Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2012, 21:58
melmo
Avatar van melmo
melmo is offline
Hey ik heb 2 vragen,

1. Beïnvloed je eten(of andere dingen) de smaak van sperma?

want de eerste keer toen mijn vriend in mijn mond kwam, kon ik het zonder moeite door slikken, de 2 keren daarna moest ik echt kokhalzen en de rillingen ging over mijn rug!
Toevallig hadden we de laatste 2 keren friet met frikandel op en ik heb dus ooit eens gehoord dat je eten de smaak kan beïnvloeden.

2. Is er een soort techniek ofso waardoor ik het kan door slikken zonder echt te proeven? Of kan ik het misschien beter uitspugen en waar moet ik het dan laten? Wat doen jullie of jullie vriendin?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 22:24
Verwijderd
neus dichthouden
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 22:26
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Eten beïnvloed inderdaad de smaak. Ananas (en ander fruit, maar vooral ananas is bekend) schijnt goed te zijn voor de smaak, spul als sigaretten en bier juist níet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 23:51
klaaaar
klaaaar is offline
1. Ja dat kan.
2. Ik slik het gewoon zo snel mogelijk door. Ik proef alleen een lichte nasmaak, maar dat verminderd wel als ik ff wat eet of drink.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 03:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. Ja.
2. Ik dreig hem eraf te bijten als hij in mijn mond klaarkomt, dat werkt meestal prima.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Eten beïnvloed inderdaad de smaak. Ananas (en ander fruit, maar vooral ananas is bekend) schijnt goed te zijn voor de smaak, spul als sigaretten en bier juist níet.
Aardbeien werken naar het schijnt ook als een dolle. Gewoon fruit in het algemeen zal de smaak zoeter maken, denk ik. Bepaalde groenten, maar vooral vlees, alcohol en sigaretten zijn er vrij slecht voor ja. Gezond eten zal de smaak verbeteren denk ik.

2. Deepthroat
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 16:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
2. Deepthroat
Dat dacht ik stiekem ook al. Al betwijfel ik een beetje wat naarder is. En anders is het misschien een idee om er een glas water/andere vloeistof bij te houden zodat je het snel weg kan spoelen?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 16:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
vraag 1 is al beantwoord door anderen, dus die laat ik voor wat het is.

wat betreft je tweede vraag: je hóeft natuurlijk niet te slikken als je het vies vindt he? Ik slik niet, want ik vind voorvocht al niet bepaald smakelijk. Ik heb gewoon afgesproken dat hij een seintje geeft als het zo ver is, en dan maak ik het met de hand af.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:09
Verwijderd
Waarom zou je het überhaupt door willen slikken?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom zou je het überhaupt door willen slikken?
Omdat het de makkelijkste oplossing is? Omdat je er dan sneller vanaf bent? Omdat het makkelijker is dan het daarna weer uitspugen (en de smaak dan minder blijft hangen)? Omdat het niet zo vies is dat je ervan gaat kotsen? Omdat je vriend het misschien heel sexy vindt? Genoeg redenen te bedenken.

Maar er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je het niet zou willen slikken. Dus vooral doen wat je wilt doen en niets tegen je zin doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 14:37
DennisMaass
DennisMaass is offline
Slikken is geil en je kan je vriend natuurlijk niet dwingen om iets wel of niet te eten. Ook zal die smaak niet binnen 10 minuten veranderen, dus een appeltje eten nadat je 3 weken alleen maar frituurzooi hebt gegeten maakt het natuurlijk niet gelijk lekker en mierzoet.

Duss je kan stoppen op moment suprême (gefrustreerde vriend tot gevolg) of gewoon even bikkelen en aan de smaak wennen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 14:46
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Slikken is geil en je kan je vriend natuurlijk niet dwingen om iets wel of niet te eten. Ook zal die smaak niet binnen 10 minuten veranderen, dus een appeltje eten nadat je 3 weken alleen maar frituurzooi hebt gegeten maakt het natuurlijk niet gelijk lekker en mierzoet.

Duss je kan stoppen op moment suprême (gefrustreerde vriend tot gevolg) of gewoon even bikkelen en aan de smaak wennen.
Als je zegt 'heuj, als jij drie dagen lang allemaal ananas en aardbeien eet, wil ik je wel pijpen! ' wil je vriend misschien wel vrijwillig meewerken? Dat je je vriend niet kan dwingen maakt nog niet dat ie niet bereidt zou kunnen zijn om mee te werken. Zeker als je er iets tegenover stelt als pijpen en de 'opoffering' is dat je veel fruit moet eten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Slikken is geil en je kan je vriend natuurlijk niet dwingen om iets wel of niet te eten. Ook zal die smaak niet binnen 10 minuten veranderen, dus een appeltje eten nadat je 3 weken alleen maar frituurzooi hebt gegeten maakt het natuurlijk niet gelijk lekker en mierzoet.

