Oud 03-07-2018, 17:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ze heet Doris Johanna Maria Helena en poept, eet, drinkt en slaapt. Ze heeft een hoofd vol haar en is het mooiste meisje ter wereldddddddd, zoals alle pasgeboren kindjes dat zijn voor hun walgelijk verliefde ouders.
Wat ben je toch altijd heerlijk nuchter
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 03-07-2018, 17:41
Verwijderd
Oh nou ja, ik vind het het mooiste meisje van de wereld en het is een groot wonder dat er een mensje kan groeien in mijn buik en dat ik dat zelf dsn ook op de wereld kan zetten en alles wat ze doet is het prachtigste wat er ooit door een levend wezen gedaan is, maar ik ben me er echt wel van bewust dat dit voor een vreemde de zoveelste gewone normale baby is die krijst en jankt en stinkt en schijt en dat er elke dag overal op de wereld duizenden vrouwen zijn die doen wat ik heb gedaan in veel naardere omstandigheden en zonder hulp. Dus. Ja. He.
Oud 03-07-2018, 17:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Heeft ze net zulk mooi gingerhaar als jij hebt? En mooie naam trouwens!
Oud 03-07-2018, 19:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Aaahw! Nou Enni, van mij mag je gerust je walgelijk verliefde gevoelens uiten hoor, het is ook gewoon heel bijzonder om mee te maken! En leuke voornaam!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-07-2018, 10:23
Verwijderd
Aaaaahw fittie ze doet het echt supergoed want ze is p dag drie gewoon alweer 100 gram aangekomen terwijl dat vrij ongebruikelijk is. Zo gaaf dat dat allemaal zo kan. En ze is al een heel mensje, maar dan heel klein! En op mijn werk zie ik veel grote lijven die het niet doen zoals het hoort en het is zo gaaf om dan eens het tegenovergestelde te zien - ontzettend mini en helemaal perfect. Zo ontzettend bijzonder
Oud 04-07-2018, 16:22
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wat fijn dat ze zoveel aan is gekomen! Lig je eigenlijk in het ziekenhuis of ben je al thuis?
Ik vond het vooral fascinerend om in dat kleine gezicht de halve familie te zien langs trekken met typische gezichtsuitdrukkingen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-07-2018, 08:49
Verwijderd
Thuis! Ze is zondagmiddag geboren en we mochten maandagochtend naar huis. We zijn een nachtje in het ziekenhuis geweest, maar dat wisten we van te voren, dat was vanwege mijn medicijnen. Ik vind het bizar dat ze het doet en dat een mensenlichaam zoeiets gewoon kan maken. Zonder dat je er iets voor hoeft te doen, wordt er gewoon een compleet nieuw leven gemaakt. En als je gelukkig hebt, lukt het je lichaam ook nog om dat helemaal zelf naar buiten te werken. Dat id toch super bijzonder?
Oud 05-07-2018, 09:10
Verwijderd
Ik snap je wel maar ik vind het zelf de meest normale zaak van de wereld en het is zeg maar zo'n beetje het principe van ons bestaan dus juist niets bijzonders.
Oud 05-07-2018, 09:41
Verwijderd
Ook dat is helemaal waar en ben ik volledig met je eens. Maar dat ik het nu helemaal zelf ervaar en meemaak, maakt dat ik het wel heel bijzonder vind. Ik kan daar veel meer over door gaan, maar ik ga nu even voor mijn dochter zorgen
Oud 05-07-2018, 09:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik snap je wel maar ik vind het zelf de meest normale zaak van de wereld en het is zeg maar zo'n beetje het principe van ons bestaan dus juist niets bijzonders.
Helaas is het voor genoeg mensen die heel graag een kind willen helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het allemaal werkt zoals het zou moeten. Een vrouw die ik ken wil echt dolgraag moeder worden en heeft al zeven keer een miskraam gehad. Voor haar is het echt niet de normaalste zaak van de wereld om een gezond kindje ter wereld te brengen...

Ik snap heel goed dat Enilorac het feit dat alles goed gaat en dat zo'n mini-mensje in je groeit heel bijzonder vindt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2018, 12:24
Verwijderd
Hij zegt toch ook dattie het snapt?
Oud 05-07-2018, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Helaas is het voor genoeg mensen die heel graag een kind willen helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het allemaal werkt zoals het zou moeten. Een vrouw die ik ken wil echt dolgraag moeder worden en heeft al zeven keer een miskraam gehad. Voor haar is het echt niet de normaalste zaak van de wereld om een gezond kindje ter wereld te brengen...

