Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
Bekijk resultaten poll: Examenonderwerpen geschiedenis, boeiend of niet?
Gezagsdragers ; Lancashire 27 14.44%
Gezagsdragers ; Lancashire 44 23.53%
Gezagsdragers ; Lancashire 90 48.13%
Gezagsdragers ; Lancashire 26 13.90%
Aantal stemmers: 187. Je mag niet stemmen in deze poll

 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 13:17
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik vind het allebei eigenlijk niks...Lancashire is wel makkelijker volgens mij!! Ik snap alleen het nut niet echt van dat onderwerp
Advertentie
Oud 23-04-2004, 20:07
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
angel-nieke schreef op 22-04-2004 @ 13:01 :
gezagdragers had k voor me se wel n 9,1 (waren examenvragen van vorig jaar) maar het boeit me niet bepaald... me se van lancashire heb k vandaag gehad en ook dat boeit me niej... examnonderwerp van vorig jaar rusland was volgens mij veel leuker....
en lancashire is klote leren want t staan niet in chronologische volgorde....
sucks inderdaad dat t niet chronologisch is, snap het daardoor af en toe niet helemaal
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 23-04-2004, 20:50
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
mandy18 schreef op 21-04-2004 @ 14:15 :
WTF is het acoord van wassenaar dan?
heb vandaar hertentamen gehad en kan me niet herinneren dat ik dat heb gelezen kan zijn dat ik er dan overheen heb gelezen ofzo maar.
kun je me even zeggen waar het dan staat?dan zoek ik t ff op haha
Dat is best wel belangrijk. Het staat geloof ik in de laatste paragraaf.. was ergens in de jaren '80 ofzo.. toen er weer rust was gekomen. Ging over lonen.. dat ze een compromis hadden gesloten. Lonen gingen niet stijgen, maar de werktijden werden verkort. (als ik het niet fout heb )
Oud 25-04-2004, 16:55
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
........Ik vind politiek ook niet interessant.....
maar Lancashire???Wat een vaag onderwerp
Oud 26-04-2004, 21:28
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Vindet wel te doen.. beter dan Nederland in de 12e eeuw ofzo..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 29-04-2004, 15:29
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
haha nou ik kan die gezagdragers eg ni allemaal onthouden hoor.. lancashire vinnik 'daarentegen' veel boeiender
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 29-04-2004, 15:31
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Shadina schreef op 23-04-2004 @ 21:50 :
Dat is best wel belangrijk. Het staat geloof ik in de laatste paragraaf.. was ergens in de jaren '80 ofzo.. toen er weer rust was gekomen. Ging over lonen.. dat ze een compromis hadden gesloten. Lonen gingen niet stijgen, maar de werktijden werden verkort. (als ik het niet fout heb )
Acoord van wassenaar:
1982: een beetje concensus tussen vakbonden en wekgevers. De lonen stegen niet ofzoow, en de prijzen dan ook niet....

ik zal et zo es ff opzoeken
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 29-04-2004, 16:02
Verwijderd
Gezagdragers kan er wel mee door

Lancashire saai
Oud 29-04-2004, 16:09
dls
Avatar van dls
dls is offline
Ik vind bijde onderwerpen niet echt moeilijkm maarre ik denk dat ik er wel ff naar moet kijken om het af te sluiten
Oud 03-05-2004, 12:17
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
allebei , pff vooral gezagsdragers, daar kom je NIET doorheen. Lancashire is wat dat betreft nog een béétje interessant..
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 03-05-2004, 14:38
Kimmie86
Kimmie86 is offline
Ik vind het allebei . Ik vind politiek best interresant en Lancashire vind ik supermakkelijk en bovendien ben ik een beetje Engelandfan dus alles wat over Engeland gaat vind ik wel boeiend.

Ik ben dus zeer blij met de onderwerpen van dit jaar!!
__________________
Don't worry Be Happy
Oud 03-05-2004, 14:47
moentje
moentje is offline
Ik had voor de toets over Gezagsdragers niet zown denderend cijfer, maar vint et wel veeel interessanter dan Lancashire...lekker boeiend die katoenindustrie .
Ze hadden gewoon twee onderwerpen moeten kiezen die op elkaar aansluiten
Oud 03-05-2004, 14:56
Nebula
Nebula is offline
Ik vind ze allebei wel boeiend. Maar goed ook, want ik wil volgend jaar geschiedenis gaan studeren.

