Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2008, 20:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga denk ik voor Katje, de enige uit de Twinkelijst die ik nog verdacht vindt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 16-03-2008, 20:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
oh ja, de jager zat er ook nog in ja
Hup weerwolfjes jullie kunnen nog makkelijk winnen!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-03-2008, 20:58
Verwijderd
Nou, niet zo optimistisch he, wolfjes. We hebben nog 8 spelers over, waarvan 2 wolven. 6 tegen 2. Moet lukken.

Of hm, 5 tegen 3, eigenlijk, want de verrader zit er ook nog in. Okay, dan wordt het lastiger, maar dan nog.
Oud 16-03-2008, 21:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En als we allemaal op Katje stemmen is het volgende ronde waarschijnlijk 5 tegen 2.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 21:15
Verwijderd
Precies. Dus dat moet wel lukken!
Oud 16-03-2008, 21:26
Verwijderd
Ik heb de posts van zoemzoem even doorgenomen van het vorige topic. Daar stemt hij de eerste ronde op Lisaah maar veranderd dit later in sterrenmeisje.
Maar in de ronde dat Lisaah dood lijkt te gaan, stemt hij ook op Lisaah
Wat een gewaagde manier van spelen, als wolf zou ik echt geen namen van andere wolven gaan noemen. Ik had er in ieder geval geen rekening mee gehouden.
Nu trek ik dus al zijn posts in twijfel.
Hij zat bij het lijstje Twinkstemmers, maar wilde in eerst instantie Tink stemmen (mijn hoofdverdachte die helaas niks post) en nu weet ik dus niet of dat net zo'n zet van Zoemzoem was als in de eerste ronde, of dat Tink geen wolf is.

Ik heb ook de posts van Evilblue nog eens bekeken.
Deze viel mij erg op : http://forum.scholieren.com/showthre...8#post27203828
Nu heeft hij al gelijk gekregen met Lisaah en zoemzoem, en zegt ook Katje verdacht te vinden maar twijfelt nog.
Of hij de ziener is ben ik niet zeker van maar het begint er wat mij betreft wel op te lijken, hij zegt namelijk ook dat aila, sherco en uice afvallen, en de eerste 2 stonden inderdaad aan de goede kant.


Over AllureV ben ik ook niet helemaal uit, de opmerking dat ze vergeten was dat Evilblue (waarop ze al een aantal keer heeft gestemd) al een tijdje zegt dat hij zoemzoem verdacht vindt. Als ze Evilblue al zo'n tijd in de gaten houdt, hoe kan ze dit dan 'vergeten'? Ik neem tenminste aan dat als je iemand verdacht vindt, je dat baseert op de posts van iemand. Dit was wat ik eerder bedoelde dat ik vind dat ze zich van de domme houdt.

Ik weet nog niet op wie ik stem morgen.
Oud 16-03-2008, 21:30
Lethe
Lethe is offline
Nee, ik ben echt dom bezig.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 21:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zoemzoem is een vrouw. Naodjen is echt al de zoveelste die het fout zegt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-03-2008, 21:45
Verwijderd
Waarom is Katje ook al weer precies verdacht, behalve omdat ze in de Twinklijst staat?

Ze stemde immers als tweede op Martino, die leerlingheks was. Nou weet een wolf de functies niet, maar de bad guys letten op dezelfde dingen als wij en dingen die door ons als slecht worden gezien, vinden zij juist goed, want het vergoot de kans dat diegene aan hun kant staat. En ook al verdenk ik jullie allebei niet echt, jullie staan wel allebei ook in de Twinklijst, dus ik zet om die reden ook m'n vraagtekens bij wat jullie zeggen. Ook als één van jullie Katje oprecht onschuldig vindt, wat best kan, dat betekent alsnog dat de andere volgens mijn theorie schuldig is en dan is het vreemd dat diegene er in meegaat.

En we kunnen ons niet echt permitteren om er meer dorpelingen uit te stemmen deze ronde, want dan is het de volgende ronde plotseling 3-2.

