Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 17:21
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Als het goed is word er een galabal georganiseerd en nog een dagje six flags
__________________
Love & Peace \m/
Advertentie
Oud 12-04-2004, 13:04
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Bij ons een gala op een boot.. En daar worden we dan met allemaal (coole) auto's heengereden.. En iedereen loopt dan in zn pak en zn jurk op die boot.. en na 2 uur hangt iedereen in zn pak/jurk over de reling van de boot
Oud 16-04-2004, 18:15
Liews
Liews is offline
Wij hebben 28 april kolderdag. Wat er allemaal wordt georganiseerd weet ik niet, k weet alleen dat t tot 1 uur ofzo is en dan 's middags voetballen. leerlingen tegen leraren. En dan 's avonds lekker Gala
Oud 19-04-2004, 11:51
zus
Avatar van zus
zus is offline
Bij ons was altijd een examenstunt en een dagje naar Warner Bros, maar 4 jaar geleden is examenstunt fout gegaan, dus nu mag je kiezen tussen dagje uit of examenstunt en we hebben de eerste gekozen..
__________________
Dare to fly!
Oud 19-04-2004, 13:23
Svavl
Avatar van Svavl
Svavl is offline
wij moeten de examens maken, krijgen als het goed afloopt ons diploma en mogen oprotten.

fuckschool.
Oud 19-04-2004, 13:47
Liessie
Avatar van Liessie
Liessie is offline
laatste schooldag (verkleedthema: look-a-like)
8.00 ontbijten met alle examenklassen in de aula
9.00 schoolfoto examenklassen
9.30 laatste cijfercontrole
10.00 show
12.00 middagprogramma (sportieve activiteiten)
21.00 gala (naja dit jaar geen gala, maar iedereen in het rood --> thema: Simply RED)
__________________
I lost a game of Russian Roulette...
Oud 19-04-2004, 13:51
IndianRose
Avatar van IndianRose
IndianRose is offline
wij hebben normaal elk jaar een examenstunt, maar dit jaar, wanneer het juist MIJN beurt is om de leraren voor lul te zetten, gaat het niet door!!
het slaat egt nergens op.....ik w8 al vijf jaar erop en dan schrappen ze het ineens.....ook hebben we niet eens een thema.....ze willen gewoon een gala-style avondje....simpul enzow
mjah ik vindt het best wel balen, want ik had me er best wel op verheugt.......
__________________
you van better lose a lover than love tha loser!
Oud 21-04-2004, 19:22
*Kirsten*
*Kirsten* is offline
wij hebben al gala gehad met kerst. Was echt geweldig!! Maar met eindexamen wordt er door de school weinig georganiseerd, moeten we allemaal zelluf doen Krijgen wel een jaarboek, met stukjes erin en fotows enzow......maar tis echt een drama om die stukje allemaal binnen te krijgen.

Verder mag je op onze school geen stunt meer doen ofzow...om een of andere vage reden...maar doen we lekker toch stiekum....

Ow jaaaah en als afsluiting van de examens gaan we met alle examen klassen naar Center Parks, gaat alleen niet echt van school uit (moeten we ook allemaal zelf regelen).Hebbik vet zin in....lekker een heleweek feestuh, zuipen en voor de rest nix doen....

Kussies...
__________________
Thank you, Stars...
Oud 25-04-2004, 19:55
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ik geloof nix.
Oud 25-04-2004, 20:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 25-04-2004 @ 20:55 :
Ik geloof nix.
dan organiseer je toch zelf wat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-04-2004, 20:46
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
gala hebben we al gehad, maar de dag na de examen hebben we een barbeque
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 25-04-2004, 21:11
remcobers
Avatar van remcobers
remcobers is offline
Wij krijgen examenstunt en galabal, examenstunt word master: we hebben toestemming om alle deuren te sluiten!!
Oud 25-04-2004, 21:15
Verwijderd
we hadden wel een geslaagde examenstunt, met onder andere het hoogste mobiele springkussen van Europa
Oud 27-04-2004, 19:07
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Wij willen onze leraren kidnappen en in het bos droppen LOL
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 29-04-2004, 14:26
Verwijderd
Gister is bij ons de stunt geweest. alle kandidaten krijgen een stunt-t shirt en een string die je over je kleding draagt. Er waren Mega-Blubber-Powerrace luchtstormbanen, een waterballonnengevecht, BBQ, en afterparty

leuk gedaan,
Oud 29-04-2004, 16:28
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Whoeeh!

