Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2008, 20:55
Verwijderd
Ik ga voorlopig niet voor Minke, want die vind ik niet verdacht genoeg en Tink springt er ook niet uit voor mij. Maar op zich waren we toch al van plan om op Katje te stemmen, dus ik denk dat ik daar niets tegen heb.

Maar goed, nogmaals, eerst maar 'ns het verhaal afwachten.
Advertentie
Oud 18-03-2008, 20:56
Verwijderd
Waarom ben ik ook alweer precies verdacht
Oud 18-03-2008, 20:59
Verwijderd
Omdat je best wel stil was, geloof ik. Tenminste, daarom was je voor míj verdacht.
Maar ik vind persoonlijk Evilblue nu verdachter. Als hij al ziener zou zijn, zou hij ons nooit zo vol overtuiging op een dorpeling hebben laten stemmen, (zou hij mij niet verdacht vinden - tussen haakjes omdat de rest daar weinig aan heeft) en zou hij misschien met betere en duidelijkere argumenten komen?

Maar wat loop ik nu al te roepen? We weten nog niet eens wie er opgegeten wordt!
Oud 18-03-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben ik ook alweer precies verdacht
Je staat in de Twinklijst en hebt niet op Lisaaah gestemd. Dat was de voornaamste reden.
Oud 18-03-2008, 21:10
Verwijderd
Tink is veel stiller..
Oud 18-03-2008, 21:10
Verwijderd
En zoals ik al zei, als ik wolf was geweest had ik juist op Lisaah gestemd, omdat al vrij snel duidelijk was dat zij er uit zou gaan, dan had ik mezelf wel ingedekt.
Oud 18-03-2008, 21:15
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
En zoals ik al zei, als ik wolf was geweest had ik juist op Lisaah gestemd, omdat al vrij snel duidelijk was dat zij er uit zou gaan, dan had ik mezelf wel ingedekt.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 21:18
Verwijderd
Wat nou "" ?
Oud 18-03-2008, 21:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ergens in de dierentuin, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, gistermorgen
BAM!!! klonk het verdovingsgeweer. De pijl boorde zich een palmboom. Sauron draaide zich even om en trommelde even op zijn borst. ‘nana zondagsschutter!!’ riep hij. De oppassers begonnen steeds chagrijniger te kijken. Ze waren de slimme gorilla nu al drie uur aan het achtervolgen.
‘Gaat ie lekker Sauron?’ brulde Katje toen de gorilla langs de leeuwenkooi rende. ‘Alles onder controle!’ riep hij in het voorbijgaan. Nu rende hij langs het vogelverblijf. ‘Sauron zit in de problemen!’ piepte Evilblue. ‘Als ie gepakt wordt, dan kan ik daar nooit meer apenootjes snoepen. Uice, help hem alsjeblieft!’ ‘Enteren!!’ kraste Uice. Hij vloog naar de opzichters toe en begon te schijten. De opzichter met het verdovingsgeweer kreeg een papegaaienflats in zijn gezicht. ‘Voltreffer!’ kraste Uice ‘lekker kontje!!’ De man greep naar zijn ogen. ‘Ik zie niks meer!’ schreeuwde hij uit. ‘Bedankt!’ grijnsde Sauron naar de papegaai.
Minke en Tink sloegen het tafereeltje van een afstandje gade. ‘Die Sauron heeft echt een autoriteitsprobleem, vind je ook niet Minke?’ merkte Tink op. Minke haalde haar schouders op. ‘Oink oink!’ honkte ze, terwijl ze haar bal naar Tink passte. Tink mepte de bal terug met haar staart. Minke klapte met haar flippers. ‘Oink oink! Goede pass!’ De bal vloog de kooi uit en landde in de krokodillenvijver. Paranoide beet hem meteen lek. ‘He bah, moet dat nou?’ zei Tink boos. ‘Spelbreker!’
De opzichters waren nu zo afgeleid door de vele papegaaienflatsen van Uice, dat ze niet gezien hadden dat Sauron in de kooi van Pippeloen was gekropen. ‘Hey Pip’ zei Sauron hijgend. ‘Is het goed als ik me hier even verstop?’ ‘Geen probleem schat’ antwoordde Pippeloen. ‘Plek zat.’ De gorilla klom een boom in en viel daar in slaap.

Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV (dorpeling)
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten

Er is niemand dood vandaag. De dorpelingen mogen weer stemmen. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20.30 de tijd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 18-03-2008 om 21:44.
Oud 18-03-2008, 21:20
Verwijderd
HA! Dat is een mooie meevaller! De wolfsbane heeft zijn werk gedaan!
Oud 18-03-2008, 21:20
Verwijderd
Oud 18-03-2008, 21:21
Verwijderd
Wat is daar nu '' aan?
Oud 18-03-2008, 21:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
He, bah
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 18-03-2008, 21:23
Lethe
Lethe is offline
Hup dorpelingen! Maak alle wolven af!

*Is weer dood*
__________________
Nice
Oud 18-03-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar nu '' aan?
nou kwa duidelijkheid is er geen steek veranderd.
Oud 18-03-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
nou kwa duidelijkheid is er geen steek veranderd.
Mja, ok, maar goed... we hebben wel weer tijd gewonnen dankzij deze eetronde.
En ik denk dat dat nu even belangrijker is.
Oud 18-03-2008, 21:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou zeg... Kom op wolfjes
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-03-2008, 21:50
Verwijderd
Hoewel het natuurlijk heel fijn is dat er niemand dood is gegaan, kon de timing niet veel slechter zijn. We weten niet wie de wolfsbane is; of Evilblue de ziener is is nog steeds onduidelijk; er valt gewoon nergens wat uit af te leiden deze ronde.

Ik ga er nog even over nadenken.
Oud 18-03-2008, 22:23
Verwijderd
Die posts van Evilblue kunnen net zo goed een truc zijn. Nog snel even vlak voor de uitslag allerlei zienerkreten uitslaan.
Maar aan de andere kant, dat hij loog over AllureV om zo niet verdacht/ziener te lijken voor de wolven is ook wel aannemelijk. Maar daarmee ben je ook wel weer verdacht/onbetrouwbaar.
Ik weet gewoon niet wat ik moet denken van jou. Het is zo vaag allemaal.

Dan nog Minke. De manier waarop jij reageert op de beschuldigingen van Evilblue vind ik nogal van het soort 'heet onder de voeten'.
Daarbij haal je een quote erbij van sterrenmeisje, die ging in de eerste ronde dood dus die uitspraak is niet zo relevant vind je wel?
Bovendien wilde je voor die directe beschuldiging naar jou Katje er nog uithebben.
Het is me wel opgevallen dat je Katje en Evilblue er bijna het hele spel al uit wilt hebben.
je staat in de Twinklijst en je was de 5e persoon die meeging om op Lisaah te stemmen, waarna zoemzoem volgde.

Ik ben er nog niet helemaal uit.
Oud 18-03-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Die posts van Evilblue kunnen net zo goed een truc zijn. Nog snel even vlak voor de uitslag allerlei zienerkreten uitslaan.
Maar aan de andere kant, dat hij loog over AllureV om zo niet verdacht/ziener te lijken voor de wolven is ook wel aannemelijk. Maar daarmee ben je ook wel weer verdacht/onbetrouwbaar.
Ik weet gewoon niet wat ik moet denken van jou. Het is zo vaag allemaal.

Dan nog Minke. De manier waarop jij reageert op de beschuldigingen van Evilblue vind ik nogal van het soort 'heet onder de voeten'.
Daarbij haal je een quote erbij van sterrenmeisje, die ging in de eerste ronde dood dus die uitspraak is niet zo relevant vind je wel?
Bovendien wilde je voor die directe beschuldiging naar jou Katje er nog uithebben.
Het is me wel opgevallen dat je Katje en Evilblue er bijna het hele spel al uit wilt hebben.
je staat in de Twinklijst en je was de 5e persoon die meeging om op Lisaah te stemmen, waarna zoemzoem volgde.

