Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 18:08
aaronmirck
aaronmirck is offline
Vanmiddag werd ik er weer mee geconfronteerd: zo'n arrogante trut, die altijd weet wat beter is. Die vanaf kinds af aan, altijd heeft gekregen wat haar hart(als dat er is) begeerde. Toen ik de eerste worden op papier zette vroeg ze wat het is. In mezelf lachde ik, "dat zijn letters doos". Ik zei echter dat het vanmiddag werd is, niet wetende dat zij het begin van een column over haarzelf zou lezen.
Anyway, ik vraag me altijd af wat die arrogante vrouwen zoeken. Een relatie? Met wat voor soort man? Ach, ik zal er nooit achter komen, maar misschien dat jullie, arrogante vrouwen die columns op internet lezen een idee hebben?

Ze keek mijn kant op. Gelukkig heb ik het handschrift van een dokter, anders had ik gehangen. Ben ik een lul als ik schrijf dat ik haar niet mag?

"Het is maar wat je leuk vind." Er staat vanmiddag werd, ik schrijf columns op internet en die lezen sommige mensen. "Waarom mag ik hem dan niet lezen?" Domme doos, ik bedoel: hij is nog niet af.

Kritiek/commentaar=welkom, als het geargumenteerd is
__________________
So it's immaterial who the puppet is, because the puppet masters remain the same- tom morrello

Laatst gewijzigd op 10-06-2005 om 18:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 18:33
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik vind het te warrig, het staat (vooral het eerste gedeelte) vol met domme (lachde? worden ipv. woorden? vanaf kinds af aan?) fouten en je punctatie laat ook te wensen over.

Nu zul je mij allicht ook een arrogante trut vinden, maar dat kan me dan niets schelen.

Lees je werk eens over voordat je het post.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 19:09
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ten eerste en column is tussen de 400-550 worden, dus dit is géén column.

Daarbuiten je gescheld: arrogante trut, doos, lul, domme doos, arrogante vrouwen.

Met het oog op je vorige 'column' moet je echt een toontje lager gaan zingen wil je een beetje publiek krijgen, maar daar zal jij het argument dat mensen dit lekker lezen vinden wel tegenin brengen en dat ik zeur.

Vanmiddag werd ik er weer mee geconfronteerd: zo'n arrogante trut, die altijd weet wat beter is. die altijd weet wat beter is, zou ik van maken die het altijd beter weet.

Die vanaf kinds af aan, altijd heeft gekregen wat haar hart(als dat er is) Is dit niet een beetje overdreven? Je hebt het hier over iemand die alleen geinteresseerd is in je column, die je duidelijk al niet mag, waar je overigens geen duidelijke reden voor geeft, maar dan zou ze gelijk geen hart hebben? Heeft ze je iets aangedaan ofzo? Of ben jij zo'n engeltje?

"Het is maar wat je leuk vind." Er staat vanmiddag werd, ik schrijf columns op internet en die lezen sommige mensen. "Waarom mag ik hem dan niet lezen?" Domme doos, ik bedoel: hij is nog niet af. Weer een duidelijk einde, nee dus. Je brengt weer totaal geen conclusie, uitsmijter of iets in die trant. Net als bij een betoog is het het beste om één mooie begin- en eindzin te gebruiken waardoor ten eerste je aandacht getrokken wordt en de eindzin moet een mooie conclusie zijn die een beetje in je hoofd kan na blijven zweven.

Anyway, ik vraag me altijd af wat die arrogante vrouwen zoeken. Een relatie? Met wat voor soort man? Ach, ik zal er nooit achter komen, maar misschien dat jullie, arrogante vrouwen die columns op internet lezen een idee hebben? Zijn alle vrouwen arrogant, of doel je hier gewoon op mij met mijn commentaar? En wat heeft het wat arrogante vrouwen zoeken te maken met de rest van je column? Je dwaalt af.

Nah, goed er zijn nog wel honderd dinge meer aan te stippen, maar daar ga ik nu ff niet op in, kijk eerst maar eens naar het bovenstaande.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik snap er helemaal niets van.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 10:27
Verwijderd
Teveel foutjes en te weinig inhoud.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het gaat nergens over en gooi voor de lol je spellingscontrole er eens over heen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 13:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lijst Pim Fortuyn
M-King
86 04-06-2002 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.