Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2013, 17:08
Mizzard407
Mizzard407 is offline
Hallo,

Ik zit hier al een tijdje mee....
In September werd ik plots verliefd op een meisje dat ik al 6 jaar kende,
We waren met school op bezinning (soort van teambuilding),
ik kreeg die avond haar nummer enzo.
Ik zat aan haar te denken maar durfde niet sturen ookal deed ze opeens veel vriendelijker enzo tegen mij.
Op de volgende excursie in Mechelen hing ze steeds rond mij, ik dacht eerst dat het toeval was, maar ze gaat steeds dichter en dichter bij me staan, op net einde van de dag plakte ze bijna tegen mij.
Op de bus terug naar huis zat ze naast mij en ze zei dat we vaker moesten sturen.
Dat deed ik dan ook, sinds die dag tot een tijdje geleden stuurden we elke dag.
We gingen samen naar fuiven enzo maar ik kreeg haar nooit even alleen...
Na de fuif begon het slecht met me te gaan: Broer die problemen kreeg, ouders die dachten dat ik rookte waardoor ik steeds vlammende ruzie met hen had, raakte een de drugs, en begon heel slechte punten te halen.
Ik heb er met haar is over gesproken en ben zo kunnen stoppen met drugs, maar mijn ouders kwamen via een "vriend" erachter dat ik drugs deed.
Ik ging vanaf dan iedere dag met haar mee na school, heel gezellig enzo, toen vroeg ik het haar voel je iets voor mij?
ze zei ja, maar er is een andere jongen die ze eerst wou afwijzen op een vriendelijke manier.
Ik wou haar uitvragen maar mijn beste vriend zei tegen me 'los eerst je problemen op en vraag haar na de examens uit'
Dat was ik dan ook van plan....
Ondertussen waren we al redelijk close geworden.
Tot op een dag examen Engels... Ik kom op de speelplaats en opeens komen een paar vrienden die me steeds na school samen met haar zien op me af en ze feliciteren me,
ik kon het even niet plaatsen waarom, toen zeiden ze awel ja je hebt toch een relatie met X? Ik antwoorde nee nog niet officieel.
Waarop ze zeiden maar het is officieel het staat op facebook!
Ik checkte men facebook, ik zag niks...
Ze deed wel anders tegen me die dag dus besloot ik later nog eens te checken, maar nu op het acc van vriend en wat ik toen zag kwam aan als een klap...
Heeft een relatie.... (ze had het bericht verborgen voor mij)
Ik wist gewoon dat ik dat niet kon zijn....
Die avond stuurde ik haar en vroeg ik haar om uitleg.
Ze zei dat ze het me het persoonlijk wou zeggen....
Ik wist het die avond niet goed en die avond heb ik met veel vrienden erover gesproken/gechat.
Ze vertelden me dingen over haar, ze zeiden het is een slet blijkbaar.
Vrienden vertelden dit voort aan anderen en tegen maandag werd ze overal (ook op straat) slet genoemt.
Ze heeft me kort geleden heel haar verhaal vertelt...
Ze wou echt met me maar toen kwam ze een andere jongen tegen...
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik haar nooit heb zwartgemaakt, ik heb nooit iets gezegd dat haar zou kunnen kwetsen.
Onlangs nam ik de vroege bus naar school en ik zag haar passeren, ze werd van alle kanten uitgelachen en uitgescholden.
Ze was beginnen wenen, die avond stuurde ze me dat ze echt spijt had van de manier waarop het allemaal is verlopen en dat ze echt helemaal aan de grond zit...
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar ondanks de dingen die gebeurt zijn.
En ik voel me ook zo slecht omwille van het feit dit wellicht ook deels mijn fout is...
Ik stuur haar niet meer en spreek niet meer tegen haar, maar ik kan haar gewoon niet vergeten...
BTW Het meisje in kwestie is een verlegen, lief, mooi, stil en niet echt zo populair.
Ik daarintegen ben aan een opmars bezig, vroeger was wat een stille jongen, maar dat is sinds een jaar of 2 helemaal veranderd en mensen vragen me steeds naar overal mee.
Ik ken dus meisjes genoeg die met me willen en wel cv zijn, maar ik kan maar 1 meisje denken!
Door alle beledigingen heeft ze ook har facebook verwijderd.

Mijn vraag is wat moet ik nu doen?
Ik wil echt niemand anders...

ps bedankt voor de hulp en je tijd om dit helemaal te lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2013, 18:33
Verwijderd
Ik heb het niet helemaal gelezen maar september is ook nogal recent. Shit neemt tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 08:13
Verwijderd
Ik heb het wel even helemaal gelezen en zie dat er sinds september vanalles heeft gespeeld tot bleek dat ze toch iemand anders wou. Maar dat kan nog niet lang geleden zijn gebeurd, dus het is niet zo gek dat je er nog niet overheen bent, dat moet je meer tijd geven.

Verder lees ik dat ze in reactie op haar keuze ze door een aantal mensen gepest wordt en dat jij je daar schuldig over voelt. Heb jij dat opgestookt dan? Zo niet, zeg dat dan tegen haar. Leg uit dat dát nooit je bedoeling was. Niet omdat je dan wel een kans zou maken, want daar zou ik niet op rekenen, maar om het voor zowel jou als haar beter af te sluiten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie In de war, help!
Nounou
6 27-06-2015 17:49
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit aanpakken?!
Løbhje
10 15-12-2014 21:51
Liefde & Relatie Vriendin en haar ex
Different
1 04-06-2014 22:07
Liefde & Relatie Ik voel me alleen
Jason2
34 12-01-2011 22:09
Liefde & Relatie Ik verlang nog steeds
Rockin19
28 15-02-2010 17:56
Liefde & Relatie Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten
Diary of Dreams
23 20-04-2008 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.