Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 13:51
angel-nieke
angel-nieke is offline
bij ons op school hebben we nog helemaal geen info gekregen over het examen....
owke we hebben het examenrooster (jeh) en de examenregeling staat op de site maar verder helemaal nix!
zelfs ons examennummer hebben we nog niej....
weten jullie dingen die wel/niet mogen kan k daar alvast rekening mee houden...
thnx
Advertentie
Oud 11-05-2004, 14:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat voor dingen dacht je dan nog meer te moeten weten?

Examennummer weten nog heel veel mensen niet. Die krijg je dan waarschijnlijk vlak voor het examen. Er is ook geen reden om die eerder te moeten weten.
Verder zou ik niet weten wat je nog meer moet weten naast je examenrooster en de examenregeling.
Kijk anders eens bij de links in de mededeling.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-05-2004, 14:46
Luego
Luego is offline
Ik weet mijn examenrooster en zelfs m'n examennummer (jeuh ), maar bij ons is het nog niet bekend (gemaakt) waar de examens zijn
Lijkt me toch ook handig om te weten.
Oud 11-05-2004, 15:32
Verwijderd
Exmennummer wist ik ook niet tot het eerste examen, dan lag er een briefje op je tafel waar het op stond. Lijkt me ruim op tijd, eerder kun je er toch nog niks mee doen.

Ik zou ook niet weten wat je meer moet weten dan het examenrooster en de examenregeling. En de plaats waar je examen hebt, das idd ook wel handig (weet de school het helemaal nog niet of heb je dat niet gevraagd?). En in welke vakken je examen doet en wat je daarvoor moet leren ed is ook altijd wel handig, maar ik neem aan dat je dat wel weet.
Oud 11-05-2004, 15:34
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik weet ook niet veel meer dan dat hoor, ook niet nodig. Als je maar weet wanneer je waar moet zijn; en wat je dan geleerd moet hebben, kom je er wel
Oud 13-05-2004, 12:37
dls
Avatar van dls
dls is offline
Ik heb alles al, examen nummer, examen stof. Alles wat ik hebben moet... ook waar het is etc...
Oud 13-05-2004, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kreeg vandaag nog wat informatie:

wij zitten met de havo en het vwo samen in een gymzaal. Er mag niks mee de gymzaal in, behalve de toegestande attributen.
Je mag tot een half uur na begin nog binnenkomen, daarna niet meer. Verder gaat er een ceremonie-achtige controle vooraf aan elk examen om te kijken of de enveloppen wel de juiste zijn en of ze nog dicht zijn. Op tijd komen is dus gewenst, anders gaat die tijd van je examentijd af.

Verder NOOIT iets met potlood maken en ook geen Typex gebruiken. Vorig jaar hadden ze bij ons potloden neergelegd bij het examen en maar liefst 7 mensen hadden die ook daadwerkelijk gebruikt bij Frans. Dan mag het examen ongeldig worden verklaard.
Pff, wat weet ik nog meer? Je mag je naam op je examen opgaven schrijven, zodat je NA het examen je blaadje mee naar huis kunt nemen als je dat wil.
Dat is zo'n beetje wat ik nu weet...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2004, 12:51
Verwijderd
Maar ik zou bij de exacte vakken wel een potlood gebruiken bij grafieken en tabellen tekenen

verder: absoluut geen mobieltje of andere apparaatjes meenemen de zaal in, anders kon het nog weleens flink fout gaan.
Oud 13-05-2004, 12:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
wij kregen vandaag een a4tje met alle regels enzo erop...
en de laatste cijfer contorle... en JAJA, ze kregen het weer voor elkaar om er weer een puinhoop van te maken.... moet nu morgen/ begin vd week ZELF (???) onze cijferlijsten halen en dan alsnog tekenen.... word er een beetje moe van...
Oud 13-05-2004, 13:42
anjali
anjali is offline
Bij mij hetzelfde nog geen examennummer niets!

