goede is. Fullview is dus echt het best.

#1:
[afbeelding]

#2:
[afbeelding]

#3:
[afbeelding]

#4:
[afbeelding]

#5:
[afbeelding]

En nog een paar Infrarood-foto's:
#6:
[afbeelding]

#7:
[afbeelding]

#8:
[afbeelding]

#9:
[afbeelding]

#10:
[afbeelding]

@Wenomic: Moooi hoor! Als je op die 2e de weerspiegeling er helemaal op had staan was het helemaal een topper geweest. Helemaal niet slecht!
mooie serie, vooral met betrekking tot de "bewerkte" foto's met het hoge zwart-wit contrast maar toch die geringe kleurinbreng. Mooie sfeerbeelden en uitermate geslaagde composities.
Oud 07-08-2004, 11:46
Verwijderd

haha
Oud 07-08-2004, 12:00
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Soron schreef op 06-08-2004 @ 21:52 :
ooh gaaf, een verzameltopic. Daar wil ik wel een bijdrage in doen. Hier zijn een paar van de laatste tijd van mijn eigen hand/camera.

edit: het forum past het formaat aan... wat niet echt ten goede is. Fullview is dus echt het best.

#1:
[afbeelding]

#2:
[afbeelding]

#3:
[afbeelding]

#4:
[afbeelding]

#5:
[afbeelding]

En nog een paar Infrarood-foto's:
#6:
[afbeelding]

#7:
[afbeelding]

#8:
[afbeelding]

#9:
[afbeelding]

#10:
[afbeelding]

@Wenomic: Moooi hoor! Als je op die 2e de weerspiegeling er helemaal op had staan was het helemaal een topper geweest. Helemaal niet slecht!
#8 is echt gaaf....maar die kaders, brrr
Oud 07-08-2004, 14:04
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Expanium schreef op 06-08-2004 @ 23:30 :
mooie serie, vooral met betrekking tot de "bewerkte" foto's met het hoge zwart-wit contrast maar toch die geringe kleurinbreng. Mooie sfeerbeelden en uitermate geslaagde composities.
Dank je... trouwens.. dat zijn geen "bewerkte foto's". Ik heb ze enkel even naar zwart-wit overgezet. Die foto's komen verder zo uit mn camera. Niks geen zware bewerking dus .


Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 07-08-2004 @ 13:00 :
#8 is echt gaaf....maar die kaders, brrr
Nooit gehoord van een passe-partout? Dat gezeur over kaders hier altijd zeg.... alsof er hier een fobie heerst

tnx anyway .
Oud 07-08-2004, 18:35
Teun
Teun is offline
Citaat:
roelien schreef op 07-08-2004 @ 12:46 :
[afbeelding]
haha
Je broer?
Oud 07-08-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 07-08-2004 @ 19:35 :
Je broer?
ja
Oud 08-08-2004, 22:05
Verwijderd






Oud 08-08-2004, 23:37
Verwijderd
Oud 09-08-2004, 16:09
Verwijderd
Oud 10-08-2004, 12:40
Verwijderd
Oud 10-08-2004, 18:59
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline


[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0TgAjY7oYouyjgfbMSdPO8nMukWjn1sKXHiGaJHk9zv3O4Mit2phroynSr56gnCf1e57pw Rsg*PbeEDSBwKyUTqLHlydnLk3CdL*qz6mru8U0bXaFA9cHOg/diksmuide029kop.jpg?dc=4675484281170378795[/IMG]



[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDVArIWFlRcvC1OYaz6AGNpJh89ZIWf*lsRfj9kzDeATfWD0iPzJrT8JvZw18uTkC5WW rHTNuVbK4rzauM7O2SiC3WtJPX9ofrm!X5Q25m27Qsyd8dfNw/miet89kop2.jpg?dc=4675484281190289945[/IMG]