Ik ben er nog niet helemaal uit.
Goed, ik hoop dat ik mezelf nu niet verdacht maak omdat ik me ga verdedigen maar... kom op, die beschuldigingen van EvilBlue slaan toch gewoon helemaal nergens op? Ik bedoel de manier waarop. En dat ik sterrenmeisje citeerde, zei ik er meer als grapje bij, omdat zij dat ook zei in het WSZ-topic.

En ja, Katje en Evilblue verdenk ik allebei al langere tijd, klopt.
Oud 18-03-2008, 22:34
Verwijderd
Op zich kan het best zijn dat een ziener een dorpeling laat doodgaan om een duidelijker overzicht te hebben.. Omdat hij twijfelt, oid. Maar aan de andere kant, als hij twijfelt, kan hij toch gewoon alvast een slechterik laten verhangen en ondertussen de functie van diegene opvragen? Hoewel Evilblue nieuw is in het spel, dus misschien verklaart dat het..

Aan de andere kant, als Minke en Katje allebei wolven zijn, waarom zou Minke dan gedurende enige tijd Katje gaan verdenken? Dus dan kan Evilblue wel weer wolf zijn, met een slimme wolventruuk.

Ook wel raar dat de wolven hem niet hebben opgegeten, mits hij zelf geen wolf is dan. Hoewel dat eigenlijk heel slim is, want ze weten dat we hem niet vertrouwen en zijn advies misschien niet opvolgen als we zijn functie niet weten.
Oud 18-03-2008, 23:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik weet nu vrijwel zeker dat ik op Katje ga stemmen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-03-2008, 23:17
Verwijderd
Tja, sorry Juice, maar ik ga toch niet met je mee...

Katje
Juice.

Evilblue
Minke
Oud 18-03-2008, 23:33
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Minke je speelt gelijkspel mooi in de hand (al denk ik allang dat jij niet kan stemmen)
Dus Uice, ik volg je> Katje heeft 2 stemmen nu.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-03-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Je staat in de Twinklijst en hebt niet op Lisaaah gestemd. Dat was de voornaamste reden.
Dat ze niet op Lisaah heeft gestemd, zegt niet zoveel want Evilblue en Paranoide hebben die ronde ook niet op Lisaaah gestemd.
Bovendien staan Minke, Juice en Evilblue ook in de Twinklijst, dus een van hun kan dus ook net zo goed een slechte functie hebben.

Wat zijn dan nog meer redenen? Ik wil het liefst met zoveel mogelijk mensen op 1 persoon stemmen maar als dat Katje wordt wil ik meer dan dit, want ik vind haar niet echt verdacht.

Van Evilblue zou het wel handig zijn om zijn functie te weten. Maar ik twijfel heel erg over Minke en die wil Evilblue eruit hebben, het is dus echt 50/50 . Ik ben er nog niet over uit wie ik nou geloof.
Oud 19-03-2008, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Dat ze niet op Lisaah heeft gestemd, zegt niet zoveel want Evilblue en Paranoide hebben die ronde ook niet op Lisaaah gestemd.
Bovendien staan Minke, Juice en Evilblue ook in de Twinklijst, dus een van hun kan dus ook net zo goed een slechte functie hebben.

Wat zijn dan nog meer redenen? Ik wil het liefst met zoveel mogelijk mensen op 1 persoon stemmen maar als dat Katje wordt wil ik meer dan dit, want ik vind haar niet echt verdacht.