En dat is nog niet eens het ergst, want hetis voor sommige vakken nog niet geheel duidelijk wat je nou precies moet leren. Zelfs hierop het forum zijn er meningsverschillen over wat je nou wel moet weten en wat niet!

VErschrikkelijk!!!

Gelukkig dat Frans 1,2 voor woensdag wel duidelijk is en Duits 1,2 ook, maar GS weer helemaal niet rotboekjes!
Oud 13-05-2004, 13:46
angel-nieke
angel-nieke is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 13:45 :
Ik kreeg vandaag nog wat informatie:

wij zitten met de havo en het vwo samen in een gymzaal. Er mag niks mee de gymzaal in, behalve de toegestande attributen.
Je mag tot een half uur na begin nog binnenkomen, daarna niet meer. Verder gaat er een ceremonie-achtige controle vooraf aan elk examen om te kijken of de enveloppen wel de juiste zijn en of ze nog dicht zijn. Op tijd komen is dus gewenst, anders gaat die tijd van je examentijd af.

Verder NOOIT iets met potlood maken en ook geen Typex gebruiken. Vorig jaar hadden ze bij ons potloden neergelegd bij het examen en maar liefst 7 mensen hadden die ook daadwerkelijk gebruikt bij Frans. Dan mag het examen ongeldig worden verklaard.
Pff, wat weet ik nog meer? Je mag je naam op je examen opgaven schrijven, zodat je NA het examen je blaadje mee naar huis kunt nemen als je dat wil.
Dat is zo'n beetje wat ik nu weet...
thnx kan k daar alvast rekening meehouden!
Oud 13-05-2004, 13:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-05-2004 @ 13:51 :
Maar ik zou bij de exacte vakken wel een potlood gebruiken bij grafieken en tabellen tekenen
Ons werd gezegd dat je die ook het beste met (evt. gekleurde) pen kan doen. Dus zelfs de tekeningetjes niet met potlood, want er zijn van die koppige 2e correctors die dat gewoon weigeren na te kijken en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2004, 13:48
angel-nieke
angel-nieke is offline
Citaat:
anjali schreef op 13-05-2004 @ 14:42 :
Bij mij hetzelfde nog geen examennummer niets!

En dat is nog niet eens het ergst, want hetis voor sommige vakken nog niet geheel duidelijk wat je nou precies moet leren. Zelfs hierop het forum zijn er meningsverschillen over wat je nou wel moet weten en wat niet!

VErschrikkelijk!!!

Gelukkig dat Frans 1,2 voor woensdag wel duidelijk is en Duits 1,2 ook, maar GS weer helemaal niet rotboekjes!
kijk op www.examen.kennisnet.nl dan naar je niveau, daar staan de examenonderwerpen en datgene wat je niet hoeft te leren!
Oud 13-05-2004, 13:52
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 14:48 :
Ons werd gezegd dat je die ook het beste met (evt. gekleurde) pen kan doen. Dus zelfs de tekeningetjes niet met potlood, want er zijn van die koppige 2e correctors die dat gewoon weigeren na te kijken en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
hihi ja... onze geschiedenis leraar had et erover dat we moesten rekening houden met een( jaja nu komt et)

Geïrriteerde, Calvinistische, Friesche 2e corrector

HAHAHAHA
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 13-05-2004, 14:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-05-2004 @ 14:52 :
hihi ja... onze geschiedenis leraar had et erover dat we moesten rekening houden met een( jaja nu komt et)

Geïrriteerde, Calvinistische, Friesche 2e corrector

HAHAHAHA


Calvinistisch? Dan moet ie niet zeuren. Ik ben net maatschappijleer(2) aan het leren en daarin staat dat Calvijn vond dat je hard moest werken om aan God eer te bewijzen.
Nou, werken dat zal ie!!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2004, 14:55
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 13-05-2004 @ 13:53 :
wij kregen vandaag een a4tje met alle regels enzo erop...
en de laatste cijfer contorle... en JAJA, ze kregen het weer voor elkaar om er weer een puinhoop van te maken.... moet nu morgen/ begin vd week ZELF (???) onze cijferlijsten halen en dan alsnog tekenen.... word er een beetje moe van...
'k heb vandaag m'n definitiefe lijst gekregen...
Die wordt morgen ook naar de inspectie verstuurt...
Moest het dus vandaag ook gelijk controleren
Oud 13-05-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-05-2004 @ 14:52 :
hihi ja... onze geschiedenis leraar had et erover dat we moesten rekening houden met een( jaja nu komt et)