[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCrF4oVfQCQgGoJdTt4RT7h0cs1lMc4Y8n7*cLky1T6!gDwZ60P3oa7zFcpgpy6yss1j x7070g!5CMToaqZdmk*1cng4w*1k6hCwZZaBB0/Oo84kop.jpg?dc=4675484281259290981[/IMG]


mss doen zet nu wel eens
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-08-2004, 19:00
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
haha of niet natuurlijk
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-08-2004, 20:04
STP
Avatar van STP
STP is offline
ik ben hier al een hele tijd niet geweest dus effe een paar tegelijk:


M'n neefje Ronald op de pole-position tijdens de Rizla Racing Day op het TT-circuit in Assen (waar hij overigens ook kampioen werd!)


M'n vriendin in Zweden


M'n hond, Tess aan 't strand


een kleine collage van wat mensen tijdens 't uitgaan
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 10-08-2004, 20:27
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ga ook eens foto's posten. Reacties zijn welkom
(hoop dat het lukt en sorry als ze wat groot uitvallen)



Montpellier 2003



Montpellier 2003 Place de la Comedie



Athene 2003



Athene 2003
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Oud 11-08-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 10-08-2004 @ 13:40 :
[afbeelding]
vet
Oud 11-08-2004, 18:13
Verwijderd
Dank
Oud 11-08-2004, 19:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 10-08-2004 @ 13:40 :
[afbeelding]
Die vind ik wel mooi.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 11-08-2004, 19:49
Rabbit_Soup
Avatar van Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 10-08-2004 @ 13:40 :
[afbeelding]
Tof

Thema is prostitutie oid?
Oud 11-08-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 11-08-2004 @ 20:49 :
Tof

Thema is prostitutie oid?
Nee
Oud 11-08-2004, 20:36
Rabbit_Soup
Avatar van Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 11-08-2004 @ 21:19 :
Nee
ah i see, sorry als ik je beledigd hebt ik bedoelde het niet zo.
Oud 15-08-2004, 13:56
Verwijderd
Oud 15-08-2004, 20:45
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 20-07-2004 @ 09:25 :
[afbeelding]

wow, dat was vet ja, ik zat op mn dakterras toen die stortbuien (zaterdag?) overkwamen.. echt schitterend, snel overtrekkende donkere blauwgrijze wolken met aan de ene kant van de hemel nog blauwe lucht en aan de andere kant zwarte... zon door de wolken heen, waardoor je de textuur goed kon zien en regenhozen helaas geen camera bij de hand =(
heej daarvan heb ik ook een foto en ik was nog wel op de vinkeveense plassen niet dat deze foto hier thuishoort maar toch
klik
__________________
my life is music and music is life
Oud 15-08-2004, 21:05
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Irrrma schreef op 15-08-2004 @ 14:56 :
[afbeelding]
sfeertje
misschien iets te weinig scherpte though. en de compositie kon iets beter omdat je aan de rechterkant meer muur hebt zeg maar. maar dat is niet echt storend.
__________________
sup birdie.
Oud 16-08-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 15-08-2004 @ 22:05 :
sfeertje
misschien iets te weinig scherpte though. en de compositie kon iets beter omdat je aan de rechterkant meer muur hebt zeg maar. maar dat is niet echt storend.
Uhmuhm.
Die onscherpte baalde ik ook al van.
Daarom de voorliggende steentjes maar wat aangescherpt.
Dat gaf nog een redelijk resultaat.
Oud 16-08-2004, 20:18
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Nieuwe cam! Hell yeah! ff wat testjes van gister:











Kut.. allemaal net te groot voor de layout
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 17-08-2004, 08:32
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline


it's @ll @bout moi
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 17-08-2004, 10:17
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 16-08-2004 @ 21:18 :
Nieuwe cam! Hell yeah! ff wat testjes van gister:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kut.. allemaal net te groot voor de layout
Sorry hoor maar dit gaat echt helemaal nergens over! Ik zie helemaal niks knaps/artistieks/moois/bijzonders aan deze foto's! Behalve dan die van de liggende kat, die vind ik wel wat hebben. Maar zoals die auto-foto en dan zeker die spiegelingen erin vind ik gewoon lachwekkend.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Oud 17-08-2004, 13:47
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 17-08-2004 @ 11:17 :
Sorry hoor maar dit gaat echt helemaal nergens over! Ik zie helemaal niks knaps/artistieks/moois/bijzonders aan deze foto's! Behalve dan die van de liggende kat, die vind ik wel wat hebben. Maar zoals die auto-foto en dan zeker die spiegelingen erin vind ik gewoon lachwekkend.
TESTJES
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 17-08-2004, 14:12
Dave Rhubarb
Avatar van Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
't zal wel aan mijn deels oost-indisch-blind/doof zijnde liggen. maar 't valt me op dat er veel minder foto's zijn van mensen, dan van gebouwen/planten etc. Mijn vraag is waarom, ik heb en zal waarschijnlijk nooit het nut inzien van gebouwen(vooral) fotograferen. Als ik een foto maak wil een gevoel vastleggen wat veel fijner en ook makkelijker is door middel van een foto van een bestaande uitdrukking ( ofzo) van een mens. Als ik hier foto's zie van gebouwen word vaak de sfeer/gevoel weerlegt doormiddel van licht..Een donker station's gebouw krijgt een andere sfeer//gevoel dan hetzelde gebouw bij licht. Bij mensen is dat niet, daar staat het vast..

MAargoed op het moraal ff uit te breiden. Wat is de bedoeling van fotografie van gebouwen?, wat wilt men ermee berijken?
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet.
Oud 17-08-2004, 14:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline












Nepal en Tibet 2004

Oud 17-08-2004, 14:39
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 17-08-2004 @ 11:17 :
Sorry hoor maar dit gaat echt helemaal nergens over! Ik zie helemaal niks knaps/artistieks/moois/bijzonders aan deze foto's! Behalve dan die van de liggende kat, die vind ik wel wat hebben. Maar zoals die auto-foto en dan zeker die spiegelingen erin vind ik gewoon lachwekkend.
whahahaha, heb je dit topic eens doorgekeken?
En idd.. TESTJES... lachwekkend...
Nogmaals maar weer... waar-de-fuck-om lezen mensen nooit eerst een post voordat ze gaan piepen, wek je alleen maar irritatie op...

Edit: hier nog maar wat ON-artistieke lachewekkende niet knappe foto's (KORTOM foto's die ik ontopic, 't laatst gemaakt heb, vandaag in le zoo 'Burgers Zoo' in Arnhem..)






Door glas:
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 14:48.
Oud 17-08-2004, 16:31
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
vakantie, italie 2004







zooooo
Oud 17-08-2004, 17:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline


Gemaakt in Noorwegen.

Ik snap nou alleen niet waarom sommige mensen zo zeuren over foto's van anderen. Hier staat toch: "POST JE LAATSTE GEMAAKTE FOTO'S'. Nou, dat doen de meeste hier. Ze proberen het en verwachten misschien wel kritiek of tips, maar niet van die dingen: 'Nuh, stomme foto. Geen zak aan.'

Ik ben ook niet zo goed in mooie foto's maken, maar als ik een situatie zie die ik heel mooi vind maak ik er toch een foto van. Ik probeer het.
Oud 17-08-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 17-08-2004 @ 11:17 :
Sorry hoor maar dit gaat echt helemaal nergens over! Ik zie helemaal niks knaps/artistieks/moois/bijzonders aan deze foto's!
die van jou hebben allemaal wel iets knaps/artistieks/moois/bijzonders
Oud 17-08-2004, 19:09
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 17-08-2004 @ 15:39 :
whahahaha, heb je dit topic eens doorgekeken?
En idd.. TESTJES... lachwekkend...
Nogmaals maar weer... waar-de-fuck-om lezen mensen nooit eerst een post voordat ze gaan piepen, wek je alleen maar irritatie op...