Van Evilblue zou het wel handig zijn om zijn functie te weten. Maar ik twijfel heel erg over Minke en die wil Evilblue eruit hebben, het is dus echt 50/50 . Ik ben er nog niet over uit wie ik nou geloof.
Ik zit ongeveer met hetzelfde, maar er zijn voor niemand echt goede redenen. Evilblue gedraagt zich vreemd, maar ik sluit niet uit dat hij tóch de ziener is. Eerlijk gezegd vermoedde ik dit al helemaal in het begin van het spel, toen hij die dialoog met iemand had over hoe een ziener het zou moeten spelen. Hij zei toen dat hij vond dat de ziener er zo lang mogelijk in zou moeten blijven en daarom gedurende het spel weinig informatie moest geven, zodat hij op het einde van zo veel mogelijk mensen de functie wist. Ik heb dit niet gezegd om hem uit de klauwen van de wolven te houden, maar inmiddels is dat niet echt relevant meer. Zijn verhaal over AllureV kán op zich ook wel waar zijn, ook al is het niet bepaald typisch zienergedrag volgens mij.

Daarom ben ik bereid om hem nog een kans te geven en voor Katje te gaan. (Dit en omdat we nu nog een 'extra' ronde hebben dankzij de wolfsbane.) Ze is niet verdachter dan de anderen, dat klopt, maar ze is in mijn ogen wél verdachter dan de andere mensen die hij noemt (Minke, Tink). Juice vond ik enige tijd ook erg verdacht, maar in de laatste rondes is dat weer een heel stuk minder.

Ik had verwacht dat we iets konden afleiden uit iemand z'n dood deze ronde, maar dat is niet zo, dus nu denk ik dat het wijs is om één van Evilblue's verdachten op te hangen omdat dan duidelijk(er) wordt of hij nou ziener is of niet. Dus als Katje een slechte functie heeft, gaan we gewoon voor alle anderen in zijn rijtje. Als ze onschuldig blijkt, en dat sluit ik niet uit, hebben we eigenlijk zo goed als verloren. Dan stel ik voor dat we uit wraak Evilblue alsnog opknopen en hoe het daarna afloopt zien we tegen die tijd wel.

Tot slot, het gaat nu eigenlijk tussen Katje en Evilblue. Ik ga even voor het overzicht hun twee verhalen opschrijven in de volgende post, want ik begin zelf ook weer te twijfelen.
Oud 19-03-2008, 00:29
Verwijderd
Ik wilde eerst alle argumenten van Evilblue en Katje opschrijven, maar toen werd het per ongeluk meer twee versies van hoe het kan zijn. Dus hier:

Versie 1: Katje is onschuldig, Evilblue is slecht. Dat betekent dat de verdachten van Evilblue ook onschuldig zijn, dus Tink en Minke staan in deze versie aan de goede kant. Dan moet Uice een wolf zijn, want hij is de laatste uit de Twinklijst. (Waar dus twee slechte functies in zitten, in deze versie zijn dat Evilblue en Uice.) De laatste slechte functie wordt in beslag genomen door Pippeloen of mij. (In mijn theorie is dat dan Pippeloen, omdat ik weet dat ik aan de goede kant sta, maar voor jullie is dat een ongeldige redenatie.)

Versie 2: Evilblue is onschuldig (en eventueel de ziener), Katje is slecht. Als hij inderdaad de ziener is, zijn Minke en Tink de resterende drie wolven.
Als we iemand ophangen uit zijn lijst en diegene blijkt aan de slechte kant te staan, kan ook nog zijn dat Evilblue het gewoon goed gegokt heeft. Dan valt er heel weinig te zeggen over wie de resterende bad guys zijn, omdat het dan gebaseerd was op toeval.

Dus, de slechte functies:
Versie 1: Uice en Evilblue (en voor mij dan ook nog Pippeloen).
Versie 2a: Katje, Minke en Tink.
Versie 2b: Katje en nog twee mensen.

Ik denk dat de kans erg klein is dat Evilblue aan het gokken is, dus hij is óf wolf, óf ziener. In principe maakt het niet meer uit wie we ophangen, uit elke dood valt af te leiden wie de resterende wolven zijn.