Geïrriteerde, Calvinistische, Friesche 2e corrector

HAHAHAHA
bij ons zit de tweede corrector in Enschede als ik me niet vergis. Of dat iets goeds is moet ik nog maar afwachten.
Oud 13-05-2004, 15:50
dls
Avatar van dls
dls is offline
weet je dat nu al???
Ads door Google
Oud 13-05-2004, 16:03
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 13-05-2004 @ 15:55 :
'k heb vandaag m'n definitiefe lijst gekregen...
Die wordt morgen ook naar de inspectie verstuurt...
Moest het dus vandaag ook gelijk controleren
ja wij moesten het dus ook vandaag nakijken. Probleem was alleen dat er best veel dingen niet klopten (probleem bij ons op school, schijnt moeilijk voor ze te zijn de goede cijfers in het goede hokje te zetten.....) bij ak werd me 0,4 punt door mn neus geboord, en die heb ik dus harrrrrrrrrstike hard nodig. Dus wij weer zo'n formulier invullen dat het niet klopte, gingen ze vanmiddag/ morgen ernaar kijken, en dan kunnen we morgenmiddag / maandag / in nood dinsdag nog kijken en handtekening zetten.
Heb er alleen geen zin om nu nog eens achter die cijfers aan te moeten lopen, heb wel andere dingen aan mn hoofd.....


en ons is ook al wel verteld waar onze 2e correctoren zitten, ben t alleen vergeten was ergens in de buurt van hilversum geloof ik..... maar maakt verder ook niet zoveel uit, de leraren die ik heb kijken het natuurlijk wel streng na, maar mn leraar wiskunde zei dat er soms wel een beetje onderhandeld werd over cijfers (en dat heeft hij een blaadje met de cijfers die iedereen minimaal moet halen )
Oud 14-05-2004, 08:37
dls
Avatar van dls
dls is offline
idd
bij ons wordt er ook onderhandelt over de cijfers

ik heb bij DU 2 zelfs 0.2 punt teveel gekregen. mooi niets van zeggen, is mijn examen weer wat beter te halen
Oud 14-05-2004, 09:05
Nemera
Avatar van Nemera
Nemera is offline
wij weten ook weinig maar we weten genoeg......

ik krijg alleen op de een of andere manier altijd kriebels als ik die examen zaal inloop....

Dat ding is veel te groot en formeel en kriebels en zenuwen.....

Kusje
__________________
Grinning from the darkness
Oud 14-05-2004, 09:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij moesten vandaag onze cijfers gaan controleren en we hebben nu ook allemaal papieren gehad met regels erop enzo, best overzichtelijk, ze hebben gewoon de belangrijkste dingen uit het examenregelement even overzichtelijk en in begrijpbare taal voor ons apart opgeschreven. Vind ik best fijn eigenlijk. Verder staan daar ook alle belangrijke data op en het examenrooster. Examennummer krijgen wij volgens mij pas bij het examen zelf, er ligt dan een briefje op je tafel met daarop je naam en je examennummer en aan de ene kant 'koffie' en aan de andere kant 'thee' zodat de concierge niet iedere keer hoeft te vragen wat je wilt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2004, 09:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 14-05-2004 @ 09:37 :
bij ons wordt er ook onderhandelt over de cijfers
onderhandelt?
bij ons worden gewoon de oude toetsen opgezocht en wordt nagekeken of het klopt wat je zegt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-05-2004, 09:53
Nemera
Avatar van Nemera
Nemera is offline
relaxt dat er thee of koffie voor je gbracht wordt ik weet het niet zeker maar volgens mij doen ze dat bij ons niet.....