Ik vind Katje overigens ook best verdacht, maar niet echt het verdachtst, want dat vind ik van niemand. Dus ook daarom - argumentatie plz.

- - -
Na nogmaals mijn worddocumentje bekeken te hebben, is het voor mij nu zeker dat er 4 slechte functies in de Twinklijst staan. Stefenootje was een dorpeling, dus had ze geen reden om te liegen, dus heeft ze daadwerkelijk op Tink gestemd die ronde. Sherco was de jager, dus ook zij had geen reden om te liegen en dus stemde ze daadwerkelijk op Evilblue.

Hierdoor weten we dat het géén gelijkspel was tussen twee spelers met elk 4 stemmen, omdat dan alle stemgerechtigden op één iemand hadden moeten stemmen.
Gelijkspel tussen 3 mensen kan het ook niet zijn geweest, want dan moesten er 5 slechte functies in het Twinkebel-lijstje staan, wat wel héél vergezocht is.

Dus, het was gelijkspel met 3 vs. 3 stemmen, tussen Twinkebel en Evilblue of Tink. En om dat te bereiken, moesten er 4 slechte functies in de Twinklijst staan.

Twee van die functies zijn er nu uit, dat waren zoemzoem en Martino. Dus nog twee te gaan. Katje, Uice en Minke blijven over.

AHHHHH, lastig.

Aan de ene kant gaan Uice en Minke nu beide voor Katje, dat zou kunnen betekenen dat zij de enige onschuldige is.
Aan de andere kant, er zijn wel dingen te bedenken voor waarom Katje een wolf zou kunnen zijn, dus wellicht vindt één van hen haar oprecht verdacht en gaat de ander daar in mee om zichzelf te beschermen.
Zelf houdt Katje heimelijk haar mond, wat deze driehoeksverhouding bepaald niet ten goede komt. (Omdat het mij in de war maakt. KGG.)

Lastiiiiiig. Het is dat de statistiek zegt dat twee van de drie schuldig zijn, anders zou ik geen van allen echt verdenken.
Oud 16-03-2008, 21:47
Lethe
Lethe is offline
Omdat katje in het Twinklijstje stond en niet op Lisaaah had gestemd.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 21:51
Verwijderd
Ik bedenk met net ineens iets: Had Katje niet nog een vraagteken achter haar naam staan met het Twinkebellijstje toen? Heeft ze misschien gewoon helemaal niet gestemd toen? Want volgens mij heeft ze er daarna niets meer over gezegd, toch? Of roep ik nu dingen die niet waar zijn? (ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het na te gaan zoeken... )
Oud 16-03-2008, 21:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat katje in het Twinklijstje stond en niet op Lisaaah had gestemd.
Dat ja, en omdat ze opeens zo stil is geworden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 21:52
Verwijderd
Ik was de eerste en enige die op Martino stemde in een van de vorige eetrondes. In de eetronde van gisteren zei ik ook als eerste dat ik waarschijnlijk weer op Martino ging stemmen, maar ik heb mezelf pas als tweede op het lijstje gezet.
Verder snap ik niet dat het verdacht is dat ik niet op Lisaaah heb gestemd, want als ik ook wolf was geweest had ik mezelf echt wel bij het Lisaaahlijstje gezet om me in te dekken, want het was al vrij snel duidelijk dat zij eruit zou gaan.
En over het twinkebelgestem: ik heb na dat gelijkspel nog gepost dat ik wel op twink had gestemd, anders had ik wel gezegd dat ik toch nog op iemand anders had gestemd, of het vergeten was, of er gewoon mijn mond over gehouden. Als wolf zou het heel stom zijn om te benadrukken dat ik écht op twink had gestemd.
Oud 16-03-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik bedenk met net ineens iets: Had Katje niet nog een vraagteken achter haar naam staan met het Twinkebellijstje toen? Heeft ze misschien gewoon helemaal niet gestemd toen? Want volgens mij heeft ze er daarna niets meer over gezegd, toch? Of roep ik nu dingen die niet waar zijn? (ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het na te gaan zoeken... )
Zoals ik hierboven al zei, en zoals ook in Paranoide haar post staat: ik heb idd daarna nog gezegd dat ik inderdaad op twinkebel heb gestemd.
Oud 16-03-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik hierboven al zei, en zoals ook in Paranoide haar post staat: ik heb idd daarna nog gezegd dat ik inderdaad op twinkebel heb gestemd.
Oh, sorry. Ik lees overal te vluchtig over- en doorheen.
Oud 16-03-2008, 21:55
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Ok, ik kan nu niet veel posten, ik heb een slapende aila op mijn schoot en als ik teveel ga typen wordt ze krengerig *evilblue schuiltweg*

