Oud 13-08-2018, 22:53
kalknagel
Avatar van kalknagel
kalknagel is offline
Citaat:
Vannacht om half 3 werd ik wakker met kramp in mijn kuit en het duurde allemaal lang en erger nog, telkens als ik mijn tenen omhoog deed, kreeg ik kramp in mijn voet. Ik heb echt 10 minuten bijna jankend naast mijn bed gestaan voor het over was. 3 uur later werd ik wakker van kramp in mijn andere kuit. Ik ben gisteren naar de fysio geweest, dus mijn schouders en nek doen fucked up zeer en nu allebei mijn benen ook /oud
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het Pijncentrum te Velp hier wel raad mee weet.
Advertentie
Oud 14-08-2018, 10:30
Verwijderd
Ah, Pijncentrum te Velp. Daar heb ik een zenuwblokkade laten zetten, in het kader van een hernia. Ik kan jullie verzekeren: het centrum doet haar naam eer aan.
Oud 20-08-2018, 21:48
ben221199
Avatar van ben221199
ben221199 is offline
Kijk eens aan. Kuzu ook hier
__________________
Applicatiedeveloper bij Scholieren.com
Join de Scholieren.com Discord Server: https://discord.gg/PtKC3AG
Oud 22-08-2018, 11:09
Verwijderd
Oud 22-08-2018, 12:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-08-2018, 22:58
Verwijderd
Oud 28-08-2018, 08:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is ingebroken bij de buren. Ik kreeg een bericht van de politie in mijn bus en ik kon me iets herinneren van vorige week, dat ik geluiden hoorde die ik niet thuis kon brengen, maar het leek alsof iemand mijn huis aan het verbouwen was. Dat was waarschijnlijk de persoon met het breekijzer tussen de deur van mijn buren. Anyway, de stemherkenning van het belachelijk dure nummer van de politie bleef me naar Limburg sturen (), dus ik heb een privébericht op Twitter gestuurd, want dat mocht ook. Vrijdagavond gezegd dat ik misschien info had, nog steeds geen reactie. Goed bezig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2018, 08:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Er is ingebroken bij de buren. Ik kreeg een bericht van de politie in mijn bus en ik kon me iets herinneren van vorige week, dat ik geluiden hoorde die ik niet thuis kon brengen, maar het leek alsof iemand mijn huis aan het verbouwen was. Dat was waarschijnlijk de persoon met het breekijzer tussen de deur van mijn buren. Anyway, de stemherkenning van het belachelijk dure nummer van de politie bleef me naar Limburg sturen (), dus ik heb een privébericht op Twitter gestuurd, want dat mocht ook. Vrijdagavond gezegd dat ik misschien info had, nog steeds geen reactie. Goed bezig.
Lekker bezig die politie!

Ik werd gisteravond laat wakker van een paar harde knallen. Dacht dat het vuurwerk was ofzo, maar er is weer bij ons in de wijk geschoten
Oud 28-08-2018, 10:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Super gezellig overal hier dacht ik ook dat het rotjes waren toen de politie waarschuwingsschoten loste. Ik ging niet eens kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2018, 10:44
Verwijderd
De verharding van de maatschappij jongens
Oud 28-08-2018, 13:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Super gezellig overal hier dacht ik ook dat het rotjes waren toen de politie waarschuwingsschoten loste. Ik ging niet eens kijken.
Ja topbuurt heb ook niet de moeite genomen om ervoor uit bed te gaan
Oud 28-08-2018, 17:33
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wtf schwessie, bij je buren waar je mee omgaat?? Leg een knuppel naast je bed!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-08-2018, 23:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wtf schwessie, bij je buren waar je mee omgaat?? Leg een knuppel naast je bed!
Nee, mijn buren naast me. En ze komen vast niet als ik er ben, deze dudes waren op vakantie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2018, 08:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
bij jou liggen ze in de gang al met een nekhernia op de grond door de hoeveelheid spullen die je verzamelt, dat scheelt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-08-2018, 08:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En dat ook ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-09-2018, 19:27
Verwijderd
.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 22E6DA7E-AFB1-48A1-AD3A-BA378C88D49A.jpeg (77.9 KB, 13x gelezen)
Oud 22-09-2018, 23:37
Verwijderd
Sinds 4 september niet meer gepost hierin.
Oud 22-09-2018, 23:38
Verwijderd
Ondertussen mag 9/11 zijn rijbewijs halen man.
Oud 24-09-2018, 11:18
Verwijderd
A skinny little white guy walks into an elevator, looks up and sees this HUGE black guy standing next to him.




