Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is dus nu precies een interessant onderwerp? Ik snap hem niet helemaal.
Welke vakken wel of niet nuttig zijn op school.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2011, 10:49
Phenom
Phenom is offline
Die docent is mischien een Narcist
http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-de-woede.html



Als je bang bent moet je je aandacht naar het gevoel in je buik laten gaan, dan lost het op, als je veel investeert in denken, dan vergroot je het probleem.
Als je er van af wil, moet je door de angst heen, mischien een keer in je vrije tijd gaan sporten of zwemmen, en voel je gewoon rot, er is niets mis met een paar keer rot voelem, maar wel iets mis met hele dag obsesief denken
__________________
http://waarheid.com/
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 11:48
Phenom
Phenom is offline
Heb 10 jaar geleden ook veel angsten gehad, had problemen met mn stem die heel kramachtig was geworden door angst, ook spierpijn en andere lichamelijke klachten, en dat alleen door een idee in mn hoofd.
Ga daarom zo snel mogelijk met oplossingen aan de gang, en niet met scenarios wat er allemaal kan gebeuren.
denken in oplossingen lost het vaak op, samen met het ervaren van de angst in je lijf, dus voelen
Het rampdenken vergroot de ellende, de doemscenario's die hele tijd rondspoken als een cd die iedere keer hetzelfde afspeeld
__________________
http://waarheid.com/
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 12:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik denk dat je dit soort uit de lucht gegrepen internetdiagnoses beter voor je kunt houden. Überhaupt lijkt me duidelijk dat de TS hier het probleem vormt. Een leraar is echt niet vreemd als hij eist dat je, je weet wel, ooit op komt dagen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 17:48
kuro-neko12
kuro-neko12 is offline
Ik weet wat je bedoel ik word altijd misselijk van de stress maar iedereen uit mijn klas houd van gym ik ga vogend jaar naar een nieuwe school en hoop dat het daar anders is daarmee bedoel ik dat ik niet de enige ben die gym haat i kan nauwelijks een kop rol en dan moet ik ook nog turnen ik ben verprutst in gym en ik vind het dom dat je er zelfs cijfers voor krijgt en zonder een voldoende mag je het examen niet doen ik vind dat je alleen moet gymen als je dat leuk vind of als je iets met sport wil doen als je ouder bent maar ik wil tekenaar worden en geen sport mens ik vind het raar dat dit een vak is want het zorgt er ook voor dat mensen sport minder leuk kunnen vinden zoals ik ik vond sport en voetbal en zo altijd leuk maar nu haat ik voetbal en elke soort sport behalve dansen en fittnes maar fitnes is niet het zelfde als gym maar ik haat alle sporten dus door gym en waarom moet je dit doen niet iedereen wil iets doen met sport wanneer ze ouder zijn en veel mensen worden gepest en worden minder zelfverzekerd gym bederft plezier in sport en het leven van kinderen mensen plegen zelfmoord door gepest en vele worden gepest door gym oké misschien niet alleen door gym maar wel vele en dat kan leiden tot dood zelfmoord en een pscholoog helpt niet altijd ik wou zelf naar therapie niet alleen voor gym maar ook voor mijn familie want ik heb familie problemen maar ik ga nu ook naar therapie over gym ik hoop dat ze me begrijpt en op mijn school is het verplicht op elke school die ik ken ik haat gym dus ik hoop dat ik snel kan studeren en eindelijk iets kan leren wat ik leuk vind en dat is kunst in plaats van saaie sporten die men hele leven verpesten en me misselijk maken ik keer gaf ik zelfs over door de stress ik denk elke dag van de week over gym en flip op de dagen na en voor gym en helemaal de dagen wanneer ik gym ik haat het en ik vind het dom maar ja peaceout
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 12:38
Verwijderd
Nederlands geniet blijkbaar ook niet je voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
gym ik haat het en ik vind het dom maar ja peaceout
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 21:25
Verwijderd
Ik snap percies hoe je je voelt en hoe rot het is om zoveel stress te hebben voor een vak.. Ik heb het zelf ook, maar ik heb het bij engels.. Wat ik in dit topic lees is dat je er niet meer naartoe wilt, dat gevoel herken ik heel erg maar dat kan niet altijd.. Ik lig soms echt nachten (soms huilend) wakker in mn bed hierom, maar school stelt het vak gewoon verplicht dus je zult het wel moeten.. Het is rot, maar wsl kun je niet anders, en het is nogmaar 1 (!) Jaartje! Als je nu zegt, van ja, dit ga ik dus niet doen en je zakt door gym, ben je daar volgend jaar echt niet mee geholpen, want de nederlandse overheid stelt dit verplicht, het is een eis die aan je gesteld wordt..

Ik vind het rot voor je, maar hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk gewoon mee moet doen, net als de rest van alle leerlingen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Gedoe met gym
Phaaantom
23 11-05-2008 19:01
Algemene schoolzaken Blijven zitten op LO
Eefjepeefje
101 27-07-2006 18:40
Algemene schoolzaken inhalen
HeS-VdW
3 24-04-2006 21:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
VMBO Zakken op gym?
melliejgurl
11 10-06-2005 21:30
Algemene schoolzaken niet meegymmen
miss sunshine1986
201 15-09-2003 12:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.