Paranoide, ik vind je leuk actief, en je posts worden beter.
Sherco, ik ben blij dat je een goed keuze hebt gemaakt, en Zz, told you so!
Uice, ik vind het goed dat je nog mensen uit die lijst blijft verdenken, maar Katje verdenk ik niet zozeer op dit moment. (of, maw, ik heb liever iemand anders dood)

Er zijn nu acht mensen in het spel, 2 wolven + 6 kunnen stemmen; 1 is verrader, 1 is wolfsbane, 1 ziener, 1 cupido, 2 dorplingen.

Even een rekensom, als er 6 stemmers zijn, moeten er meer dan 4> stemmen op een man anders is er mogelijkheid v. gelijkspel.


Ik verdenk minke/allure. Maar allure V vind ik meer verdacht nu klinken. morgen log ik weer in, tot straks mensjes.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 16-03-2008, 21:58
Verwijderd
Ik vraag me toch wel sterk af waarom je mij verdenkt, maar goed.
Oud 16-03-2008, 21:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom is Katje ook al weer precies verdacht, behalve omdat ze in de Twinklijst staat?
Oh, het is ook dat ik mezelf en Minke niet verdenk. Alhoewel Minke's talrijke complimenten in jouw richting best wel eens indekking zouden kunnen zijn. Niemand verdenkt jou immers, dus door jezelf met jou in verband te brengen hou je jezelf ook redelijk veilig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 22:01
Lethe
Lethe is offline
Ik betwijfel nu of Evilblue ziener is, aangezien hij mij verdenkt. Daar hebben jullie verder weinig aan, maar goed, ik denk even hardop. Aan de andere kant vind ik Minke ook verdacht, naar aanleiding van de theorie van Paranoide. Het zou dus kunnen dat Evilblue mijn functie nog niet heeft opgevraagd.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 22:02
Verwijderd
Mja, ik ben er al mee opgehouden. Maar ik meende al die complimenten echt. En daarnaast was ik toch niet bepaald de enige die blij was met Paranoides actieve toevoeging als nieuwe speler?
Oud 16-03-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik betwijfel nu of Evilblue ziener is, aangezien hij mij verdenkt. Daar hebben jullie verder weinig aan, maar goed, ik denk even hardop.
Haha, ik denk dus hetzelfde.
Oud 16-03-2008, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja, ik ben er al mee opgehouden. Maar ik meende al die complimenten echt. En daarnaast was ik toch niet bepaald de enige die blij was met Paranoides actieve toevoeging als nieuwe speler?
Oh, iedereen houdt van Paranoide. Maar ik richt me nu even op de mensen in de Twinkelijst en daarvan ben jij de enige die je zo vaak lovend over haar hebt geuit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Oh, iedereen houdt van Paranoide. Maar ik richt me nu even op de mensen in de Twinkelijst en daarvan ben jij de enige die je zo vaak lovend over haar hebt geuit.
Op die manier. Tja, dat kan ik moeilijk ontkennen...
Oud 16-03-2008, 22:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En ik vind het ook wat vreemd dat jij en ook Allure en Pippeloen zo openlijk suggereren dat Evilblue de ziener zou kunnen zijn. Dat is verradersgedrag, want als je dat echt denkt geef je hem zo aan bij de wolven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 22:23
Lethe
Lethe is offline
Ja, maar daar staat dan weer tegenover dat hij niet opgehangen wordt door ons.