The big guy sees the little guy staring at him, looks down and says "7 feet tall, 350 pounds, 15 inch penis, 3 pound left testicle, 3 pound right testicle, Turner Brown."

The little guy faints and falls to the floor.

The big guy kneels down and brings him to, shaking him. The big guy says, "What's wrong with you?"

In a weak voice the little guy says, "What EXACTLY did you say to me? "

The big dude says, "I saw your curious look and figured I'd just give you the answers to the questions everyone always asks me.

I'm 7 feet tall, I weigh 350 pounds, I have a 15 inch penis, my left testicle weighs 3 pounds, my right testicle weighs 3 pounds, and my name is Turner Brown."

The small guy says, "oh thank God, I thought you said turn around."
Oud 28-09-2018, 14:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn huisgenoot heeft van een zieke collega werving en selectie tijdelijk overgenomen op d'r werk. Er stond een afspraak om bbl leerlingen aan te trekken op een zwaar christelijke mbo school. Echt bizar wat die leerlingen daar moeten invullen om toegelaten te worden. Vragen of je een tv hebt en zo ja waarom. Vragen of je netflix hebt en zo ja waarom en vragen over wat je allemaal uitvreet op internet. Als je daar dus geen goede uitleg voor hebt dan word je daar dus niet toegelaten.
Het zal voor sommigen wel oud nieuws zijn, maar ik was hier toch wel lichtelijk door geshockeerd dat er scholen zijn die zich op dit niveau met leerlingen bemoeien.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-09-2018, 17:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn huisgenoot heeft van een zieke collega werving en selectie tijdelijk overgenomen op d'r werk. Er stond een afspraak om bbl leerlingen aan te trekken op een zwaar christelijke mbo school. Echt bizar wat die leerlingen daar moeten invullen om toegelaten te worden. Vragen of je een tv hebt en zo ja waarom. Vragen of je netflix hebt en zo ja waarom en vragen over wat je allemaal uitvreet op internet. Als je daar dus geen goede uitleg voor hebt dan word je daar dus niet toegelaten.
Het zal voor sommigen wel oud nieuws zijn, maar ik was hier toch wel lichtelijk door geshockeerd dat er scholen zijn die zich op dit niveau met leerlingen bemoeien.
Van leerlingen wist ik niet dat dit ook het geval was (normaal is je kerk bepalend voor toelating). Als docent krijg je wel standaard dat soort vragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-09-2018, 22:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, bemoei je met je eigen zaken. (Jezus pun was niet intended )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2018, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot heeft van een zieke collega werving en selectie tijdelijk overgenomen op d'r werk. Er stond een afspraak om bbl leerlingen aan te trekken op een zwaar christelijke mbo school. Echt bizar wat die leerlingen daar moeten invullen om toegelaten te worden. Vragen of je een tv hebt en zo ja waarom. Vragen of je netflix hebt en zo ja waarom en vragen over wat je allemaal uitvreet op internet. Als je daar dus geen goede uitleg voor hebt dan word je daar dus niet toegelaten.
Het zal voor sommigen wel oud nieuws zijn, maar ik was hier toch wel lichtelijk door geshockeerd dat er scholen zijn die zich op dit niveau met leerlingen bemoeien.
Het is ook serieus een gegronde reden om een arbeidsovereenkomst met iemand te verbreken. Dat ze niet meer naar een of zelfs de goede kerk gaan.
Oud 28-09-2018, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Jezus, bemoei je met je eigen zaken. (Jezus pun was niet intended )
Pun taken
Oud 04-10-2018, 09:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Van leerlingen wist ik niet dat dit ook het geval was (normaal is je kerk bepalend voor toelating). Als docent krijg je wel standaard dat soort vragen.
Vind ik ook vrij ver gaan dat een volwassene moet gaan uitleggen waarom ie netflix heeft.
Citaat:
Het is ook serieus een gegronde reden om een arbeidsovereenkomst met iemand te verbreken. Dat ze niet meer naar een of zelfs de goede kerk gaan.
nou, daar zeg je wat. Zag laatst een vacature voorbij komen van een zorginstelling, daar moest je naast je cv en brief ook een inschrijving van een bepaald soort kerk meesturen, anders werd het überhaupt niet in behandeling genomen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-10-2018, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Van leerlingen wist ik niet dat dit ook het geval was (normaal is je kerk bepalend voor toelating). Als docent krijg je wel standaard dat soort vragen.
Ik vind het gek dat er een "normaal" is in dit soort situatie.
Oud 04-10-2018, 10:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het gek dat er een "normaal" is in dit soort situatie.
Nou ja, als school heb je een bepaalde identiteit en het is dan niet heel gek dat je vraagt van medewerkers en leerlingen of zij ook binnen die identiteit passen. Ga je naar een hele vrije evangelische gemeente, dan pas je gewoon niet zo goed op een reformatorische school, bijvoorbeeld. In streng reformatorische kerken mochten de leden jarenlang geen TV hebben thuis, dus het is helemaal niet raar dat men in het verlengde daarvan vraagt of iemand Netflix heeft en hoe hij/ zij daar mee omgaat. (Waarom geen TV? Deels door de inhoud van de programma's, deels omdat je met TV kijken "je kostbare genadetijd verdoet" - aldus de zwarte kousenkerk).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2018, 13:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vergeet niet de wereldse verlokkingen die via de tv de kostbare godskinderen hun hersenpan infiltreren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-10-2018, 14:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind het gek dat er een "normaal" is in dit soort situatie.
Vind ik soms ook moeilijk te bevatten ja.