En nu moet ik nodig weer gaan leren.
Oud 06-05-2004, 21:50
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Gezagsdragers het voordeel van de twijfel, dus.
Lancashire beneden niveau van de gemiddelde vwo-er en absoluut niet interessant genoeg om dit te kunnen compenseren.
__________________
't Kan verkeren.
Oud 07-05-2004, 18:11
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
wat heeft iedereen tog tegen het onderwerp van Lancashire?? Ik snap dat echt niet!! Toch juist beter dat we dit hebben en niet die hele russische revolutie of de vietnamoorlog ofzoow... das allemaal vet ka uu tee...
Het enige van Lancashire waar je n btj eaan moet denken is die hele Anti-Corn Law League en de Chartistenbeweging... de rest is vet easy!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 08-05-2004, 11:37
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 07-05-2004 @ 19:11 :
wat heeft iedereen tog tegen het onderwerp van Lancashire?? Ik snap dat echt niet!! Toch juist beter dat we dit hebben en niet die hele russische revolutie of de vietnamoorlog ofzoow... das allemaal vet ka uu tee...
Het enige van Lancashire waar je n btj eaan moet denken is die hele Anti-Corn Law League en de Chartistenbeweging... de rest is vet easy!!
Het is mij een beetje te makkelijk. Maar het gemak waarmee een examen af te leggen valt zegt niets over de beleving van de stof op zich. En waar gaat het over? Wol, stoommachines, fabrieken. Oh yeah. Ze hadden dit onderwerp best als zijtak kunnen nemen bij het onderwerp Napoleon of iets dergelijks, hoe Engeland de economische ban van hem beleefde. Maar om er nou een zelfstandig examenonderwerp van te maken.. Het is niet leuk, interessant, en relevant genoeg voor onze toekomst of zelfs algemene ontwikkeling.

Maar ik geef toe, met de twee alternatieven die jij biedt waren we nog slechter afgeweest.
__________________
't Kan verkeren.

Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 11:48.
Oud 08-05-2004, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 07-05-2004 @ 19:11 :
wat heeft iedereen tog tegen het onderwerp van Lancashire?? Ik snap dat echt niet!! Toch juist beter dat we dit hebben en niet die hele russische revolutie of de vietnamoorlog ofzoow... das allemaal vet ka uu tee...
Het enige van Lancashire waar je n btj eaan moet denken is die hele Anti-Corn Law League en de Chartistenbeweging... de rest is vet easy!!
ja, maar het is zoooooooo saai. Bij Gezagsdragers kan ik me er toe aanzetten om het te lezen en te leren, maar dit niet. Na één paragraaf haak ik al weer af, omdat ik constant aan iets anders denk en me er echt niet op kan concentreren. Gewoon omdat het me zo weinig boeit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-05-2004, 17:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 08-05-2004 @ 12:37 :
Maar ik geef toe, met de twee alternatieven die jij biedt waren we nog slechter afgeweest.
Russische revolutie en Vietnam-oorlog zijn zó'n examenonderwerpen.
Oud 09-05-2004, 20:26
missymissy
missymissy is offline
hey mensen ik vind het allebei kutonderwerpen die errug saai zijn!maar ja wat doet het er toe?we moeten het toch leren
Oud 10-05-2004, 17:31
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik ben een minderheid. Lancashire is wel maar Gezagsdragers is
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 10-05-2004, 20:41
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Citaat:
mandy18 schreef op 21-04-2004 @ 14:15 :
WTF is het acoord van wassenaar dan?
heb vandaar hertentamen gehad en kan me niet herinneren dat ik dat heb gelezen kan zijn dat ik er dan overheen heb gelezen ofzo maar.
kun je me even zeggen waar het dan staat?dan zoek ik t ff op haha
Staat als t goed is achterin dat boekje, en bij die uitleg staat ook nog een blz nummer waar je dat hele stuk kan zien...

Ben nu al begonnen met Gezagsdragers, vind t niet zo heel moeilijk. Van Lancashire weet ik niet wat ik moet verwachten, want ik heb het nog nooit ingekeken
__________________
Lame...
Oud 20-05-2004, 19:54
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Nou geef mij maar Lancashire (niet dat het interessant is) maar dat gezeik met die gezagdragers begint me echt de strot uit te komen bahbah
__________________
Behandel een ander zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden. Respect op no 1
Oud 20-05-2004, 20:20
Wanderer
Wanderer is offline
Ik vin Lancashire het makkelijkst om te leren, maar ik vind gezagsdragers veel interessanter, gelijkspel dus.
__________________
We are nothing but mortal men, doomed to die, who above all, desire power...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [Opmerking/Poll] Tijd voor verandering?
>:-)
3 21-03-2011 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.