Ik snap heel goed dat Enilorac het feit dat alles goed gaat en dat zo'n mini-mensje in je groeit heel bijzonder vindt.
Wauw wat ben je toch ook een bijzonder oninvoelend persoon.
Oud 05-07-2018, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Helaas is het voor genoeg mensen die heel graag een kind willen helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het allemaal werkt zoals het zou moeten. Een vrouw die ik ken wil echt dolgraag moeder worden en heeft al zeven keer een miskraam gehad. Voor haar is het echt niet de normaalste zaak van de wereld om een gezond kindje ter wereld te brengen...
Oud 05-07-2018, 17:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik snap je wel maar ik vind het zelf de meest normale zaak van de wereld en het is zeg maar zo'n beetje het principe van ons bestaan dus juist niets bijzonders.
En juist dat maakt de mens zo bijzonder.
Vanaf een afstandje, bij anderen, vinden we het de normaalste zaak van de wereld, maar wanneer het dichtbij komt en persoonlijk wordt, kunnen we er bijna niet bij dat dit toch echt mogelijk is.
Ik vind ons mensen en ons doen fascinerend
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-07-2018, 18:20
Verwijderd
En hoe meer dat ik leer over de werking van het menselijk lichaam en hoe langer dat ik in de gehandicaptenzorg werk, des te meer ik me er ontzettend van bewust ben dat het helemaal niet zo gek is als het fout gaat en dat het veel bijzonderder is dat het goed gaat. Het menselijk lichaam en het functioneren daarvan is ontzettend sterk maar tegelijkertijd heel kwetsbaar.

Maar goed, ik werd tijdens de echo's ban Doris ook emotioneel van het zien van de kloppende navelstreng en haar compleet gevormde ruggengraat, terwijl haar gezichtje me minder deed. Dus misschien ben ik geen goede graadmeter
Oud 05-07-2018, 19:03
Verwijderd
Ik ben een woo girl als iemand me trots echo's laat zien dus ook daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Oud 05-07-2018, 19:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wauw wat ben je toch ook een bijzonder oninvoelend persoon.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-07-2018, 19:35
Verwijderd
Dat jij dat niet snapt verbaast echt niemand.
Oud 05-07-2018, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een woo girl als iemand me trots echo's laat zien dus ook daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Een woo girl
Oud 06-07-2018, 06:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Natuurlijk is het de normaalste zaak in de wereld, want heeft, anders waren wij er allemaal niet, maar ik snap de fascinatie wel. Als je lichaam nog nooit eerder een kind heeft geproduceerd en dan ineens wel, is de reactie 'wajoow, I made that!' niet zo vreemd.

Maar Caro, is het nou een Ginger of nie?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-07-2018, 06:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vond het vooral fascinerend om in dat kleine gezicht de halve familie te zien langs trekken met typische gezichtsuitdrukkingen.
Ja, dat vond ik ook leuk om te zien bij m'n nichtjes. De vriendin van m'n oom is Moluks, maar m'n nichtje leek precies op hem (En daardoor ook op mij). En de dochter van m'n zus had precies haar pruillippie. ❤️
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-07-2018, 10:51
Verwijderd
Nee, geen ginger! Wel veel haar, bruin met een blonde uitgroei.
Oud 06-07-2018, 17:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
zondagskindje-boks
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-07-2018, 21:17
Verwijderd
het eerste "fuck er had eerder een schone luier onder gemoeten" is al geweest
Oud 06-07-2018, 21:18
Verwijderd
Vorige week m'n nichtje verschoond, die had het onder d'r oksels zitten
Oud 06-07-2018, 21:29
Verwijderd
Heerlijk
Oud 14-07-2018, 00:02
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Er gebeurde vandaag echt iets super akeligs op een terras en ik heb mijn jaarlijkse voorraad lef gebruikt om voor iemand op te komen en iemand te verdedigen. Bleek het opgenomen te worden voor een fakking geheime cameraprogramma van de NPO. Hoe genaaid je je dan voelt, damn.
Oud 14-07-2018, 00:09
Verwijderd
Waarom genaaid? Het doet toch geen afbreuk aan je (persoonlijke) overwinning? Wees er trots op.
Oud 14-07-2018, 00:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ja je hebt gelijk maar het is dubbel. Het genaaide gedeelte bestaat er uit dat de situatie voor míj echt was en bedreigend voelde en dat je een kwartier (zo lang duurde het) als enige echte emoties doormaakt terwijl ie-der-een om je heen weet dat het nep is. En dat is géén prettig gevoel.
Oud 14-07-2018, 02:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben alsnog trots op je, Ecneel!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-07-2018, 15:27
Verwijderd
Ik ook en ik wil er wel meer over weten.
Oud 14-07-2018, 15:27
Verwijderd
Verder zou ik graag even overgeven
Oud 15-07-2018, 00:28
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Verder zou ik graag even overgeven
Huh wellek?
Oud 15-07-2018, 05:47
Verwijderd
Citaat:
Huh wellek?
Ik zat zo vol met eten en drinken dat ik op knappen stond en het liefst even over wilde geven. Mooie dagen hiero in de joe es eej.
Oud 15-07-2018, 10:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik zou me ook genaaid voelen Ecneel, en in jouw geval al helemaal als je zegt dat je al je moed bij elkaar moest schrapen terwijl het allemaal nep was achteraf. Maar wel goed dat je dat hebt gedaan!