Duss je kan stoppen op moment suprême (gefrustreerde vriend tot gevolg) of gewoon even bikkelen en aan de smaak wennen.
Niet iedereen vindt slikken geil. En het lijkt me sowieso niet zinnig om tegen iemand te zeggen dat ze maar tegen haar zin moet slikken omdat haar vriend dan gefrustreerd wordt (en dat lijkt me sowieso niet waar, want niet slikken =/= niet klaar laten komen).

Nooit iets tegen je zin doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat het de makkelijkste oplossing is? Omdat je er dan sneller vanaf bent? Omdat het makkelijker is dan het daarna weer uitspugen (en de smaak dan minder blijft hangen)? Omdat het niet zo vies is dat je ervan gaat kotsen? Omdat je vriend het misschien heel sexy vindt? Genoeg redenen te bedenken.

Maar er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je het niet zou willen slikken. Dus vooral doen wat je wilt doen en niets tegen je zin doen.
Dus het is gewoon praktisch? Lekker, laat de vrouw maar het vieze werk opknappen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 17:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dus het is gewoon praktisch? Lekker, laat de vrouw maar het vieze werk opknappen.
Huh? Ik zeg toch niet dat vrouwen het moeten doen omdát het praktisch is? Maar dat kan wel meespelen in het besluit om te slikken. Je gaat het sowieso proeven wanneer iemand in je mond klaarkomt, of je het nu doorslikt of niet. Doorslikken is makkelijker dan weer uitspugen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dus het is gewoon praktisch? Lekker, laat de vrouw maar het vieze werk opknappen.
Aangezien het vaak ontzettend geil wordt gevonden door de man, is het leuk als je vriendin het doorslikt. Niet iedereen hoeft het vies te vinden he?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:25
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dus het is gewoon praktisch? Lekker, laat de vrouw maar het vieze werk opknappen.

Het is geen verplichting hoor. Net zo min als dat pijpen of wat dan ook een verplichting is. Bovendien worden er meer redenen aangedragen voor waarom het eventueel leuk of niet leuk zou kunnen zijn. Dit kan er één van zijn, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik stiekem ook al. Al betwijfel ik een beetje wat naarder is. En anders is het misschien een idee om er een glas water/andere vloeistof bij te houden zodat je het snel weg kan spoelen?
Wat, after-sex pepermuntjes?

Citaat:
Dat je je vriend niet kan dwingen maakt nog niet dat ie niet bereidt zou kunnen zijn om mee te werken.
Zo erg is aardbeien eten nou ook weer niet inderdaad Gaan met die banaan krijgt zo een nieuwe betekenis.

Citaat:
Vowel schreef:
Doorslikken is makkelijker dan weer uitspugen.
Dat denk ik dus ook. Het 'vuile werk' is juist het uitspugen, maar je moet inderdaad niks tegen je wil doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 21:32
Verwijderd
Dan ligt het dus vast aan mij. Het idee dat je van dat witte, slijmerige spul met heel veel kleine visjes binnenkrijgt geeft mij al rillingen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 04:26
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan ligt het dus vast aan mij. Het idee dat je van dat witte, slijmerige spul met heel veel kleine visjes binnenkrijgt geeft mij al rillingen.
Lolwut? Kleine visjes? Je snapt dat je die niet kunt zien, hè?

Luister, als jij het niet wilt, dan moet je het niet doen. Zo makkelijk is het. Dat andere mensen het wel doen, betekent niet dat jij het ook moet doen. En dat heeft iedereen maar te accepteren.

Maar als het je om de smaak gaat en het slijmerige spul, dát merk je allemaal ook als je het weer uitspuugt. Dus als je het helemaal wilt vermijden moet je er gewoon voor zorgen dat hij niet in je mond klaarkomt.

Je kunt het natuurlijk ook één keertje proberen en dan weet je precies hoe het smaakt/voelt. Wie weet valt het heel erg mee. En als het niet meevalt, dan weet je het zeker en doe je het daarna nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:06
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dan ligt het dus vast aan mij. Het idee dat je van dat witte, slijmerige spul met heel veel kleine visjes binnenkrijgt geeft mij al rillingen.
De keren dat ik het in mijn mond heb gehad is ook op één hand te tellen ondanks dat ik veel seks heb gehad, ik vind het smerig. Wel heb ik het een keer gedaan voor iemand op wie ik heel gek was, als een soort overgave naar hem toe oid. Alsnog was het smerig
Nogmaals, het is geen verplichting om dat leuk of lekker te vinden en om het in je mond te nemen/door te slikken.

edit : ik bedoel met smerig niet dat ik vies ben van sperma op me of dat ik sperma op zichzelf vies vind, ik vind het gewoon niet prettig in mijn mond.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:08
Verwijderd
Veel zoete fruit eten
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 17:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Sommige van mijn exen vonden het heel geil en deden het heel graag, een ander weer niet. Of soms wel klaarkomen in de mond, maar dan liet ze het eruit druipen op me buik ofzo. Maakt me niet heel erg uit.