Maar aan de andere kant zijn de mensen die dit normaal vinden prima op hun plek op scholen waar het er zo aan toe gaat, zeker als docent zijnde. Sta je niet achter deze ideeën, dan ga je niet op zo'n school werken.

Als leerling is het een ander verhaal, want hier heb je je vaak aan de normen van je ouders te houden en daar kan natuurlijk flink wat weerstand ontstaan. Maar ook hier voldoen deze scholen prima aan de wensen van de ouders en kijken ze er niet van op dat deze dingen gevraagd worden aangezien het in die kringen volkomen normaal is dat er zo gedacht wordt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-10-2018, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als school heb je een bepaalde identiteit en het is dan niet heel gek dat je vraagt van medewerkers en leerlingen of zij ook binnen die identiteit passen. Ga je naar een hele vrije evangelische gemeente, dan pas je gewoon niet zo goed op een reformatorische school, bijvoorbeeld. In streng reformatorische kerken mochten de leden jarenlang geen TV hebben thuis, dus het is helemaal niet raar dat men in het verlengde daarvan vraagt of iemand Netflix heeft en hoe hij/ zij daar mee omgaat. (Waarom geen TV? Deels door de inhoud van de programma's, deels omdat je met TV kijken "je kostbare genadetijd verdoet" - aldus de zwarte kousenkerk).
Ik vind het een beetje vreemd dat er op die manier eisen aan iemands vrije tijd invulling en geloofsovertuiging worden gesteld. Beter dan dat kan ik het niet verwoorden nu.
Oud 05-10-2018, 00:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat er op die manier eisen aan iemands vrije tijd invulling en geloofsovertuiging worden gesteld. Beter dan dat kan ik het niet verwoorden nu.
Dat mag je vreemd vinden. Binnen de context van de refo-cultuur is het wel heel passend, traditie en gewoonten wegen daar heel zwaar. Als meisje moet je een rok aan, op zondag draag je als vrouw een hoed naar de kerk. No questions asked. Als je naar een school wil met zo'n identiteit, dan hoor je ook binnen het plaatje te passen of voldoende je keuzes te kunnen verantwoorden waarom jij als "buitenbeentje" toch naar die school wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-10-2018, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als school heb je een bepaalde identiteit en het is dan niet heel gek dat je vraagt van medewerkers en leerlingen of zij ook binnen die identiteit passen. Ga je naar een hele vrije evangelische gemeente, dan pas je gewoon niet zo goed op een reformatorische school, bijvoorbeeld. In streng reformatorische kerken mochten de leden jarenlang geen TV hebben thuis, dus het is helemaal niet raar dat men in het verlengde daarvan vraagt of iemand Netflix heeft en hoe hij/ zij daar mee omgaat. (Waarom geen TV? Deels door de inhoud van de programma's, deels omdat je met TV kijken "je kostbare genadetijd verdoet" - aldus de zwarte kousenkerk).
Natuurlijk is dat wel raar. Maak het even zeg
Oud 05-10-2018, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je vreemd vinden. Binnen de context van de refo-cultuur is het wel heel passend, traditie en gewoonten wegen daar heel zwaar. Als meisje moet je een rok aan, op zondag draag je als vrouw een hoed naar de kerk. No questions asked. Als je naar een school wil met zo'n identiteit, dan hoor je ook binnen het plaatje te passen of voldoende je keuzes te kunnen verantwoorden waarom jij als "buitenbeentje" toch naar die school wil.
Binnen de context van kerk is het ook doodnormaal om kinderen te misbruiken, dat maakt het niet normaal in de echte wereld.