Kusje
__________________
Grinning from the darkness
Oud 14-05-2004, 10:10
the tourist
the tourist is offline
Ik dacht dat ik er ook niets over gehoord had, maar ik kwam net een formulier tegen met een heleboel informatie. Maar eens lezen dus
Advertentie
Oud 14-05-2004, 10:25
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Heb je de examenkrant niet gehad? Daar staat de meeste informatie wel in.
Examennummer ligt meestel op je tafeltje als je examen gaat doen, dan heb je hem ook pas nodig.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 14-05-2004, 12:20
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Liss schreef op 14-05-2004 @ 11:25 :
Heb je de examenkrant niet gehad? Daar staat de meeste informatie wel in.
Examennummer ligt meestel op je tafeltje als je examen gaat doen, dan heb je hem ook pas nodig.
bij mij stond mn examennummer bovenaan mijn eindcijfer lijst...
en bij ons examen geven ze gelukkig ook frisdrank (gymzalen zijn altijd zo benauwd, en hoor net dat het volgende week mooi weer wordt )
Oud 14-05-2004, 12:51
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-05-2004 @ 10:41 :
onderhandelt?
bij ons worden gewoon de oude toetsen opgezocht en wordt nagekeken of het klopt wat je zegt.
ja er wordt onderhandelt. Mijn leraar belt met de 2e conrector en dan overleggen hoe hij / zij aan het cijfer komt en zorgen dat het cijfer zo hoog mogelijk komt.
Oud 14-05-2004, 13:21
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 14-05-2004 @ 13:51 :
ja er wordt onderhandelt. Mijn leraar belt met de 2e conrector en dan overleggen hoe hij / zij aan het cijfer komt en zorgen dat het cijfer zo hoog mogelijk komt.
mijn leraar wiskunde zei dat hij een lijstje voor zichzelf maakt met welke cijfers iedereen moet halen om voldoende uit te komen, en dan zegtie: Doe we er bij haar een punt af (als ze dat kan hebben ) en dan geven we hem een puntje erbij (want dat heeftie dan blijkbaar nodig) , wanneer ze van mening verschillen over een gegeven antwoord.
Vind ik wel relaxed, ik moet een 5,0 halen
Oud 14-05-2004, 13:26
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 14-05-2004 @ 13:51 :
ja er wordt onderhandelt. Mijn leraar belt met de 2e conrector en dan overleggen hoe hij / zij aan het cijfer komt en zorgen dat het cijfer zo hoog mogelijk komt.
Over de examens wordt idd onderhandelt, en de cijfers van het SE wordt aan de hand van oude toetsen kloppend gemaakt.