Afgelopen nacht examenfeest, thema Barbie&Ken, en na 1,5 uur slaap weer naar school voor de organisatie van de examenstunt, en dat was zeker weten de beste examenstunt ever!
Wij hebben namelijk vandaag met de school het wereldrecord kussenvechten verbroken!
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 07-05-2004, 14:21
dls
Avatar van dls
dls is offline
wij hebben ook op 14 mei LSD en de week er voor nog examen training e.d.
Oud 07-05-2004, 17:04
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
ik ga nog ergens met de klassen carten, lasergamen en bowlen

En normaal hebben wel altijd het examnfeest sávonds, en dan gaat iedereen traditiegetrouw op school blijven die nacht tot de ochtend en dan is iedereen verrot, en da n hebben we de examnstunt. Maarrrrr de examncommisie is zo aardig geweest om dat te veranderen en de examnstunt te doen op de middag voor het examnfeest grr! Hele traditie naar de malle moeren
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 08-05-2004, 10:30
the tourist
the tourist is offline
Wij zouden eigenlijk 28 april de laatste lesdag hebben (terwijl ik 23 april al vrij was ), maar dat is verschoven naar 12 mei doordat een jongen op school is overleden...

Overdag hebben we een feest met het thema Rock n Roll. Eigenlijk mogen we pas om half 5 op school komen (als de rest van de school weg is), maar iedereen komt ´s ochtends natuurlijk al. Daarna gaan we met z´n allen eten en dan is er een feest in een soort cafe met als thema Tropical party
Oud 08-05-2004, 10:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 07-05-2004 @ 18:04 :
En normaal hebben wel altijd het examnfeest sávonds, en dan gaat iedereen traditiegetrouw op school blijven die nacht tot de ochtend en dan is iedereen verrot, en da n hebben we de examnstunt.
dat was bij ons ook zo, tot mensen er zwaar bezopen werden en alle traditie geschrapt werden.
Niet meer slapen op school, geen examenstunt meer, geen feest...

De examenstunt hebben wij dit jaar toch uitgevoerd en een deel is toch op het schoolplein blijven slapen (maar dus niet ín school).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-05-2004, 11:26
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Wij hadden 28 april stuntdag op school, zo'n commissie had wat stomme dingen geregeld als levend ganzenbord en kopspijkers met leraren ofzo was natuurlijk geen zak aan..
Maar wij hebben ons wel vermaakt met veeel slagroom (lerarenkamer binnenstormen en je uitleven met slagroom), veel bier en andere drank (met het bier vooral biergevechten) en veel water enzo...vond de school wat minder, omdat het nogal een teringzooi was geworden en als afsluiter een bbq!

12 mei is dan het gala ergens in een veemarkthal in Utrecht ofzo

3 juni (dag van het laatste examen) hebben we 's avonds afterparty bij big daddy's volgens mij.

en we krijgen ook nog een jaarboek enzo en met de diploma uitreiking gaan de leraren volgens mij altijd wat opvallende leerlingen nadoen...
Oud 08-05-2004, 13:28
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm vrijdag thema moulin rouge.... eerst 's ochtends ontbijt daarna hangen in de aula (=zuipen) daarna stunt 's middags borrel in een kroeg en daar 's avonds eindfeest... we krijgen ook nog een jaarboek
Oud 08-05-2004, 14:48
smielr
smielr is offline
wij hadden een gala..moesten we in pak komen....is al geweest..helemaal van de wereld gezopen met de leraren..
Oud 08-05-2004, 16:27
ASR
ASR is offline
29 april stunt gehad. 's ochtends komen alle kleine koters op school en schminken we ze zwart daarna een stunt die 's middags vanaf 12 uur word vervolgd in de middagshow in de aula. stunt was een beetje mislukt, maar middagshow ging goed. 's avonds een groot feest voor zesdeklassers en leraren en de hele avond gratis zuipen!! uiteraard was iedereen knetterlam.

en we krijgen een jaarboek, gemaakt door zesdeklassers, met foto's van alle leerlingen en een aantal verhalen en foto's van activiteiten. wel lachen

oja, t thema overdag was piraten, iedereen moest zelf een broek in elkaar zetten vanvoren..

Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 16:32.
Oud 09-05-2004, 10:23
jannuhthapannuh
Avatar van jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
De dag voor lsd mogen de mensen met het vak tekenen (jeah ik ook) een gedeelte van het schoolplein beschilderen met tekeningen over ons thema: Hell & Heaven..

