Oud 18-06-2007, 14:17
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Ik moet morgen mijn wiskunde herkansen maar ik snap nog steeds een paar opdrachten van het vorige examen niet..

Aangezien de richtlijnen van de herexamens bijna hetzelfde zijn als de normale examen hoop ik dat de leden van het forum mij kunnen helpen zodat ik ze toch snap...

Ik vraag dus eigelijk voor een makkelijke uitleg van een aantal sommen en misschien nog wat ezelbruggetjes die ik kan onthouden.

Ik kon alleen het examen nergens vinden.. dus ik geef de opdracht nummers en hoop dat jullie ze kunnen vinden of iets.. Sorry!

Ik hoop dat de wiskunde wonders onder ons dit als een soort van uitdaging zien en et mij kunnen uitleggen

Ook hoop ik dat iemand het examen wiskunde 2007 vmbo t wel ergens heeft kunnen vinden en hier dan een link te plaatsen

Opdracht 13, 16, 17, 18, 19, 25
Snapte ik dus niet helemaal

Alvast heel erg bedankt

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 14:20.
Advertentie
Oud 18-06-2007, 15:12
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
http://examenbundel.nl/assets/geco/e...WIS_I_2007.pdf
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Oud 18-06-2007, 18:50
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Dus niemand snapt het of wiult t me uitleggen
Oud 18-06-2007, 19:21
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Ik ben bezig een uitleg voor je te typen, nog even geduld a.u.b. .
Oud 18-06-2007, 20:05
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Sorry, ik had werkelijk net alles echt vol-le-dig uitgetypt met duidelijk uitleg en toen deed de site van scholieren.com moeilijk en was alles gewist.

Sorry, maar ik moet nu zelf ook verder leren en kan je niet veel meer dan de volgende link geven, hopen dat je er dan zelf alsnog uitkomt:

http://ncrv.eindexamen.nu/eindexamen.../wiskunde/886/

Gr. J
Oud 18-06-2007, 22:13
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Mm bedankt voor je moeite maar de link doet t niet.. En veel snap ik dr nog niet van..
Oud 18-06-2007, 22:31
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Hmm, zo dan:

www.eindexamen.nu --> bovenin beeld: Eindexamens --> Uitwerkingen 2007 --> VMBO Gemengde Leerweg (GL) / Theoretische Leerweg (TL) --> wiskunde .

Succes.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Fout in Her wiskunde Vmbo t..?
Sportlife1
5 20-06-2007 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.