Het examennummer krijgen wij ook pas 10 minuten van te voren, er hangt een lijst de deur van de gymzaal, en dan is blauw vwo groen havo. Je mag bij het examen niet binnen een uur weg, en bij ons is de regel (landelijk?) dat als je 15 minuten van te voren klaar bent je moet blijven zitten tot einde omdat anders de anderen er last van hebben en in de stress schieten. Jas, tas etc. moet achterblijven en grafieken mogen wel met potlood worden gemaakt. Oh jah, en ze gaven de tip goed te controleren of je alle opgaves hebt gehad omdat altijd er mensen zijn die hele opgaves vergeten. Over ziek worden tijdens het examen is ook nog een regel: je mag dan met een surveillant de zaal uit gaan, en in overleg met de surveillant mag je de zaal weer in (nadat je je beter voelt) en de verloren tijd mag je dan alsnog inhalen. Wat een regels voor het examen zeg, wij hebben drie velletjes met regels gekregen.
Oud 14-05-2004, 13:35
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ja die regels hebben wij ook allemaal.... alleen die over het ziek worden hebben we niet (staat niet op ons blaadje iig). Wel als je naar de wc moet, loopt er eentje mee en die gaat dan bij de deur staan om te luisteren wat je wel niet allemaal aan het doen bent
Oud 14-05-2004, 17:50
angel-nieke
angel-nieke is offline
heb vandaag brief gekregen samen met me cijferlijst over de plaats en examennummer enzow... joehoe er bestaan nog wonderen... mijn school w8 n keer niet tot t aller laatst
Oud 14-05-2004, 18:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
owja, onze tweede corrector zit in Den Haag en de examens van een school in Den Haag gaan naar ons toe.... maar weet niet welke school. (maar diegene hebben dan wel mazzel als Aardema hun tweede corrector wordt, hij is wel soepel, en zal er (ook voor anderen!) wel wat puntjes uit proberen te slepen, in zoverre dat nog niet door de eigen leraar is gedaan).
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-05-2004, 18:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-05-2004 @ 14:35 :
ja die regels hebben wij ook allemaal.... alleen die over het ziek worden hebben we niet (staat niet op ons blaadje iig). Wel als je naar de wc moet, loopt er eentje mee en die gaat dan bij de deur staan om te luisteren wat je wel niet allemaal aan het doen bent
moet je hard gaan kreunen!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-05-2004, 18:26
dls
Avatar van dls
dls is offline
lol

zullen ze leuk vinden.
komen die cotroleurs met een rode kop terug...
Oud 14-05-2004, 18:38
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
zie het al voor me
en dan zelf van de wc afkomen: zo dat was lekker

hoezo fout
Ads door Google
Oud 14-05-2004, 18:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 14-05-2004 @ 19:26 :
lol

zullen ze leuk vinden.
komen die cotroleurs met een rode kop terug...
haha zie je het voor je... al die blikken van de anderen jullie kant op... wat hebben jullie SAMEN gedaan?! 'nou ehh... naar de wc geweest...!'
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-05-2004, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-05-2004 @ 14:35 :
ja die regels hebben wij ook allemaal.... alleen die over het ziek worden hebben we niet (staat niet op ons blaadje iig). Wel als je naar de wc moet, loopt er eentje mee en die gaat dan bij de deur staan om te luisteren wat je wel niet allemaal aan het doen bent
Wij moesten bij practicum SE's van scheikunde ook altijd onder begeleiding naar de wc omdat de volgende groep dan vaak al op de gang zat te wachten en dat was altijd best grappig, vooral omdat je dan in je labjas naar de wc moet Bij ons werd vandaag gezegd dat je eigenlijk begeleid moet worden tot in de wc maar dat ze het maar houden op tot voor de wc deur
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2004, 20:25
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
meer info hebben wij ook niet gekregen hoor! wel examennummer maar meer niet!
Oud 16-05-2004, 11:29
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-05-2004 @ 19:42 :
haha zie je het voor je... al die blikken van de anderen jullie kant op... wat hebben jullie SAMEN gedaan?! 'nou ehh... naar de wc geweest...!'
idd

jij met een grote lach op je gezicht en de controleur helemaal rood... gaat ie echt van balen...
Oud 16-05-2004, 12:06
Yokozuna
Yokozuna is offline
Iedereen weet z'n nummer al bij ons.

- Aanwezig zijn: kwartier van tevoren, om allerlei redenen die ik wel begrijp. Dit geldt niet overal.

- Te laat komen mag maximaal een half uur (geldt volgens mij overal), anders stoor je anderen mogelijk. De eindtijd van het examen blijft VAST. Kom je dus een half uur te laat dan heb je gewoon maximaal nog 2.5 uur.