Oud 05-10-2018, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Binnen de context van kerk is het ook doodnormaal om kinderen te misbruiken, dat maakt het niet normaal in de echte wereld.
Aardig werkje van NRC
Oud 05-10-2018, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Aardig werkje van NRC
Nieuwe SP gezien? Red Hot Catholic Love v2...
Oud 05-10-2018, 14:25
Verwijderd
Staat voor vanavond op het programma
Oud 05-10-2018, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je vreemd vinden. Binnen de context van de refo-cultuur is het wel heel passend, traditie en gewoonten wegen daar heel zwaar. Als meisje moet je een rok aan, op zondag draag je als vrouw een hoed naar de kerk. No questions asked. Als je naar een school wil met zo'n identiteit, dan hoor je ook binnen het plaatje te passen of voldoende je keuzes te kunnen verantwoorden waarom jij als "buitenbeentje" toch naar die school wil.
Normaal is het alleen nog steeds niet.
Oud 05-10-2018, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Aardig werkje van NRC
Oeh, genieten ja.
Oud 05-10-2018, 17:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Normaal is het alleen nog steeds niet.
Als je bij een ander bedrijf gaat werken moet je toch ook binnen het team passen? Als je bij een studentenvereniging wil kan je als MBO'er geweigerd worden omdat je onvoelde binnen de identiteit van de vereniging past. Maar omdat er een christelijk luchtje aan hangt is het niet normaal. Prima hoor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-10-2018, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Als je bij een ander bedrijf gaat werken moet je toch ook binnen het team passen? Als je bij een studentenvereniging wil kan je als MBO'er geweigerd worden omdat je onvoelde binnen de identiteit van de vereniging past. Maar omdat er een christelijk luchtje aan hangt is het niet normaal. Prima hoor
Lol, iedere keer dat je iets post maak je het erger
Oud 05-10-2018, 17:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat je normaal vindt, is toch ook maar net hoe je opgegroeid/opgevoed bent en wat gebruikelijk is in je omgeving?

Voor ons is de ramadan ook niet normaal maar voor mijn buren wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-10-2018, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Wat je normaal vindt, is toch ook maar net hoe je opgegroeid/opgevoed bent en wat gebruikelijk is in je omgeving?
Dat ontkent niemand, maar dat maakt het nog niet daadwerkelijk normaal.

Citaat:
Voor ons is de ramadan ook niet normaal maar voor mijn buren wel.
Maar ramadan opleggen aan mensen die bij je in de straat wonen, alleen omdat ze daar wonen, dat is niet normaal.
Oud 05-10-2018, 17:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ontkent niemand, maar dat maakt het nog niet daadwerkelijk normaal.


Maar ramadan opleggen aan mensen die bij je in de straat wonen, alleen omdat ze daar wonen, dat is niet normaal.
Dat is hier toch ook absoluut niet de situatie!? Het gaat om mensen die bewust naar die school willen (als leerling of docent), dan weet je ook welke normen en waarden daar gelden. En dan is het niet gek dat er naar geïnformeerd wordt of jij daar aan kan of wil voldoen. Er wordt niks opgelegd, in het ergste geval zegt men dat je niet bij de school past.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-10-2018, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Dat is hier toch ook absoluut niet de situatie!?
Zeker wel.