We hebben 's ochtens een ontbijt met de examenleerlingen.. zodat de andere leerlingen rustig en droog op school kunnen aankomen.. (zonder azijn in ogen, glitters in haar en andere rotzooi)
Dat is natuurlijk de vraag want er zijn altijd wel leerlingen die al om 8 uur voor de poort staan en 'wraak' willen nemen...Ik commissielid moet daar natuurlijk tegen zijn, maar eigenlijk is dat best leuk mensjes die je kent lekker nat spuiten (ok zonder azijn)

'S middags het gedeelte wat mijn commissie heeft geregeld, hebben we een dj op het schoolplein. En een tobbedansbaan, zo'n bungeerun-geval, een klein zwembadje met een wiebelbalk eroverheen waar wedstrijdjes kunnen worden gehouden tussen leraren & leerlingen...

En 's avonds feestjuh waar iedereen n btje kleren aan doet rond het thema.. En de hele dag natuurlijk veel drinken.. en op zich is dat geen vereiste maar daar staat lsd wel een btje bekend om..
__________________
In the water where I center my emotions all the world can pass me by
Oud 09-05-2004, 12:43
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
we hebben in maart al een gala gehad.

en dinsdag hebben we ons 'echte' gala. wordt in de filamon gehouden in utrecht. met een cadillac erheen (met vleugels, jawel!) en dan feesten tot 4uur.

vrijdag hebben we LSD. het thema is jaren 70, origineel
kinderen uit de les plukken, leraren zieken en voor de rest heb ik geen idee wat er georganiseerd is.
Oud 10-05-2004, 19:05
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
wij hebben aanstaande vrijdag (14 mei dus) stuntdag, haha weet nu al dat dat dik feest gaat worden!!! Alleen beetje saai thema dit jaar: western (en nog wel mét rodeostier ), wouden eerst als thema moulin rouge doen geloof ik, maar daar was de directie op tegen (dacht ik haha). Najah in ieder geval: gaat mooi feest worden vrijdag
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 10-05-2004, 19:21
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Wij hebben LSD al gehad , op 28 april.

Op dinsdagmiddag de poort, ingang, garderobe en aula versieren met vanalles wat met ons thema te maken had: Apres-ski/ Tirol.
's Avonds met zijn allen in tenten op het schoolplein kamperen.
's Ochtends ontbijten en de leerlingen tegenhouden bij de poort en ze ondersmeren met schmink, ze nat maken met waterpistooltjes en smerig maken met de sneeuwmachine Daarna (woensdagochtend) Alles weer afbreken en in de pauze pauzecabaret waar de leraren voor schut gezet worden. Daarna barbecue met de 6e en vervolgens naar het cafe met ongeveer de hele eindexamenklas. Oh ja, en natuurlijk zoiets als een 'jaarboek', wat ook alle andere leerlingen krijgen en daarbij krijgen ze nog allemaal een klein presentje (flesopener met daarop LSD 2004 : Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei)

Was erg gaaf
Oud 12-05-2004, 10:39
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
sann schreef op 29-03-2004 @ 20:47 :
eindexamengala en eindexamenstunt als die georganiseerd wordt
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 12-05-2004, 13:13
kleinedraak
Citaat:
Ygdrassil schreef op 10-05-2004 @ 20:21 :
Wij hebben LSD al gehad , op 28 april.

Op dinsdagmiddag de poort, ingang, garderobe en aula versieren met vanalles wat met ons thema te maken had: Apres-ski/ Tirol.
's Avonds met zijn allen in tenten op het schoolplein kamperen.
's Ochtends ontbijten en de leerlingen tegenhouden bij de poort en ze ondersmeren met schmink, ze nat maken met waterpistooltjes en smerig maken met de sneeuwmachine Daarna (woensdagochtend) Alles weer afbreken en in de pauze pauzecabaret waar de leraren voor schut gezet worden. Daarna barbecue met de 6e en vervolgens naar het cafe met ongeveer de hele eindexamenklas. Oh ja, en natuurlijk zoiets als een 'jaarboek', wat ook alle andere leerlingen krijgen en daarbij krijgen ze nog allemaal een klein presentje (flesopener met daarop LSD 2004 : Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei)

