Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 12:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat wil ik wel even weten. Ik ben bij mij op school namelijk een van de weinigen die met twee extra vakken (m&o en scheikunde 2) examen doet en ik wil graag weten of er hier meer mensen zijn die met twee extra vakken examen doen of dat de meeste maar een extra CE-vak hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 11-05-2004, 12:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb er maar eentje, m&o (bij E&M). Heb ooit wel even scheikunde gehad, maar daar had ik niet zoveel aan, en ik snapte er ook al best snel heeeeeeeeeeeeelemaal niks meer van
Oud 11-05-2004, 13:04
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ik Du2 en Fa2!! ik doe NG (havo)! ik ben ook de enige in me klas met die Du2 en Fa2 heeft...de meesten hebben alleen du1 en sommigen ook fa1...so................
Oud 11-05-2004, 13:51
Verwijderd
Niet CE, maar ik heb economie1 en informatica, waarvan de eerste wel CE is en de tweede gewoon SE.
Oud 11-05-2004, 13:54
angel-nieke
angel-nieke is offline
neej ik maar 1 keuzevak bio (bij havo ng) maar als je vwo doet heb je altijd 2 keuzevakken die vaak allebei ce vakken zijn...
Oud 11-05-2004, 14:06
Verwijderd
Ik heb nu nog economie en Latijn/Grieks (1 is profielvak, andere staat in het vrije deel, kan zelf kiezen welke) in m'n vrije deel waarin ik examen doe
In de 4de had ik ook nog LO 2, maar dat kon ik niet volgen omdat ik die uren dubbel geroosterd was, dus ik moest het laten vallen Heb ook nog economie 2 gehad eerst, maar ik vond het te moeilijk en heb het laten vallen.
Oud 11-05-2004, 14:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er is een topic met de vraag in welke vakken je examen doet. Ik denk dat je daaruit vrij makkelijk kan afleiden welke vakken tot iemands profieldeel of vrije deel behoren.
Ik sluit deze dus, omdat het anders allemaal te veel op elkaar gaat lijken

Ontopic: wiskunde A2 en maatschappijleer 2
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.