ohja hoor het zijn testjes dus mogen het nutteloze foto's zijn (alsof ik niet had gelezen dat het testjes waren, maar ik dacht niet "oh wat een kutfoto's maar ach het zijn testjes" als je je foto's zelf ook maar testjes vindt waarom plaats je ze dan?) (die burgers zoo foto's vind ik al wat beter)

@roelien: (aangezien er geen rolleyes bijstaan zal je het niet sarcastisch bedoelt hebben dus,) dankje!
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Oud 17-08-2004, 19:24
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 17-08-2004 @ 20:09 :
ohja hoor het zijn testjes dus mogen het nutteloze foto's zijn (alsof ik niet had gelezen dat het testjes waren, maar ik dacht niet "oh wat een kutfoto's maar ach het zijn testjes" als je je foto's zelf ook maar testjes vindt waarom plaats je ze dan?) (die burgers zoo foto's vind ik al wat beter)

@roelien: (aangezien er geen rolleyes bijstaan zal je het niet sarcastisch bedoelt hebben dus,) dankje!
Lieve schat waar heb je 't over.. Je post hier toch ook trampolinende kids?? Wtf was je bedoeling daarvan dan...
Dit topic gaat niet over artistieke foto's, 't gaat om 'Plaats je laatst gemaakte foto's' ik ben gewoon ontopic doos, toevallig waren dit mijn laatst gemaakte foto's, 't waren testjes, maar de naam van het topic forceerde mij ze toch te posten..
Waarom probeer je mij te dissen als meer dan de helft van de foto's in dit topic (sorry jongens) net zo min ergens over gaan en nog onscherp en slecht van kleur/contrast zijn ook?
Donder op zeg...
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 17-08-2004, 19:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 17-08-2004 @ 20:24 :
Lieve schat waar heb je 't over.. Je post hier toch ook trampolinende kids?? Wtf was je bedoeling daarvan dan...
Dit topic gaat niet over artistieke foto's, 't gaat om 'Plaats je laatst gemaakte foto's' ik ben gewoon ontopic doos, toevallig waren dit mijn laatst gemaakte foto's, 't waren testjes, maar de naam van het topic forceerde mij ze toch te posten..
Waarom probeer je mij te dissen als meer dan de helft van de foto's in dit topic (sorry jongens) net zo min ergens over gaan en nog onscherp en slecht van kleur/contrast zijn ook?
Donder op zeg...
Amen.

Ben het met je eens...
Oud 17-08-2004, 19:58
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 17-08-2004 @ 20:24 :
Lieve schat waar heb je 't over.. Je post hier toch ook trampolinende kids?? Wtf was je bedoeling daarvan dan...
Dit topic gaat niet over artistieke foto's, 't gaat om 'Plaats je laatst gemaakte foto's' ik ben gewoon ontopic doos, toevallig waren dit mijn laatst gemaakte foto's, 't waren testjes, maar de naam van het topic forceerde mij ze toch te posten..
Waarom probeer je mij te dissen als meer dan de helft van de foto's in dit topic (sorry jongens) net zo min ergens over gaan en nog onscherp en slecht van kleur/contrast zijn ook?
Donder op zeg...
ik vond mijn trampolinende kids gewoon wat bijzonderder dan jouw foto's, mag ik een mening hebben?! en aangezien het toch het subforum artistiek is nam ik aan dat met laatstgenomen foto's wel een beetje bijzondere foto's bedoeld worden (en idd je bent niet de enige met foto's waar ik niet van ga juichen)
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer [fototopic] Trein fototopic...
TheRedArrow
239 07-03-2006 16:19
ARTistiek [ Centraal Fototopic ] #2
Verwijderd
500 16-08-2005 06:32
ARTistiek [ Centraal Fototopic ]
Verwijderd
500 14-02-2005 22:59
De Kantine Beelden van Istanbul (Turkije)
delapoko
17 06-01-2003 16:16
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad
2 22-03-2001 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.