Citaat:
Het gaat om mensen die bewust naar die school willen (als leerling of docent),
Oh is dat zo?

Citaat:
dan weet je ook welke normen en waarden daar gelden. En dan is het niet gek dat er naar geïnformeerd wordt of jij daar aan kan of wil voldoen. Er wordt niks opgelegd, in het ergste geval zegt men dat je niet bij de school past.
Mijn diep religieuze collega is ontslagen bij het Greydanus in Zwolle omdat hij geen lid was van een kerk... dat was tijdelijk. Het zou me verbazen als hij een televisie thuis heeft en de congregatie waar hij op dit moment heengaat is in Dalfsen en heeft 30 leden.

Nou is het ook een disfunctionerende smurf dus ik snap wel dat ze deze strohalm hebben aangeklampt, maar feit blijft dat ze hun eigen mores willen opleggen aan werknemers, iets wat voor alle andere dingen verboden is, behalve voor religie. Deze uitzonderingspositie moet per direct strafbaar worden, al was het alleen maar om die gelovige idioten een hak te zetten en te laten weten dat uitsluiten op deze basis net zo erg is als uitsluiten op basis van andere dingen. Komt er misschien eindelijk een keer een beetje verlichting bij die achterlijke idioten.
Oud 05-10-2018, 18:17
Verwijderd
En met "Oh is dat zo" bedoel ik dat zo'n beetje 50% van de leerlingen van klassen van mensen die ik ken die naar streng gereformeerd voortgezet onderwijs gingen, daar helemaal geen trek in hadden. Het wordt alleen opgelegd door de ouders. Lekker bewuste keuze, of niet.
Oud 06-10-2018, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Als je bij een ander bedrijf gaat werken moet je toch ook binnen het team passen? Als je bij een studentenvereniging wil kan je als MBO'er geweigerd worden omdat je onvoelde binnen de identiteit van de vereniging past. Maar omdat er een christelijk luchtje aan hangt is het niet normaal. Prima hoor
'Nee, dat is allemaal niet normaal. Maar christendom is wel het minste normaal van alles ja.
Oud 06-10-2018, 21:00
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik heb vandaag mn berichten per dag met 0,03 omhoog geholpen
__________________
HANDTEKENING
Oud 07-10-2018, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je vreemd vinden. Binnen de context van de refo-cultuur is het wel heel passend, traditie en gewoonten wegen daar heel zwaar. Als meisje moet je een rok aan, op zondag draag je als vrouw een hoed naar de kerk. No questions asked. Als je naar een school wil met zo'n identiteit, dan hoor je ook binnen het plaatje te passen of voldoende je keuzes te kunnen verantwoorden waarom jij als "buitenbeentje" toch naar die school wil.
Tof dat ik dat vreemd mag vinden!

Los van of je onderwijs moet willen dat aan een bepaalde religie is gekoppeld, vind ik het vreemd dat hoe je je vrije tijd in vult, doorslaggevend kan zijn bij het vinden van een baan. Als je toch op zo'n school gaat werken en je doet je werk inhoudelijk goed, is het helemaal niet belangrijk of je wel of geen tv thuis hebt en of je lid bent van de juiste kerk. Ik vind dat enorm bekrompen en helemaal niet meer van deze tijd.
Oud 07-10-2018, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Tof dat ik dat vreemd mag vinden!

Los van of je onderwijs moet willen dat aan een bepaalde religie is gekoppeld, vind ik het vreemd dat hoe je je vrije tijd in vult, doorslaggevend kan zijn bij het vinden van een baan. Als je toch op zo'n school gaat werken en je doet je werk inhoudelijk goed, is het helemaal niet belangrijk of je wel of geen tv thuis hebt en of je lid bent van de juiste kerk. Ik vind dat enorm bekrompen en helemaal niet meer van deze tijd.
Jezus wat een bekrompen en niet open mening. Je kan duidelijk merken dat blank gristenfundamentalisme onterecht aangevallen wordt van alle kanten.
Oud 07-10-2018, 22:34
Verwijderd
Oke!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.