Tot slot denk ik dat als Katje niet onschuldig is, ze de rol van verrader heeft. Dat kan verklaren waarom Minke haar verdacht, want wolfjes weten niet wie de verrader is.
Oud 19-03-2008, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Minke je speelt gelijkspel mooi in de hand (al denk ik allang dat jij niet kan stemmen)
Dus Uice, ik volg je> Katje heeft 2 stemmen nu.
Nee hoor, ik heb geleerd dat ik niet zomaar iedereen blind kan vertrouwen, want dan stem je er zo weer een onschuldige dorpeling uit. Dus, ondanks dat het misschien goed is om met veel mensen op één persoon te stemmen, om gelijkspel uit de weg te gaan, als ik iemand écht niet vertrouw (zoals jou op dit moment) dan blijf ik bij mijn keuze, zelfs als er al stemmen zijn voor een ander. Dan vind ik mijn eigen gevoel toch iets betrouwbaarder.
Oud 19-03-2008, 14:40
Verwijderd
Nou ik stem duidelijk op EvilBlue, omdat ik niet meer geloof dat hij de ziener is, en om mijn eigen ass te redden natuurlijk.

Katje
Uice
EvilBlue

Evilblue
Minke
Katje
Oud 19-03-2008, 15:22
Verwijderd
Ik vind het echt een moeilijke keuze
Ondanks mijn eerdere uitlatingen denk ik toch eerder dat Evilblue de ziener is dan een wolf. Minke is voor mij veel verdachter dan Katje. Maar het gaat nu tussen Evilblue en Katje.
Ik ben dan eerder geneigd om voor Katje te gaan maar ik ben ook bang dat ik dan weer in dezelfde valkuil val van Evilblue zoals met AllureV.

Paranoide en Tink, ik hoor graag nog even wat jullie van plan zijn voor vanavond.
Oud 19-03-2008, 15:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat ze niet op Lisaah heeft gestemd, zegt niet zoveel want Evilblue en Paranoide hebben die ronde ook niet op Lisaaah gestemd.
Bovendien staan Minke, Juice en Evilblue ook in de Twinklijst, dus een van hun kan dus ook net zo goed een slechte functie hebben.
Het gaat om de combinatie van in de Twinklijst staan en niet op Lisaaah gestemd hebben.

Citaat:
nou kwa duidelijkheid is er geen steek veranderd.
Voor de wolfsbane misschien wel, dus het is te hopen dat die probeert de stemmen in de goede richting te sturen.

Verder hebben we gewoon een extra ronde gekregen, dus niks ''.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-03-2008, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Het gaat om de combinatie van in de Twinklijst staan en niet op Lisaaah gestemd hebben.

Voor de wolfsbane misschien wel, dus het is te hopen dat die probeert de stemmen in de goede richting te sturen.

Verder hebben we gewoon een extra ronde gekregen, dus niks ''.
Als het om die combinatie gaat, valt Evilblue daar ook onder. Wel op twink, niet op Lisaah.
Zijn dus weer die 2.

Ik baalde er van dat er nog steeds niks duidelijk was, als er iemand dood was gegaan hadden we meer geweten.
Oud 19-03-2008, 15:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Als het om die combinatie gaat, valt Evilblue daar ook onder. Wel op twink, niet op Lisaah.
Zijn dus weer die 2.
Maar EvilBlue noemde in diverse rondes al vroeg de wolven en Katje gedraagt zich over het algemeen verdachter. Ik bedoel, EB doet wel raar, maar dat is niet specifiek wolvengedrag.

