Oud 02-04-2021, 22:20
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
Er is dus een jongen, en ook volgens andere probeert hij mij jaloers te maken omdat ik eerder tegen hem zei dat ik hem leuk vond. Ik hoorde hem zeggen dat hij 'fix' had met een meisje die ik wel ken maar niet persoonlijk en hij bleef maar kijken hoe ik er op reageerde, later kwam hij bij mij zitten (dicht op mij, bekant op mijn schoot lol) en hij vroeg of ik hem nog leuk vond en ik zei 'no way' ookal was dat een ja maar ik wil niet dat hij dat weet omdat hij anders nog erger gaat doen tegen mij. Dus hij vroeg wie ik anders leuk vond en ik zei "ik hoef geen relatie te hebben om gelukkig te zijn" en op dat moment liep hij weg en werd hij zelf ook gefrustreerd, ik snap dit gedrag niet. Weet iemand wat hier de logica van is? pls let me now
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2021, 23:44
MeneerDeBeer
Avatar van MeneerDeBeer
MeneerDeBeer is offline
Mannen zijn veroveraars. Dit is zeker niet altijd het geval en/of negatief. Ik begrijp hieruit dat je hem toch nog wel ziet zitten, dit is schijnbaar zijn manier om het duidelijk te maken. Luister meis, je moet met hem gaan babbelen, over van alles en nog wat. Het is duidelijk dat hij je ziet zitten. Ik hoor vaak in mijn omgeving en op dit forum de zin: "laat iemand anders het vragen" of "probeer het via-via te weten te komen" Neejoh! Lekker zelf doen, afwachten is nooit niet wat geweest, iedereen is toe aan duidelijkheid. oh, maar je vraag. Ja? de logica? poeh bestaat dat wel, nouja in ieder geval niet op dit vlak. Jongens, nouja ik, heb altijd het doel om in een relatie je meisje helemaal op haar gemak te stellen en gelukkig maken. Verder buiten eigenbelang. Er zijn twee opties, of hij is echt een sukkel en uit het veld geslagen, of hij wacht todat jij terugkomt. Het lijkt mij ergens wel logisch dat hij is afgeslagen op de "ik hoef geen relatie te hebben om gelukkig te zijn". Hoe oud ben jij en de jongen? Dan kan ik nog is terugkoppeling geven op mijn verhaal. Succas eh!

M. De Beer.
__________________
M.B
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 02:46
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
Thanks voor je bericht btw! , ik ben 18 en hij is 17 en ook bijna 18

Laatst gewijzigd op 03-04-2021 om 02:54.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 02:52
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
En ik heb er een soort van over gepraat met hem en hoe ik over hem voel, hij geeft zelf toe dat hij niks met me te maken wilt hebben en gaat dan vaak tegen mij zeggen of ik al een lover heb. dat doet hij sws wel een keer per week en is meestal ook een van de eerste die mijn verhaal kijkt op insta en snapchat, ik weet niet of dit iets normaals is wat een jongen doet ofz maar ja soms word ik er heel erg van gefrustreerd omdat hij gemixte signalen laat zien enz. en dan weet ik niet meer wat ik ermee moet doen 😅
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 07:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je die aandacht leuk vindt moet je het lekker zo laten zoals het is, maar niet verwachten dat er verandering in zijn gedrag komt. Zeggen dat je niets met iemand te maken wilt hebben en wel constant vragen of je een lover hebt strookt totaal niet met elkaar.

Wat je ermee moet doen is aan jezelf. Wil je met het daten of een relatie, dan moet je actie ondernemen en beginnen met eerlijk zijn naar hem toe dat je hem leuk vindt. Wil of durf je dat niet te zeggen, dan kan je kiezen tussen het laten zoals het is, hem duidelijk vragen wat hij nou wil of hem negeren/blokkeren/afwijzen.

Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat jullie allebei om elkaar heen aan het draaien zijn en zolang één van jullie daar niet mee ophoudt zal het blijven zoals het nu is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 15:34
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
Nee maar daarmee bedoel ik, ik heb al eerder aan hem gevraagt hoe hij over mij voelt en dan zegt hij dat hij mij niet wilt ookal doet hij zo close met mij. Ik heb hier geen controle over.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Mannen zijn veroveraars.
fuck dat
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 17:28
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Nee maar daarmee bedoel ik, ik heb al eerder aan hem gevraagt hoe hij over mij voelt en dan zegt hij dat hij mij niet wilt ookal doet hij zo close met mij. Ik heb hier geen controle over.
Ik zou er klaar mee zijn, heb geen tijd voor dit soort spelletjes tbh
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 17:29
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
fuck dat
Based.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 18:23
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
Thanks voor het advies
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 18:38
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
fuck dat
Ik werd veroverd door een vrouw
Met citaat reageren
Oud 03-04-2021, 22:44
MeneerDeBeer
Avatar van MeneerDeBeer
MeneerDeBeer is offline
Lekker laten gaan. Hij is ut niet waard! Nouja, een keertje erin kan altijd, maar zeker niet op de serieuze tour gaan en/of verwachtingen krijgen.

Sterkte.

M. De Beer.
__________________
M.B
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dansen met een ander
Verwijderd
72 25-05-2008 23:26
De Kantine Ben jij erg jaloers? Waar word je jaloers van?
Sweet Serenity
38 05-09-2003 17:26
Liefde & Relatie Wil hij me nou jaloers maken of net niet?
Angel Of Faith
8 18-07-2003 15:45
Liefde & Relatie jaloers maken-> resultaat?
fruitvliegje
14 10-11-2002 19:55
Liefde & Relatie Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie
HelpMePlease
10 18-05-2002 18:50
Liefde & Relatie wat moet ik doen ?
girl4you
11 20-04-2002 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.