Ik wil ook meer weten over de akelige situatie. En hebben ze jou toestemming gevraagd het uit te zenden en zo ja, wat heb je daarop gezegd?
Als het het programma is dat ik denk dat het is, dan zitten daar ook weleens geblurde mensen in. Dan vraag ik me altijd af of die mensen toestemming hebben gegeven om het uit te zenden maar dan onherkenbaar in beeld, of dat dat de mensen zijn die géén toestemming hebben gegeven.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-07-2018, 14:30
Verwijderd
Als het in de openbare ruimte gebeurt heb je er juridisch niet zoveel over te zeggen. Tenzij je je geld verdient met je beeltenis.
Oud 15-07-2018, 17:10
Verwijderd
Ik snap ecnelis ook wel! En ik wil ook meer weten. En een heldin blijf je sowieso!
Oud 16-07-2018, 00:26
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik ben een jongen maar thanks
Oud 16-07-2018, 07:13
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
En juist dat maakt de mens zo bijzonder.
Vanaf een afstandje, bij anderen, vinden we het de normaalste zaak van de wereld, maar wanneer het dichtbij komt en persoonlijk wordt, kunnen we er bijna niet bij dat dit toch echt mogelijk is.
Ik vind ons mensen en ons doen fascinerend
Wanneer komt jouw nieuwe baby?
Oud 16-07-2018, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een jongen maar thanks
omg naar mezelf.

Ik ben niet echt scherp de laatste tijd.
Oud 16-07-2018, 12:26
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik zou me ook genaaid voelen Ecneel, en in jouw geval al helemaal als je zegt dat je al je moed bij elkaar moest schrapen terwijl het allemaal nep was achteraf. Maar wel goed dat je dat hebt gedaan!

Ik wil ook meer weten over de akelige situatie. En hebben ze jou toestemming gevraagd het uit te zenden en zo ja, wat heb je daarop gezegd?
Als het het programma is dat ik denk dat het is, dan zitten daar ook weleens geblurde mensen in. Dan vraag ik me altijd af of die mensen toestemming hebben gegeven om het uit te zenden maar dan onherkenbaar in beeld, of dat dat de mensen zijn die géén toestemming hebben gegeven.
Als je toestemming geeft kom je ongeblurd en zonder toestemming geblurd op de treurbuis. En ik ben nou ook nieuwsgierig wat er is gebeurd. Was het een soort “What would you do?” programma?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 17-07-2018, 01:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja, de NL versie daarvan idd, heet Hufterproof hier.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-07-2018, 01:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Als het in de openbare ruimte gebeurt heb je er juridisch niet zoveel over te zeggen. Tenzij je je geld verdient met je beeltenis.
Geldt dit ook voor een terras of winkel? Is dat openbare ruimte?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-07-2018, 03:29
Verwijderd
Citaat:
Geldt dit ook voor een terras of winkel? Is dat openbare ruimte?
Ja en nee. Je rechten zijn veel beperkter als het duidelijk aangekondigd is. En je verliest veel rechten als je akkoord gaat. Ook door niet te protesteren. Echter... Nu hebben we opeens de GDPR en ik denk dat dat wel eens roet in het eten zou kunnen gooien en dat je achteraf op ieder moment tenzij je ervoor betaald wordt als arbeid, op prijs terug kan komen. Probleem is dan wel dat je denk ik weinig kans maakt zonder advocaat.
Oud 29-07-2018, 14:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wow, net te maken gehad met een vervelende grappenmaker op MP. Wij zochten een tent, zagen een ouwe gare voor gratis. Perfect voor ons want we wilden het ding na onze vakantie ook weer gratis weggeven. Stond iets bij van 'wij zijn te oud om te kamperen', taalgebruik en manier van schrijven was erg bejaardenstyle als ook de trage reacties.
Stonden we daar met een bos bloemen voor de deur, zegt de oude dame die open deed: ' u bent al de 50e vanaf donderdag die hier komt en ik heb nog nooit iets op MP gezet!'
Gelukkig was het niet erg ver voor ons, maar er was blijkbaar ook iemand uit Gronigen gekomen voor een elektrische driewieler voor gehandicapten. Er stonden blijkbaar ook meubels, koelkast, wasmachine en dat soort zaken op voor normale, realistische prijzen. Sommige mensen stonden te schreeuwen van boosheid tegen die dame vertelde ze.
De politie had tegen haar gezegd dat ze het maar met MP zelf moest oplossen. Echt zielig voor zo'n oude vrouw. Wat lopen er toch veel wausen los rond
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-07-2018, 14:39
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hmm, ik heb het adres gegoogeld en kom een kvk inschrijving tegen op dat adres van een stichting die zich bezig houdt met bewonersbelangen. Misschien is het dus een vervelende buur die het ergens niet mee eens is.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-07-2018, 16:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gvd wat kinderachtig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-07-2018, 16:52
Verwijderd
Oud 29-07-2018, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik heb het adres gegoogeld en kom een kvk inschrijving tegen op dat adres van een stichting die zich bezig houdt met bewonersbelangen. Misschien is het dus een vervelende buur die het ergens niet mee eens is.
Heb je wel telefoonnummer van die verkoper? Of is die ook van de vrouw?

Ik zou het spel dus meespelen en proberen te achterhalen wie de boel besodemietert.
Oud 29-07-2018, 23:18
Verwijderd
Oh bah wat ontzettend naar. Ik vind dat echt zo iets triests.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.