Oud 23-01-2019, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Met lijmplankjes ben je strafbaar, Tinus.
Dan moet je het dus stilhouden eah.
Advertentie
Oud 23-01-2019, 20:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Vergif en lijmvallen
Er zijn ook diervriendelijke vallen, kun je ze gewoon weer levend buiten zetten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-01-2019, 20:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ongedierte mag van mij gewoon hartstikke dood
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2019, 20:25
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Er zijn ook diervriendelijke vallen, kun je ze gewoon weer levend buiten zetten
zodat ze de volgende dga weer naar binnen wandelen?
Oud 23-01-2019, 20:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
zodat ze de volgende dga weer naar binnen wandelen?
Dan zet je ze wat verder weg uit, in een park of bos.

Niet alles wat in de weg zit hoeft meteen op een gruwelijke manier afgemaakt te worden.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-01-2019, 20:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als je ze nu buitenzet gaan ze ook dood. Dus wat is humaner?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2019, 20:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wij hebben volgens mij gewoon van die dichtklapvalletjes en dat vind ik eigenlijk wel prima. Ik vang ze zelf ook niet, dat doet de hoofdhuurder
Oud 23-01-2019, 20:39
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Dan zet je ze wat verder weg uit, in een park of bos.

Niet alles wat in de weg zit hoeft meteen op een gruwelijke manier afgemaakt te worden.
true
Oud 23-01-2019, 20:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
@macrador: Waarom gaan ze ook dood, je denkt dat muizen niet tegen kou kunnen? Het is humaner om een dier buiten te zetten dan om het te vergiftigen waardoor ingewanden wegbranden of het in de lijm te zetten waardoor hij ook een langzame pijnlijke dood sterft.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-01-2019, 20:50
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
ik deed iets fout
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht

Laatst gewijzigd op 23-01-2019 om 21:10.
Oud 23-01-2019, 20:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik googlede 'can mice survive the cold' en kreeg dit
Citaat:
But when the weather turns too cold to withstand and their food sources disappear, mice need to find someplace where they can survive until spring.
Heb verder de bron niet echt gecheckt maar als het niet klopt en je hebt een bron geef ik mijn fout toe.

Ik vind het gewoon ongedierte dat bekend staat om ziektes te verspreiden en overlast te veroorzaken. Daardoor ben ik voor de meest effectieve en snelle oplossingen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2019, 22:04
Verwijderd
Ik heb ook altijd geleerd dat muizen die in een huis hebben geleefd, nooir overleven in het wild omdat ze niet snel genoeg zijn en niet gewend zijn om op die manier eten te vinden.
Oud 23-01-2019, 22:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Schieten binnenmuizen niet gewoon ergens anders naar binnen zodra je ze vrijlaat?
Oud 23-01-2019, 22:16
Verwijderd
Jk keek overigens de docu The family I had en nu weet ik niet wat ik moet voelen
Op d'r vijfde werd vader vermoord, moeder werd daar voor aangeklaagd, maar vrij gesproken. Op d'r 17e drugsverslaafd. Op d'r 18e ongepland zwanger van een kerel die haar in de steek liet en later paranoïde schizofrenie mer audiovisuele hallucinaties bleek te hebben. Toen haar zoon negen was weer zwanger, weer niet samen gebleven met vader. Met een zoon van 12 en een dochter van 3 een terugval gehad en weee verslaafd geraakt. Opnieuw afgekickt. Zoon van 13 vermoord z'n zusje van 4. Krijgt de diagnose sociopaat. Echt bizar. Zoon zit nu al 12 jaar vast. Ze hebben wel nog contact. Moeder heeft nog een zoon gekregen. Ik weet niet zo goed en vind het echt bizar wat mensen allemaal doen en kunnen en ervaren en voelen.
Oud 23-01-2019, 22:16
Verwijderd
Zo. Nu ga ik slapen.
Oud 24-01-2019, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook diervriendelijke vallen, kun je ze gewoon weer levend buiten zetten
Dat is ook zoiets; stress door een diervriendelijke val is net zo goed een nare dood én uitzet kan, wanneer niet goed gedaan, tot terugkeer leiden.
Oud 24-01-2019, 08:46
Verwijderd
Ik heb twee terroristen met een geweldig jachtinstinct en ze zijn beiden nog steeds goed in muizen vangen en opeten. Soms laten ze het hoofdje liggen voor mij.
Oud 24-01-2019, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee terroristen met een geweldig jachtinstinct en ze zijn beiden nog steeds goed in muizen vangen en opeten. Soms laten ze het hoofdje liggen voor mij.
Je kunt ook in de situatie zitten waar de muizen gaan zitten waar de terroristen niet bij kunnen komen.. zoals bij ons het geval is. We hebben toegang tot één weinig gebruikte looproute en kunnen nét bij een kiertje komen waar geen val tussen te krijgen is. De katten staan volledig buitenspel.

