Oud 13-02-2015, 23:57
1AnoniemPersoon
1AnoniemPersoon is offline
Ondanks dat ik nieuw ben op dit forum zou ik meteen van start willen gaan; en niet met de minste vraag.

In het tweede jaar vd middelbare zat ik bij haar in de klas en halverwege dat schooljaar merkte ik dat ik voor haar iets speciaals voelde. We spraken dus geregeld (gezien we in dezelfde klas zaten), in het derde jaar zaten we in andere klassen en het contact nam af. Het schooljaar daarop veranderde ik van school en hadden we nog maar 1 of 2 keer contact via Facebook. Dit schooljaar is dat contact tot een absoluut nulpunt gezakt.
Sinds kort is ze weer 'vrij' (single), ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd geschoven, wat moet ik doen?
Zal ik haar duidelijk maken wat ik voel? En zo ja, hoe? Ik heb alleen haar Facebook en haar adres (oude adressenlijst ligt nog ergens).
Tussendoor ben ik nog wel eens op mijn vorige school langs geweest, maar niet veel. De keren dat ik er was ben ik haar ook tegen het lijf gelopen.

Bedankt voor het reageren, ik ben behoorlijk puzzled en probeer er uit te komen.

P.S. Ik kan lange verhalen gaan houden zoals veel mensen van ze is aardig en mooi enzo, maar dat is onnodig. Ik voel niet iets voor haar, ik denk iedere vrije en niet vrije seconde aan haar (neem dat aub letterlijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2015, 00:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Neem nog eens contact met haar op via Facebook. En zeg dan niet meteen dat je stapelgek op haar bent oid. Als ze daar op reageert zou je eens kunnen vragen of ze een keer wil afspreken.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-02-2015, 08:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Neem contact op, zeg dat je het jammer vindt dat jullie elkaar nooit meer spreken en stel voor iets af te spreken.

Hou er in je achterhoofd rekening mee dat ze best eens iets anders zou kunnen zijn dan jij verwacht. De laatste tijd hebben jullie weinig contact gehad en heb je waarschijnlijk vooral vastgehouden aan de positieve herinneringen (je vindt haar immers leuk). Wees niet verbaasd als ze in het echt iets minder geweldig is of wanneer het nu iets minder klikt. Tijd kan mensen en relaties flink veranderen, ook al zijn die in jouw verwachting nog hetzelfde als vroeger of juist beter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Liefde & Relatie verliefd
RLL
5 01-08-2012 12:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dubbele nationaliteit II
Gatara
500 25-03-2007 00:28
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Liefde & Relatie voor de meide
GUANO APES!!
51 14-04-2002 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.