Het is trouwens echt kut dat we geen tovenaar meer hebben.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 22:23
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het ook wat vreemd dat jij en ook Allure en Pippeloen zo openlijk suggereren dat Evilblue de ziener zou kunnen zijn. Dat is verradersgedrag, want als je dat echt denkt geef je hem zo aan bij de wolven.
Ik zeg dat ik er niet zeker van ben maar dat er op begint te lijken.
Het begint er toch ook op te lijken? Hij heeft zowel bij zijn evil verdachten 2 van de 3 keer gelijk gehad, en degene die hij totaal niet verdacht vond waren er ook 2 van de 3 onschuldig. Dat verzin ik niet hoor, dat heeft hij gepost en hij heeft gelijk, dan is het toch niet vreemd dat ik denk dat hij de ziener is?
Oud 16-03-2008, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar daar staat dan weer tegenover dat hij niet opgehangen wordt door ons.

Het is trouwens echt kut dat we geen tovenaar meer hebben.
Ja, eh, sorry, tis niet dat ik niet wil.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-03-2008, 22:29
Verwijderd
Hallo, straks moet ik nog blozen, gekke forummers.

Ik moet trouwens zeggen dat ik AllureV denk ik het verdachtst vind van de mensen buiten de Twinklijst. Mede doordat Evilblue haar verdenkt, maar misschien is hij inderdaad geen ziener en verdenkt hij Minke en AllureV wel alleen omdat zij hém gedurende enkele rondes hebben verdacht.. Hm.

Wat Uice daar zegt is ook wel waar.

Ik dénk dat ik deze ronde voor AllureV ga, omdat ik het heel lastig vind om de meest verdachte aan te wijzen uit het drietal van de Twinklijst. Maar ik wacht het nog af.

Wat betreft één ding heeft Evilblue in ieder geval gelijk: Minimaal 4 van de 6 stemgerechtigden moet op één iemand stemmen, anders krijgen we kans op gelijkspel. Ik stel dus voor dat we vanaf nu gaan praten over waar we op gaan stemmen, waarbij we met z'n allen overleggen over welke keuze het beste zou zijn. Ik weet niet of dit werkt, want er komt sowieso diversiteit (omdat de wolven bijvoorbeeld sowieso op een niet-wolf willen 'stemmen') maar als er gelijkspel komt kiezen de wolven en als de wolven kiezen hangt er een onschuldige. Dus we kunnen het op z'n minst proberen.
Oud 16-03-2008, 22:34
Lethe
Lethe is offline
Ik ga het liefst voor Katje. Ik vond haar al verdacht en jouw statistieken bevestigen die gedachte alleen maar. Maar het zou zomaar kunnen dat ik er zelf uit ga deze ronde.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar daar staat dan weer tegenover dat hij niet opgehangen wordt door ons.
Hij zou überhaupt niet echt meer opgehangen worden, omdat hij één van de eersten was die zoemzoem verdacht. Sterker nog, jij was de eerste die zei op hem te willen gaan stemmen en toen Pippeloen je wees op zijn schijnbare onschuld zei je dat je dat vergeten was en vroeg of hij dan misschien de ziener is.
Oud 16-03-2008, 22:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zeg dat ik er niet zeker van ben maar dat er op begint te lijken.
Het begint er toch ook op te lijken? Hij heeft zowel bij zijn evil verdachten 2 van de 3 keer gelijk gehad, en degene die hij totaal niet verdacht vond waren er ook 2 van de 3 onschuldig. Dat verzin ik niet hoor, dat heeft hij gepost en hij heeft gelijk, dan is het toch niet vreemd dat ik denk dat hij de ziener is?
Het is niet vreemd dat je het denkt, maar ik denk dat een dorpeling zulks eerder middels hints zou suggereren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Het is niet vreemd dat je het denkt, maar ik denk dat een dorpeling zulks eerder middels hints zou suggereren.
Mja, wat voor hints zou jij dan geven om ervoor te zorgen dat dorpelingen ze wél oppikken, en wolven (die toch wel wat meer informatie hebben, nl. dat ze weten wie de wolven zijn) niet?
Oud 16-03-2008, 22:46
Verwijderd
In elk geval:

AllureV gedraagt zich raar, vind ik.
Tink en Katje zijn beide vrij afwezig (Katje wat minder dan Tink, maar goed, zij zat dan weer in het Twinklijstje).