- Ziek zijn = telefonisch zo snel mogelijk doorgeven. Ziek zijn/doen is geen voordeel, want dan komt je automatisch in de herkansing ronde, en mogelijk zelfs in de 3e ronde die pas ergens in augustus is. (hangt af van hoeveel vakken je gemist hebt)

- Eten mag je meenemen, zolang het niet storend is voor anderen. Oftewel krakende chipszakken en andere troep is niet toegestaan. Weet niet of dit overal geldt, maar het lijkt me wel logisch. Het is zoieso superstil in de examenzaal dus elk geluidje valt op en kan snel afleiden. Bij ons op school krijg je trouwens standaard ook koffie/thee erbij

- Als je klaar bent met je CE moet je bij ons blijven wachten tot de 3 uur om zijn. Dit is blijkbaar overal anders, daarom heb ik er maar een topic over geopend. Wel klote, want je bent soms gewoon na 2.5 uur ECHT klaar.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 12:16.
Oud 16-05-2004, 14:09
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Yokozuna schreef op 16-05-2004 @ 13:06 :
Iedereen weet z'n nummer al bij ons.

- Aanwezig zijn: kwartier van tevoren, om allerlei redenen die ik wel begrijp. Dit geldt niet overal.

- Te laat komen mag maximaal een half uur (geldt volgens mij overal), anders stoor je anderen mogelijk. De eindtijd van het examen blijft VAST. Kom je dus een half uur te laat dan heb je gewoon maximaal nog 2.5 uur.

- Ziek zijn = telefonisch zo snel mogelijk doorgeven. Ziek zijn/doen is geen voordeel, want dan komt je automatisch in de herkansing ronde, en mogelijk zelfs in de 3e ronde die pas ergens in augustus is. (hangt af van hoeveel vakken je gemist hebt)

- Eten mag je meenemen, zolang het niet storend is voor anderen. Oftewel krakende chipszakken en andere troep is niet toegestaan. Weet niet of dit overal geldt, maar het lijkt me wel logisch. Het is zoieso superstil in de examenzaal dus elk geluidje valt op en kan snel afleiden. Bij ons op school krijg je trouwens standaard ook koffie/thee erbij

- Als je klaar bent met je CE moet je bij ons blijven wachten tot de 3 uur om zijn. Dit is blijkbaar overal anders, daarom heb ik er maar een topic over geopend. Wel klote, want je bent soms gewoon na 2.5 uur ECHT klaar.
wij mogen alleen het laatste kwartier niet meer weg. Uit hun ervaring bleek dat dan veel mensen klaar zijn, en ze willen de overlast zoveel mogelijk beperken. Ook mogen we het eerste uur niet weg, voor de mensen die in stress schieten.

en wij krijgen er ook frisdrank bij
Oud 16-05-2004, 14:10
dls
Avatar van dls
dls is offline
bij mij net zo, behalve de vertrek tijden... Wij mogen het 1e uur niet weg en een kwartier voor het einde niet
Oud 16-05-2004, 19:29
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
anjali schreef op 13-05-2004 @ 14:42 :
Bij mij hetzelfde nog geen examennummer niets!

En dat is nog niet eens het ergst, want hetis voor sommige vakken nog niet geheel duidelijk wat je nou precies moet leren. Zelfs hierop het forum zijn er meningsverschillen over wat je nou wel moet weten en wat niet!

ja dat hebben ze tegen ons ook niet gezegd..vooral BIO wilde ik zo graag weten...!
maar ze zeiden nou kijk op havovwo.nl enzo..! na ja
Oud 16-05-2004, 20:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 16-05-2004 @ 20:29 :
ja dat hebben ze tegen ons ook niet gezegd..vooral BIO wilde ik zo graag weten...!
maar ze zeiden nou kijk op havovwo.nl enzo..! na ja
zijn leraren niet verplicht dan te vertellen wat je moet leren ? Je zal maar geen internet hebben ....
Oud 17-05-2004, 08:11
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-05-2004 @ 13:20 :
bij mij stond mn examennummer bovenaan mijn eindcijfer lijst...
en bij ons examen geven ze gelukkig ook frisdrank (gymzalen zijn altijd zo benauwd, en hoor net dat het volgende week mooi weer wordt )
Bij mij stond hij idd ook wel op mijn cijferlijst dit keer, maar twee jaar geleden niet, toen lag het op mn tafeltje
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.