Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 11:21
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Case: meisje van school, iets jonger dan ik. In de pauzes en tussenuren vertellen we elkaar onze problemen, praten we er een beetje over en luchten we onze harten. Ooit vond ik d'r leuk, maar zij wilde 'alleen vrienden zijn'. Ok for me...

Nu is het uit met d'r vriend en daar hebben we best veel over gepraat ook op MSN. Gisteren was er examenfeest maar zij mocht daar niet heen want ze doet nog geen examen. Aangezien de discotheek bij haar in de buurt was vroeg ze of ik van te voren ff langs kwam. Ze was ziek, dus ik maar even op 'ziekenbezoek'. Daar aangekomen waren er natuurlijk haar ouders, haar zusjes die mij het hemd van het lijf vroegen over vanalles en nog wat (sterker nog, ze wisten al vanalles over me). D'r moeder zegt dat ik d'r nieuwe vriend word en het meisje in kwestie lacht wat en zegt dan 'wel neee'.

Vraag: vindt ze me nou leuk of zien haar ouders me als ideale schoonzoon en zij mij alleen als goede vriend ?

Grt,
Captain
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2002, 11:25
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Vraag het haar, das de enige manier om er zeker van te zijn. Ze heeft wel alles over je verteld aan der ouders, maar ja
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:27
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Captain schreef:
Case: meisje van school, iets jonger dan ik. In de pauzes en tussenuren vertellen we elkaar onze problemen, praten we er een beetje over en luchten we onze harten. Ooit vond ik d'r leuk, maar zij wilde 'alleen vrienden zijn'. Ok for me...

Nu is het uit met d'r vriend en daar hebben we best veel over gepraat ook op MSN. Gisteren was er examenfeest maar zij mocht daar niet heen want ze doet nog geen examen. Aangezien de discotheek bij haar in de buurt was vroeg ze of ik van te voren ff langs kwam. Ze was ziek, dus ik maar even op 'ziekenbezoek'. Daar aangekomen waren er natuurlijk haar ouders, haar zusjes die mij het hemd van het lijf vroegen over vanalles en nog wat (sterker nog, ze wisten al vanalles over me). D'r moeder zegt dat ik d'r nieuwe vriend word en het meisje in kwestie lacht wat en zegt dan 'wel neee'.

Vraag: vindt ze me nou leuk of zien haar ouders me als ideale schoonzoon en zij mij alleen als goede vriend ?

Grt,
Captain
1 optie!!! VRAAG HET HAAR
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:29
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Vraag het haar...maar ik ben al eens bijna een vriendin kwijtgeraakt doordat ik zoiets vroeg (anders had ik dat heus wel gedaan, doh).

Grt,
Captain
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:41
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
wacht dan ffjes, zo te zien vind ze je wel leuk. Kijk als mijn ouders zoiets zouden zeggen en iemand zou hier zijn had ik ook gezegf nee, omdat je nie je liefdesverklaring voor je ouders ogen doet.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 22:52
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Citaat:
Tox schreef:
wacht dan ffjes, zo te zien vind ze je wel leuk. Kijk als mijn ouders zoiets zouden zeggen en iemand zou hier zijn had ik ook gezegf nee, omdat je nie je liefdesverklaring voor je ouders ogen doet.
Niet eens ?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 08:21
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Citaat:
Tox schreef:
wacht dan ffjes, zo te zien vind ze je wel leuk. Kijk als mijn ouders zoiets zouden zeggen en iemand zou hier zijn had ik ook gezegf nee, omdat je nie je liefdesverklaring voor je ouders ogen doet.
Als je elkaar leuk vindt hoeft dat niet per sé uit te monden in een liefdesrelatie. Je kan elkaar ook leuk vinden en een stérke, goede vriendschap opbouwen... daar heb je dan nog meer aan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 08:58
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
ik zou niks doen. als zij jou leuk vind en verliefd is op je, is het aan haar om dat aan te geven, en ik zou het niet uit haar trekken door het te vragen, moeilijke kwestie maar gewoon doorgaan en op het zelfde niveau blijven
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:20
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
ik zou niks doen. als zij jou leuk vind en verliefd is op je, is het aan haar om dat aan te geven, en ik zou het niet uit haar trekken door het te vragen, moeilijke kwestie maar gewoon doorgaan en op het zelfde niveau blijven
Hoera, leuk hoor al die tegenstellige reacties

IK heb er over nagedacht en ik denk dat ik maar wat hints ga geven. Ik heb haar gemailt om beterschap te wensen, ik was bij d'r thuis van de week en ik heb nog een keer gebeld om te vragen hoe het was. Nou...en nu mag zij weer denk ik

Thanks for advice,
Captain
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:23
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat dat een goede plan van aanpak is, but no thnx
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
ik denk dat dat een goede plan van aanpak is, but no thnx
ik ben het eigenlijk wel een beetje met jou eens.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:20
marieke16
marieke16 is offline
zo zo nieuwe flam

succes ermee..

dikke kuzzz
marieke

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 06:55.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
The Bachelor schreef:
ik zou niks doen. als zij jou leuk vind en verliefd is op je, is het aan haar om dat aan te geven, en ik zou het niet uit haar trekken door het te vragen, moeilijke kwestie maar gewoon doorgaan en op het zelfde niveau blijven
Aah, kijk, als jongens ook zo denken gaat het fout he!! *is nu al als de dood om ook maar iets tegen een bepaald persoon te zeggen*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer ik word gek van rijles
King nothing.
29 27-05-2016 03:06
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Liefde & Relatie Ik begrijp het gewoon niet..
U*NiQ
6 23-04-2005 14:25
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Bloempjuh
15 08-05-2004 14:06
Psychologie Ik weet het echt niet meer
Another Way
3 22-08-2003 23:34
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 00:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.