Dat zijn op het moment mijn drie hoofdverdachten en daar laat ik het voor nu even bij. Morgen kijken we wel weer verder.
Oud 16-03-2008, 22:50
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Eindelijk is Aila geschoven.
Ik stem morgen op AllureV, dat is mijn leidraad voor nu.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 16-03-2008, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Het is niet vreemd dat je het denkt, maar ik denk dat een dorpeling zulks eerder middels hints zou suggereren.
oh, dat was misschien inderdaad slimmer geweest (en wat minke zegt, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen), ik heb daar eigenlijk niet echt bij stilgestaan omdat ik denk dat in dit geval de wolven mijn conclusie over Evilblue zelf wel hadden kunnen trekken.
Oud 16-03-2008, 23:14
Verwijderd
Ik ga denk ik op Uice of AllureV stemmen.
Oud 16-03-2008, 23:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja, wat voor hints zou jij dan geven om ervoor te zorgen dat dorpelingen ze wél oppikken, en wolven (die toch wel wat meer informatie hebben, nl. dat ze weten wie de wolven zijn) niet?
Nu ja, je zou kunnen zeggen dat het opvallend is dat hij het steeds goed heeft, en dat je hem daarom niet verdacht vindt. Daaruit kunnen de wolven natuurlijk ook hun conclusies trekken, maar het valt minder op.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 23:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik dénk dat ik deze ronde voor AllureV ga, omdat ik het heel lastig vind om de meest verdachte aan te wijzen uit het drietal van de Twinklijst. Maar ik wacht het nog af.

Wat betreft één ding heeft Evilblue in ieder geval gelijk: Minimaal 4 van de 6 stemgerechtigden moet op één iemand stemmen, anders krijgen we kans op gelijkspel. Ik stel dus voor dat we vanaf nu gaan praten over waar we op gaan stemmen, waarbij we met z'n allen overleggen over welke keuze het beste zou zijn. Ik weet niet of dit werkt, want er komt sowieso diversiteit (omdat de wolven bijvoorbeeld sowieso op een niet-wolf willen 'stemmen') maar als er gelijkspel komt kiezen de wolven en als de wolven kiezen hangt er een onschuldige. Dus we kunnen het op z'n minst proberen.
Ja, eens. Ik zit nog steeds met Katje en ook wel met Tink, maar als iedereen op AllureV stemt ga ik daarin mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk is Aila geschoven.
Ik stem morgen op AllureV, dat is mijn leidraad voor nu.
GESCHOVEN? Wat.

Verder, ik heb het vorige topic nog eens doorgekeken en gelet op de posts van AllureV. Ze lijkt opvallend vaak te stemmen op Katje en Evilblue. Volgens mij heeft ze ook een keer gestemd op Lisaaah, hoewel ik dat eigenlijk alweer een beetje vergeten ben, want het was ergens in het begin van het topic. Het was echter in een ronde waarin verder niemand op Lisaaah stemde. In de ronde waarin Lisaaah er uit ging verdedigde ze haar juist en ik meen me te herinneren dat ze ook zoemzoem licht verdedigde.

Zoemzoem heeft een keer op AllureV gestemd, maar ze stemde ook een keer op Lisaaah. Het is vreemd, want wolven stemmen niet op medewolven, maar misschien is dit in overleg gebeurd. Als afleidingsmaneuvre. Zodoende hoeft dit niet veel te zeggen. Verder was zoemzoem degene die veel ophef maakte over het gelijkspel en AllureV ging daar in zekere zin in mee.
Eigenlijk heeft zoemzoem het behoorlijk goed gespeeld als wolf. Nog een wonder dat we haar te pakken hebben kunnen krijgen.

Ik vind AllureV aan de hand van dit alles toch wel verdacht en ik denk dat ik daarom maar op haar stem. Bovendien stemt Evilblue ook op haar, dus dat is al tenminste één dorpeling die ook stemt. Nog twee en we weten zeker dat er geen gelijkspel komt.

