Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 14:36
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
Wie heeft er een planning gemaakt, en hoe ziet jullie planning eruit??
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Advertentie
Oud 09-05-2004, 14:39
the tourist
the tourist is offline
Ik maak geen planningen, want ik hou me er toch niet aan. Ik bedenk wel vaak wat ik de volgende dag ga/moet doen, maar daar hou ik me ook niet aan.
Oud 09-05-2004, 15:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had een planning waar ik me vanaf dag 1 al niet aan houd.
Nu doe ik het dus maar zonder planning
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-05-2004, 17:10
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb een planning gemaakt, waarvan ik in eerste instantie dacht dat ie veel en veel te strak was. Ik loop nu voor, dus dat gaat goed
Oud 09-05-2004, 17:17
wissie
wissie is offline
Ik doe niet aan planningen, omdat ik me er nooit aan hou
Oud 09-05-2004, 19:13
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Ik heb ook een planning, vanaf vandaag echt begonnen en ik loop nog op schema . Wel een strakke planning, ben benieuwd
Oud 10-05-2004, 21:13
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
hiero geen planningen, want dan word ik alleen maar moe van alles wat ik nog moet doen, en ik hou me er toch noooooooooooit aan!

Gewoon elke dag iets doen als het uitkomt, het enige dat ik doe is zorgen dat ik per dag 1,5 tot 2 uur echt niks te doen heb, dan ga ik vanzelf wel iets doen.... vandaag wiskunde gedaan !
Oud 10-05-2004, 21:18
mR
Avatar van mR
mR is offline
Een ontzettende planning gemaakt van 140 uur, maar me er niet strak aan gehouden ;/
Oud 10-05-2004, 21:46
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik heb een lijst gemaakt waar op staat wat ik nog moet en kan doen als voorbereiding op het examen. Dat zijn dus de examens uit de examenbundel die ik nog niet gemaakt heb (verscheidene hebben we vorige periode al in de les gedaan) en bij sommige vakken een overzicht van de onderwerpen die ik nog moet herhalen. Verder geen planning van wat ik elke dag moet doen, want daar hou ik me toch niet aan, bovendien heb ik af en toe erg last van hoofdpijn waardoor ik niet zoveel kan doen en op andere momenten ben ik juist heel erg fit en wil ik juist heel veel doen.

Maar eigenlijk ken ik het meeste al, het is meer een kwestie van oefenen dan van leren (Latijn uitgezonderd )
Oud 11-05-2004, 07:39
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik had een planning gemaakt en ik had gepland dat ik morgen (12 mei) alle stof zou moeten hebben doorgenomen en dat ik daarna tot m'n examens zou oefenen met vragen en oude examens. Maar ik moet dus nog beginnen met leren, dus die planning heeft niet echt geholpen
Oud 11-05-2004, 08:13
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Ik heb geen planning gemaakt, maar ik volg half mijn 'normale' lesrooster qua vakken.

Op maandag ben ik de hele dag bezig met wiskunde, op dinsdag scheikunde enz. enz.
__________________
oranje
Oud 11-05-2004, 08:30
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik heb wel een planning gemaakt, maar ik loop al iets van een week achter
__________________
I'll find you.
Oud 11-05-2004, 09:44
Verwijderd
Ik heb een planning gemaakt net voor de meivakantie, en heb me er tot nu toe wel redelijk goed aan gehouden
Oud 11-05-2004, 10:05
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Heb nog niets gedaan en heb gister dus ook even een planning gemaakt, komt erop neer dat ik een lesbrief (eco of m&o) en 2 hoofdstukken ak, wiskunde en geschiedenis per dag moet leren, heb nu al geen zin meer me goed voor te gaan bereiden
Zie wel hoe het loopt, ga me iig niet aan die planning houden.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 11-05-2004, 11:44
Verwijderd
Ik had een planning. Maar ik wijk er nu al dagen vanaf.
Oud 11-05-2004, 11:47
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Ik maak de planning voor de dag erna altijd een dag van te voren, dan probeer ik in te schatten wat ik ongeveer ga doen op een dag en daar houd ik me meestal wel aan.

Ik heb vorige week, geschiedenis, nederlands, duits en latijn gedaan. Deze week wiskunde, engels en frans ligt in de planning, plus herhaling van latijn en geschiedenis. Dan heb ik volgende week nog om alle puntjes op de i te zetten. Dat is ongeveer mijn planning en dat verloopt vrij goed!
Oud 11-05-2004, 12:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
mijn planning van m&o heb ik net gemaakt en is als volgt:
vandaag: eenmanszaak deel 1 en eenmanszaak deel 2
woensdag: firma en stichting
donderdag: de NV
vrijdag: de industrie
weekend: oude examens oefenen
maandag en dinsdag: dingen herhalen die niet goed gingen met de oude examens.

Verder moet ik deze week iedere dag nog een uurtje of twee naar school voor scheikunde uitleg dus daar begin ik nog niet echt aan met leren, ik ben in de lessen er al mee bezig en dat examen zit toch pas helemaal aan het eind. Verder ga ik vanmiddag beginnen met Nederlands en plan ik iedere dag een blok leren in van een vak waar ik op dat moment zin in heb. Vandaag wordt dat bio denk ik. Vanaf vandaag gaan we hard aan de slag!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-05-2004, 13:10
dls
Avatar van dls
dls is offline
'k heb wel een planning maar daar staan alleen de vakken op die ik die dag wil leren. Dus niet de stof en de tijd. Als ik dat wel zou dan zou ik me er toch niet aan houden...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het plan
flyaway
0 22-05-2012 22:15
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Plan van aanpak vs Plan van eisen
selfmindead
1 04-10-2007 16:29
Muziek za 5 mei: Der Plan en Übergang @ worm, r'dam
1.000.000
11 10-05-2007 17:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba)
niceman1984
24 04-12-2003 00:17
Algemene schoolzaken Plan van aanpak
CoolRoel
10 13-09-2003 08:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "US plans death camp"
Gatara
30 27-05-2003 17:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.