Oud 01-12-2021, 21:06
Anoniempje17
Anoniempje17 is offline
Hey,

Ik ben nieuw hier, Ik wilde even mijn verhaal vertellen van wat er gebeurd is een aantal jaar geleden, ik wilde mijn hart even luchten.

Het begon namelijk allemaal toen ik in het 1ste middelbaar zat, ik kwam in contact met een jonge die ouder was dan mijn ik was toen 13 en hij 17, zo goed kende ik hem niet maar we zaten op de zelfde school en hij kende mijn nicht, ik kwam met hem in contact maar toen hij ineens over seks begon te praten had ik ook aangegeven dat ik het niet wilde, maar hij bleef erover praten en zeggen dat hij seks met mij wilde enzo, dus heb ik het contact gestopt. En ik hoorde ook een tijd niets meer van hem waardoor ik ontzettend opgelucht was omdat ik dacht dat hij het toch respecteerde en me met rust zou laten omdat ik het niet wil maar niets was minder waar, aan het einde van het jaar dus net voor de zomervakantie zou gaan beginnen begon de echte hel pas. Ik was de laatste schooldag onderweg naar huis alleen en ik moest destijds altijd langs een park gaan wat meer op een bos lijkt maar goed, ik moest daar altijd langs om naar huis te gaan, ik was alleen en ik merkte na een tijdje dat er iemand veel te dicht bij stond en te dicht op mij aan het stappen was (sorry weet niet goed hoe ik het moet zeggen), toen werd ik wel wat bang eerlijk gezegd en toen ik begon te lopen begon diegene ook te lopen, ik was echt niet normaal bang, ik probeerde om zo snel als ik kon te lopen maar hij was veel sneller dan mij, hij pakte mij heel stevig vast bij mijn polsen, ik probeerde om me los te krijgen ik heb geprobeerd om hem te schoppen alles maar het had geen nut, telkens als ik tegenwerkte sloeg hij me... Toen ik keek naar het gezicht van die persoon zag ik dus dat het die jongen was van mijn school die seks wilde met mij maar ik niet met hem. ik was bang, heel erg bang ik probeerde nog steeds om los te komen maar dat lukte me niet deed zijn had voor mijn mond waardoor ik niet kon roepen of niet ik verloor al mijn kracht ik was zo bang en toen zag ik dat dat dus die jongen van mijn school was die in het 4de middelbaar zat hij was veel ouder dan mij en ik was bang voor hem ik kon me niet verweren en niets doen ik had geen kracht hij begon me bij mijn borsten te knijpen… en me te kussen terwijl ik dat helemaal niet wilde ik probeerde om me er tegen te verzetten maar het lukt niet en hij ging gewoon verder hij begon me ineens bij mijn geslachtsdeel aan te raken (wel met kleren aan) ik was zo bang ik probeerde om mij er tegen te verzetten het lukte niet tot ik opeens zag wilde hij mijn kleren wilde uit doen toen werd ik nog meer bang en probeerde ik al mijn energie op te raken en de moed bij een te rapen om me toch te verzetten maar dat lukte me niet hij ging verder en begon me daarbeneden aan te raken en alles terwijl ik dat niet wilde en hij deed zijn kleren uit en ging met zijn penis tegen mijn vagina steeds en deed dingen die ik niet wilde hij ging met zijn vingers in mijn vagina en raakte heel de tijd mijn geslachtdeel aan en verplichte mij om zijn geslachtsdeel aan te raken, en om hem te pijpen terwijl ik dit niet wilde, hij heeft me ook gebeft zonder mijn toestemming ik wilde dit absoluut niet ik voel me zo vies, ik snap ook niet waarom hij het gedaan heeft, ik probeerde me er tegen te verzetten maar telkens als ik me probeerde om hem te stoppen sloeg hij me... hij ging steeds met zijn geslachtsdeel wrijven tegen mijn geslachtsdeel terwijl ik dit niet wilde, dit was echt een hel voor mij, ik ben zo blij dat ik nog ben kunnen weglopen voor hij met zijn penis in mij ging zeg maar maar alsnog ik wilde dit helemaal niet ik vind het zo verschrikkelijk en ben zo bang en ik voel me zooo vies dat hij me dit heeft aangedaan terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dit niet wilde ik ben zo teleurgesteld in me zelf dat ik mezelf niet heb kunnen beschermen en hem heb kunnen wegduwen uiteindelijk lukte het wel en duwde ik hem naar achter met alle kracht dat ik nog had en ik rende zo hard als ik kon weg ik wist niet waar ik heen moest en ik wilde niet dat iemand hiervan wist ik schaamde me dood en ik was zo bang… tot de dag van vandaag weet niemand hier van enkel mijn vriend en mijn fysiotherapeut weten hiervan. Ik veranderde van school en zag hem niet meer terug sinds dat gebeurt is. Maar sinds ik hem donderdag terug gezien heb in de tram na school kwam alles weer naar boven en heb ik elke keer last van nachtmerries en het voelt alsof het opnieuw gebeurd… dit was gebeurd in het 1ste middelbaar ik zit nu in het 5de middelbaar en niemand weet hiervan maar ik ben zo bang en ik schaam me dood. Het was zo een pijnlijke en moeilijke ervaring. Jammer genoeg ben ik hem vandaag weer tegengekomen (maandagmiddag) ik had stage en tijdens de middagpauze was ik naar buiten en ik wandel altijd tijdens de middag en vandaag kwam ik hem weer tegen ik was bang, ik wilde erlangs gaan maar hij liet me er niet langsgaan, ik was bang natuurlijk en hij probeerde me aan te raken hij had me stevig vast en begon mijn borsten aan te raken tuurlijk wilde ik dit niet ik was precies bevroren en kon ik even niets doen door dat ik alles weer zag gebeuren wat hij me heeft aangedaan, uiteindelijk heb ik zijn handen van me afkunnen halen en gelukkig weg kunnen lopen maar dan liep hij achter me aan en pakte men hand stevig vast en zei op een verschrikkelijk enge manier “nu kan je nog weglopen maar op een dag zal ik u pakken en zal je niet meer kunnen weglopen” ik was zo bang en trilde volledig… het is zo verschrikkelijk moeilijk, en pijnlijk, en beangstigend en ik schaam me dood hiervoor en ik voel me zo schuldig alsof het mijn schuld is ofzo... terwijl ik het echt niet wilde en ik heb geprobeerd om me er tegen te verzetten alleen was hij veel te sterk en ik was zo bang.. In het verleden zijn er nog meer dingen gebeurd... Ik werd 6 jaar lang gepest, ik werd/word mentaal 'mishandeld' (door mijn vader vooral ook mijn moeder maar vooral mijn vader), Lichamelijk werd ik ook vaak geslagen door mijn vader maar weet niet waarom, mijn thuissituatie nu is ook niet zo goed, ik verwond me zelf heel vaak, ik heb een zelfmoordpoging gedaan een paar maanden terug (niet voor aandacht ofzo maar omdat ik het leven echt niet meer zie zitten), ik werd aangerand zoals ik al verteld heb hierboven en die jongen die dit gedaan heeft heeft me bedreigt dat hij me op een dag zou pakken en dat ik dan niet zomaar zou kunnen weglopen dit maakt me zo bang niet normaal. wel ben ik super blij dat ik hierover kan praten met mijn vriend en mijn mijn fysiotherapeut beide willen de me helpen en een luisterend oor voor me zijn en dat doet wel goed eerlijk gezegd.... Het is alleen wel dat ik me zo stom en schuldig voel over de zelfmoordpoging, ik voel me zo schuldig tegenover mijn vriend, hij was er echt kapot van en het doet me pijn om te weten dat ik hem echt pijn gedaan heb hiermee.. gelukkig kunnen we er wel goed over praten over dit allemaal, en ik ben wel blij dat mijn vriend me zo erg steunt en er voor me is begrijpt waarom ik het gedaan heb en waarom ik me zo slecht voel... Mijn huisarts weet hier ook van en die had me aangeraden om met een psycholoog te praten alleen zie ik dat nog niet echt zitten (mijn vriend en mijn fysio hebben ook vaker gezegd dat het misschien goed zou zijn om met een psycholoog te praten). Het is wel fijn dat ik gesteund word door mijn vriend en mijn fysiotherapeut. Het was voor mij erg moeilijk… En ben hierdoor erg bang voor intiem te zijn met mijn vriend ik ben 17 mijn vriend is 18, hij weet er wel van dat dit gebeurd is en ik ben zo blij dat ik hem heb en dat hij me steunt hierin en er voor me is. Alleen wil ik zo graag intiem met hem zijn en een beetje verder dan enkel zoenen en hij wil dit ook alleen kan ik dit niet ik ben bang ik zie elke keer weer alles gebeuren als we verder willen gaan dan zoenen… ik wil het echt graag en mijn vriend ook alleen kan ik het niet ik durf het niet ik vind het verschrikkelijk. Mijn vriend heeft er wel begrip voor maar het is zo frustrerend voor me dat ik het gevoel heb dat ik hem niet meer kan geven op dit moment ook al zegt hij dat hij het niet erg vind en dat hij het begrijpt vind ik het wel erg vervelend… we willen het allebei het is alleen ik die door alles wat er gebeurd is zo bang ben om die stap te zetten… Mijn vriend is wel begripvol en begrijpt ook wel waarom ik het niet durf en hij steunt me heel erg hoewel ik weet dat hij het er wel moeilijk mee heeft met wat er in het verleden gebeurt is met mij.