Citaat:
Ik baalde er van dat er nog steeds niks duidelijk was, als er iemand dood was gegaan hadden we meer geweten.
Het enige wat er gebeurd is, is dat we een extra ronde hebben en dat de wolfsbane meer weet en met die kennis iets kan doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-03-2008, 15:52
Verwijderd
Hoezo weet de wolfsbane meer?
Oud 19-03-2008, 15:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nja ik snap nog steeds niet waarom Evilblue ons nou zo misleidde met AllureV als hij ziener is. Echt, waarom zou je dat doen, dan ebt en het vertrouwen weg en je hebt een dorpeling minder. En dat kan gewoon fataal zijn in die laatste ronden. Dus ik vind dat niet erg tactisch als ziener. Dus ik zit nu nog een beetje te dubben, want het is echt of of. En ik wil geen gelijkspel in de hand werken en ik geloof dat pip echt onschuldig is dus an sich als ik dan meestem dan is dat weer minder risicovol. Eigenlijk heb ik gewoon zin om op Evilblue te stemmen, om te kijken wat ie nou eigenlijk is. Want ik vind het wel heel dubieus, als ie slecht is dan spelen de wolven het wel opofferend, omdat ie wel zoemzoem en lisaaah(?) verdacht maakte. Maarja, wie zegt dat dat een slechte tactiek is, als het zo is blijkt het iig prima te werken, want niemand verwacht dat je daarvoor kiest.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-03-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Maar EvilBlue noemde in diverse rondes al vroeg de wolven en Katje gedraagt zich over het algemeen verdachter. Ik bedoel, EB doet wel raar, maar dat is niet specifiek wolvengedrag.

Het enige wat er gebeurd is, is dat we een extra ronde hebben en dat de wolfsbane meer weet en met die kennis iets kan doen.
Dat ben ik wel met je eens, ik zat ook nog te denken dat EB dan nooit zo relatief vroeg in het spel had gezegd dat hij lisaah en zoemzoem heel erg verdacht vond. Maar ok, zoemzoem heeft ook heel apart gespeeld dus ik weet het niet helemaal zeker.

De wolfsbane weet alleen dat hij wolfsbane is, en dat die bane nu weg is. Meer niet, dus wat bedoel je precies?
Oud 19-03-2008, 16:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat ben ik wel met je eens, ik zat ook nog te denken dat EB dan nooit zo relatief vroeg in het spel had gezegd dat hij lisaah en zoemzoem heel erg verdacht vond. Maar ok, zoemzoem heeft ook heel apart gespeeld dus ik weet het niet helemaal zeker.

De wolfsbane weet alleen dat hij wolfsbane is, en dat die bane nu weg is. Meer niet, dus wat bedoel je precies?
Hij weet op wie de wolven gestemd hebben, en kan zo bedenken waarom ze dat gedaan zouden hebben. Kijken wie hij de vorige ronde verdacht maakte, etc.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-03-2008, 16:36
Verwijderd
Dat zegt niet veel imo. Als Jantje zegt dat hij Pietje verdacht vindt, en Pietje is een wolf, zou het heel stom zijn om Jantje vervolgens meteen op te vreten.
Oud 19-03-2008, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Paranoide en Tink, ik hoor graag nog even wat jullie van plan zijn voor vanavond.
Mja, ik was nog even de verschillende opties aan het overdenken, maar ik denk dat ik voor Katje ga.

Ten eerste omdat ik Evilblue een laatste kans wil geven, hij heeft het voordeel van de twijfel.
Ten tweede omdat Tink en Minke beide voorzichtig zeggen dat ze liever op Evilblue stemmen. Dit kan een indicatie zijn van dat ze inderdaad wolven zijn. Ik vind wel dat Minke het echt héél goed speelt als ze een wolf is, want ik heb haar eigenlijk geen moment verdacht gevonden. Behalve nu, een beetje. Katje stemt ook op Evilblue, maar dat is iets logischer, omdat ze zelf niet dood wil.
Ten derde lijkt het me waarschijnlijker dat Tink, Katje en Minke wolven zijn, want Uice, Evilblue en jou verdenk ik toch wel een stukje minder.

En ten vierde, niemand is écht overtuigend verdacht, maar er moet wel iemand dood. Uit Katjes dood kunnen we denk ik het meeste afleiden.

Dus zoals het er nu voor staat, ga ik vanavond voor haar.