Dan is het de keuze gif proppen en hopen dat het werkt of een aannemer laten aanrukken om één en ander open te breken. Omdat alles zo mooi en goed afgewerkt is :/
Oud 24-01-2019, 09:42
Verwijderd
Ooit moeten ze erlangs
Oud 24-01-2019, 10:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kun je dat kiertje dan niet gewoon dichtmaken? Of zeg ik nu iets geks?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-01-2019, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Kun je dat kiertje dan niet gewoon dichtmaken? Of zeg ik nu iets geks?
Ja, want ze komen vermoedelijk binnen via buren. Het is een voor ons nagenoeg afgesloten compartiment waar ze in zitten danwel zaten. Maar inmiddels een week niets meer gehoord en er is gif gepakt. Was ook geen voorstander van gif, maar ja. Kon niet echt anders, de klassieke muizenvallen bleven leeg (op de amper gebruikte looproute).
Oud 24-01-2019, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ooit moeten ze erlangs
Nee.
Oud 24-01-2019, 23:15
Verwijderd
Woei, kan schijnbaar zomaar zijn dat Google Chrome gaat breken met adblock-support. Niet dat mij dat boeit, ben al een poos terug naar Firefox/Opera/PiHole waar dat kan en DDG (en nog WIP is transitie naar een dummy-Google account voor Android etc), maar dat kon wel eens een tik zijn voor het mondiale gebruik van Chrome.
Oud 25-01-2019, 00:20
Verwijderd
Ze stonden hier vorige week aan de deur om een slimme meter te plaatsen. Met de mededeling dat ik daar communicatie over heb gehad. Euh, nee, en die wil ik niet en krijg ik niet. Je krijgt gewoon geen toegang tot mijn huis om de meter te vervangen. En je hoeft geen genoegen te nemen met het uitschakelen van de slimme functionaliteit, je kan gewoon totaal weigeren. En ik doe er niet aan mee. Idioterie.
Oud 25-01-2019, 15:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik speel vandaag huisman. De vrouw is werken en ik zit te kuisen op slechte Russian hardbass.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-01-2019, 15:30
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik speel vandaag huisman. De vrouw is werken en ik zit te kuisen op slechte Russian hardbass.
Pleonasme
__________________
Forumdownie
Oud 25-01-2019, 17:43
Verwijderd
Het begint er op te lijken dat we onze katten echt moeten herplaatsen en in vind het zo enorm kut.
Oud 25-01-2019, 18:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Ik durf het niet met mijn astma anders had ik het leuk gevonden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-01-2019, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Het begint er op te lijken dat we onze katten echt moeten herplaatsen en in vind het zo enorm kut.
Hmm. Per wanneer is het een voor hoe lang ook alweer? Mogen ze van jou naar buiten?
Oud 25-01-2019, 18:45
Verwijderd
Zo snel mogelijk, voor ongeveer een jaar en naar buiten liever niet. Zijn ze niet gewend, maar liever naar buiten als herplaatsen.
Oud 25-01-2019, 19:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zo snel mogelijk, voor ongeveer een jaar en naar buiten liever niet. Zijn ze niet gewend, maar liever naar buiten als herplaatsen.
Ik hoor volgende week of ik verhuis. Ik heb op zich niet zoveel met katten, maar mocht de verhuizing doorgaan dan mag je ze wel tijdelijk bij mij onderbrengen totdat je iemand vindt. Huisdieren moeten herplaatsen is echt ontzettend kut
Oud 26-01-2019, 00:58
Verwijderd
Ja daarom heb ik het in eerste instantie niet aangeboden maar vraag ik nu naar details. Het is echt wel een ding maar ik vind dieren weg moeten doen nog veel erger.
Oud 26-01-2019, 01:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Zal ik mijn nick veranderen naar nfs?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-01-2019, 01:28
Verwijderd
Liever niet.
Oud 26-01-2019, 10:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Liever niet.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-01-2019, 20:06
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ja doe
__________________
Forumdownie
Oud 28-01-2019, 20:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Beetje voor iemand die zorgen die groep heeft. Gamen, koken, tas thee brengen en een paar knuffeltjes geven. Best simpel en ze is content met alles
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-01-2019, 20:44
Verwijderd
Ik vond tijdens het inpakken en cd rom met foto's van mijn examenjaar. Awkwardness alom zeg toch maar blij dat k geen 16 meer ben
Oud 29-01-2019, 02:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik sliep begin van de avond een half uurtje op de bank. Nu is mijn ritme weer naar de tiefus en lig ik alweer 4 uur wakker in bed
Oud 29-01-2019, 08:07
Verwijderd
Thoughts & prayers!
Oud 29-01-2019, 08:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik sliep begin van de avond een half uurtje op de bank. Nu is mijn ritme weer naar de tiefus en lig ik alweer 4 uur wakker in bed
Herkenbaar... Vakantie is gevaarlijk voor mij
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-01-2019, 09:13
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Niet herkenbaar, ik ben aan het kleien. Altijd ontspannend
__________________
Forumdownie
Oud 29-01-2019, 09:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was vrijdag in slaap gevallen bij Flikken Maastricht, ging het gisteren even terugkijken maar ik had toch wel veel gemist.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-01-2019, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Thoughts & prayers!
Dit.
Oud 29-01-2019, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Zullen we samen thoughtsen en prayeren dan?
Oud 29-01-2019, 10:38
Verwijderd
OMG Maar dan doen we wel de gordijntjes van de bedstee dicht, kan god ons niet zien!
Oud 29-01-2019, 10:56
Verwijderd
Citaat:
OMG Maar dan doen we wel de gordijntjes van de bedstee dicht, kan god ons niet zien!
OMG een fusion van powerssss!

Oud 29-01-2019, 11:11
Verwijderd
Oud 29-01-2019, 12:05
Verwijderd
Nu KPN van XS4ALL af wil ontstaat er veel ophef; ik verbaas mij een beetje dat "men" KPN met XS4ALL vergelijkt. Het gaat dan met name over activisme, de kundigheid van support desk, en behoorlijke technische ondersteuning voor de wat mindere n00bs die behoefte hebben aan specifieke techniek.

Vanzelfsprekend ben ik het met de nodige vraag- en uitroeptekens eens, maar HALLO KPN is nog steeds lichtjaren beter dan kutzooi als Ziggo/UPC Dus ik denk, als Ziggo-slachtoffer, "frame of reference, guys........"
Oud 29-01-2019, 12:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit al jaren bij Online en best tevreden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.