Nadat dit allemaal gebeurt is voelde ik mij zo ontzettend vies en schaamde ik me dood, bang, en voelde me schuldig ofzo ik weet niet waarom misschien had ik nooit met hem moeten praten, misschien moest ik gewoon sneller lopen, misschien moest ik gewoon op dat moment niet daar zijn... die angst en vies gevoel en schaamte is er nog steeds, de nachtmerries en flashbacks zijn verschrikkelijk...

Ik weet niet of iemand dit gaat lezen maar het deed wel even goed om het van me af te kunnen schrijven. Moest er toch iemand zijn die het gelezen heeft en misschien tips voor me zou hebben laat het me dan aub weten.

Sorry voor de erg lange tekst
groetjes
A.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2021, 23:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
jezus wat een teringlang verhaal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2021, 16:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Holy shit
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit aangerand of eigen schuld?
some-one.2809
27 03-10-2019 22:34
Psychologie Aangerand?!
Molly
1 01-07-2016 00:06
Seksualiteit aanranding of niet?
Bequiristain
157 18-04-2006 11:15
Psychologie verwerking aanranding
aapje
24 30-03-2004 17:09
Liefde & Relatie aangerand........of vrijwillig?
HelpMePlease
206 22-03-2004 21:38
Liefde & Relatie Aangerand....
Jerry1985
30 11-03-2004 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.