Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 14:45
Robotrock
Avatar van Robotrock
Robotrock is offline
Hoi!

Ik ben sinds kort weer lekker vrijgezel (na 3 jaar intensieve relatie) en ben vorige week met een jongen in bed belandt. Dit was heel leuk en gezellig, en hierna hadden wij sms-contact waarin hij duidelijk liet merken mij wel meer te willen zien.
Dus heb ik hem op een date gevraagd, en hij antwoordde met een volmondig 'JA!!'. Nou was de date echt leuk, we hebben samen veel gelachen en er waren geen rare stiltes. Ik had wel een goede zoen verwacht, of tenminste een goede afsluiting van de avond. In plaats daarvan zei hij iets in de trant van: 'nee, morgen school blabla' en gaf me een 'zoentje' op mijn mond en liep gewoon heel snel weg!

ik stond echt hardop te lachen op straat met mijn fiets, er klopte helemaal niks van!
Ook had ik dan tenminste wel een sms-je verwacht dezelfde avond of de volgende dag, maar nee, helemaal niks.

wat denken jullie, vindt ie me nou niet leuk, of wel, speelt hij een spelletje en zal ik dan mee doen door te wachten met iets van me laten horen tot hij de eerste stap zet?!

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2010, 14:48
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Niet alle jongens smsen je meteen dood als ze thuiskomen
Als hij zo'n spelletje speelt, moet je juist niet wachten, dat is niet wat hij wilt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 14:55
Robotrock
Avatar van Robotrock
Robotrock is offline
waarom zou dat niet zijn wat hij wilt? lijkt me toch een stukje spannender, een meisje dat je duidelijk niet perse nodig heeft vs. wanhopig meisje knielend aan je tenen..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
waarom zou dat niet zijn wat hij wilt? lijkt me toch een stukje spannender, een meisje dat je duidelijk niet perse nodig heeft vs. wanhopig meisje knielend aan je tenen..
Ja, maar er zit wel een heel groot grijs gebied tussen iemand helemaal niet nodig hebben en desperate aan iemands voeten liggen. Volgens mij wil iedereen iets daartussenin. Het is gewoon vreemd dat hij na die ONS wel meteen iets van zich laat horen en heel enthousiast ingaat op de date, maar daarna opeens snel wegrent zonder een normale afscheidszoen en niets laat horen.

Hij zou het natuurlijk druk kunnen hebben enzo, maar ik zou er toch niet te lang op gaan zitten wachten. De moeite van een smsje of een keertje bellen is toch niet zó groot? Ik zou het zien als een negatieve hint, maar dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 15:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
O
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 15:17
Robotrock
Avatar van Robotrock
Robotrock is offline
ja lekker neuken natuurlijk!!!! ik heb verdomme 3 jaar samengewoond, nu wil ik ook wel eens plezier maken. DUS ik hoef niet perse te bellen en afspraakjes etc, ik dacht bij voorhand al dat als je na een one night stand een afspraak maakt dat de kans op seks heel groot is. ook zie ik het fenomeen 'fuckbuddy' wel zitten.

ik ben BTW helemaal geen seksmaniac ofzo hoor. het gebeurde gewoon niet met mijn ex en nu ik vrijgezel ben is het er gewoon weer tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 15:20
Robotrock
Avatar van Robotrock
Robotrock is offline
@ siorin, ja inderdaad, ik zie dat ook als negatief. ik heb besloten dat ik er niet meer over na ga denken en hij het maar lekker uitzoekt. zonde van mijn tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 15:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dan sms je hem toch? In dat smsje zet je dat je geen relatie wilt, maar gewoon wat neuken. Gekke jongen als hij daar niet positief op reageert.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 19:40
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Waarom moet hij perse het initiatief nemen? En daarbij, de zenuwen zouden ook zo hun rol hierin kunnen hebben, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 20:49
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
In plaats daarvan zei hij iets in de trant van: 'nee, morgen school blabla' en gaf me een 'zoentje' op mijn mond en liep gewoon heel snel weg!
Apart. Eerst wel seks hebben en dan bij een date net doen of jullie nog niks hebben gehad / gedaan. Waarom vraag je er gewoon niet naar als je die jongen de moeite waard vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Seks op de eerste date
Muchacha
81 09-12-2007 17:49
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Column voor nep-krant
Uziel
2 30-05-2004 12:18
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.