Was erg gaaf
Ja lijkt me ook zuper te gekl man!
Mijn verslagje komt na vrijdag, want vrijdag is bij ons LSD.
Mijn pakje is al helemaal klaar en mijn galajurk kan niet wachten totdat ik erin mag!
Hopen dat de lsd war wordt, we mogen nix meer uitspoken, dus ook geen leerlingen uit de lessen halen Als iemand met me megaat doe ik het stiekem toch
Oud 12-05-2004, 17:15
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
we hebben een gala op 8 juni en morgen is de examenstunt
Oud 12-05-2004, 18:08
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Wij hebben em vrijdag...maar we aan buiten de school afzetten....omt t beeld van de school gaan we een penishouder hangen :-P! en verder gaan we grote sloten op de hekken doen dat ze r de volgende dag niet in kunnen! maar ja dat is het niet want we gaan ook nog naar SIX FLAGS!! dat word echt super gezellig!!
__________________
LiFe iS sHiT aNd ThAn YoU DiE, sO fUcK tHiS wOrLd AnD LeTs GeT HiGh!!
Oud 12-05-2004, 21:33
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
We hebben het thema Jungle, hele school wordt versierd in deze stijl, voor school hebben we een opblaasstormbaan, leraren die in apenpak in een kooi gaan staan, trommelmensjes. Dan ontbijt voor alle eindexamenleerlingen, die ook allemaal een shirt hebben gekregen voor die dag met alle namen erop. Dan is er een 2 uur durende show die ik gedeeltelijk ga presenteren, om specifieker te zijn de tarzan en jane verkiezing, en daarna is het stappen en zuipen tot de vroege uurtjes. Dit alles vind komende vrijdag plaats, voor nog meer info Klik
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Oud 14-05-2004, 12:44
mrmateja
mrmateja is offline
Hey wij hebben de stunt kijk maar op www.obcstunt.tk!
__________________
Webmaster@http://www.havob1.tk
Oud 14-05-2004, 13:14
indewar
Avatar van indewar
indewar is offline
Gisteren was ons eindexamenfeest, met als thema moulin rouge/pimp.. was een lekker feestje!

Vandaag was de stuntdag, er was een vrouwelijke stripper..
die midden op et schoolplein ging strippen!
totdat ze topless ging, toen werd ze meegenomen door de rector
haha, maar was wel geslaagd!
Daarna was er nog cabaret.. gingen ze rappen enzo.. was ook wel
Oud 15-05-2004, 18:02
Timmiej
Timmiej is offline
Ook wij hebben hem al gehad!

De gevolgen???????

Lees :

Leerlingen besmeuren schoolgebouw
Gepost door Kirsty (ChrisJX) - vrijdag 14 mei 2004 @ 12:06 - Bron: Limburgs Dagblad

AirRaid had ons via de nieuws-submit te melden:

Het gebouw van scholengemeenschap Groenewald in Stein (Limburg) is in de nacht van woensdag op donderdag door een groep van ongeveer veertig jongeren besmeurd met etenswaren en bouwschuim. Volgens directeur J. Gijzen zijn de daders voor een groot deel leerling van de betreffende school.

De scholieren waren deels gekleed in camouflagekleding en sloegen kort na middernacht toe. Ze smeerden boter, stroop en pudding op ramen en deuren, strooiden meel over het schoolplein, besmeurden de houten banken en gooiden de vuilniscontainer leeg op de lerarenparkeerplaats. Het schoolplein, de bomen en de hekken werden versierd met wc-papier en linten.

De actie heeft waarschijnlijk te maken met de laatste schooldag van de eindexamenkandidaten, die vandaag plaats heeft. Op diverse scholen wordt dit gevierd, maar op het Groenewald is door een misverstand tussen leerlingen en de schoolleiding niets georganiseerd. De eindexamenkandidaten dachten dat ze de zogeheten LSD niet mochten vieren in verband met in het verleden uit de hand gelopen acitiviteiten. De daders zouden dit hebben aangegrepen om hun gram te halen.

De omvang van de schade is nog niet bekend, maar de school heeft laten weten deze op de daders te zullen verhalen. Enkelen van hen zijn al bekend, het gaat om eindexamenkandidaten van de theoretische leerweg VMBO en de Havo. De actie zal geen gevolgen hebben voor de examenresulaten van de leerlingen.


Ik wacht de reacties ff af waarna ik zal gaan reageren
__________________
PSV FOREVER, FOREVER PSV
Oud 15-05-2004, 18:09
manny1
manny1 is offline
hahahaha
__________________
miniej
Oud 15-05-2004, 18:11
manny1
manny1 is offline
hahahaha het was eg te gek!!
past niet echt in het rijtje .. bovenstaand.. ma ze vergeten ons wel nooit meer..!!!! http://frontpage.fok.nl/nieuws/41678 voor meer info
__________________
miniej
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.