En dan maar hopen dat het een goede keuze is.
Oud 16-03-2008, 23:29
Lethe
Lethe is offline
Ik heb geloof ik nooit op Lisaaah gestemd. Ah, ik ga dood. En het is geen goede keuze.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 23:48
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Paranoide en Evilblue en stem AllureV.

AllureV
Evilblue
Paranoide
Pippeloen

Katje twijfelt nog tussen AllureV en Juice.
Juice sluit zich aan bij de AllureV stemmers als iedereen meegaat.

Katje
AllureV

Minke heeft gezegd misschien op Katje te stemmen.

Tink moet nog stemmen.
Oud 17-03-2008, 00:24
Verwijderd
Ik wil er trouwens nog aan toevoegen dat ik mijn stem wijzig als de meerderheid voor iemand anders gaat.
Oud 17-03-2008, 00:29
Lethe
Lethe is offline
Als ik opgehangen word hoop ik dat jullie in ieder geval iets zinvols uit mijn dood kunnen halen. Maar misschien valt het mee en zitten er allemaal wolven in mijn lijstje.
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil er trouwens nog aan toevoegen dat ik mijn stem wijzig als de meerderheid voor iemand anders gaat.
Ik ook. Maar we zijn met maar 8 mensen.

Misschien is Katje toch een betere keuze, omdat we dan iemand uit het drietal hebben. Dus dan valt er meer af te leiden uit de functie van de verhangene. Maar goed, zo kun je eeuwig blijven twijfelen natuurlijk.
Oud 17-03-2008, 02:20
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Waarom zou Katje een beter keus zijn Paranoide?
Listen, als wij nu 5 goede mensen hebben en 3 slecht, hebben we nu de kans om het te verlagen naar 2. Wat ik liever heb is dat we meteen een wolf dood krijgen en niet de verrader, want dat is beter voor ons (dan moeten we maar door 1 stemronde nog) We moeten het gwn vermijden om of de wolfsbane of de ziener dood te maken, want hun functies zijn in de eetrondes belangerijk.
Dus ik verdenk AllureV van wolf zijn en de kans is niet laag dat ze eentje is, als ik mijn verdenkingen bekijk.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!

Laatst gewijzigd op 17-03-2008 om 02:26.
Oud 17-03-2008, 02:38
Lethe
Lethe is offline
Die kans is 0.
__________________
Nice
Oud 17-03-2008, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Die kans is 0.
Ja, dat zeggen ze natuurlijk allemaal.

@ Evilblue: Omdat we dan iets zouden kunnen afleiden uit Katjes dood. Maar ik blijf maar bij AllureV, want haar vind ik toch wel een stukje verdachter.
Oud 17-03-2008, 03:11
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
@ everyone
We hebben tot vanavond nog zestien uur eer iem dood moet.
Ik zou zeggen, tot zeven uur overleggen (in dit forum of course) wie dood gaat.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 17-03-2008, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Minke heeft gezegd misschien op Katje te stemmen.
Nee, ik wilde eigenlijk al op AllureV gaan stemmen, maar de meeste mensen neigden aanvankelijk naar Katje, die ik ook verdacht vindt, dus toen wilde ik daar wel voor gaan. Maar ik vind AllureV nog steeds verdachter hoor.

Dus:
AllureV
Evilblue
Paranoide
Pippeloen
Minke

Katje
AllureV
Oud 17-03-2008, 08:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja ja ik weet dat ik weinig reageer, maar ik heb het tyfusdruk en kon ook ineens dit weekend niet online komen. Ik vind het ook wel naar, maar goed, de volgende keer doe ik ook niet meer mee, dan hoeft ook niemand te zeiken.

En verder ga ik denk ik dan ook maar mee op AllureV, ik denk dat Evilblue idd ziener is omdat ie gelijk had qua verdachten. En nou ja, als hij het zegt geeft dat toch wel meer doorslag om er ook op te stemmen. En aangezien de rest er ook op stemt en bla één blok vormen bla..
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.