Pluis haar oplossing van met de hand afmaken vind ik dan wel een dooddoener, dan liever wat minder lang pijpen, en het gewoon afmaken met het echte werk.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Lolwut? Kleine visjes? Je snapt dat je die niet kunt zien, hè?

Luister, als jij het niet wilt, dan moet je het niet doen. Zo makkelijk is het. Dat andere mensen het wel doen, betekent niet dat jij het ook moet doen. En dat heeft iedereen maar te accepteren.

Maar als het je om de smaak gaat en het slijmerige spul, dát merk je allemaal ook als je het weer uitspuugt. Dus als je het helemaal wilt vermijden moet je er gewoon voor zorgen dat hij niet in je mond klaarkomt.

Je kunt het natuurlijk ook één keertje proberen en dan weet je precies hoe het smaakt/voelt. Wie weet valt het heel erg mee. En als het niet meevalt, dan weet je het zeker en doe je het daarna nooit meer.
Dat je ze niet kunt zien, betekent niet dat ze er niet zijn.

En als ik het zou uitspugen hoef ik het in ieder geval niet binnen te krijgen. Dan krijg ik vast steeds kotsneigingen.

Edit: Maar inderdaad, als ik het niet wil, dan doe ik het niet. Misschien dat ik er over een paar jaar anders over denk.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 19:34
DennisMaass
DennisMaass is offline
Citaat:
Dat je ze niet kunt zien, betekent niet dat ze er niet zijn.

En als ik het zou uitspugen hoef ik het in ieder geval niet binnen te krijgen. Dan krijg ik vast steeds kotsneigingen.

Edit: Maar inderdaad, als ik het niet wil, dan doe ik het niet. Misschien dat ik er over een paar jaar anders over denk.
Oohh, als jij het uitspuugt zitten er nog steeds 100en, dan wel niet een paar duizend visjes te zwemmen in je mond.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Oohh, als jij het uitspuugt zitten er nog steeds 100en, dan wel niet een paar duizend visjes te zwemmen in je mond.
Maar niet in mijn maag.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Maar niet in mijn maag.
haha jawel hoor, het vermengt zich vanzelf met je speeksel, en je kunt niet nooit meer slikken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
haha jawel hoor, het vermengt zich vanzelf met je speeksel, en je kunt niet nooit meer slikken.
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 23:01
Verwijderd
Je hebt voorvocht, zodat je spermacellen niet uitgeschakeld worden door het zure milieu in je urinebuis. Hoe denk je dat ze reageren op maagzuur?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 11:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Je hebt voorvocht, zodat je spermacellen niet uitgeschakeld worden door het zure milieu in je urinebuis. Hoe denk je dat ze reageren op maagzuur?
uh? Ik hoop dat je je vertypt hebt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 12:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
uh? Ik hoop dat je je vertypt hebt
Urinebuis, dat klopt hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
uh? Ik hoop dat je je vertypt hebt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 12:58
melmo
Avatar van melmo
melmo is offline
De reden waarom ik wil slikken is omdat mijn vriend het lekker vindt, maar ik heb het hem wel meteen verteld, dat ik het niet lekker vind. Hij zei toen dat ik het niet hoefte te doen, dus sindsdien hbe ik het ook niet meer gedaan, als compensatie mocht hij dan bijv. tussen mijn borsten klaarkomen, maar hij zegt wel dat hij in mond lekkerder vind, maar hij vindt pijpen zelf ook lekkerder dan trekken. Nou wil ik wel graag voor hem slikken dus daarom de vraag hoe ik dan gemakkelijker kon slikken. Ik heb nou mijn vriend verteld dat eten de smaak beinvloed en hij wou gelijk op een ananasdiet en nooit meer bier drinke maar dat vond ik wel wat overdreven
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 14:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Probeer dit dan eens: laat hem klaarkomen in je mond en dan niet doorslikken maar hem kussen en zijn kwakje recyclen.

Laatst gewijzigd op 13-08-2012 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 14:32
Verwijderd
Overigens moet de titel van dit topic 'spermavragen' zijn, niet 'sperma vragen'.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sperma?
Verwijderd
35 07-01-2012 04:28
Seksualiteit smaakt sperma zoals het ruikt?
[Wacko] KiP
120 28-11-2005 23:50
Lichaam & Gezondheid Rare Sperma
Xgeforce
46 04-03-2005 17:26
Seksualiteit Experiment: Hoe smaakt je eigen sperma?
SaGA
142 20-06-2003 22:30
Huiswerkvragen: Exacte vakken enquete van 2 vraagjes
vetgaan
6 11-10-2002 13:24
Seksualiteit voor meiden: sperma..Vinden jullie het echt hartstikke lekker?
Yvo`tje17
21 05-03-2002 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.