Katje
Uice
EvilBlue
Paranoide

Evilblue
Minke
Katje
Oud 19-03-2008, 17:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat zegt niet veel imo. Als Jantje zegt dat hij Pietje verdacht vindt, en Pietje is een wolf, zou het heel stom zijn om Jantje vervolgens meteen op te vreten.
In zo'n late fase in het spel valt dat wel mee. Dan kun je beter iemand die dreigt de volgende ronde op jou te gaan stemmen en daar mensen in mee kan krijgen direct offen dan de grote kans te lopen opgehangen te worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-03-2008, 17:10
Verwijderd
Hm ja, dat is idd wel zo als je met nog maar zo weinig spelers overbent.
Oud 19-03-2008, 17:10
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
stem ingediend.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 19-03-2008, 17:11
Verwijderd
Aangezien ik Uice en Paranoide niet verdacht vind, ga ik met hun mee.
Als evilblue inderdaad wolf blijkt eten we nu wel uit zijn hand. Maar het scenario dat hij ziener is lijkt me waarschijnlijker dan dat Katje onschuldig is.

Katje
Uice
EvilBlue
Paranoide
Pippeloen

Evilblue
Minke
Katje
Oud 19-03-2008, 17:12
Verwijderd
boehoe
Oud 19-03-2008, 17:15
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
boehoe
niet huilen
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 19-03-2008, 17:16
Verwijderd
Wie het laatst huilt...
Oud 19-03-2008, 17:30
Verwijderd
Ik hoop echt niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt en dat we weer in de val van Evilblue vallen

Als je kijkt naar wat hij eerder gepost heeft, dat juice/para en ik onschuldig zijn (wat ik zelf ook denk en iig van mezelf weet) + dat we minke/katje/tink moeten stemmen.
Dat is nu precies wat er gebeurt, de good guys stemmen op de door EB aangewezen evil guys en die willen hem er nu uit hebben.
Evilblue heeft door zijn 'zienerkreten' dus wel het spel naar zijn hand gezet nu, dus als hij wolf is speelt hij het wel erg goed en zit hij nu in een prima positie.
maar goed, hij kan er dan alsnog uit.
Oud 19-03-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop echt niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt en dat we weer in de val van Evilblue vallen

Als je kijkt naar wat hij eerder gepost heeft, dat juice/para en ik onschuldig zijn (wat ik zelf ook denk en iig van mezelf weet) + dat we minke/katje/tink moeten stemmen.
Dat is nu precies wat er gebeurt, de good guys stemmen op de door EB aangewezen evil guys en die willen hem er nu uit hebben.
Evilblue heeft door zijn 'zienerkreten' dus wel het spel naar zijn hand gezet nu, dus als hij wolf is speelt hij het wel erg goed en zit hij nu in een prima positie.
maar goed, hij kan er dan alsnog uit.
Als hij een wolf is, is het ook duidelijk wie de resterende wolven zijn. Dan gaat het dus ongeveer zo:

Deze ronde: Katje wordt opgehangen, blijkt onschuldig. We houden 3 dorpelingen en 3 slechte functies over.
Eetronde: Wolven eten een dorpeling op, wordt het 3 tegen 2.
Hangronde: De twee resterende dorpelingen stemmen een wolf/verrader weg. Liefst de verrader, want anders wordt de volgende ronde gelijkspel. In deze ronde is gelijkspel onmogelijk. Het wordt weer 2 tegen 2.
Eetronde: Een dorpeling wordt opgegeten, het wordt 2 tegen 1.
Hangronde: Als de verrader nog leeft, wordt het nu gelijkspel. De resterende wolf mag besluiten en laat de dorpeling omkomen. Dan winnen de wolven. Als de verrader dood is, gaat de laatste wolf er in deze ronde uit. Dan winnen de dorpelingen.

Al m'n theorieën zijn wel gebaseerd op dat Evilblue óf wolf is, óf ziener. Als hij gewoon een dorpeling/wolfsbane/cupido is dan is het allemaal heel onduidelijk en dan heeft hij eigenlijk een beetje het spel verpest voor de dorpelingen. Maar ik denk/hoop dat dit niet het geval is.

Ik heb overigens m'n stem ingediend, het werd Katje.
Oud 19-03-2008, 17:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb overigens m'n stem ingediend, het werd Katje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-03-2008, 18:14
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
en nu maar voor de resultaat wachten
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.